Fórum >> Típusok >> 164-166

Ákey2017-11-04 22:16:30 // 81187
Nálunk nem, Keszthelyen volt 10 évig, ott 25.000 km-t mentek vele, előtte céges autó volt. Már számításba vettük mi is, más okból kifolyólag, ugyanis túlságosan újnak tűnnek a lámpatestek is, meg a motortartó keret sem olyan meggyötört, annak ellenére, hogy kartervédő mindig volt rajta. Jah, meg az embléma, mintha most rakták volna fel rá. Bár, mint mondtam az autó be volt dunsztolva 10 évig egy garázsba.
De nyomát nem találtuk maszek hegesztésnek, márpedig tű a szénakazalban egy jó lakatos itthon. Egy raklap szar, amit ezek tudnak művelni. Az én 56-osomnál bizonyítottak a szakmókusok.
Még valami: azért nem hiszem, hogy minden 66-os törött lenne, mégis általános probléma külföldieknél is.
gecsa2017-11-04 20:32:32 // 81186
Oszt törve volt-e?
bszl2017-11-04 18:24:05 // 81185
Szia! Elvileg ez működik: https://cloud.mail.ru/public/CzP1/qWTB77j8E
Ákey2017-11-04 14:06:02 // 81184
Kedves 66-os tulajok!

Az első futómű dőlésével kapcsolatos problémákra van valakinek valami jó megoldása?

Mi próbálkoztunk az alsó lengőkarok, első szilentjeinek távtartó gyűrűinek cseréjével. A gyári 14 mm vastag, mi beraktunk 8-asokat, ami az alsó határ, de akkor már a lengőkar nyikorog a motortartó kereten. Lévén, hogy egy autónak sem áll jól, ha olyan effektekkel közlekedik, mint egy szekér, így egy 6-os és egy 5-ös gyűrű kombinációval 11 mm-re módosítottuk a távolságot a kerettől. No de még a 8-assal is bal oldalon -2,34 volt a dőlés, a jobb oldalon meg jó volt.
A futómű teljesen új, de külhoni utángyártott. Ez lehet az egyik baj, de nem vagyunk biztosak benne, hogy gyárival nem lenne ez a helyzet.

Külföldi fórumok látogatása alkalmával kiderült, hogy ez általános probléma. 56-osnál már tapasztaltuk, hogy az utángyártott hátsó keresztlengőkarokban legalább négy különböző méret van a szilenteknél. Beszarás...
Gondolom, a mindenki által ismert tajvani excenteres felső lengőkar sem véletlenül lett kitalálva a három legszebb Alfához.
No de azzal az a baj, hogy hiába PU, "húsa" kevés marad a szilentnek, ráadásul az utánfutást is elviheti, ami pont az egyedisége ezeknek a dögöknek, főként nagy tempónál stabil marad ugye. De most olyan a kocsi, mint amikor egy nő nem tud járni magassarkúban, imbolygok vele főleg 130 fölött.

64-esnél kitalálták, hogy a toronynál ovális lyukat fúrnak, de itt nem biztos, hogy van hely erre.

Vagy marad az, hogy olcsó gumit rá, had egye... Most meg kajálja el a Michelin-t.
vologya[kendács mester]2017-11-04 13:04:57 // 81183
Itt nézz szét Gdrive ha leszedted, akkor szólj, hogy tiltsam le.
pettinke2017-11-04 09:08:41 // 81182
én még semmilyen Alfához nem láttam gyári magyar nyelvű karbantartási / szervíz útmutatót.
Mumus2017-11-04 06:43:58 // 81181
Köszönöm.
Ezt már megszereztem de ez nem tartalmaz magyar nyelvet...
Reménykedtem hogy van magyar nyelvű szerelési vagy karbantartási útmutató furcsa hogy ehhez a tipushoz nem készítettek :-(
Magicman2017-11-03 23:23:56 // 81180
Szia, nem működik a link, illetve a fájl már nem elérhető. Tudsz adni egy másik forrást, ahonann le tudom szedni?

Előre is köszönöm.
gecsa2017-11-03 19:56:51 // 81179
És aki ezt letölti,és használja,annak nem lesz több kérdése. Nem hiába szajkóztuk,hogy elearn-t mindenkinek!
bszl2017-11-03 12:44:15 // 81178
Nyomtatott szervizleírást ne keress. Főleg magyar nyelvűt ne.
Ami segíthet: eLearn
Mumus2017-11-03 08:05:16 // 81177
Üdvözlök mindenkit!
Mint uj tag az Alfások között és egy 166-os boldog tulajdonosaként sokat fogok kérdezősködni az autóval kapcsolatban...
Kezdem is ha nem bánjátok:
Van ehez a tipushoz szerelési útmutató nyomtatott formában?
Magicman2017-11-02 22:41:27 // 81176
Ja úgy! :) Világos. És a trafók honnan kapnak áramot? Bizti vagy relé van nekik, vagy közvetlenül ECU?
gecsa2017-11-02 21:57:36 // 81175
Trafókba is el kell jusson az áram.
Magicman2017-11-02 21:47:58 // 81174
Áramforrás? Azalatt mit értesz? Hengerenkénti trafós, kettőt néztünk, egyiknél sem volt szikra...
gecsa2017-11-02 21:45:16 // 81173
Gyertya, kábel, trafó, áramforrás.
Magicman2017-11-02 21:39:27 // 81172
Sziasztok,

Adott egy 164 3.0 V6 94-ből és nincs szikra. Leírná valaki a hibakeresés sorrendjét, hogy egyszerűbb legyen az életem egy kicsit? :)

Előre is köszönöm.
vologya[kendács mester]2017-11-02 18:05:48 // 81171
Most szereltem ki másfél xenon égőt a kocsiból. Remélem a szomszédaim nem értenek magyarul, mert mindenkinek anyját fedeztettem nagytestű patás jószágokkal és a szentek sem úszták meg. De az aki ezt összetákolta ...hagyjuk inkább. Beszív...kifúj...beszív...kifúj
vologya[kendács mester]2017-11-02 11:46:49 // 81170
Akkor az én évi 5000 -em smafu? Ti már tekerni fogjátok az órákat, mikor bejáratódik a Busso :-)
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-02 06:44:42 // 81169
2ev/50eKm,nagyreszt nograd megye,nagyreszt temposan,plusz a diesel ugye hiresen fogyasztja a rugokat is,nehezebb a motor mint a V6,igy gondolom minden mas is jobban fogy alatta...
gecsa2017-11-01 20:27:17 // 81168
80ezer km. Vegyes felhasználás.
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-01 19:59:37 // 81167
A negy ev relativ. Kmben kifejezve erdekesebb lehet. Illetve hogy hol van hasznalva az auto...
gecsa2017-11-01 19:21:14 // 81166
Én a négy év alatt cseréltem 3db felső lengőkart, 1 axiálcsuklót, 4 stabszilentet, 4 stabilizátorkart. Bennem van a hiba? :)
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-01 17:49:47 // 81165
Ezt en is mondhatnam. Mondjuk engem a futomu zavar a leginkabb,hogy egy evet nem bir ki es kezdhetem elolrol,mondjuk mostmar lengokarbol lesz 2 garnitura az egyik mindig felujitas alatt....😁
vologya[kendács mester]2017-11-01 17:29:32 // 81164
Mikor már minden fasza, akkor persze hogy ki kell égni a xenonnak (vagy a trafónak, vagy mi a szar az). Ez komolyan átkozott jószág.
DieselManiaco(NagyVad)2017-11-01 14:23:42 // 81163
jajj drágatezsvírem csak vigyed,aranyfoggal is fizethetsz:D
gecsa2017-11-01 12:05:05 // 81162
Majd felhívnak ketten,hogy "afelibűmennyitengecc"..
DieselManiaco(NagyVad)2017-10-30 12:04:37 // 81161
En is igy latom😁 vegulis nem rossz bőr...😁😂
gecsa2017-10-30 07:56:35 // 81160
Akkor majd termel mást. Maradni akar. :D
DieselManiaco(NagyVad)2017-10-30 02:15:04 // 81159
Hat nem kozbeszolt az Aisin...😁 De meg igy is lehet hogy menni fog. Ez majd meg eldol.
gecsa2017-10-29 21:20:26 // 81158
Nem akarja,hogy eladd? :)
DieselManiaco(NagyVad)2017-10-29 17:38:34 // 81157
Nem tudtok véletlenül egy jó állapotú bontott Sporttronic váltót? Dieselre?
gecsa2017-10-28 07:47:56 // 81156
Az általában így szokott lenni.
vologya[kendács mester]2017-10-28 06:07:38 // 81154
Nem lett magasabb semmivel, inkább csak pont jó lett. Anno nekem igen le volt ülve a hátulja. A rugón k0vül minden cseréltem 1 éve (kb.) de nem lett ideális minden szög. Szerintem ez most sokat javított rajta, már ha csak "ránézésre" is. Úgy látom, itt ha cserélni kell valamit, akkor jobb ha szinte mindent :D
gecsa2017-10-27 21:17:55 // 81153
Terepjáró. :D
forrasr2017-10-27 19:29:13 // 81152
Teszel fel képet milyen magas lett az új rugókkal?
vologya[kendács mester]2017-10-27 19:03:22 // 81151
Egy fél deci híján 5 liter ment bele. De amit leengedett az is szép volt, de lehet kevés kicsit. Mintha egy új kocsit kaptam volna. Semmi rángatás, szinte nem is érezni mikor kapja el. De azon, hogy 2 másodpercig gondolkozik a tolatáson, sajna nem segített. Kíváncsi lennek, mennyire természetes ez a jelenség!?
vologya[kendács mester]2017-10-27 12:41:29 // 81150
Előre és hátra is Kayaba ment. Hátra RA5020 előre RC1140 ahogy itt is mondták páran.
Itt a katalógusban megtalálod a neked valót: http://kyb-europe.com/catalogue/
kapeka (Nagyvad)2017-10-27 09:25:09 // 81149
Milyen rugó került bele? Jól emlékszem, hogy elöl is cserélted? Nekem elöl az egyik eltört, csak a vége, menni lehet vele, de nem erőltetem. Szóval a sportronichoz melyik rugó a megfelelő? (Gondolom 2,5 és 3,0 ilyen szempontból ua.)
Azzurro2017-10-26 21:09:41 // 81148
Ár? Állapot? Kép esetleg!
vologya[kendács mester]2017-10-26 20:12:49 // 81147
Azért a 2 rugó között volt egy kis különbség. De végeredményben nem sokat emelt a kocsin. Most ideális és szimmetrikus a távolság a peremtől.

gecsa2017-10-26 16:54:43 // 81146
Nekem csak egy sértetlen van.
vologya[kendács mester]2017-10-26 06:14:28 // 81145
Este beszéltem vele. Mondta, hogy szinte az összes kis csavar ki volt törve, de akkor is muszáj volt kicsavarozni, mert anélkül nem engedett. A régi szerelőm szedte ki utoljára, de ő nem panaszkodott, hogy babrás lett volna szétszedni. Lehet hogy szerelői erőszakot alkalmazott ?! :-)
vologya[kendács mester]2017-10-26 06:05:12 // 81144
Na szép. Biztos van neked eladó sértetlen darab? :D
atis_166jtd2017-10-25 22:32:18 // 81143
Pedig nekem se mondta el senki, még is kivettem törés nélkül. De mindent vissza lehet rögzíteni rendesen.
gecsa2017-10-25 21:27:20 // 81142
Van néhány titkos csavar ott.. :D
Lobot2017-10-25 19:21:22 // 81141
Sziasztok! 2.4 10VJTD-hez van ajánlott izzítógyertya? Bosch, NGK? Előre is köszönöm!
vologya[kendács mester]2017-10-25 18:03:45 // 81140
Szépen elmondtam a szerelőmnek az egész folyamatot, úgy ahogy írtad. Most küldött pár képet, mennyit harcolt a kalaptartóval (nem látni rendesen mi mindent tört el :-)). Szerintem úgy káromkodott, mint egy kondás :D
atis_166jtd2017-10-25 12:30:37 // 81139
Ha valakit érdekel 4db kisfékesre való alufelni az szóljon van eladó.
vologya[kendács mester]2017-10-25 11:50:37 // 81138
Nem tolja rosszul a dögöt a fickó :D

Itt itt
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak