Fórum >> Típusok >> 164-166

Petya19682017-03-06 21:20:05 // 80444
Sziasztok!

Létezik olyan bórülés amelyiknek csak a háttámlája motoros?
gradvolttomi2017-03-04 15:42:58 // 80443
Azért köszönöm... Az lesz az érdekes amit a műanyag alatt találok...
gradvolttomi2017-03-04 15:36:01 // 80442
Jó ez ! Ez kellett! Köszönöm
vologya[kendács mester]2017-03-04 14:51:12 // 80441
Bocs. Jó hülye vagyok. Miért gondoltam, hogy téged a belső küszöb érdekel? Sajna a külsőről nincs képem, de látom vannak itt olyanok akik megértették mit szeretnél :D
Kimis1112017-03-04 13:55:33 // 80440
hátha látszik valami
Kimis1112017-03-03 20:07:00 // 80439
Ja és az első kerékjáratnál egy lemezcsavar
gradvolttomi2017-03-03 20:01:42 // 80438
Ha idő engedi, megköszönném a képeket!
gradvolttomi2017-03-03 20:00:58 // 80437
Köszönöm mindenkinek!
Kimis1112017-03-03 19:49:55 // 80436
5 db csavar fogja belülről. Kívül műanyag patent tán 8 db...Azt hiszem előre tolni az egészet,majd kifelé húzva lejön.
vologya[kendács mester]2017-03-03 19:07:07 // 80435
Ha jól emlékszem minden elem 3 helyen csatlakozik. Elég vastag szárral csatlakozik a küszöbhöz, nehéz eltörni. A lényeg, hogy pontosan felfelé feszítsd. Ha nem volt még leszedve akkor ellenkezni fog, de megadja magát. Ha esetleg holnap délután akarod csinálni, akkor lefotózom neked a bontott darabokat.
atis_166jtd2017-03-03 18:53:19 // 80434
Óvatosan húzd felfelé.
gradvolttomi2017-03-03 15:46:26 // 80433
Urak! Rövid segítség kellene, a műanyag küszöb borítást hogyan veszem le? (Csavaroz, pattint, feszít, húz, ...?) Nincs lelkierőm Eper, Elearn bújásához, a tapasztalatotokra hagyatkoznék... :) Neki kéne esni némi rozsda felszámolásának...
Előre is köszönöm a segítséget!
2017-03-03 09:57:26 // 80432
Ja, a szívó esetében kicsit egyszerűbb a dolog. Nálam még az sem biztos, hogy arra el tudom vezetni, amerre akarom.

A visszavezetést meg azért tartom meg, mert a TB kényes az égéshőre. Nem véletlen permetezi a dugókat alulról olajjal. Nem tartanám szerencsésnek,ha emelkedne a hőmérséklet.
buteo202017-03-02 21:21:25 // 80431
A szűrőházat meghagyom és a légtömegmérő is marad a helyén, erre megy majd egy könyök, meg a fojtószelephez szintén egy, a kettő közé egyenes szakasz, fém összekötőkkel. Az idomok 5-8000 Ft között vannak, a fém összekötők 1-2000, ezek szálerősített szilikon csövek, 5 bar nyomást és 250 fokot bírnak, ide teljesen megfelelnek. Tartókonzolt majd csinálok magam. Konkrét számaim még nincsenek, de 30 ezernél nem lesz több szerintem, talán a lecsapatóval kicsit túlszalad, de azt egyébként is tennék fel.
2017-03-01 22:02:30 // 80430
15€ hat db bilincs.
Mr. Z (NagyVad)2017-03-01 21:23:54 // 80429
a visszavezetés csak amolyan "zöld" baromság. Teljesen felesleges a hideg tiszta oxigéndús levegőhöz keverni. na de mindegy.

Nekem marad a gyári flexi könyök. De a szilikony 90°könyök kb 5-6000 volt itthon, a csövet gyártattam hozzá haveri alapon, kipolíroztam kb 100 ft-ból. Egy jobb bilncs kb 1500, 15€-ért bilincset venni, hát mit is mondja netto hülyeség. Azért ez nem turbó csövezés....

a szűrő nekem pipercross betétszűrő meghagyva a szűrőházat.

Tervezem a szilikon könyököt is majd valamikor. A visszavezetést szerintem felejtsd el max műszakira visza teszel mindent.
2017-03-01 21:13:47 // 80428
én most építem. csak a légszűrő volt 60€. Egy alu T darab (mert nálam marad a visszavezetés) és egy 90 és egy 45 fokos szilikon csődarab további 75€. Nem teszkós bilincsek további 15€. Plusz a tartókonzolt legyártják baráti árok 30€ért. Ez 180€, kb mint ha új gyárit venne az ember. De az enyém más. Talán Mr Z majd mesél, neki hogyan jött ki a dolog.
buteo202017-03-01 20:43:33 // 80427
Csak az egyik hengersorhoz van lecsapató, de az is vissza van vezetve a motorba, tehát nem sok értelme van. A másik sorról a fojtószelep előtt van bevezetve a flexi csőbe. Nézegettem a nyomásálló szilikon csöveket, de nem olyan vészes az áruk. A lecsapatóval együtt szerintem 20-30 ezerből megvan, de ez csak az első becslés, pontosan még nem mértem fel. Ez azért mégsem 60-70 ezer. :-)
2017-03-01 19:33:02 // 80426
A szívóknak nincs gyárilag lecsapatójuk?

Egy jól kivitelezett szilikon sem lesz olcsóbb.
buteo202017-03-01 18:41:15 // 80425
Valószínűleg ez lesz nálam is, bár még agyalok egy szilikoncsöves megoldáson, kiváltva az airboxot, a kartergázt pedig lecsapatóba vezetve, fényképen már láttam ilyen megoldásokat.
buteo202017-03-01 18:38:55 // 80424
A bontottal ugyanez a probléma, el van öregedve.
vologya[kendács mester]2017-03-01 08:30:59 // 80423
Sokunknak ez a problémája. Én sem voltam hajlandó kiadni 160eurót+ szállítás egy komplettért, ha ezen kívül még van 2 airboxom. Szépen megtisztítottam lekezeltem szilikonnal és valamilyen vékony szalaggal bordánként leszigeteltem. Egyenlőre jó.
2017-03-01 07:49:11 // 80422
Bontott gyári?
buteo202017-02-28 20:03:49 // 80421
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok. Nem találok a 166 3.0 V6-ra flexi szívócsövet. A gyári csak airbox-szal együtt van 60 ezer fölött, helyettesítő termékek közül a szilikonos csövek az összes V6-ra vannak, csak épp erre nincs, vagy legalábbis én nem találtam. Sajnos mindegyik kicsit más méret ezért nem merem egyiket sem megrendelni ezek is 30 ezer körül vannak. Valakinek ötlete, tapasztalata?
gradvolttomi2017-02-28 18:03:01 // 80420
Azt mondták jobb ha nem látom amit kivettek... :)
2017-02-28 16:01:49 // 80419
és mennyi görgő volt még benne?

:D
gradvolttomi2017-02-28 15:14:23 // 80418
Féltengelycsukló, gumiharangok cserélve...
2017-02-28 13:22:14 // 80417
Nálunk meg épp havaseső esik. Jó volna, ha lenne, de kedvem nekem sincs. Majd,ha egyszer jó idő lesz. Köszi a tippet!
medcare2017-02-28 12:49:59 // 80416
Nálam ment írt CD-vel is. Igaz nehezebben olvasta be.
medcare2017-02-28 12:47:22 // 80415
Igen! Smith szerint a motoron belüli érintkezőket kell tisztítani. Végálláskapcsoló hiba is lehet. Nálam (ill. az elkelt 166-on) a motor melletti doboz halt be. Nem indítja az ablakmosást. Szerintem cserés lesz. Sajnos eddig a hidegben nem volt kedvem kicserélni. Most az új tulajnak segíthetek majd. :-)
Kimis1112017-02-28 07:31:46 // 80414
Csak nyugodtan :)
tipoatti2017-02-27 16:37:03 // 80413
Ha esetleg valaki szépítene tavaszra. :) Nagy fékesre sajnos nem jó, ezért lett eladó. 150K-ért vihető a szett.
2017-02-24 22:39:24 // 80412
Szerintem úgy csináljuk, hogy amikor legközelebb megyek haza, jól meglátogatlak, és elhozok mindent, ami befér a csomagtartóba. Úgyis még számolnom is kell veled! 😊
Kimis1112017-02-24 19:58:17 // 80411
mennyi kell?
vologya[kendács mester]2017-02-24 11:53:10 // 80410
Most gondolkozom, hogy egy jó alapos mosás, vagy az új fékek!? Mindent egyszerre nem szabad, mert elkényeztetem! :D

2017-02-23 23:12:21 // 80409
ha a beltérire gondolsz, akkor igen.
Kimis1112017-02-23 19:49:00 // 80408
netán a váltó dekli ?
Kimis1112017-02-23 19:19:31 // 80407
ez hol van?
2017-02-23 08:25:22 // 80406


ilyen valakinek elfekvőben?
2017-02-22 22:38:06 // 80405
Mondjuk tippem van, hogy mi okozhatja. Csak kedvem nincs bontani.
Kimis1112017-02-22 19:18:10 // 80404
Bézs bőr ülésszett 35-e-ért ha valakit érdekel elvihető.
Kimis1112017-02-21 22:48:54 // 80403
Ezt nekem is csinálta már. Szerintem kontakt hiba valahol. Kis ideig csinálta,de utána semmi baja.
2017-02-21 08:29:28 // 80402
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy az ablaktörlő törlés közben függőleges helyzetben kb 10cm-es sávban ugrál? Illetve a ha a kapcsolón felfelé lökök egyet, a törlés nem mindig akar leállni. Esőszenzor sem akarja az igazságot.
Josh.812017-02-19 17:25:35 // 80401
Üdv cartársak! Eladnám a nagyvadam 4db. sérülés mentes NTM olasz felnijeit.
Téli gumival vagy nélküle! 16"-os 7,5 J széles, jó a nagyfékesre is(enyém is az)ET35. Nem üt nem ráz,csak felületi karcok vannak rajta.A négy felni ára: 65000 Ft.(adom vele a felnikupakokat is) Központosítóval van a felni 58-ra, mert a gyári agymérete emlékeim alapján 66 mm-es..
A gumik is eladóak vele ha valakit úgy érdekel; 205/55 R16 Nankang és Bridgestone márkájúak,több szezont is elmennek még,nem sérültek,jók! Gumikkal az irányár: 90000 Ft. Ha kérdés is van,írjatok nyugodtan.Köszönöm,hali;



DieselManiaco(NagyVad)2017-02-18 11:49:30 // 80400
Valaki nem tudja véletlenül séróból a 2.4 Mjet-nek az alsó intercooler cső átmérőjét? ami a turborol megy az interre? csak hogy ne kellene szétbombáznom?
forrasr2017-02-17 18:07:38 // 80399
hja vagy nem gyári, hanem írt a navi cédé aztá' az csattog
gradvolttomi2017-02-17 11:31:16 // 80398
Igen, ezt mondom...
2017-02-17 11:23:38 // 80397
Ha már kattog, akkor ott valami már hiányos.
gradvolttomi2017-02-17 07:58:07 // 80396
Jobban szét kell borítanom hétvégén.. Vagy gumiharang csere megoldja a csattogást..? Szerintem valami még megadta magát ott..
atis_166jtd2017-02-17 06:59:34 // 80395
Féltengely gumiharangot? 2 csavar meg egy zéger az egész. Nem kell lebontani a fél autót. A zéger a szopósabb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak