Fórum >> Típusok >> 164-166

a2005-06-29 13:45:03 // 826
Azért ezzel vigyázz... Az SZ-k eléggé kihegyezett 3,0 12v motorja volt 207 lovas. Az volt az, ahol még nem volt jelentős romlás a megbízhatóságban.
a2005-06-29 13:43:11 // 825
Kicsit offenzív volt a stílusod, és azt hittem ellenem irányul...
Vega2005-06-29 13:40:58 // 824
Neked most mi bajod? Ne legyel mar hulye, csak beszelgetunk!!!!!!!!!!!
Vega2005-06-29 13:39:51 // 823
Igen a 12v alulrol erezhetoen jobb...de persze a vegen a 3X le diffi azert elojon :) Terveim szerint olyan 215-220 le lesz a mostani 12v-nek a vege...mar jovo heten 200 folott leszunk :) Egyebkent kulonosebb valtoztatas nelkul olyan 230-235 le minden gond nelkul kihozhao a 12v-bol... remelhetoleg a 12 szelepesre jellemzo jo tulajdonsagokat megtartva....fogyasztas, nyomatek...egyebek... Volt egy gyari zender tuningos szeria...alig par gurult ki belole...12v moci...250 lo gyarilag :) Tehat tartalek az boven van :)
a2005-06-29 13:34:49 // 822
Lehet, hogy 180, vagy 184. Annyira nem érdekelt a dolog sosem... 192 viszont sosem volt. Azt csak a 75 America kapta meg. Ugyan nézz már szét jobban a 164 v6 24v-k között! Hágy gyári 221 lovasat mutassak? Elárulok 2 kulcsszót: 1. Q4 2. QV ... De ennek így nincs értelme. Én szórakozni, segíteni, dumálni járok ide, nem akadékoskodást hallgatni. SN kilép. Aki akar, keressen privátban.
a2005-06-29 13:30:15 // 821
Hát azért tudok róla pár dolgot, elhiheted. Mivel a 12v alapjaira épült, az igazán nagy különbség a hengerfejekben van. És ez éppen elég. A 3,0 egy igen jól sikerült verziója a 24v-sített régi v6-oknak. (Nem úgy, mint a 2,5...) A nyomatéka magasabban jön meg a motornak, mint a 12v esetén, viszont sokkal tovább is megmarad. A teljesítménye is jelentősen emelkedett. 33 ló azért nem kevés. Az már érezhetően sokkal jobban mozgatja a 64 nagy kasztniját. Gyakorlatilag ugyanolyan agyonverhetetlen, mint a 12v, csak jobban megy. A várost viszont nem szereti. 15-16 liter alatt még nem láttam embert, aki el tudott volna járni vele. Pályán persze más. 160-as tempónál alig 10-et eszik. Viszont képes 250 fölé is vinni a 64-et... És ez egy 93-as motor... A franciák az utóbbi 3 évben tudtak csak ilyen erős 3 lityós motort csinálni. Sok olyan gyár van, aki még most sem tud. A németek is csak évekkel később tudtak csak bármit is odaállítani a 3,0 24v mellé. Nem véletlen lett kultusza a 164 3,0 24v-nek a német autósok között... A lovakat meg etetni kell.
Vega2005-06-29 13:24:24 // 820
En ujpesti vagyok...ha erre jarsz csak szolj, szivesen odaadom egy korre :)
Vega2005-06-29 13:22:54 // 819
Ha pontosak akarunk lenni akkor legjobb tudomasom szerint 184 le a 12 szelepe!!!! Egyes forrasok szerint 180...mas forrasok szerint meg 192...ugy hiszem ez a 192 igaz is mert emlekeim szerint jott ki katalizator nelkul is meg az elejen...azok voltak 192 lovasok...de erre nem mernek megeskudni...az viszont tuti fix ,hogy az alap az a 184 le!!! A 24 szelepes pedig 210 (vagy 211) lovas es nem 221...az a 166-osokba szerelt 24 szelepes ami 221 lovas...
Alfa Hím2005-06-29 13:16:26 // 818
Lehet, Vega-nak van igaza, és csak meg kell szokni. Egyesbe néha nehézkes nekem berakni, de lehet, hogy csak szokatlan. Mikor Rükvercbe akarom berakni, az is nehéz néha. De menet közben semmi hiba, simán megy a váltás. Lehet, hogy csak be akarom csúsztatni mint az audiba, és ahogy nézem, itt egy kicsit határozottabban kell váltani. Ja és amikor rükvercet váltok hangosan kattan. Lehet, csak a kuplungon kéne állítani, hogy joban kiemeljen. Most nem érzek komolyabb hibát, de a biztonság kedvéért meg fogom nézetni. A legjobb azért az lenne, ha megpróbálhatnék egy másik 164-est is, hogy össze lehessen hasonlítani, hogy csak én érzem furcsán, vagy tényleg nem olyan mint kéne. Nem lakik valaki közel Dunaújvároshoz?:-))
Vega2005-06-29 13:15:04 // 817
Mit tudsz a 24v rol ,hogy ennyire dicsered? En nem tapasztaltam semmi extrat....Igaz, meg mai viszonylatban is erosebb mint szinte barmilyen 3 literes...de az a 16 liter... noveremnek 166 3.0 24v-e volt..nem tudom mar mennyit evett...persze ossze sem tudnam hasonlitani a ket autot mert az 3 eves volt...ez meg 13 :))
Vega2005-06-29 13:10:43 // 816
En sosem tapasztaltam ilyen problemat! Egesz egyszeruen csak furcsa szerintem az audi meg a honda utan! Ez olyan dolog mint, hogy atultem a 145 QV-be amiben egy pontos, viszonylag furge kis valto van....utana visszaultem a 164-esbe es bazz mintha egy traktort vezettem volna....kuplung is dog nehez a valto is dog lassu...szerintem szokd meg egy kicsit... Persze ha valami konkret hibat tapasztalsz, kerreg, kattog, nem veszi a sebesseget, ilyesmi, akkor mashol keresendo a hiba! Egyet jo ha tud az ember...ez nem sportkocsi..lassu, hosszu uton jaro valtoja van....berakod 5.-be aztan mesz hegyen-volgyon :)))
a2005-06-29 13:04:08 // 815
sokminden lehet... De mit produkál? Röcsög váltásnál? Mert akkor szinkron. Nehezen megy be? az akár lehet rudazat is. A kupplung kiemel rendesen? Én első körben megpróbálkoznék egy váltóolaj cserével. Az a legegyszerűbb és legolcsóbb. Az is segít talán valamennyit...
Alfa Hím2005-06-29 13:01:03 // 814
kkor az enyém miért nem olyan?:-)) Szóval mi a teendő ha azt akarom, hogy olyan legyen mint új korában?:-) Bár azért annyira nem rossz, de azért jó tudni, hogy mit lehetne csinálni.
a2005-06-29 12:59:21 // 813
Igen. Sokan mondják. De az igazat megvallva nekem a 156-ban, és mot a 164-ben is tök hibátlan a váltó, pontosan és könnyen kapcsol. Nem röcsög, nem ropog, nem darál. A Sprint az már megint egy külön téma, de az már 20+ éves :) Bár mostmár annak is jó a váltója, csak az sokkal zsírosbödönösebb :)
a2005-06-29 12:56:59 // 812
Az a 30 le az több :) A 3,0 v6 24v az 221 lovas... A 12v 188. Az pedig 33 le ;DDD +10% :DDD Komolyra fordítva a szót. A 24v az nagyon komoly szerkezet. Nem leszólni akarom a 12v-t, de a 24v az nagyon más világ...
a2005-06-29 12:54:00 // 811
A 24v sokkal többet eszik... télen, Pesten, ha a 3,0 24v már nem annyira jó, símán lenyeli a 18 litert is...
Alfa Hím2005-06-29 12:53:59 // 810
Tudjátok, hogynekem mi a a legfurcsább? Elég nehéz mnegszokni a váltó működését. A 164 elött egy audim volt, azelött pedig egy honda accord. De mindegyiknek sokkal jobb volt a váltója. Ezen elég pontatlan, és hangosan kattan. Nem valami könnyű vele válatni. Mindegyiken ilyen? Azt hallottam, hogy az alfa nem híres a váltójáról.
a2005-06-29 12:52:54 // 809
Igaz... Én arra gondoltam először, hogy ott vagy olyan magas fordulaton, hogy már annyira erősen fütyül, hogy meghallod.
Vega2005-06-29 12:39:43 // 808
na hat ennyit a 24 szelepesekrol! 12v RULEZ!!!!!!!!!!! :))))))))
András bácsi2005-06-29 12:35:29 // 807
De bizony, a 24V enyivel többet megeszik városban.
Vega2005-06-29 12:33:27 // 806
15-16 liter?????????? Ez abszolute inrealis fogyasztas...ott valami baj van!!! Mondom en 2 164-est fogyasztottam eddig el...mind a ketto 3.0 V6 12v es egyik sem evett semmilyen korulmenyek kozott 13 liternel tobbet!!!! Ezt garantalom! a 24 szelepesek sem hiszem ,hogy tobbet ennenek...meg akkro sem ha 30 le differencia van a ket auto kozott...a ketto kozotti kulombsegeket amiket tapasztaltam mar leirtam....en abszolute 12V parti vagyok!!!
ghosty92005-06-29 12:32:11 // 805
Jo, majd megkerdem, de ha hajtasrendszeri oka van a dolognak, akkor inkabb a valto korul kell keresgelni, nem? Csak mert ez nem fordulatszam-fuggo, hanem tenyleg a sebesseghez van koze. (Ott valtok fel otosbe, de csinalja tovabb.)
a2005-06-29 11:04:44 // 804
Szerintem az nem az. A szelephang az alapjáraton, vagy annak közelében egy csattogást jelent. Sivítás: kérdd meg Ervint, hogy pillantson egyet a láncfeszítőre
a2005-06-29 11:03:20 // 803
Óóóó... én még 96-97-ben forgolódtam a Jate laborokban :))) Nem vagyok olyan fiatal sajnos, mint amilyennek látszom :/ Vagy nem is látszom annak? :DDD
ghosty92005-06-29 11:01:40 // 802
"8. TS- nél szelep hang" Hmm, ha olyan 80-100-tol hallok valami sivitast (ami meg ad is a fellinghez, szerintem), az az lesz? Nagy baj ez? (Ertsd: surgos-e, sokba kerul-e.)
ghosty92005-06-29 11:00:36 // 801
"Amikor én utoljára betettem a lábam a Jate számtech laborba, akkor még csak unixok voltak :)" Hat igen... ugy indul, hogy vagy ot eve nem Jate. :-) Egyebkent a terminalok sokaig megvoltak, de szerintem a sajat gepe mar akkor is majd' mindenkinek wines volt... Negy eve meg tuti. (Most meg en mentettem meg a leallitastol az egyetlen unix szerverunket, mert grep, wc -l, for, stb. azert jol szokott jonni. Persze ez csak a mi csoportunkra ervenyes, a tanszekeknek meg a szamitokozpontnak lehet meg egy csomo.)
a2005-06-29 10:50:35 // 800
Azért a vezmódot nem nevezném típushíbának a 8v-ken. Őszintén szólva azon kívül, hogy az oalajat engedi, és tömítést kell alatta cserélni, nem szokott vele gond lenni. Ha tönkre megy, azt inkább egyedi esetnek nevezném. A vezmód a 16v-k nyűgje...
FRC2005-06-29 10:15:17 // 799
Tipushibák: 1. külsü kilincsek szeretnek eltörni, nyitás közben feszül majd lassan eltörik. 2. 93előtti modeleknél a belső kilincsek is hajlamossak a törésre. 3. müszerfal világítás, izzók halála. 4. légbefúvó szellőző rács letörése. 5. szilentek gyors kopása. 6. fék kopással nem egyezem, nekem 3 éve vannak fent Lukas pofák és szinte új állapotban. 7. kézifék kar takaró műanyag letörése 8. TS- nél szelep hang, varriátor behalása 9. visszajelzők meghibásodása (olaj, fék, kézifék, tükör állító, ablak emelő) asszem ennyi, DE ENNEK ELLENÉRE NEM VÁLNÉK MEG TŐLLE!!!!!!!
a2005-06-29 10:01:03 // 798
A Béla :)))) Állítólag morgós egy pali, de ügyes keze van :) Nem ismerem, csak GRoman elbeszéléseiből :)
a2005-06-29 09:59:04 // 797
Ja, közben én is rájöttem... És arra is, hogy 12v... Valami miatt azt hittem, hogy 3,0 V6 24v, régi külsővel, Super belsővel... Lehet, hogy túl sokat néztem Ghosty autóját :))))))
a2005-06-29 09:58:05 // 796
Ja :) Én is csak tátottam a számat reggel :)))
TáDé2005-06-29 09:51:54 // 795
SN: 92-es a gép, szerintem a régi klímavezérlés van benne ... az nem igazán szokott meghalni ... és a 92 előttinek a tipushibája a fűtés/szellőző rendszer hibái ...
a2005-06-29 09:49:41 // 794
"a 3.0-t nem ismerem de ugy tudom hogy az kevésbé fasza mint a 2.0 TS" Én ezt nem merném így kijelenteni :) A V6 AR motorok mindíg a világ legjobb 6 hengeresei voltak... Nagyon jó és strapabíró motorok azok! A 156-okba szerelt 2,5V6 az egyetlen, ami nem sikerült 100%-ra.
a2005-06-29 09:47:01 // 793
Ködlámpa: még magamnak sem sikerült sajnos...
a2005-06-29 09:46:32 // 792
nem tudom merre van az az arra :) De segítek szívesen, ha összefutunk :)
a2005-06-29 09:45:59 // 791
Nekem Bridgestone Potenza-k vannak. Nekem bevált.
a2005-06-29 09:45:20 // 790
Klíma: ha van még benne annyi gáz, hogy a kompresszort megforgassa, akkor 7-10k huf. Ha nincs, akkor kicsit drágább. Fogyi: nekem a V6TB 14-et eszik. A 3,0 V6 ha csak kicsivel eszik 15 fölött városban, az jó. De inkább 16. Vezszíj: nem egyszerű a csere, én csináltam, megküzdöttünk vele. De meg lehet csinálni. Gyakorlott szerelőnek 1,5 óra, és kb 10 rongy a szíj, ha a görgők, feszítők, csapágyak rendben vannak. Jellemző hiba: középkonzolon a kijelző nem megy, kilincs megreped majd eltörik, olajnyomásmérő nem mér (rossz gomba) Sportlégszűrő: csak turbósnál van érezhető hatása, inkább a hang miatt szokták felrakni. De nagyon sok gondoskodást igényel, ha nem akarod kinyírni az LMM-et.
Alfa Hím2005-06-29 09:33:44 // 789
Köszi!
TáDé2005-06-29 09:25:40 // 788
Schulek Béla 25/271066. Jártam már egy párszor nála, a főtengelyem is tőle van ...
Alfa Hím2005-06-29 09:20:12 // 787
Ez a Pusztaszabolcs jól hangzik, mert tényleg nincs messze. Tudod ennek a szerelőnek az elérhetőségét? Te szereltettél már ott?
TáDé2005-06-29 09:09:21 // 786
Nyugodtan kérdezhetsz ... úgy tanul a gyerek ... ;)))) A sebesség mérőd biztos hogy nem a valós értéket mutatja. A műszerfal csavarral van rögzítve, az anyák a motortér felől találhatóak ... más tipushoz viszonyítva viszonylag könnyen kibontható ... Pusztaszabolcson van egy nagyon jó szererelő, ő szinte mindent be tud szerezni és Dunaújhoz elég közel van ... ;)
Alfa Hím2005-06-29 08:21:01 // 785
Szerencsére olyan helyen dolgozom, hogy a cégnek van egy komplett esztergályos üzeme. Így valóban megoldom, ha tudom, hogy mit kell megoldani. Ahhoz azonban szét kéne szedni. De mielött nekiesnék és szétszedném, pótolni kéne azt a kis bizbaszt amiről meséltem, mert lehet, hogy ezen kívül nincs is más baja. HOgy tudom pótolni. Eggen segítsetek. Várok alfa bontó címeket. Vagy lehet ilyesmit rendelni interneten is? Esetnek van valakinek bontva? Tényleg, nincs valakinek képe, hogy hogynéz ki az autó ha le van bontva a műszerfal? Kíváncsi vagyok mi van mögötte:-) És egyébként hogy kell legontani? Jó sok kérdés mi?:-) De hát ilyen ha az ember laikusként belecsöppen valamibe. A gyári gumi mégert amivel kijön az autó a 195/65/R15??? Akkor ha az enyémen 205/70/R15 van az befolyásolja a sebességmérőt? Ezek szerint nem valós sebességet látom? Na most már nem kérdezek többet.
Alfa Hím2005-06-29 08:13:21 // 784
Minek annyit aludni?:-)
TáDé2005-06-29 08:13:19 // 783
A gumi méret 195/65/R15 ... én 205/60/R15-ös méretet használok. A 164 fűtés rendszere azokkal a kis motorokkal van megoldva, ezek mozgatják a mechanikát ... a fogaskerekek fogai szoktak lepattogni és ezért nem szokta állítani a dolgogat, ha van egy ügyes esztergályos ismerősöd akkor javítható a dolog.
TáDé2005-06-29 07:59:31 // 782
De nagy volt a pörgés éjszaka ... nem tudtok aludni? ;)
Alfa Hím2005-06-29 06:38:13 // 781
Na ez már valami! Nem is olyan halott ez aforum, csak téma kell. Azt akartam még kérdezni, hogy van-e valakinek szerviz CD-je. Vevő volnék rá! Egyébként az én mocim 12 szelepes. Fogysztásról még nem nagyony tudok nyilatkozni, bár a multkor elmentem vele tatabányára, meg vissza, emberi tempóban. És még furikáztam vele kicsit a városban is. Szóval a lényeg, hogy 7000 ért tankolatm bele, és 300 km-ert tudtam vele megtenni. Az olyan 10 liter körüli fogyasztás. Hangsújozom úgy mentem vele mint egy nyugdíjas, mert az anyósom is a kocsiban ült:-)) Elektromos hibát egyébként még nem fedeztem fel, minden rendesen működik. Az egyik ismerősöm azt mondta, hogy amikor alfája volt, nem győzte cserélni benne az izzókat. Aztmondta, hogy a hátsót már vakon cserélte beszélgetés közben úgy, hogy oda se nézett. Nektek van tapasztalatotok erről? Tényleg sűrűn kell izzót cserélni az alfákban, vagy az ő gépével volt valami baj. Az én járgányom 92.5.-havi úgyhogy akkor ezek szerint számíthatok a lertakra.:-)) De én már látom, hogy ezel a kis műanyag bizbasszal meg fog gyűlni a bajom:-) De az előző tulaj azt mondta, hogy a kesztűtartóból el lehet érni egy bovdent, és ha meghúzod, akkor meleg jön, ha visszatolod akkor hideg. talán így nem keveredik:-) Ideiglenes megoldásnak jó, de azért nem az igazi. Bár még nem próbáltam huzogatni. Igazából még meg sem néztem, hogy miről beszél. De majd hétvégén lesz egy kis időm jobban átnézem, hogy is van ez. Köszönöm az infokat. számítok rá továbbra is, amíg ki nem képzem magam szakértővé. Évek kérdése az egész!:-)
Vega2005-06-29 03:51:53 // 780
Na holnap mostmar en is megnezem azt a szart :))) Lattam, neked tekeros! Nekem mind a kettoben a regebbi gombos volt...aztan ott az uj fajta gombos...annal nem tudom ,hogy jellemzo e ez a hiba... Visszajelzo lampak elofordulnak de en nem naon tapasztaltam... Ja, ellenben van egy elektromos hibaja. Az egyik rele nem kap eleg feszt alapjaraton igy kikapcsol...megpedig a kozepkonzol releje...tehat ha alapjaraton ketyeg a motor...hallom ,hogy a rele kikapcsol...900-1000-es fordulaton mar nem! A jelenseg pedig a kovetkezo, az egesz kozepkonzol "elhallgat" :))) Persze csak ha be van kapcsolva valami...ha nincs akkor nem veszel eszre semmit.. Ez vicces tud lenni! Multkor ejszaka mentem at a kedvesemhez es esett az eso...kodos szar ido volt...kodlampa, kodzaro bekapcsol, ugye a kozepkonzolon kapcsolod...megallok a piros lampanal...alapjarat....kikapcsol :))) Ezt jatszotta ejszaka amig atertem :))) Lusta vagyok kicsereltetni... xx szaz forintos dolog...bar mostanaban nem tudom csinalja e...emlekeim szerint csak hidegben volt vele baj...ugye fater jar a kocsival...en most atnyergeltem a 145-osre!!!! A szivem csucske akkor is a 164-es marad :) Tom, latom Te is ejjeli bagoly vagy :)
tom1642005-06-29 03:23:36 // 779
Olvasom a kesztyütartó lenyitásakor baloldalon elötűnő borítóelemről, és beugrik egy régi "ellenségem" képe! Igen, én tudom miről van szó, de ott nekem nincs motor, hanem egy műanyag kardáncsukló van, ami a levegö irányát szabályozó tekerőhöz megy. Az enyém ugyanis nem gombos, hanem tekerős, sok 164-es tulaj irigyli tölem :-))) Szóval azért "ellenség", mert nagyon kicsi helyre kell bejátszani mindkét végét, szinte vakon, mert a kezed mellett ugye már nem látsz be! Ha nem muszály inkább ne bolygasd, feltéve ha olyan tekerös külyüd van mint nekem.... Klíma nekem is feltöltésre szorul, nem tudok nyilatkozni. Típushiba: visszajelzök (lámpák és műszerek is) hamisan mutat6nak, fékbetétek gyorsan fogynak (nagy kocsi,nagy teljesítménnyel) Emeléskor figyelni az emelő helyzetére, mert egy ostoba szerelő nekem is megroppantotta a küszöbspojleremet!
Vega2005-06-29 02:58:57 // 778
Na hat lassuk! Az a kis motor nem tudom mire valo, nem talalkoztam meg vele. Emlekeim szerint a kesztyutartoban ilyen borito elem nincs, de megnezem neked holnapra. Valoszinuleg azert nem remlik egyik 164-esbol sem mert a tied amerikai kivitel...aztan sosem lehet tudni..hulye amcsik :) Tipushibak? Elektromos hibakat mondanak de szerintem semmivel sem jellemzobb mint mas markaknal. Elektromos ules hajlando beragadni, leeg a motor, kampo! Olajnyomas jelzo 10-bol 8 esetben rossz!!! Csere sem segit, ne is eroltesd! Jobb esetben meg mutat valamit..rosszabb esetben total halott...legalabbis 93-as szeria elotti, tehat a regi lampasok eseteben , ott is konkretan 3.0 V6 12v!!! Tehat nalad is sanszos a dolog!! Nezdd meg! Ugyan ez a szeria, kozepkonzol mogotti lamellakat forgato fogaskerekek amik a befujt levegot iranyitjak szinte minden esetben el vannak kopva. Nyomkodhatot a gombokat ,hogy hova fujjon csak kerreg, kattog, nem allitodnak a lamellak igy nem oda fuj ahova szeretned! Ez meg nemis olyan nagy baj, DE!!! Ott a klima es ha az muxik is es peches vagy akkor a hideg es meleg levego a kopott fogaskerekek miatt nem valsztodik szet es meleget fuj klima mellett is, vagy jobb esetben csak langyosat! NAGYON tipikus hiba es sokan hordjak klimashoz emiatt a kocsikat es csak otthagynak egy rakat penzt mert a klima jo csak egyszeruen nem tisztan hideg levegot fuj be hanem meleget is es emiatt rossznak hiszik! Javitani draga es nagyon szet kell bombazni az egesz muszerfalat, kozepkonzolt! A 3.0 hajlamos meg kuplunk hibara...talan kicsit alulmereteztek a kuplungszerkezetet, hajlamos a korai kopasra, elkezd csuszni, esetleg szakad valami, beesik a pedal, ilyesmi...ez azert van mert hihetetlen nyomatekgazdag es nagyon also fordulatrol is egybol harap eppen ezert gyorsan ki lehet vegezni a kuplungot ha nagyon falabu vagy vagy utod vagod ezerrel! A motor egyebkent kivegezhetetlen, igenytelen. Nem kell miatta aggodnod! A 24 szelepes mocikrol nem tudok semmit csak 12 szelepeshez volt szerencsem...bar vezettem 24 szelepest is...vegre jobb de alul egyertelmuen nyomatekosabb a 12 szelepes! Futomurol nem tudok mit mondani...soha nem volt vele gondom, nem tapasztaltam tipushibat. Mindenesetre nem versenyauto, hanem luxuskocsi :) A szelvedo felso peremenel majdnem tuti ,hogy ilyen idos korban eszi a rozsda a kasztnit...kiveve ha garazsban tartott volt az auto vagy ujra fenyezett :) mas rozsdasodasra hajlamos hely tapasztalataim szerint nincs! Az elso 164-esnel sok gondom volt a kipufogoval, sokszor ategett....huzamosabb, nagyobb tempot nem díjazta...rend szerint mehettem foltoztatni...a mostaninal nem tapasztalom, de ott az egesz rendszer le volt cerelve nemregiben...az elozo gazdaja csinalttatta...lehet nem veletlen :) A ket auto kozott nagyo nagy volt az allapotbeli kulombseg, megis a leirtakat mind a kettonel tapasztaltam, tehat nagy valoszinuseggel tipushibaknak tekinthetok! Motorikusan egyforma volt a ket auto, megis a regebbi joval tobb olajat evett mint a mostani...a kopas mindenesetre nem ment a teljesitmeny karara!!! A ket auto fogyasztasa teljesen egyforma volt!!!!! Telen 13 nyaron 12...talan egy picivel folotte....de tudni kell roluk ,hogy majdnem mindegy milyen stilusban vezetsz...ha tolom 12...hanem tolom 12...erdekes! A fogyasztashoz meg annyit ,hogy az egyik noveremnek egy fiatal 320-as bmw-je van...nagyon preciz "muszer" es eleg nehez is volt elhinnem amig magam nem lattam ,hogy nem egeszen 10 litert eszik 180-190-es temponal. Jomultkor egyutt mentunk le Berettyoujfaluba. Termeszetesen kitoltuk a szemet a bmw-nek is meg az alfanak is!!! A fejemet mertem volna tenni ra ,hogy az alfa ezt nem ussza meg 16 liter alatt...180-200, nem ritkan 220 volt a tempo eskuszom nektek....kerek 12 liter volt a fogyasztas!!!!!! Itt jon kepbe az amit a vegsebesseg topicban irtam ,hogy 5.-ben nem lehet leforgatni!!!!! 5300 fordulaton 230!!!! Igy mar ertheto ,hogy ilyen nagy temponal sem eszik olyan elcseszettul sokat...persze figyelembe kell venni ,hoyg 3.0 autorol beszelunk...ami etrveim szerint nemsokara 200 lovat fog produkalni...aztan meg jon a chip is :) 210 :) Azert ha egyszer kiszabadulsz vele a palyara nezdd mar meg nekem ,hogy leforogja e magat 5.-ben :) Azt hiszem roviden ennyi, remelem tudtam segiteni!
tom1642005-06-29 01:40:15 // 777
Céges mélem van, asszem 100 megát bír fogadni! Holnapra kitisztítom és jöhet a cucc....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak