Fórum >> Típusok >> 159

ott22172017-03-23 20:40:55 // 93040
Gratula !! Most már megsimogathatod a vasat ,hogy ne vegye a szívére a sok átkot amit rászórtál ! :)
A rángatás meg valószínűleg a rendszerbe került levgő miatt lehetett . Aztán ha van időd és kedved meg lehet nézni a többit is ,hogy megelőzd a bajt.
Liquid2017-03-23 19:58:18 // 93038
így van az automaták 200 lovasak, csak a manuális váltós lett 210ló
Bushmaster2017-03-23 19:55:11 // 93037
Main-dark gomb aztán a jobb alsó menü utána a bal alsó első második gomb és ott kivalasztod a nyelvet utána már menni fog .
De csak járó motornál bírod beallitani.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
slimer2017-03-23 19:41:57 // 93035
Köszönöm, akkor arra felé fogom keresgetni.
SanyiJTD2017-03-23 19:16:09 // 93034
Pedig bizony a navin kell beállítani.
Morfiusz Cédula2017-03-23 19:01:35 // 93033
Ja, valóban. Pont ezért is különösen megrázó volt ezt a legutóbbi kalandodat olvasni.
De ügyesen megtaláltad és megoldottad, gratula!
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:56:56 // 93032
Én még nem csináltam, de hasonló előtt állok, mivel eltört az egyik fényszóróm rögzítő fülecskéje. Egyelőre Shadin kollega által feltöltött e Learning anyagban nézegettem, ha jól értem, eszerint le kell szerelni az alsó motortakarót is. Ezeket találtam hozzá ebben az anyagban egyébként:

Lámpa ki- , beszerelés
Motortakaró
Lökhárító le- és felszerelés
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:36:22 // 93031
Mint a Tied :-) A mi autóink elég tesók, hasonló az előéletük.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:34:35 // 93030
Hogy hogy ilyen szép, nem tudom, lehet volt polírozva. Bár ha nagyon megnézem, látszanak körkörös hajszálkarcok, gondolom egyszer-kétszer látott gépi mosót. Egy két láthatóbb karc van rajta, de azok sem vészesek, azok miatt még políroztatni sem viszem.
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-)
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:22:11 // 93028
Mert a tied is automata.
Morfiusz Cédula2017-03-23 18:19:34 // 93027
Nagyon jól néz ki, tényleg hibátlan!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:15:48 // 93026
De tervben van :-) Az én autóm mindig a mostohagyerek, az udvar elhanyagolt szeglete jut neki. A telek két utcára nyílik, a túloldalt van egy betonozott polikarbonát tetős csitti-fitti kis beálló. A 146 lakik ott :-)
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 18:12:41 // 93025
Köszi, igyekszem. Elvittem tankolni. Az első 500m-en nagyon fura volt, előtöltés hiányosnak tűnt, kicsit fehéresen füstölt, aztán abbahagyta. Mintha minden öntanuló cucc (box, váltó) meglepetten dolgozna, hogy most mi a pék van.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Norby2017-03-23 18:04:09 // 93024
Az enyém facelift Ti,de 200 hp.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
ProdyG2017-03-23 17:50:15 // 93023
Első lökhárító leszerelése (főleg a lámpák kiszedése céljából, meg amúgy is) bonyolult meló? Van róla valami jó kis blog és ha igen, az alapján nekivághatok hétvégén?
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
RomeoOne2017-03-23 17:26:34 // 93022
De ennek hogy ilyen hibátlan a fényezése?
RomeoOne2017-03-23 17:25:47 // 93021
Nem tervezed lebetonozni a bejárót? :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:52:25 // 93019
Különben meg fene azt a piszok hibátlan testét:


1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:06:27 // 93017
Egyébként mi a tapasztalat, a forrasztás bírja hosszútávon a motortérben? Végül vagy 5 helyen kellett beleforrasztani.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-23 16:04:38 // 93016
Ez orbitális szívás kategória volt... remélem csak volt. Ha lenyugodtam, majd írok blogot róla. Totál át kellett kábelezni az 5-ös henger injektorát. Több helyen volt bizonytalan a csatlakozás. Vicces, mert a gyári csati tövében is, a box csatlakozójából pedig konkrétan kiesett a jel kábel amikor picit meghúzogattam.
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:
yani2017-03-23 13:23:47 // 93015
csavaros
b00772017-03-23 13:06:08 // 93014
Sziasztok,

A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2017-03-23 08:58:09 // 93012
És az egész (1 db THULE VeloCompact 927 hátra, 2 db THULE FreeRide 532 a tetőre) kijött 160k alatt kicsivel.
Majd írok blogot.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2017-03-23 07:42:17 // 93010
Szuper lett. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2017-03-22 22:40:25 // 93008
az enyém ugyanilyen, ez jó ár, ha rendben van
Dömpi (il dottore)2017-03-22 22:25:05 // 93007
Megérkezett...
...és felpróbáltuk :)
emGéza2017-03-22 22:21:27 // 93006
Ez már majdnem az enyém! Holnap megyek érte. :-D
Liquid2017-03-22 21:25:41 // 93005
Nekem DPF már nem volt, a lapátokat kikötöttem, az EGR pedig a legutolsó Manky-zás előtt lett kiiktatva. Soha semmi ilyen gondom nem volt, igaz volt helyette más :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
emGéza2017-03-22 20:11:06 // 93002
köszi!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Morfiusz Cédula2017-03-22 19:54:36 // 92999
Az ok, de nekem Trabantom nem is volt! :)
emGéza2017-03-22 19:53:09 // 92998
Én is ...
Remélem a 3 db fel fér ! Meg kéne egy jó tetőcsomagtartó is az 59-re !
Csak a 47-hez van .
ott22172017-03-22 19:45:30 // 92997
A barátom ducatokat szerel,és tipikus hibajelenség ami a tiéden is jelentkezett. Bontsd ki a kábelköteget a csatitól kezdve ,és nézd végig ,hogy nincs-e valahol a szigetelés elkopva ,mert ettől zárlatosodik és nem mükszik a porlasztócsúcs . Ha megvan a hiba kábel elvág, forrasztás ,és föltétlen zsugor szigetelőcső. Azért a csatit is jól nézd át ott is lehet a hiba.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-22 18:28:21 // 92996
Az EGR teljesen jó, öröm az ürömben, hogy mennyire szép állapotban van, és mögötte a szívócső sem retekhalmaz. Egy finom koromréteg van mindenen, de felhalmozódott lerakódás nincs. Úgyhogy nagyon nem is bántottam, pont azért, hogy ami működik, ne rontsam el. Az biztos, hogy az egr csavarok és a szívócső öntvény sem egy erős anyag, igen ésszel kell meghúzni a csavarokat.

Viszont addig bsztattam, hogy meg lett a hiba. Ugyanis újra nekiláttam átcsiszolni a csatikat. Gyártottam pici célszerszámot és most jól kihajlítottam a dugókat, hogy szuperül hozzáférjek és ne csak tessék lássék meló legyen.

Összeraktam, el is dobta magát, fixen nem jár az 5-ös henger és törölhetetlen a kódja, azonnal visszajön.
Aha kábel hiba. Föci barátom is ezt tippelte, ha megmozgatom a kábeleket hol jó lesz, hol nem, ő már járt így. Igaza lett. Az 5-ös hengerhez menő injektor kábelt ha ügyesen megtekerem, akkor elkezd egyenletesen járni. Ha elengedem, leáll a henger.

Holnap kábelforrasztós műtét. Még nem tudom hogy hogy. Lehet csak elvágom a csatlakozóhoz közel, hogy még épp meg tudjam blankolni (így a csatlakozó gyári szerelésű marad) és kivágom a kritikusnak tűnő szakaszt. Ez tűnik a legegyszerűbbnek.

Egyébként jó szemét dög... most beindítottam és úgy döntött, hogy üres a tank. Egyszerűen lement a nulla osztásra. Ha ha... csak most már megvan a hiba, ezzel nem szivat meg. Max nem megy el a kútig :-S
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
yani2017-03-22 18:06:16 // 92994
A Trabanton nekem sem volt :DDD
Ezen van nekem is, sőt volt a 2.0-án is.
Morfiusz Cédula2017-03-22 18:01:21 // 92993
Én csodálkozom ezeken a kavicsfelverődéses pöttyökön, nekem is van. Más autóimon nem volt, még a 156-osomon sem. Ez valami 159-es specialitás?
Kettő elég csúnya helyen van, de az egész elemet lefújatni nekem sincs ingerenciám miattuk.
Giuntini2017-03-22 17:55:26 // 92992
Nálam a Lukoil nyál nem jött be. Büdős. Maradok az OMW-nél.
Giuntini2017-03-22 17:54:09 // 92991
Mindegyik 2,4 KKK turbo. Az 1,9 Garret.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak