Fórum >> Típusok >> 164-166

AKI2005-04-05 15:10:22 // 44
ehheee ez a kép nekem is megvan....
Gábor1662005-04-05 11:23:39 // 43
164 TD: Mail ment!
Olasz2005-04-05 10:09:36 // 42
No + 1 extrát:

Olasz2005-04-05 10:07:52 // 41
Adok Én ide is szépséget:

a2005-04-05 09:43:30 // 40
Válaszoltam!
a2005-04-05 09:43:04 // 39
20 9753124 Ződi Ervin De ugye tudod, hogy Szegeden van a műhely? Ezt úgy érdemes, hogy lemész a kocsival, ott hagyod, és amikor kész, akkor mész érte. Ha Pesti vagy, akkor lehet, hogy még össze is tudjuk hozni, hogy levigyelek érte, vagy felhozzalak, amikor leadtad nála. Az biztos, hogy rendkívül lelkiismeretes, és jó szerelő. Nem az a lehúzós fajta, amit lehet megjavít, nem cserél azonnal. És a munkadíj is inkább csak mókadíjnak számít a pesti és a márkaszervizes árakhoz képest.
TáDé2005-04-04 18:16:58 // 38
SN: Mail ment.
AKI2005-04-04 18:15:46 // 37
Aha... Azt látom hogy tökre msáhogy néz ki de kicsit körbeirhatnád :DD hogy ez most mitől jobb mint a másik(tippjeim vannak de azt inkébb nem adnám elő...).
AKI2005-04-04 17:54:25 // 36
Nah akkor komolyra forditva a szót, generálozni szeretném a motortját! Kérek egy telefonszámot hogy beszélhessek AZ Ervinnel...! A krómcsik körbe továbbra is eladó! Csak azért nehogy elmenjen a szemetek elől...!
a2005-04-04 17:16:37 // 35
Mi kellene?
a2005-04-04 17:15:40 // 34
Akit Gábor ajánlott - Ervin - nagyon hozzáértő, tényleg. Nekem már sokadik AR-mat javítja, sikerrel. Rendkívül ügyes, és lelkes a srác. Olyan még nem volt, hoyg valamit visszaadjon, hogy nem tudja mi a baja, vagy hogy nem tudja megcsinálni :) Pedig látott már pár vicces dolgot :)
a2005-04-04 17:11:33 // 33
1. válasz: tényleg lehet az alapjárati motor a ludas. Ha az LMM lenne a rossz, akkor nem menne 120-nál gyorsabban a vas... Esetleg a Lambda lehet még viccelődő kedvében... 2. 16'-nál nagyobbat szvsz ne tegyél fel. Nekem is 15 a téli, 16 a nyári. Mindkettő 205-ös.
AKI2005-04-04 16:46:23 // 32
Figyelem! Van ELADÓ króm diszlécem körbe az összes diszléc megvan mindegyik lezáróval és minden kütyümütyüjével együtt...+ még egyéb apróságok amik ezekhez tartoznak(mint pl az index a kis pininfarinaás logoval meg az ahoz tartozó müanyag...) vannak!
TáDé2005-04-03 11:01:32 // 31
Küldtem mailt.
Gábor1662005-04-03 10:06:04 // 30
Corso:
A széria főtengely:
AKI2005-04-03 08:34:01 // 29
Nyehhehhehhheeeee tt én most veszek egy teljes szett kromcsikot a kocsira :DDDD! Bár van rajta ,csak egy baleset miatt a jobb elejétől az ajtóig nincs diszléc! A durva hogy az enyémre ráadásul a bronz változat dukálna dehát istenem....
AKI2005-04-03 08:18:10 // 28
Gábor166: MIvel én nemláttam még gyári 164-főtengelyt ezért nemtudom hogy mitkell nézni ezen vagy hogy milyen az eredeti... :D
AKI2005-04-03 08:14:47 // 27
szép is lenne! Majd énis beujitok egy ilyen nagy tuningot de az évek mulva lesz csak!
Gábor1662005-04-02 22:35:25 // 26
164TD:
Ő nem bontó. Kapcsolatai viszont vannak.

Corso:
Egy kis csemegének, a 164 TB főtengelye:

Ez a második változat volt az autómban.
TáDé2005-04-02 22:20:15 // 25
Ervin mennyire van szeren bontott alkatrész ügyben?
Gábor1662005-04-02 22:15:52 // 24
Corso: Mindkét állítás igaz! :-)) 1, Valóban voltam autószerelő . 2, Miarosseb=2xgépész+informatikus. A minőségi felújításra Ervinkét tényleg tudom ajánlani! Kérdezd csak meg SN-t!
tt (tt Alfa team)2005-04-02 22:15:29 // 23
Köszi, holnap megzörgetem!
TáDé2005-04-02 22:14:20 // 22
Beszélj SKrisszel, mert a GTV-ben ugyan ez a motor van ...
tt (tt Alfa team)2005-04-02 22:05:03 // 21
Sziasztok! Múlt héten szereztem be egy 2.0 V6 TB-t pontosan ilyen morcosítási céllal. Egy Újkígyósi Alfa szerelővel egyeztettem, aki kb 200eFt árért (nagyságrendileg) 100 pacit, 1,5MFt-ért 260 pacit tud rádobni a 205-re.
AKI2005-04-02 21:56:49 // 20
Az jó! De te mit melóztál? Autoszerelő voltál vagy mi a rossebb?Engem elsősorban egy olyan szerelő érdekelne aki minőségi munkát végez!Felujítás miatt! És akkor már kicsit meglehetne tuningolni a vasat...
Gábor1662005-04-02 20:24:36 // 19
Corso: Az anyagi vonzat gyakorlatilag az anyag és a gépmunka volt. (kb. 100 eFt) A melót én csináltam egy barátommal. Ervinke Szőregről pont ugyan így meg tudja csinálni, mert ennél a bizonyos barátomnál volt tanuló. :-)) Én már csak a sajátomat csinálom, mert pályát módosítottam.
Skiry2005-04-02 17:19:08 // 18
Szegény 64 :( jol osszetort...enyimet sosem akarom igy viszont látni.. bár jelenleg az enyim se üzem képes.. de előbb utobb az lesz még ebben a honapban talpra akarom allitani.
AKI2005-04-02 12:46:29 // 17
Azlesz...bár kicsit szentségtörésnek érzem a dolgot meg a bronz sokkal szebb is!
Isu 1642005-04-02 12:28:28 // 16
Szerintem cseréltesd le. Utána ha találsz eredetit cseréld vissza... :-)
AKI2005-04-02 11:40:08 // 15
Nah srácok csak szakértők válaszát várom! Volt egykis balesetem aminek eredményeképp meglett morcositva a motorháztető de ugye ezt a kis karambolt megsinylette a diszléc a jobb elején + az ajtón lévő is ( a képen látható melyik hiányzik) Namost mivel nemévoltam a hibás a károkozó állta a költségeket(állja) és látható hogy a kocsi már elkészül csak azok hiányoznak...szóval ilyent külön nemlehet beszerezni nemazért mert nincs hanem azért mert ujba egyrészt dárga másrész az idő vasfoga ugyan nem bánt el a diszléccel mégis kicsit megfakult,lényeg hogy az uj az elütne ettől! Mostjönnek a szakértői véleményre vonatkozó dolgok: Aki ért a 164-esekhez az tudja hogy más-más diszléc tartozik a diesel-hez és más a benzineshez! Énsem vagyok teljesen tisztába a dologgal de ugytudom hogy a benzinesé a bronz szinü a dieselé pedig a crome(világossabb) szinü! Ki mitgondol erről! A kérdés pedi az hogy mivel nemtudnak ilyent szerezni és lenne most egy olyan lehetőség hogy egy teljes szettet rakjanak rá (ingyen) és az viszont crome szinü! Gondoljátok hogy nagy szentségtörés lenne?
AKI2005-04-02 11:17:06 // 14
Sorry tesó de még nemkellett hála Istennek szélvédőt cserélni!Bár már jósok követ bekaptam...
Isu 1642005-04-02 09:36:48 // 13
Sziasztok! Volt már valakinek első szélvédő cseréje?Az enyém sajnos megrepedt/kőtől/ :-( és elég horror árat mondtak a cserére.Szerintetek bontóból érdemes venni? A fém keret miatt félek azt mondták abból nem lehet kiszedni normálisan.Ha valaki tud esetleg bontottat szóljon. Köszi.
AKI2005-04-02 08:30:25 // 12
Csumez: A sráccal mi történt amugy aki a 164-ben ült? FIzették a kárát?
AKI2005-04-02 08:14:08 // 11
Huuuuha....Nemsemmi! Ennek az anyagi vonzata hogy alakult és ki az az ember aki ilyenekt csinál!?Énis szeretnék kissebb átalakitáskat végezni!
Gábor1662005-04-01 22:16:35 // 10
Corso: Egy szemből jövö leszorította srácot. A tuning röviden: Kompresszió növelés egy picit (a sok véros miatt kellett), Turbó csere egy újabb konstrukcióra, turbo nyomás emelés, nagyobb átmérőjű szívó és kipufogó cstornák polírozva, illesztve. Kuplungszerkezet, lendkerék, főtengely, hajtókar, dugattyúcsapszeg, dugattyú könnyítve, minden kiegyensúlyozva. Hajtókarok polírozva. Hajtókar csavarok Integrale EVO II-re cserélve. Futómű 40 mm-t ültetve, első lengőkar szilentblokkok műanyag perselyre cserélve. Hátsó menetes (végig hasított) pálcák Lanciára (hasítás nélküli erősebb) cserélve. Váltó rövid utasra alakítva. Átalakított kipufogórendszer. K&N légszűrő. Hát tömören ennyi.
AKI2005-04-01 21:55:29 // 9
Gábor166: Nagyon összetört!!! Most néztem meg a siteodat... Basszus ilyenkor mindig összeszorul a szivem,ha ilyen ritkaságokat törnek IGY össze!Részleteket a balesetről!!! Amugy meg a 164-es blokkja is érdekelne hogy mi volt a nagy tuning!+ a problémámra is kéne megoldás!
AKI2005-04-01 21:50:39 // 8
Tehát az első kérdés hogy más 164-esnek is van olyan baja mint az enyémenk hogy ingadozik az alapjárat!!! Borzasztóóóó! Cseréltem már lamda szondát is de nemsegitett!Sokan mondják hogy az alapjárati motor(ezt pl egy autoszerelő mondta akinek mellesleg gyönyörü 166-ja van kb u.o. mocival mint a 164Super-ben van) De én arra gondolok hogy a légmennyiség szabályzo (vagy minek hijják)ami ott van a légszürő után közvetlenül,hogy az a rossz! Amugy volt már alfa romeo szakszervizben is, rádugták a kopjutert :D de azt irta hogy minden ugy müködik ahogy kell! :DD Volt már a Bosch szervizben is itt pécsen(bár szakértelem nuku) semmit sem tudtak kideriteni! Ugyhogy most keresek jólmüködő 164Supert vagy sima 164-est 2,0-t vagy ha u.o.a légmennyiség szabályzo akkor mindegymijent és szeretném az enyémre rárakni és megnézni hogy azzal müködik e!!! A 2. kérdésem FELNI! Könnyüfém felnit szeretnék végre a kocsira de aztmondja a nagytudású gumisunk(tényleg rende és érti a dolgát) hogy ha 17-est veszek akkor minidg (évente!)vihetem görgőztetni a vékony gumi miatt! Jo lenne nekem a 15 .-((( colos is de akkor abból legalább valami széleset!Azzal meg az a baj hogyha nemjól ven eltalálva az az arány amit a csapágyhoz képest mérnek (nemtudomiaz) akkor meg a csapágyat cseszi szét... Ötleteket és segitséget várok!
farki2005-04-01 21:19:30 // 7
Méghogy csengene! Cöcöcö :-PPP Dorombolna! Nem is, inkább hörögne. :-))
perdix1552005-04-01 21:10:15 // 6
Szerinted jól csengene az új nevem?
Gábor1662005-04-01 20:53:44 // 5
Corso: Tedd fel az elsőt.
farki2005-04-01 20:52:37 // 4
Még mindig nem késő, TSak gondolsz egy merészet, oszt aznaptól lehecc Perdix164. :-))
perdix1552005-04-01 19:22:27 // 3
Szép, nagy autó, egy időben kacérkodtam is vele, sőt, ha egy 1991-es 3.0 12V-s nero Alfa szépen, és nem lelekottan nézett volna ki, akkor lehet, hogy most perdix164 vagyok.
AKI2005-04-01 19:20:46 // 2
Skacok minden 164-es tóduljon ide! Elég ritka madár ez a típus ugyhogy ugygondoltam hogy érdemes egy topicot nyitni!Pláne mert csak nekem ezer kérdésem lenne... :D
AKI2005-04-01 19:19:20 // 1
Az igazán nagy vas...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak