Fórum >> Típusok >> 164-166

atis_166jtd2017-06-24 17:39:37 // 80822
A navit húzd ki belőle hátul a csomiban. Valamelyik biztit kilőtte, ha mind jó át kell nézni, mert volt már hogy biztitábla ment szét.
DobosHunor2017-06-24 17:01:06 // 80821
Sziasztok srácok! Pár kérdésem lenne felétek :) nem régiben vettem egy 166 v6-ot kis elektromos hibával. Az úr korrektül elmondta, hogy a fűtés alatt a jobb oldalon ami a kesztyűtartó környéken van, ott lecsopoghetett nemi víz és emiatt oda lett pár csatlakozó illetve relé. Pl eddig működött a központi most nem akar lezárni, a klímavezerlo elment, a duda se szól, a vészvillogó sem megy meg a ködlámpák sem kacsolnak. Eddig működött benne minden amikor ez az eset meg történt azóta jött elő ez úgy egyben. Na most azok a relék cserélve lettek amik kicsit meg olvadtak de a hiba fent áll ugyan úgy. Szerintetek amiatt lehet hogy a biztosítékok sérültek máshol? Hol kene esetleg meg körül nézni? Meg olyan kérdésem lenne , hogy a navi folyton kéri a kódot. Mit lehetne vele tenni, hogy ha ami megvan adva nem jó hozza? Meg olyan kérdés, hogy a kormányon a kapcsolok sem mennek. Emiatt lehet ez is? Köszi szépen előre is 😊 Egyébként egy 2000-és fl előtti 166. 2.5 v6.
atis_166jtd2017-06-24 15:38:06 // 80820
Még valami. Bekapcsolt klímánál ha lehúzod a nyomáskapcsoló csatiját elindúl a venti?
atis_166jtd2017-06-24 15:36:37 // 80819
Akkor nyomáskapcsoló lesz a ludas. De ezt neki kellene megnézni mert ő látja a nyomásértéket, és hogy akkor kapcsol e a nyomáskapcsoló. De nézd meg elernben mit ír utanna okosabb leszel.
Zozi742017-06-24 13:25:23 // 80818
Gáz van benne. Voltam autóklímásnál. Ő mondta hogy nem kapcsol be a ventillátor , azért tilt le.
medcare2017-06-24 11:28:35 // 80817
Lehet igazságod...
atis_166jtd2017-06-24 10:27:45 // 80816
Talán azért hogy a töltőnyomás ne fujja fel a motort?
medcare2017-06-24 07:08:03 // 80815
1 vezeték megy a kompresszorra, megmozgattad? Nekem ott akadt el a mutatvány. Aztán elszökhetett a gáz.
medcare2017-06-24 07:05:46 // 80814
Hasonlóak a panaszaink... Ráadásul miért a turbo elé kttték a kartelgáz csvét, hogy olajozza?
kgth2017-06-23 22:55:41 // 80813
Multiecuscanbe F6-tal rá tudsz tesztelni.
kgth2017-06-23 22:46:29 // 80812
Hú holnap, na holnap átnézem az egészet, legalábbis felülről. Azt észre vettem, hogy a kartergáz cső csupa olaj, amikor az LMM számát próbáltam kilesni. Le is veszem a kis csövet, aztán ha lukas kiengedem a mocskot a légtérbe olyan Ladásan. Ja, és a lecsapató, az sem épült be még :(
atis_166jtd2017-06-23 22:32:07 // 80811
A klímában elegendő a gáz? Ha az jó akkor kapcsolási rajz alapján át kell nézni, az elernben le van írva ha jól tudom hogy mekkora nyomásnál kapcsol a kisfokozat meg a nagy.
Zozi742017-06-23 20:48:04 // 80810
Üdv! Kérdeznék , hátha volt már valakinek ilyen hibája és esetleg itthon is meg tudom oldani. 2000 évjárat 166 3.0 a klímája nem fúj hideget mert nem kapcsol be a ventillátor. A ventillátos jö,mert ha a víz felmelegszik,akkor bekapcsol.
medcare2017-06-23 19:50:15 // 80809
Bocs a hibákért, a bill. megadta magát.
medcare2017-06-23 19:49:10 // 80808
Nekem is... 3000/min körül. A vákumcső alul fel volt puhulva, hál égnek volt itthon egy darab Lancia cső,ennek egyik felébőlletudtam vágni, ez ok. A felső cső is ereszt picit, a bilincs, nem gyári berepesztette. Tudtam belőle faragni pár mm-t,így jobb, de cserélni kell. A vákumcsveket kicseréltem szilikonosra. Már jobban ugrik a gép, deahibát dobja. szerencsére menet kzben tudom resetelni. Ja ilyenkor azt jelzi, hogy a solenoid 30%-ra zárt. A felső turbócsövet cserélném. A solenoid olyan fekete műanyag fejű, nem a fehér, kikellene pucolnom, hátha szorul, de nem merem szétszedni, mert ha elrontom megáll az élet.
Aztvettem észre, hogy akkor tilt le, ha nyomomezerrel 3000-ig majd visszaengedem a gázt.Ekkor meglódul a kocsi, de egyből dobja a kósot, MIL bekapcsol. Főleg előzésnél rossz, de szerencsére így 50 krülmár kellően apósan vezetek, ritkán előzök.
KisP2017-06-23 12:20:18 // 80807
Igaz nálam nem ezt a hibakódot dobta, de hasonló tünet nálam is volt. Véletlen jöttem rá, hogy az egyik kis vákumcsövecske vége el volt repedve nem szorult rá rendesen a csonkra így szívta a levegőt. Levágtam belőle egy cm-es darabot, összeraktam és kész.
atis_166jtd2017-06-22 23:57:24 // 80806
Én us ezzel küzdök. Ez nem légtömegmérő hiba. Nem volt chippelve a jószág? Ez az overbost szelep hibára utal. Persze vannak dolgok amiket át kell nézni elötte, pl hogy a turbó geometria nem szorúl e, rendesen kitér mind a két irányba. Az egyiket könnyű megnézni, de a másikhoz le kell venni a rudat hogy biztos lehess benne. Ha ez jó akkor valószínűleg a vákumszelep a ludas. De annak is elötte ellenőrizni kellene a szűrőjét mennyire koszos.
Kimis1112017-06-22 21:58:40 // 80805
az van egy
kgth2017-06-22 21:43:12 // 80804
150 LE
Kimis1112017-06-22 21:39:54 // 80803
milyen motor?
kgth2017-06-22 20:57:33 // 80802
0280218113
kgth2017-06-22 17:35:45 // 80801
Lehet. Alapvetően az okát keresem annak, miért dob check engine / tilt be magasabb fordulaton, de ott is csak néha. Muszáj magam rájönni, mert az autószerelők a környéken, na .. (sz*rra valók tisztelet az általam nem ismert kivételnek)
P0235 hiba volt, ez vissza is jött.
Nincs ötletem, legózni kéne.
atis_166jtd2017-06-22 14:05:21 // 80800
Hát az nem sok. Arra nem gondoltál, hogy a sok kondizás is növeli a fogyasztást? Ilyenkor nekem is nő 1 litert de én főleg ha a gyerkőcök is velem vannak le sem állítom az autót.
kgth2017-06-22 13:18:26 // 80799
0.5 - 1 liter
atis_166jtd2017-06-22 08:59:40 // 80798
Mennyivel nőtt meg a fogyasztásod?
Kimis1112017-06-21 17:45:13 // 80797
Milyen kell?
kgth2017-06-21 16:34:51 // 80796
Az arány nem változik fordulaton sem, azért is linkeltem mert magam sem vagyok biztos a LMM hibájában, de nincs lehetőségem kölcsönkérni egy jót :(
Ha valaki vas megyében tudna nekem kölcsönadni /eladni próbára egy jó szenzort, megköszönném!
atis_166jtd2017-06-21 02:03:36 // 80795
Ha jól sejtem ilyet nem mérünk alapjáraton.
kgth2017-06-20 13:05:00 // 80794
Az érzékelt beszívott levegő mennyisége nem kicsit elmarad a rendszer számára elvárttól. Ha azt mondod ez így OK én elhiszem (de nehéz lesz :))
Föckös2017-06-20 11:48:21 // 80793
desired air quantity nem a fogyasztást meghatározó tényező, csupán az egr vezérlése miatt szükséges.
kgth2017-06-19 19:24:13 // 80792
Miért, nem az?

(Intake air quantity vs desired intake air quantity)
Bilux2017-06-19 19:18:35 // 80791
Mert rossz?
kgth2017-06-19 18:43:32 // 80790


Megugrott a fogyasztásom, a linken alapjárat hidegen mért értékek vannak.

.. Bosch? Marelli? Vemo ?
Zozi742017-06-19 11:19:20 // 80789
Üdv! Lenne valakinek 166 3.0-hoz gyújtótrafója?
bszl2017-06-17 22:12:29 // 80788
Anno én is azt hittem, hogy azért vacakol a klímarendszer mert vagy a vezérlője vagy az ICS rossz.
atis_166jtd2017-06-17 22:03:54 // 80787
Látid itt mindíg akad olyan kedves kolléga aki segít a másikon ha baj van.
bszl2017-06-16 14:32:51 // 80785
Miből gondolod, hogy vagy egyik vagy a másik?
dallosj2017-06-16 14:20:31 // 80784
Üdv urak. Honnan és milyen márkájú alkatrészeket érdemes venni futóműhöz. (alsó felső lengőkar). Előre is köszönöm.
atis_166jtd2017-06-16 07:26:25 // 80783
Srácok van valakinek véletlen polcon egy ICS-e Budapest vagy környékén amit rádughatnék az autómra addig amig kiderüljön hogy a klímavezérlő halt meg vagy az ICS?
forrasr2017-06-15 21:05:33 // 80782
ilyen az új: https://www.google.hu/search?q=2,4+jtd+%C3%B6lpumpe&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjy78OVxcDUAhVHchQKHQ5yDe8Q_AUICigB&biw=1366&bih=651#imgrc=m4XHXpnztg9yJM:&spf=1497553409059
itt a régi: http://www.forum.alfaholicy.org/zalacznik/166/54719d1336060394-halasujaca_pompa_oleju_2_4_jtd-c360_2012_05_02_23_49_00.jpg?language=de
forrasr2017-06-15 21:03:09 // 80781
Enyémben sincs, de a lánc az csörög-már így vettem, ha cserélsz olajszivattyút (újra) ami a lánccal meg a főtengelyről való áthajtással együtt van akkor megszűnik a csörgés, ezért ne vedd ki a tengelyt szerintem. Az új szivattyún már nem olyan az áthajtás a ballansztengelyre mint az eredeti, így nem fog letörni az alakzáró áthajtás. A lánc meg a primitív feszítőjének köszönhetően szólal meg(két műanyag vezető gyakorlatilag feszítés nélkül)
dr_rock2017-06-15 21:00:37 // 80780
Semmi baj, így legalább tisztáztuk miről is van szó 😀
Piritu - 1.000.0002017-06-15 20:57:29 // 80779
Akkor nem szóltam :-)
dr_rock2017-06-15 20:36:45 // 80778
Bocsi, azt nem tettem hozzá hogy 2,4 jtd, olajpumpa láncnál
Piritu - 1.000.0002017-06-15 20:25:53 // 80777
Hogyan tud idegbajt okozni? :-O
Ha jelre van rakva szíj, akkor működik. Ha nem, akkor az ellenkezőjét.
Ha leveszed a szíjat, akkor semmit se csinál...
dr_rock2017-06-15 20:21:22 // 80776
Hali. El tudnád mesélni mi módon szabadultál meg a balansztengelytől? Már idebajt kapok tőle. Okoz-e valami problémát a hiánya?
medcare2017-06-15 05:49:12 // 80775
Szerény véleményem szerint ha kattog, kap áramot a csomagtartó zár, nem a kábelköteg tört meg. Le kell venni az ajtó borítását s megnézni nyitottan, mit csinál. Azt hiszem egy erős elektromágnes rángat a szerkezeten s úgy nyílik. A zárat előbb persze kézzel nyomd be, mintha be lenne zárva. Amúgy szerintem lehet bontásból szerezni.
peter08132017-06-14 23:01:23 // 80774
Nem hiszem mert télen is csinálta hidegben, a csomagtartó már 1 éve nem nyílik időjárástól függetlenül.
pettinke2017-06-14 22:07:34 // 80773
feszül a melegtől ... nekem a csomifedél csinálja, hogy nagy melegben, tűző napon állás után nem hajlandó gombról kinyílni. kicsit szórakoztam beállítással és valamivel jobb lett, de nem az igazi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak