Fórum >> Típusok >> 164-166

peter08132017-06-14 20:49:23 // 80772
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség, 166-on se a tanksapka, se a csomagtartó nem nyílik gombnyomásra,hallani egy kattanó hangot mindkettőnél de nyitni nem nyit egyik sem.
A tanksapka már néha produkálta ezt de sokadszorra mindig kinyílt, most végleg tönkre ment.A csomagtartó már régebb óta nem jó de az nem volt olyan zavaró eddig, viszont most a kettő együtt elég idegesítő tankolásnál...kulccsal csomagtartót nyitni majd megkeresni a tanksapka vésznyitóját amivel nyitom a sapkát...
Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a baja?
atis_166jtd2017-06-12 23:23:03 // 80771
Szervíz akinek van progija hozzá.
Magicman2017-06-12 21:56:16 // 80770
Sziasztok,

Tudja valaki, hogyan kell a kulcs távirányítóját feltanítani, ha megvan a CODE kártyám? Az egyik kulcs nem vezérli a risztót és a központit. :( Ötletek?

Előre is köszönöm...
atis_166jtd2017-06-12 21:45:08 // 80769
Furjál egy 8-as lukat a lemezre, majd ha az szépen eldugul akkor nem dob hibát.
slider002017-06-12 13:33:45 // 80768
Ki is kell írni belőle, ha gondolod meg tudjuk oldani. :)
csokagm2017-06-09 22:49:23 // 80767
Akkor jól gondoltam:)
A 10 szelepesben még nem kellett ezzel vacakolni.
Kimis1112017-06-09 22:46:35 // 80766
ki kell írni
csokagm2017-06-09 20:13:39 // 80765
Ugyan nem értek hozzá, de szerintem ha kiiratod akkor nem fog hibát dobni.
medcare2017-06-09 19:53:19 // 80764
Lefalaztam a Faceliftesen az EGR-t. Elkezdett dobálni hibát, hogy az EGR miatt a kipufogógáz összetétele rossz: Ezek szerint ezt sem lehet már teljesen lezárni, max. szűkíteni. :-(
medcare2017-06-08 19:57:19 // 80763
... ég is a pofám, ne tetézd, kérlek! :-D
vologya[kendács mester]2017-06-08 16:09:52 // 80762
Azért rugókat nem szeretnék 2 évente cserélni. Mit ajánlanátok helyette? TRW , Metzger, Sachs, Eibach? Delphi -t soha többé semmiből!
Föckös2017-06-08 15:23:31 // 80761
dee ugyanaz ;-)
ne de nem piszkálni akartalak miatta, félre ne értsd!
az enyémen csak ennyi volt ráírva kyb.
én meg azért írtam, hogy kyb, mert eléggé kyb aszott xar, hogy két évet, és kb 10k km-t bírt...
vologya[kendács mester]2017-06-08 11:39:24 // 80759
Én nem poénbol rövidítek. Itt a link. Ezek szerint a KAYABA ée a KYB nem ugyan az lessz!?
Föckös2017-06-08 10:46:54 // 80758
kyb aszott :-)))
szóval Kayaba, esetleg Kajaba, Altatóorvosoknak KaLYaba,

(scusami mi amico, nem hagyhattam ki ;-) )

szóval, vagyis, hogy legyek "laza"
szal
nekem a kyb rugó és gátló kombó nem vált be, és sajna nem tudom, hogy a gátló, vagy a rugó a baj, de én a rugóra tippelek.

érdekes azért a lejjebb említett listában, hogy a rövidebb rugó vastagabb anyagból készül.

és innen végképp nem tudom, hogy melyik lesz a hosszabb életű.

de ha ennyire közös a probléma, akkor miért nem gyártatunk egy rugóssal pár garnitúrát?
sanszos. hogy erősen jobb árat adna, ha nem csak egyet (egy párat) kellene legyártania.
vologya[kendács mester]2017-06-08 05:12:56 // 80757
Köszönöm szépen a válasz! Már meg is van, hogy ha KYB akkor RC1140.
KisP2017-06-07 21:24:42 // 80756
Nálad nem mindegy ,hogy automata vagy kézi váltós.
Ha automata, akkor Kayaba-ból RC1140-es kell (erősebb) ha kézi akkor RC1159.

De ezt te magad is le tudod ellenőrizni itt:
http://www.kyb-europe.com/kyb-hungary/catalogue.asp
medcare2017-06-07 18:46:18 // 80755
pedig a gyerekkel most tanultuk az ly-os szavakat... :-(
medcare2017-06-07 18:45:36 // 80754
fej pontosjé, bocs. :-DDD
vologya[kendács mester]2017-06-07 14:04:15 // 80753
Nem is olyan régen voltak itt tárgyalva a rugók. De valahogy nem jött le nekem, hogy most mi a jó és mi nem?! Gondoltam, ha már cserélek, hát cserélek mindent, de elvesztem csúnyán. Ezeket találtam a beszállítómnál:

KYB
hossz: 364mm
vastagsag: 13.5
kulso atmero 127mm

KYB
hossz: 380mm
vastagsag: 13.5
kulso atmero 124mm

TRW
hossz: 366mm
vastagsag: 13.25
kulso atmero 125mm

TRW
hossz: 375mm
vastagsag: 13.25
kulso atmero 125mm

vannak meg 352mm (Delphi), 382mm(Delphi)

És ezt mind pontosan az én kocsimhoz ajánlják típus szerint. Akkor most melyik???
romeo 1662017-06-07 12:32:14 // 80752
Ciao! Én az immobiliser karikát cseréltem és szuper lett :D
vologya[kendács mester]2017-06-07 10:04:02 // 80750
Na végre ezt is kicserélhetem. Szénné volt égve, de a donor kocsiban sem volt jobb állapotban.



Ja és az 1999 -esben 0,3 as volt, ebben pedig (2001) 0,23 as. Pedig elvileg ugyan annak kellene lenni.
medcare2017-06-04 19:35:54 // 80749
Látszik a képen a csillogó fűtőfolyadék. :-(
Sajnos tisztogatás után sem zárt be mindíg, csak úgy, ha beszorítottam a helyére a relét. Gyorskötözővel ráhúztam a csatlakozóra, utána működött.
medcare2017-06-04 19:32:57 // 80748
Hátratolod az anyósülést, 1 db műanyag felyű csavar tartja elől, amúgy hátul a váltóbox műanyag szegélye alá van betolva. Korábban magam is szívtam vele, eloxidálódott. Itt a kép az enyémről:

http://www.alfaamore.hu/files/forum/00355/00355323.jpg
gradvolttomi2017-06-04 17:23:36 // 80747
Sziasztok,
Jobb első ablak lefelé húzáskor "bebukik" előre. Ajtókárpit le, alább képek. Szerintem onnan valami eléggé hiányzik. (Alátét helye is látszik.) EPER nem egyértelmű, a másik ajtót nincs lelkierőm lebontani :)





Nyic2017-06-04 09:29:56 // 80746
Köszi. Nem merek nekiállni bontani. Azt hiszem szerelő lesz belőle.
Don Gombóc2017-06-04 08:14:43 // 80745
ICS mögött, az oldalkárpit lebontásával lehet hozzáférni. Valószínűleg beázott, esetleg a fűtő radiátor miatt. az anyós ülés felől így látni, és így néz ki, kívül és belül.
medcare2017-06-03 19:29:59 // 80744
A hozzáértők említették nem is oly rég, hogy az akku saru lazaságára érzékeny az immo. Érdemes lenne megnézni, nekem az volt a baj.
Smith2017-06-03 19:17:51 // 80743
A műszerfalon olyankor ott marad a kulcs ikon ha jól emlékszem. Nálam is volt ilyen.
Nyic2017-06-03 15:05:11 // 80742
Sziasztok!
2004-es Jtd-ben hol lehet a Központi zár, illetve az ablakemelőhöz tartozó relé? Lehet, hogy az lesz a baj, mert egyszer csak elment a zárás és az ablakemelés. A biztosíték az jó.
Kimis1112017-06-03 14:06:03 // 80741
az immó rosszalkodik,a kormány alatt van egy zöld doboz,annak a csatija szokra ezt csinálni. Nekem is pont ez volt egy hónapja,befújtam,azóta egyszer sem hibázott.
peter08132017-06-03 12:38:01 // 80740
Sziasztok!
166-om azt csinálja, hogy néha csak sokadik kulcsfordításra indul el.Elfordítom a kulcsot és nem történik semmi, mintha valami elektronika letiltaná az indítást.Hibakód nincs.Ritkán csinálja havi 1-2 alkalommal,különben mindig elsőre indul gond nélkül.Mi lehet a baja?
atis_166jtd2017-06-03 09:47:16 // 80739
Szerintem meg az 5 hengeresbe mindbe van. Sehol nem találtam hogy kihagyták volna. Még az enyémhez is irják a beállítását összerakásnál. Sajna az nyújtja le a láncot utánna mindenki kiveszi.
atis_166jtd2017-06-03 09:44:08 // 80738
Ha a tiéd 10 szelepes akkor valószínű igen. De kell egy cikszám és ha kell rendelek neked. Érdekes hogy én most vettem más meg azt mondja nem lehet kapni. Lehet nem jó boltba jártok.
Smith2017-06-02 21:25:16 // 80737
Hát. Kell neki úgy látom :)
Kimis1112017-06-02 21:12:31 // 80736
Két napja ment szét a coolercső nekem is
Kimis1112017-06-02 21:11:25 // 80735
Bizony!!!!
Smith2017-06-02 19:38:52 // 80734
De szívesen odaadnám. De nem szabad megbontanom az autót. Bár a vevőm úgyis szétbontja, és ha nem kell neki az intercooler cső... na?
medcare2017-06-02 18:59:20 // 80733
Intercooler csöveket hol tudok rendelni 166 2.4 JTD Facelifteshez? (Sztm ugyanaz, mint a régebbi).
zbence2017-06-02 11:17:03 // 80732
Köszönöm a segítséget! 😊
KisP2017-06-02 10:15:53 // 80731
Nekem is ugyanez a bajom. Én se tudom most mit cseréljek, rugót vagy gátlót? Gátló milyen neked?
Föckös2017-06-02 09:59:03 // 80730
az enyémben nincs balansztengely
(de volt)

srácok foggalmam sincs, hogy a rossz rugó vagy a rossz gátló miatt ilyen totál élvezhetetlen az autóm futása.
le van ülve, keményen felüt, de nagy gáznál meg olyan, mint amikor a bobcat járdát talál...
egyszerre lettek cserélve e rugók, meg a gátlók is.
nagy szívfájdalmamra már kétszer.
6év alatt tettem vagy 70k km-t az autóban, a kyb rugó meg álltában megült...
medcare2017-06-02 06:28:17 // 80729
"B.László
2013-11-14 14:47:30 // 24696
Én úgy tudom h a 136 lovasban biztos h van de már a 140 esben és a többiben már nincs" ezért nem találoztam balance-tengellyel...
:-))))
atis_166jtd2017-06-02 00:04:00 // 80728
Igen ez sajna az olajpumpa és a balansztengely lánca. Szerezz egy jó pumpát amin tuti nincs lenyúlva a lánc. Nem egy ördöngösség kicserélni, csak arra kell figyelni hogy a főtengely csavarja al menetes. Erre figyelmeztesd a szerelődet.
medcare2017-06-01 20:20:01 // 80727
És merröl hallani? Jobbról? Nekem vinnyogott már generátor szabadonfutója, a hosszbordás szíj feszítögörgöje (40 Ropi körül van, de nehéz megúszni, mert elöbb utóbb ledobja a szíjat, ha rossz). Elöször a hang irányát kell betájolni aztán pl. levehetö a hosszbordás szíj s ha még mindig vinnyog, akkor a vezérmüszíj körüli dolgok lesznek ludasok. Rosszabb esetben a vezérlés felöl jön vagy a motorból, de ehhez szerintem vannak itt a fórumon nálam hozzáértöbbek. Nálam ilyen gondok jelentek meg, a motor még így 350 000 km környékén is patent volt.
zbence2017-06-01 15:11:40 // 80726
Üdv, sziasztok!

Én új tag vagyok az oldalon, ezzel együtt egy büszke 166 tulajdonos is. Tudnátok abban segíteni nekem, hogy az első szériás 2,4 JTD-ben (136PS) hallható jellegzetes alapjárati "csörgést" miként, kinél és mennyiért tudnám eltűntetni? Elméletben egy lánc verődik folyamatosan a fémhez, elméletileg ez típushiba, még nem vagyok szakértő, várnám a tippeket! :) A hang kb. 1700RPM-ig hallható.
Smith2017-06-01 14:57:13 // 80725
Szegény lámpák, hogy egy ilyen fosban kellett végezniük. :(
FRC2017-06-01 14:55:48 // 80724
De miért?
medcare2017-06-01 10:49:56 // 80723
A 159-es sem kutya...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak