Fórum >> Típusok >> 164-166

atis_166jtd2017-03-20 09:15:40 // 80472
Én már az 5.dik brembo tárcsa szettet viszem vissza gariba mind megörbült és nem csak alfa van köztük. Legyen szerencséd hozzá. Sajna sok a panasz mistanság a brembo tárcsákra.
gecsa2017-03-20 08:28:02 // 80471
Az mindenhol ilyen, nem olcsó a kábel. 😁
vologya[kendács mester]2017-03-20 07:43:25 // 80470
És itt jön a csavar... :D Német kollégák ajánlásával előre Bosch fékbetétek mentek. Még sosem volt Bosch fékbetétem sehol, azt sem tudtam hogy gyártanak. Szóval a Német fórumokon és egy Svájczi többszörös Alfa tulaj kollégám is ezt a kombót ajánlotta. Hát csak remélni tudom, hogy ennyi ember nem akar kibaszni velem :D
vologya[kendács mester]2017-03-20 07:40:06 // 80469
Először tart csak sokáig, mert nem akarsz semmit elbaszni. Szerintem most, hogy már van szerszámom hozzá, kevesebb mint egy óra alatt szétkapom (roncsolás mentesen). A múltkor is csak a kibaszott kábelozással volt gondom. A vezérlés mellett van egy kis dobozka, ahová összegyűlnek a vezetékek néhány szenzorról...majd 5 mm -t hagytak rá, hogy "egyszerű" legyen a munka vele :D
Josh.812017-03-19 20:47:34 // 80468
Brembo a betét is a tárcsához?Előre is az ment?
Várhatod a "sinautó" hangot pár száz Km.után..de talán te megúszod a visító féket..:)
Én soha többet Brembo kombót első tg.-re:(
gecsa2017-03-19 18:21:14 // 80467
A turbo okos tervezés, nem kell levenni a szívósort a gyertyák cseréjéhez. 😛😜😝Forintban kb 5000 a hat gagyi, és a platina meg négyszeres áron max 2- 2.5szer annyit megy el...
vologya[kendács mester]2017-03-19 17:05:10 // 80466
A szervizkönyvem szerint 148e -nél volt gyertyacsere. Most 184e nél tartok és még semmi jele annak, hogy valami baj lenne velük. De most már kezdek kíváncsi lenni, hogy mi van benne!? :-)
Mr. Z2017-03-19 16:21:26 // 80465
15ezer kilóméternél járok a PFR7B-vel és még kutya baja, ha kedvezménnyel veszed nem vészes . 50%-ba 18 volt a 6db ha jól emlékszem. Ha ez alatt te 3X cserélsz 7-8 ezerért gagyit akkor ki járt jobban ? plusz 3X szerelés 3X szívás levenni a szívósort.
gecsa2017-03-19 16:05:33 // 80464
70ezer? De jó is lenne. Igaz nekem még a gyári utasítás is 20ezret ír cserére. A platinák 17ezret bírtak, de többszörös áron. Most probálgatok, melyik mennyit bír.
Mr. Z2017-03-19 15:46:50 // 80463
pontosabban pfr7B
Mr. Z2017-03-19 15:40:21 // 80462
NGK BP6E elég kommersz egy gyertya, kb simsonba való, nekem 1 gyertyám többe került mint ebből 6 :D :D Lehet ezért bírja jobban.
Mr. Z2017-03-19 15:37:27 // 80461
NGK PFR 6B platina gyertyákban nekem 15k km van és hibátlan mind. 7000km? nem 70et akartál írni? :D
vologya[kendács mester]2017-03-19 15:05:12 // 80460
Fenn vannak az új Brembo tárcsák és betétek. Hát ...szokni kell ezt a durvaságot. :D
gecsa2017-03-15 21:16:30 // 80459
Érdekes, hogy most az első hengersoron (2-4-6) fogytak jobban a gyertyák. 1.1-1.0-1.2 hézagokkal kicsit már viseltesnek mondhatóak. És csak 7000km kellett hozzá.
vologya[kendács mester]2017-03-14 13:30:10 // 80458
Nekem is jó lenne pár apróság ebben a színben. 4 ajtó, csomagtér, motorháztető és egy teljes váz :D
gecsa2017-03-13 21:59:54 // 80457
Remélem. Az Ngk bp6e megint hamar feladta, a bosch wr5dp meg itt már nem kapható, nem is gyártják. Autósboltban ajánlották az ultra x-et, majd meglátjuk.
Kimis1112017-03-13 21:44:01 // 80456
Jó gyertya
gecsa2017-03-13 16:31:25 // 80455
Valakinek van beru gyertyákkal tapasztalata?
csokagm2017-03-12 20:34:57 // 80454
Nem tudjátok, bont valaki esetleg nero vulcano színű autót? Bal oldali ajtó kellene, ha nincs más veszek más színűt, csak nagy szívás azt telibe fújni.
Josh.812017-03-12 20:16:14 // 80453
Én a vezérléshez gyári szíjat vettem, Ruville feszítővel..
'Hosszbordásban' meg; INA szettet DAYCO szíjjal és Hepu vízpumpát..
Én annyira nem bízom már az SKF-ben, anno párat gariztam le én is vezérlés szettben..
De kinek mi...
Mr. Z2017-03-12 08:38:27 // 80452
én SKF szettet vettem anno
gecsa2017-03-12 00:10:08 // 80451
Ja, szíj? Abból gates.
gecsa2017-03-12 00:08:54 // 80450
Én gyárit vettem anno.
vologya[kendács mester]2017-03-11 16:34:24 // 80449
Gyors kérdés. Éppen a vezérlést akartam megrendelni, mikor látom, hogy többségében 185 fogas a vezérműszíj és 28 mm széles. De az SKF nél van 148 fogas is és 18mm széles. Gondolom ez utóbbi elírás, bár a kompatibilis típusok között ott az enyém is. SKF-et választottam. Ellenvetés?
gecsa2017-03-06 23:13:42 // 80448
Annyira nem lesz vészes szerintem.
Petya19682017-03-06 21:57:59 // 80447
Köszi a választ.
Írtam a faladra.
Josh.812017-03-06 21:38:28 // 80446
Szia!
Igen van olyan aminek csak a háttámla döntését állítja motor.
A többi mechanikus..Nekem is van egy ilyen plusz szettem szürkében :)
Petya19682017-03-06 21:33:00 // 80445
Bocs nem írtam: 166-hoz
Petya19682017-03-06 21:20:05 // 80444
Sziasztok!

Létezik olyan bórülés amelyiknek csak a háttámlája motoros?
gradvolttomi2017-03-04 15:42:58 // 80443
Azért köszönöm... Az lesz az érdekes amit a műanyag alatt találok...
gradvolttomi2017-03-04 15:36:01 // 80442
Jó ez ! Ez kellett! Köszönöm
vologya[kendács mester]2017-03-04 14:51:12 // 80441
Bocs. Jó hülye vagyok. Miért gondoltam, hogy téged a belső küszöb érdekel? Sajna a külsőről nincs képem, de látom vannak itt olyanok akik megértették mit szeretnél :D
Kimis1112017-03-04 13:55:33 // 80440
hátha látszik valami
Kimis1112017-03-03 20:07:00 // 80439
Ja és az első kerékjáratnál egy lemezcsavar
gradvolttomi2017-03-03 20:01:42 // 80438
Ha idő engedi, megköszönném a képeket!
gradvolttomi2017-03-03 20:00:58 // 80437
Köszönöm mindenkinek!
Kimis1112017-03-03 19:49:55 // 80436
5 db csavar fogja belülről. Kívül műanyag patent tán 8 db...Azt hiszem előre tolni az egészet,majd kifelé húzva lejön.
vologya[kendács mester]2017-03-03 19:07:07 // 80435
Ha jól emlékszem minden elem 3 helyen csatlakozik. Elég vastag szárral csatlakozik a küszöbhöz, nehéz eltörni. A lényeg, hogy pontosan felfelé feszítsd. Ha nem volt még leszedve akkor ellenkezni fog, de megadja magát. Ha esetleg holnap délután akarod csinálni, akkor lefotózom neked a bontott darabokat.
atis_166jtd2017-03-03 18:53:19 // 80434
Óvatosan húzd felfelé.
gradvolttomi2017-03-03 15:46:26 // 80433
Urak! Rövid segítség kellene, a műanyag küszöb borítást hogyan veszem le? (Csavaroz, pattint, feszít, húz, ...?) Nincs lelkierőm Eper, Elearn bújásához, a tapasztalatotokra hagyatkoznék... :) Neki kéne esni némi rozsda felszámolásának...
Előre is köszönöm a segítséget!
gecsa2017-03-03 09:57:26 // 80432
Ja, a szívó esetében kicsit egyszerűbb a dolog. Nálam még az sem biztos, hogy arra el tudom vezetni, amerre akarom.

A visszavezetést meg azért tartom meg, mert a TB kényes az égéshőre. Nem véletlen permetezi a dugókat alulról olajjal. Nem tartanám szerencsésnek,ha emelkedne a hőmérséklet.
buteo202017-03-02 21:21:25 // 80431
A szűrőházat meghagyom és a légtömegmérő is marad a helyén, erre megy majd egy könyök, meg a fojtószelephez szintén egy, a kettő közé egyenes szakasz, fém összekötőkkel. Az idomok 5-8000 Ft között vannak, a fém összekötők 1-2000, ezek szálerősített szilikon csövek, 5 bar nyomást és 250 fokot bírnak, ide teljesen megfelelnek. Tartókonzolt majd csinálok magam. Konkrét számaim még nincsenek, de 30 ezernél nem lesz több szerintem, talán a lecsapatóval kicsit túlszalad, de azt egyébként is tennék fel.
gecsa2017-03-01 22:02:30 // 80430
15€ hat db bilincs.
Mr. Z2017-03-01 21:23:54 // 80429
a visszavezetés csak amolyan "zöld" baromság. Teljesen felesleges a hideg tiszta oxigéndús levegőhöz keverni. na de mindegy.

Nekem marad a gyári flexi könyök. De a szilikony 90°könyök kb 5-6000 volt itthon, a csövet gyártattam hozzá haveri alapon, kipolíroztam kb 100 ft-ból. Egy jobb bilncs kb 1500, 15€-ért bilincset venni, hát mit is mondja netto hülyeség. Azért ez nem turbó csövezés....

a szűrő nekem pipercross betétszűrő meghagyva a szűrőházat.

Tervezem a szilikon könyököt is majd valamikor. A visszavezetést szerintem felejtsd el max műszakira visza teszel mindent.
gecsa2017-03-01 21:13:47 // 80428
én most építem. csak a légszűrő volt 60€. Egy alu T darab (mert nálam marad a visszavezetés) és egy 90 és egy 45 fokos szilikon csődarab további 75€. Nem teszkós bilincsek további 15€. Plusz a tartókonzolt legyártják baráti árok 30€ért. Ez 180€, kb mint ha új gyárit venne az ember. De az enyém más. Talán Mr Z majd mesél, neki hogyan jött ki a dolog.
buteo202017-03-01 20:43:33 // 80427
Csak az egyik hengersorhoz van lecsapató, de az is vissza van vezetve a motorba, tehát nem sok értelme van. A másik sorról a fojtószelep előtt van bevezetve a flexi csőbe. Nézegettem a nyomásálló szilikon csöveket, de nem olyan vészes az áruk. A lecsapatóval együtt szerintem 20-30 ezerből megvan, de ez csak az első becslés, pontosan még nem mértem fel. Ez azért mégsem 60-70 ezer. :-)
gecsa2017-03-01 19:33:02 // 80426
A szívóknak nincs gyárilag lecsapatójuk?

Egy jól kivitelezett szilikon sem lesz olcsóbb.
buteo202017-03-01 18:41:15 // 80425
Valószínűleg ez lesz nálam is, bár még agyalok egy szilikoncsöves megoldáson, kiváltva az airboxot, a kartergázt pedig lecsapatóba vezetve, fényképen már láttam ilyen megoldásokat.
buteo202017-03-01 18:38:55 // 80424
A bontottal ugyanez a probléma, el van öregedve.
vologya[kendács mester]2017-03-01 08:30:59 // 80423
Sokunknak ez a problémája. Én sem voltam hajlandó kiadni 160eurót+ szállítás egy komplettért, ha ezen kívül még van 2 airboxom. Szépen megtisztítottam lekezeltem szilikonnal és valamilyen vékony szalaggal bordánként leszigeteltem. Egyenlőre jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak