Fórum >> Típusok >> 164-166

vologya[kendács mester]2017-08-03 07:10:01 // 80972
Este megnézem, mert a garázsban van a kocsi. De ahogy néztem a protokollt, nem ideális az egyik oldal.
Kimis1112017-08-02 23:10:50 // 80971
én kikevertettem
forrasr2017-08-02 21:12:17 // 80970
Első kerékdőlés mekkora neked a mérés szerint?
vologya[kendács mester]2017-08-02 20:48:27 // 80969
Első fűtőmű csere és geometria állítás kész. Hát kb. 4 centit emelkedett a kocsi. 64cm volt földtől, most 68cm. De kegyetlenül feszes és precíz lett az egész. Kár, hogy anno hátul nem cseréltem rugókat.
gecsa2017-08-02 20:30:47 // 80968
Mondjuk a nem fekete beltér esetén ki kell kevertetni a színt,azt azért ne felejtsük el!
Kimis1112017-08-02 18:13:42 // 80967
szorgalom kérdése,két hidegzsíroldó,kefe meg a festék és új lesz
gecsa2017-08-02 17:39:47 // 80966
Annyiért bőrbe is kötik majdnem.
vologya[kendács mester]2017-08-02 10:13:18 // 80965
Nekem a grillrács tisztító szer segített. 3 mosás után lejött minden szépen. De utána muszáj festeni.
atis_166jtd2017-08-02 09:14:00 // 80964
Hideg zsíroldó is segít.
AlfásBob2017-08-01 22:14:11 // 80963
Én súrolóporral és kefével sikáltam amíg a ragadós-karcos rész el nem tűnik, utána matt fekete festékkel lefújtam. Teljesen gyári hatású lett.
Nyic2017-08-01 19:49:38 // 80962
Sziasztok! Valaki újított már fel a belső ajtónyitónál lévő betétet illetve az ablakemelőknél lévőműanyag keretet. Nyúlós-karcos, valamit kellene csinálni vele. Szerelő 30 ezret mondott az összesre. Nem tudom érdemes-e foglalkozni vele vagy hagyjam rá?
kgth2017-08-01 13:59:51 // 80961
150 LE 2.4 10V 2002 évjárat. Bármilyen turbo érdekel amit ha más nem tapasztalatból, de felmegy rá. Köszi!
kgth2017-08-01 13:58:00 // 80960
46767677 (710812) Ez van rajta ami elpusztult, de a szívócsonk nem a gyári, hanem annál kicsivel nagyobb, ezért kékszilikoncsöves megoldással van fent.
A 710811, ami a 156 2.4-en van lenne, de ott a nyomócső nem egészen abba az irányba áll, mint a 812-n, annál 3-4 centivel hátrébb.
forrasr2017-08-01 09:44:31 // 80959
Szia, ha találni is szeretnél, olyat ami az autódban van, akkor turbószámot(adattábláján van) vagy legalább motorkódot/teljesítményt írd bele a felhívásodba, mert ez így tág ami írtál.
kgth2017-07-31 23:06:49 // 80958
Szép jó estét!

166 2.4 JTD-hez szeretnék bontott jó vagy felújított turbót, fontos lenne!
Ha van kérlek hívj!

Köszi
atis_166jtd2017-07-31 20:55:22 // 80957
Elearn helyesen.
atis_166jtd2017-07-31 20:54:02 // 80956
De van. Töltsd le az elent 166-hoz, abba minden benne van.
Benz2017-07-31 20:19:30 // 80955
Üdv urak !

Nincsen véletlenül valakinek kapcsolási rajza az ABS es légzsák rendszerhez ? 166 hoz . Előre is köszi
bszl2017-07-31 10:53:29 // 80954
Az Alfa 75-el kapcsolatban vagyok elfogult, mert számomra az az igazi Alfa Romeo [kövezzetek meg :) ], viszont azok már szinte oldtimerek, így nekem is újabb konstrukció felé kellett néznem, hogy az öreget kíméljem. A 166-ost is mindig tetszett, s kényelmes, gyors családi autóként rá esett a választás.
Az előző tulaj hanyagságára visszavezethető problémákon kívül nekem semmi gondom még nem volt vele.
Amikor megvettem, szivárgott a fűtőradiátor (típushiba) és ezt cseréltetnem kellett, továbbá szerintem ezzel összefüggésben a fűtésrendszerbe bejutó pára miatt utastér-szellőztető ventilátor csere is esedékessé vált. Ezen kívül az automata váltó dobált még hibakódot, de szerencsére egy váltóolajcsere ezt egy időre megoldotta. Más hibát az elmúlt négy évben nálam nem produkált.
Most például az elmúlt három hét alatt 3200 km-t mentem vele, de gondom nem adódott. A futóművet a magyar utak megeszik (ha visszaolvasol párszáz hozzászólást, akkor erről bővebben is informálódhatsz) de nekem sikerült egy jó állapotú fűtőművel bíró gépet vennem, így a szilenetek, illetve lengőkarok cseréje majd csak most válik lassan esedékessé.
A 166-os még talán annyira nem a tervezett elavulás gyermeke, így jópár évig még biztosan életben tarthatóak.
vologya[kendács mester]2017-07-31 08:58:46 // 80953
Ezen az oldalon tipoatti kínál egy nagyon szépet. Persze kép alapján nehéz eldönteni, de ő alapban nem árul szart. Vagy vedd meg nekem és megkapod az enyémet cserébe :D Mellékesen az előttem szólóval értek egyet, csak 2.5 vagy 3.0. A legidegesítőbb tulajdonsága, hogy hamar elhasználja a futóművét, de szerintem nincs vele sokkal több gond mint egy más majd 20 éves kocsival.
forrasr2017-07-31 06:41:19 // 80952
Szerintem egy karbantartott 2,5 vagy 3,0 esetleg 3,2V6 jó lehet erre, ilyet találni már egyre nehezebb, de ha 59-ben keresel, ott is az alsó ár-tartományban ami már szimpatikusan olcsó lehet, ugyanez a helyzet, ott is sok az elhanyagolt vacak, rá kell szánni az időt a keresésre.
boxerhang2017-07-31 05:40:05 // 80951
Bocsi, tudom hogy 166-ból nincs sw, csak korán van.:D A többi áll.
boxerhang2017-07-31 05:30:53 // 80950
Sziasztok! Új(abb) autó vásárlását tervezem, és szóba lerült a 166 is. Nem ismerem a típust, gondoltam a segítségeteket kérem. Csak benzines jöhet szóba, jó lenne sw. Az 1-2 millió közé tehető példányok mennyire megbízhatóak? Mennyire tudnék pl. 6-700 kilómétereket utazni velük különösebb gond nélkül? Tudnátok pár dolgot írni személyes véleményként? Köszönöm!
vologya[kendács mester]2017-07-30 20:11:07 // 80949
GPS 234 -nél vége. Most moshatom ki a "piszkot" az ülésből :D Az anyós ülésből :D
alfaszabi2017-07-30 08:11:24 // 80948
Üdv Cartársak!66-ra keresek 16" felnit!Válaszokat előre is köszönöm!
medcare2017-07-30 06:48:55 // 80947
Nagyon köszönöm!
atis_166jtd2017-07-29 23:42:48 // 80946
Srácok! Textar féktárcsára mi a vélemény? Sima 280mm átmérő. Brembo kilőve.
forrasr2017-07-29 21:39:25 // 80945
Szerintem az elmondottak valamint a mérés alapján szorul a turbó geometriam bizonyos különbséget tolerál a vezérlő az elvárt és a mért érték között, de ha túllendül az eltérés hibát ír, határozott gyorsításnál folyamatosan késik a mért nyomás. Úgy tűnik nagy keresztmetszeten szorult meg a geo, nem csuk vissza , így késik a nyomás felépülése. Le kell venni a csigát és megpucolni a meleg oldalt.
A témába vágó leírás: http://www.injektor.hu/13-alapok/39-a-turbo
medcare2017-07-29 21:19:38 // 80944
Ezt produkálta.
medcare2017-07-29 21:18:07 // 80943
Csak 3.ban és fölötte, ahogy írod. 3000ig húz, de nem torpan. aikor kissé visszaveszek a padlógázból, akkor húzna tovább, erősebben, de 30%-ra zár az overboost szelep s dobja a hibát. Töltök fel egy file-t, overboost 30-on, amikor a hibalmpa kigyullad, amúgy erőnlétileg rendben lenne.
Zotya 1642017-07-29 12:19:03 // 80942
Nincs mit köszönnöd! ;)
alfaszabi2017-07-29 12:17:36 // 80941
Köszönöm szépen:)
Zotya 1642017-07-29 12:14:34 // 80940
Nem, az 56-os 5×98, a 66-os 5×108 osztókörrel rendelkezik. :)
alfaszabi2017-07-29 11:59:08 // 80939
Sziasztok:) 66ra jó az 56os alufelni?Válaszokat előre is köszönöm!
forrasr2017-07-29 07:30:53 // 80938
Tedd rá gépre menet közben és írasd ki a turbónyomást, hogy amikor beírja a boost szelep hibát akkor milyen nyomásérték van a rendszerben. Torpan is mikor beírja a hibát? Ha torpan majd mikor visszaveszed a gázt ismét húz akkor túllendül a nyomásérték a vezérlőben megengedett értéken, ami meg valószínű a kis keresztmetszeten letapadt geo miatt van. 1-2-ben is csinálja vagy jellemzően csak 3-tól felfele mikor rendesen lepadlózva gyorsítod? Ha szép lassan viszed 3ezer fölé akkor is dobja a check lámpát?
medcare2017-07-29 06:55:42 // 80937
http://www.ebay.de/itm/THERMOTEC-Hose-heat-exchange-heating-DND009TT/152277722677?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D1c7d2ec59af34908a5913f48cd79de72%26pid%3D100102%26
medcare2017-07-29 06:53:01 // 80936
Jobban ugrik a vas, de 3000/min krül most is dob overboost szelep hibát - a szelep új - főleg akkor, ha kissé felenfedem a pedált - érdekes módon olyenkor inkább meglódulna a kocsi - ja: 2.4 jtd Facelift 150 LE.
medcare2017-07-29 06:50:06 // 80935
Vettem intercooler csövet Rigából. 22 Euro volt postával. Jónak tűnik.
dallosj2017-07-28 14:51:00 // 80934
Szevasztok. Esetleg valaki ismeri ezt a kocsit? A közeljövőben mennék meglesni.
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2_4_jtd_szep_gyari_allapotban-11740889
Kimis1112017-07-27 21:01:31 // 80933
120e-ig jó vagy
zbence2017-07-27 13:21:36 // 80932
Sziasztok!

Fl előtti 166-nak (2,4JTD, 136PS) mennyi a vezérlés csereperiódusa?
110-nél volt cserélve, most van benne 183.000.
medcare2017-07-26 16:13:24 // 80931
Itt a pont. Vettem bele új Varta-t. Megjavult.
tipoatti2017-07-26 14:28:23 // 80930
Hali! 3.0 24V Sportronic 1190000.--ért vihető. TELJESEN felújított! 1999. magyarországi, 100000 (!!!) futott km. Lehetetlen leírni mindent a verdáról, akit érdekel, keressen. Ha valamelyikőtök ilyet keresne, megtalálta...

pettinke2017-07-25 15:12:22 // 80929
én a FL előtti manuális ülések helyébe raktam az új, fűthető elektromosokat, és működik.
amikor azt mondod "nem megy az ülésfűtés", az alatt mit értesz? a kapcsolón sem világít a LED, vagy az még jó, de nem érzed, hogy melegít?

a plusz csati az a légzsáké emlékeim szerint.
Kori2017-07-25 14:58:36 // 80928
A régi ülésben nekem is csak a döntés volt motoros. A csatlakozók rendben voltak, tényleg nem lehet felcserélni. Arra gondolok, ami gyárilag nem fűthető üléssel jött ki, abban nem lehet-e valami csatlakozó valahol, ami nincs összedugva, vagy egy rejtett relé, biztosíték, valami, ami miatt nem működik. Mert éppen lehet, hogy az ülések rosszak, és engem átvertek, de nekem gyanús, hogy mindkét ülés rossz lenne.
vologya[kendács mester]2017-07-25 12:02:08 // 80926
https://www.varta-automotive.com/en-gb/varta-battery-support/charging/how-to-charge-a-car-battery
vologya[kendács mester]2017-07-25 11:57:03 // 80925
De ezek már töltés alatt mérhetők. Van egy 85 Amper -es VARTA -m és az alapban 12.7V. Sőt a kocsiban lévő 5 éves VARTA is 12.7 -et ad ha leveszem a sarukat.
Bati2017-07-25 09:02:53 // 80924
12,4 V. az halott minimum 13,5
de a tökéletes 13,8-14,2 V
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2017-07-25 06:36:48 // 80923
Ezer hála.Köszönöm.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak