Fórum >> Típusok >> 164-166

Trumpf (NagyVad)2018-08-14 21:32:41 // 81722
Látszólag a donor színe itt is hasonló színű. 2004-2005 környékén az AR festék beszállítót váltott, PPG-ről DUPONT-ra. A régi cég gondolom vitte magával a festék "nevét" is, újat kellett kitalálni. Azért az a "/A" igen csak zavar.
gecsa2018-08-14 20:35:56 // 81721
Tehát vagy Metallica-t hallgattak a gyártás közben, vagy Justin Bibert! :D
Rolee462018-08-14 20:07:54 // 81720
Ha jól tudom a metal szemcsékbe lesz az eltérés.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-14 19:05:01 // 81719
Még kódon belül is simán elüthet, pláne az ezüst. Esélyes hogy nem fog stimmelni. Több beszállító kikeveri a saját rendszerében kb ugyanazt a színt, de sosem teljes az egyezés. Nekem a 612/A pl. Standox volt, szinte tuti, hogy nem stimmelne a szín ezzel a PPG festékkel. Az a vicc, hogy ha fújatod sem feltétlen fog stimmelni, az ezüst állítólag nehéz szín. Viszont ha mázlid van, színkódon belül (!) akár jó is lehet. Én anno bontva vettem azonos színkódú géptetőt, az épp jó volt.
gecsa2018-08-14 18:49:48 // 81718
Gondolom nem véletlen nem ugyanaz a kódja. Lehet, hogy csak minimális lesz az eltérés, de az is lehet, hogy szembeötlő.
Trumpf (NagyVad)2018-08-13 21:23:46 // 81717
Sziasztok! Csomagtérajtót szeretnék venni, színben. Az autóm színkódja 612-GRIGIO RIALTO, de a donoré 612/A-GRIGIO CHIARO MET. Szerintetek eltérő a két szín?
gecsa2018-08-08 20:10:59 // 81716
Álló helyzetben, hidegen. A legtökéletesebb! :D
Béci Ɨ|ѯ2018-08-08 17:37:52 // 81715
Természetesen kizárólag hidegen. :-D

Bár egyelőre még a rendszámra várok, max. álló helyben tudom pörgetni.
gecsa2018-08-08 17:07:53 // 81714
5000 felett szeret járni. :)
Béci Ɨ|ѯ2018-08-08 09:33:57 // 81713
Idővel minden kiderül. :D
gecsa2018-08-07 22:26:13 // 81712
Jónak tűnik, a többi majd elválik idővel. :)
Petya19682018-08-07 08:49:34 // 81711
Köszi megnézem azt is.
Béci Ɨ|ѯ2018-08-06 21:49:38 // 81710
Köszi! Igyekszem majd vigyázni rá, hogy minél kevesebb hülye kérdésem legyen. ;-)
vologya[kendács mester]2018-08-06 21:39:50 // 81709
Nagyom baba. Gratulálok! Sok szerencsés kilométert és csak szórakozni járt ide, ne infókért :D
vologya[kendács mester]2018-08-06 21:38:18 // 81708
Nekem ugyan ez volt. Mintha menne minden, a CD -nél még a másodperceket is számolta, de nem volt hang. Nekem hátul az aku felett a DSP -nél ment ki egy biztosíték. Nem dobozban van, hanem magán a tápkábelon.
Petya19682018-08-06 18:52:34 // 81707
Üdv Nagyvadak!

Az I.C.S. egységben is van biztosíték?
Minden müxik, de a rádiót illetve a magnó részt nem kelti életre?????!!!!
Biztiket néztem, valakinek van ötlete?

Köszi a választ előre is

Petya
Béci Ɨ|ѯ2018-08-06 14:14:50 // 81706
Uraim!
Ezennel bemutatnám az új vasat és egyúttal belépést kérek ebbe az illusztris társaságba:



2.5 V6 Busso.
Progression felszereltség, kézi váltó (5 sebességes - :D )
gecsa2018-08-02 20:28:46 // 81705
Amíg van flex és hegesztő, addig nincs lehetetlen! :)
vologya[kendács mester]2018-08-02 14:11:50 // 81704
Kell bele egy jó ©koda (VW) DSG váltó...felezővel (csiga -> nyuszi) :D
gecsa2018-08-02 13:58:59 // 81703
Lego technics! :D
Béci Ɨ|ѯ2018-08-02 05:04:27 // 81702
Ez is igaz! :-)
gecsa2018-08-01 21:36:34 // 81701
Így viszont kiváltható könnyen. :) A váltók is variálhatók könnyedén, hiszen van választék bőven! :D
Béci Ɨ|ѯ2018-08-01 20:48:01 // 81700
Hagyjuk is... :-D
gecsa2018-08-01 18:32:38 // 81699
A korai tb gtv-kben szimpla lendkerék volt, 97től pedig kettőstömegű. ;)
Béci Ɨ|ѯ2018-08-01 14:42:29 // 81698
Igen érdekes módon a GTV-ben 5-össel volt szerelve a TB is. Elég sokat variáltak...
gecsa2018-08-01 14:38:56 // 81697
A tb a gtvkben ötös váltóval volt. A 166ban csak hatossal volt rendelhető, nem volt más opció.
Béci Ɨ|ѯ2018-08-01 05:04:14 // 81696
Lehet. :-)

A turbo mindig 6-ossal volt. Ha jól látom, a 2.5-ös kb. akkor kapta meg a 6-os váltót, amikor a turbónak befejezték a forgalmazását.
Putyesz2018-07-31 22:41:36 // 81695
A V6 turbó is ötös váltóval volt?...ebben nem vok biztos!
...és én sem értem miért nem hatossal adták egyből...a 156-ot meg igen!...lehet raktárkisöprést csináltak és találtak még párszáz ötös váltót :)
gecsa2018-07-31 22:05:13 // 81694
Ez itt két elég hithű alfás cég.
fericool2018-07-31 20:39:49 // 81693
Kosszonom... a ceget fel hivom holnap reggel es bizok hogy van... pappas autot hivtam hatha tudnak rendelni.... de elerhetetlenek 20 percre felre rakjak az embert es csak a szoveg megy... hegyalja kft re gondoltam meg meg talan a SKF de majd kiderul.
fericool2018-07-31 19:44:05 // 81691
Gecsa ezt nekem irtad?
gecsa2018-07-31 18:32:52 // 81690
Erhardnal, mint mindig, vagy elaforg 2000 kft. Nekik általában tegnapra is van.
fericool2018-07-31 16:38:02 // 81689
Sziasztok szerelonel van az autom holnapra kellene 164nes alfahoz feszitogorgo es vezeto de se a bardiban se a zsuban seholsem lehet kapni... valakinek valami otlete hogy hol lehetne beszerezni?
VKG699!!! (4x156+75)2018-07-30 17:34:45 // 81688
Jó kérdés, sztem nagy kül árban nem lehetett...
Béci Ɨ|ѯ2018-07-30 05:11:27 // 81687
Köszi! Érdekes, hogy a 156-ban már az elejétől 6-os váltó volt. Feltételezem így akarták jobban elválasztani a v6 turbótól és a 3.0-tól.
Putyesz2018-07-29 23:38:46 // 81686
Igen....asszem 2001-ig 5-ös váltóval volt!
Béci Ɨ|ѯ2018-07-29 20:35:04 // 81685
Akkor jó, köszi.

Már csak egy kis típusismereti tájékoztatás kéne. Az létezik, hogy a 2.5 v6-ok első szériája csak 5 sebességes váltóval volt szerelve?
gecsa2018-07-27 09:26:32 // 81684
Én már végigjártam ezt, ugyanezzel a jelenséggel. Olvass csak vissza a topicban. A pótmétert is kicseréltem. Aztán a forrasztás megoldotta a problémát örökre.
vologya[kendács mester]2018-07-27 07:14:53 // 81683
Anno a kölyök letisztította, megjavította és újraprogramozta a ZF váltóm vezérlőegységét, gondolom ez sem jelent neki problémát. Én görbéket láttam a képernyőn csúnya szakadásokkal. Ha valamit le kell programozni szinte bármilyen nyelvben nem gond, vagy ha hegeszteni kell (MMA,MIG,MAG,TIG AC/DC), de ezeken kívül hagyom magam meggyőzni :D
gecsa2018-07-26 14:57:09 // 81682
Forraszd egyszer ki azt a csatlakotót, ha megjavul, akkor mindenkit meghívsz egy sörre. Ez a módszer amúgy a hivatalos szervízutasítás.
pettinke2018-07-26 14:56:58 // 81681
de azt ugye tudjátok, hogy a két csuszka ellentétesen mér ... az egyik 0-100 a másik meg 100-0
vologya[kendács mester]2018-07-26 13:44:32 // 81680
A "villanyszerelőm" mérte közvetlenül a csatlakozó után és a szenzor után közvetlenül. Ugyan olyan értékeket kaptunk. Az egyik vezetéken mindig hibásakat.
pettinke2018-07-26 10:21:56 // 81679
nekem meg az a tapasztalatom, hogy azért lát szar értéket az egyik csuszkáról, mert szar az a csatlakozó.
mire alapozod a "rendben van" megállapítást? :-)

az esetek 90%-ában ki kell vágni, és egyenesbe forrasztani.
vologya[kendács mester]2018-07-26 10:11:35 // 81678
Azt mar néztem, az rendben van. Itt az a gond, hogy a két "csúszkától" különböző értékeket kap és az eggyikről a jel bizonyos tartományokban kiesik. Szóval elkopott. De pont oda kellett benyomorítani szegényt a kormányoszlop mögé? Néha nem értem a mérnököket.
gecsa2018-07-26 07:36:03 // 81677
Pedálnál inkább a csatlakozó szokott korrodálni, mint maga a pótméter tönkremenni.
vologya[kendács mester]2018-07-26 07:22:34 // 81676
Igazából nem jöttem rá. Már nem dobja csak azokat a hibakódokat, melyeknek van alapja, mint lambda, katalizátor, kopogásjelző és pedál. Ezekkel együtt kell élnem, mert nem bontom le a fél motort a kopogásjelző miatt, nemsokára kap komplett kipufogórendszert és a pedálszenzor is olyan helyen van, amit nem fogok bontogatni :-)
vologya[kendács mester]2018-07-26 07:18:42 // 81675
Láncos...az csak bicikli lehet! :-)
Kigyo662018-07-20 12:28:04 // 81673
Udv!
166 2.4 jtd facelift alfat szeretnek venni!
Ha esetleg valaki megvallna rendszeresen karbantartott autojatol kerem irjon!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak