Fórum >> Típusok >> 164-166

ghosty92005-09-09 11:09:39 // 1972
Hat, ha a kek pluss ugyanolyan mindketfele ulesre, akkor benne vagyok. :-) (Egyebkent nalunk mar azt is kitalaltak, hogy gyakorlatra(!) be kell jarni... lehet, hogy iden eloszor iratok katalogust is, vagy nemtom... :-/ )
a2005-09-09 11:05:40 // 1971
No beszaladok az egyetemre... első előadás piszológiából... csak illik már bemenni legalább erre az egyre :)
a2005-09-09 11:05:02 // 1970
Ezt mondom... Veszünk egy bőrös, kagylóülésszettet. Levesszük róla a bőrhuzatot, és kicseréljük az én kék plüsseimre. A tiéd a kagylósszett kék plüssel, enyém a bőrhuzat, és megfelezzük a szett árát :)
ghosty92005-09-09 11:02:09 // 1969
De nekem csak a huzat nem lenne jo... az uleseim teljesen masok.
András bácsi2005-09-09 10:59:26 // 1968
Biztos, hogy a régebbi verziót láttam.
a2005-09-09 10:58:15 // 1967
No akkor tavasszal keressünk egy olyan, bőrös ülésszettet, mint az én ülésem, kicseréljük a huzatot, és megosztozunk az áron :) Mit szólsz?
a2005-09-09 10:56:54 // 1966
No a két üléstípus:



Remélem látszik a kettő közötti különbség.
ghosty92005-09-09 10:56:18 // 1965
"az ülés eladásával meg nem akarok bajlódni" Mondjuk en vevo lennek ra, de jo esellyel csak tavasszal lenne ra penz...
a2005-09-09 10:45:45 // 1963
Akkor nem érdekel... Nekem szinte kiületlen motoros üléseim vannak. Azokat semmiképp nem dobom ki, az ülés eladásával meg nem akarok bajlódni, ezért a komplett ülést nem szeretném megvenni. A 164-ben 2 fajta ülés volt. Mindjárt keresek képeket.
András bácsi2005-09-09 10:43:20 // 1962
Írtam az oldaladra is, 5e a ködlámpa.
András bácsi2005-09-09 10:41:52 // 1961
Úgy biztos nem adja. Én meg szemre egyébként sem tudom melyik-melyik, 164-ben nem vagyok igazán otthon.
a2005-09-09 10:39:35 // 1960
Nekem az ülés nem kell... nekem csak a huzat kellene róla... De csak akkor, ha olyan kagylóülések, mint ami nekem van. A régi 64 ülések huzatai nem jók az enyémre.
András bácsi2005-09-09 10:36:17 // 1959
Roland barátomnál láttam Tatán, de nem tudom, hogy Superé vagy sem. Illetve, hogy komplett-e. De ő nem olyan, hogy becseréli az üléseket. Vagy ha igen, akkor nagyon meg van szorulva.
a2005-09-09 09:43:08 // 1958
Igazából lehet hogy érdekelne egy bőr huzat az én üléseimre, a 164 Super sportüléseinek formájában. Olyan ritka, mint a fehér holló... Cserében adnék kék plüs huzatot rá a bőr helyett :)
András bácsi2005-09-08 17:37:04 // 1957
Épp ma láttam fekete bőrt 164-be...
tom1642005-09-08 17:07:07 // 1956
Ugyanezt vallom én is! Gondoltam/gondolok cserére, de amiket +néztem, azokkal minddel volt valami gyanus. Az meg nem hiányzik, hogy részletfizetés mellett költsek rá, szóval valszeg megmaradok ennél, ez már ki van fizetve!
Gábor1662005-09-08 17:05:00 // 1955
Vutra: Nálam van a csomagod!
a2005-09-08 16:43:35 // 1954
No elmentem haza... megint eltelt egy nap a felmondási időmből :)
a2005-09-08 16:32:06 // 1953
Ez a képről nem látszik... Mostmár értem akkor.
Peti V6 TB2005-09-08 16:25:05 // 1952
SN: Ez egy sérült kocsi, hihetetlenül csúnya. Azért ennyi. Egyik ismerősöm látta. Bár motorikusan ki tudja milyen, azt nem nézte....
a2005-09-08 16:20:53 // 1951
Ez a kemény...
ghosty92005-09-08 15:23:23 // 1950
(Na persze egy-ket ev mulva mar lehet, hogy "kinovom" a TS-t... Csak nojon ezzel egyutt a penztarcam is. :-) )
ghosty92005-09-08 15:21:40 // 1949
"majd ha egyszer találok 97évit akkor abba belemegyek!!!" Na ez az. :-) Bar en is gondolkoztam azon, hogy esetleg majd egy '96-'97-es TS-re vagy TD-re cserelnek, de nem is tudom... igazabol azert eleg hamar rendben lesz a jelenlegi peldany is, a belter meg ugye varialhato; a hatso elektromos ablakemelokert, a behajthato tukrokert meg a femcsikert pedig nem biztos, hogy erdemes egy ismeretlen eloeletu autoba vagni...
Peti V6 TB2005-09-08 14:53:04 // 1948
FRC164: Ha sokat költöttél a 164-edre akkor tényleg meg kell gondolni! De! A két kocsi motorja között nem csak a 60Le van. Azért a V6-ot nem lehet hasonlítani....Szerintem meg kellene nézni!! Milyen messze van az autó tőled?
Zsül2005-09-08 14:16:15 // 1947


Virtuális ALFA 164
a2005-09-08 14:06:16 // 1946
Azoknak buhera van a papírjaival... olyan V6TB nem volt, amit 98-ban helyeztek forgalomba... Vannak 97-esek, csak nagyon kevés.
FRC2005-09-08 14:03:00 // 1945
Egye fene a 96 is megtenné, egyébként hirdetésben több x láttam már 97 V/TB aminek 98ban volt a forgalomba helyezése.... Igaz mind bhozatal Jürgen országból...
a2005-09-08 13:19:57 // 1944
97-est nem nagyon találsz... asszem akkor már csak 2,0TS-t és 2,5 TD-t gyártottak szériában, 3,0-t és V6TB-t csak megrendelésre. Van 97-es, de olyan ritka, mint a fehér holló... Már 96 második felében is csak megrendelésre volt V6TB.
FRC2005-09-08 13:06:59 // 1943
Lemondtam rólla! Nem érné meg azért a 60Le ért.... az enyémen 16" felnik most festve.... Novemberben lett betéve a LPG + komplett fényezés... majd ha egyszer találok 97évit akkor abba belemegyek!!!
a2005-09-08 11:19:36 // 1942
Jóhogy ég, amikor gyújtást adsz rá :) Ennek két oka is van: - gyujtás felkapcsolásakor ráadja a tápot minden kontrolllámpára, hogy lásd, ha valamelyik ki van égve - ha nem jár a motor, nincs is olajnyomás, a nulla meg kisebb, mint amire szükség lenne :)
Smith2005-09-08 11:16:17 // 1941
Ok, akkor nyugodt vagyok. Gyujtáskor világít a lámpa, aztán ha beindítom akkor elalszik, ez igy jo :) A mutato meg mutasson amit akar! :D
a2005-09-08 11:12:51 // 1940
Az olajnyomás jelző lámpa a lényeg. A motorban 2 gomba van, az egyik egy egyszerű kapcsolós, hogyha leesik a nyomás, jelez, ez vezérli a lámpát. Ez eléggé ritkán szokott szétmenni. A másik meg konkrét nyomásértéket is mér, ez vezérli a mutatót. No ez rendszeresen szétmegy, és akkor mindenféle hülyeségeket mutat az óra... Nem kell foglalkozni vele.
Smith2005-09-08 11:10:55 // 1939
még mindig olajnyomás :) Tegnap észrevettem hogy a mutató szinte teljesen fexik. Ha nagy gázt adok, akkor is inkább lefelé mozdul mint fel. Ez mitől van? Olajnyomás jelző lámpa nem villan be.
a2005-09-08 10:46:33 // 1938
Ja... Ha 92-es, akkor max V6Turbo... V6TB az csak a 96,97-es évjáratokban volt, az új GTV megjelenése után.
a2005-09-08 10:45:43 // 1937
Ha akarod, megnézem neked legközelebb, amikor megyek le. Asszem Okt 8 lesz a napja...
a2005-09-08 10:44:09 // 1936
Most meg nem mondom a gyertya kódját, ami most az enyémben van... Azt tudom, hogy N6YCC-t vettem ki belőle, de nem ugyanolyan ment be. Most NGK ment bele, de valami jobb, nem a gyár által előírt. A hőértéke dettó, de nem tudom a kódját fejből... asszem 1100 vagy 1200 volt darabja...
a2005-09-08 10:40:23 // 1935
A féknyereg festése nem nagy dolog. Leveszed a kereket, furógépre drót csiszolófej, felcsiszolod a nyerget, kartonból vágsz egy mintát a nyereg köré, és legalább 3 rétegben lefújod. Azért kell a 3 réteg, hogy síma legyen a felülete, ne rücskös. Ha síma, sokkal könnyebb letakarítani majd a fékport később. Persze lehet úgy is csinálni, hogy leszeded az egész féknyerget, de szvsz fölösleges. Sosem látja senki a féknyereg hátsó felét... Xenon nem játszik nálam... A műszakin sem megy át vele az autó, csak ha "zsírozva" van.
a2005-09-08 10:37:37 // 1934
Láttál/éreztél te már sóspuskát? ;DDDD Hidd el, másodszorra visszatart :DDDDDDD
a2005-09-08 10:36:46 // 1933
Thx :)
a2005-09-08 10:35:47 // 1932
Mivel tegnap felmondtam, átadni való melóm nincs, mert azt már a nyaralás előtt átadtam, hogy a nyaralás alatt ne álljon meg az élet, így totál semmi dolgom a felmondási idő letöltendő része alatt :) Így tudok nyugodtan olvasni/írni :)
a2005-09-08 10:34:30 // 1931
Nix :)
FRC2005-09-08 10:02:07 // 1930
áll. 2 zónás digit klíma, el ablakok, el ülések, központi, riasztó, plüss.... félek elmenni megnézni! :-))))
GEORGE2005-09-08 09:59:15 // 1929
Szeva!!!! Ha szép a V6TB és jó is bolt , tehát megéri neked akkor mire vársz??? Klímás is??
FRC2005-09-08 09:54:30 // 1928
Pajtások nagy gondban vagyok... Találtam egy V6TB-t aki lehet hogy belemenne a cserébe az én hozzáfizetésemmel.... Öszintén félek elcerélni, ja és full os bőr kivételével '92.... csakhát már annyit ráköltöttem az enyémre!
András bácsi2005-09-08 08:45:39 // 1927
Oké, mert ha véletlenül új kell és nincs bontott, akkor talán érdemes sportszerűséget beépíteni.
András bácsi2005-09-08 08:44:00 // 1926
Hát pedig 164-ről lett leszedve anno. :-)
Charlie 1662005-09-08 08:19:53 // 1925
Hali, Sztem a 166 régi verziójában nagyon vadító, a 164-ben nem tom hogy néz ki, de biztosan van olyan tagtárs aki már rakott 164-be is,talán tudna képket is küldeni. A tagok fotói közt nem találtál ?
Don Gombóc2005-09-08 08:01:18 // 1924
SN !! Olvastam amit a gyertyáról írtál, és nem is tudom hogy miért ezt a két fajta gyertyát írják elő, mert nekem is volt benne N6YCC és BP6ES-is ezek Champion és NGK gyertyák, ( annak aki nem tudná). És sajna alig volt olyan gyertya csere amikor valamelyikből ne lett volna leégve egy kis darab. Most a motorgenerál után Platina lett belerakva, Bosch WR5DP. Majd meglátom milyen lesz. Egy haver kereste ki hőérték alapján. Így érzésre nem jobb és nem rosszabb mint a mezei gyertyák, de talán nem kell annyiszor cserélni őket. 1500/db az áruk. Ez síma egypólusu gyertya. Az NGK- BP6ES az Unixnál 650 ft, a Champion N6YCC 900ft környékén van. BANDI!! Van a Pirinek valami sportvezérműtengely gyártó kapcsolata, majd rákérdezek ha érdekel.
Béci Ɨ|ѯ2005-09-07 20:39:47 // 1923
Az tényleg szép! Én a multkor, igaz rövidebb távon (Bp.-Tapolca-Bp.) 4.9-et fogyasztottam. Bár szerintem legalább egy litert csal a komputer... de a 66 liter se rossz. Nemhiába ezek a dieselek... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak