Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2017-04-19 00:10:55 // 80349
Ha xeretnél bexállni az örök dbok versenyébe, akkor mindenképp ayánlott.DD
TDI752017-04-18 22:10:53 // 80348
Érdekes a klíma kompresszoron nincs ékszíj. Bár ha azt nézem az enyém legalább ennyire ritka SW 4X4 koni gátlókkal :-)
VinceP4 (Il capitano)2017-04-18 19:53:06 // 80347
Sziasztok!
hahu
Szerintetek, ha felteszem az enyémet másfélért, holnap megveszik? :-D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-13 09:32:03 // 80346
Úgy látom "egyedi hátsóablaktörlő-alaphelyzet" is járt hozzá! :-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-12 07:22:43 // 80344
Nem te mondtad, hogy SW P4 nem volt???!!! :-))))
pb_2017-04-11 21:46:08 // 80343
A VL nemTSak belpiacra ment.

"Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb..."
Olyat kell venni amiben ezek már gyárilag benne vannak.P
)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-04-10 14:47:29 // 80342
Később megyek a Teszkóba majd elolvasom vásárlás közben jól :-)))

Előzőekre visszatérve: nem azért nincs a tieden jobbos tükör, mert alapmodell! Az enyém is az (csak SW) de volt /van rajta. A tieden azért nincs, mert belpiacos modell - azokon hajmeresztő spórolásokat bírnak eszközölni, azon csodálkozok hogy nem kézi az ablakod elöl is :-)

(Én egy kézi ablakosat kipróbáltam az enyém előtt, akkor azt gondoltam az elektromosra hogy extra - aztán mikor meséltem valakinek kioktatott, hogy gyárilag mindegyik elektromos elöl - akkor mondom vissza lett alakítva.
Így, hogy már beleástam a mélyébe biztos hogy ygári volt mindkettő, eleve a gyári kárpitban van egy bepattintott dugóval lezárt lyuk - ez azért van, hogy lehessen tekerőset is csinálni.

Szóval autentikusság ide vagy oda, én pont az alapmodellre jellemző silányságokkal bántam el első körben, amint tehettem Recarora cseréltem azt a hitvány ülést , állítható magasságú már az övem, stb, stb...
Kobela2017-04-10 09:27:34 // 80341
http://www.oldtimer-youngtimer.hu/2017/04/boxer-poraz-nelkul-alfa-romeo-33/
Kobela2017-02-25 22:08:53 // 80340
Itt csak nem vagyok olyan aktív tagja a közösségnek az oldalon :)
Az autó amúgy 91-es még az OT-ig van pár év.. 2 éve vettem Olaszországban, amikor kerestem csak a minél gyáriasabb állapot volt a lényeg. Tükör gyárilag nincs, alap kivitel a legkisebb motorral, még karbis.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-25 20:39:31 // 80339
Ja, hogy Te is itt laksz!? :-)

Tényleg ritkaság ilyet látni - még ha számomra a makulátlanság/eredetiség ténye önmagában nem is képvisel akkora értéket, mint sokaknak, illetve mivel egyértelműen én vagyok fordítva összerakva nyugodtan kimondhatom hogy szinte mindenkinek rajtam kívül - úgyhogy ne is adjál a véleményemre! :-)

Amúgy gyárilag nincs jobbos külső tükröd? (Az olajcserés képen figyeltem ki)

Gondolom a YT csak átmeneti állapot, az OT a cél!?

Az enyém az Alfissimoban szerepelt, egy, a feltámadását követő regionális találkozó képei közt - nem mintha annyira gyári vagy hibátlan lenne - inkább azért, mert egy 2000-es évjáratú 146 (nyilván már TS)-ot leszámítva a 156/147 előtti időből csak én képviseltem az érdekes és misztikus régmúltat :-)

Kobela2017-02-24 14:24:47 // 80338
Az én autóm, a Youngtimer újság következő számában megtekintheti aki kedveli a típust.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-21 07:52:04 // 80337
Aprópopó: nincs valakinek ebből a 3szögből egy JOBBOS?

Ez a hátulról (oldalél felől) csavaros kellene, "végtaghiány nem akadály" jeligére :-p
pb_2017-02-21 01:10:24 // 80336
Ok, velem lehet alkudni, akkor bohózat.D
pb_2017-02-21 01:05:02 // 80334
Agy pihentető yátékok ezek.DD
Ha még Lvontabb akarx lenni, akkor dobd be a 7es dugót a kuplunghoz.DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 21:48:56 // 80333
Mármint hogy "nem-hirdetés" mert pont az a pláne benne, hogy "AZ AUTÓ NEM ELADÓ!" :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 20:57:59 // 80332
én még nem láttam, nem nagyon HaHu-zok, most is csak a "million forint 33"-at néztem meg , hogy megvan-e még? :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-19 20:56:31 // 80331
A bétaverziót (hogy egyáltalán vissza tudjak pillantani-amúgy meg a rákot érdekli, hogy néz ki...) azt én is sokáig matattam, ez már csak a hab volt...:-p Még a "Nagy Leállítás" előtt egy garázsból toRatáskor eltört tőben az alaplap- amúgy a többi része csodával határos módon megmenekült . Vettem egy donor alaplapot - erre mire "kellettlett vón'" - addigra már eltűnt teljesen...Na, Vincétől szereztem egy rosso fényezettet kompletten - de hát ne legyen mán tiritarka, mondom kiveszem a belsejét belőle (vagy ráteszem az enyémnek a külsejét-ahogy tetszik)
Naná, hogy a 92(?) körüli faceliftnél minden kis részletében hozzápiszkáltak a tükörhöz - agybajt kaptam mire összehoztam...

Igazából innen
- a ház kerete volt laza , sziXalag nélkül lifegett menet közben
- megugye nem volt belül a 3szög...

Utóbbiból hoztam a piros tükörhöz, de annak is megváltoztatták a rögzítését, a joy mellett megy be a csavar - de a hozzávaló konzol már nem volt az ajtón és sehol nem találtam infót róla :-(

Úgyhogy nemrég megnéztem, miből élünk: hát a rögzítés egy dolog, de 92 után a 3szögek ilyen durva műbőrutánzatú struktúrát kaptak kívül. Mivel egy fészerben volt évekig , az erezetet belepte a klasszikus műanyag-kosz - azt meg még tükörsima elemről sem konnyű végleg eltüntetni - így visszatértem az "enyéimhez".

Ez a simább felületű 92 előtti , konkrétan ami nekem van az "csak" dobozban hánykolódik évek óta és a balos (jobbos? - hun' van még Karácsony!? :-p) majdnem hibátlan volt - mindössze egy lába volt letörve. Mivel ez a láb nem "bepattanó" csak belemegy az ajtókárpit tetejébe, adtam neki 1 Sélyt, kétkomponensű poliésztergyanta-ragasztóval "protetizáltam" a csonkot :

Ez több lépcsőben (rétegben) készült, cellux-darabokkal "zsaluztam" ki hogy azért megálljon valamiben a ragasztó. Így lett egy, a szükségestől valamivel nagyobb nyers-műlába neki :-)
Utána kisbarkáccsal nekimentem ésszel - végül kitartó melóval visszacsürüszköltem kb. az eredeti méretre


Úgyhogy ez a része megvan, 49,98 %-kal igényesebbnek "hat" az autó belseje így..
(ha nem nézel jobbra .-p)

A külső keret idegelt fel igazán, 0,5 grammos fing az egész - oszt a tövinél semmi nem fogta hozzá a fő-burkolathoz, - pedig sziló, pálmatex, minden játszott -sőt epoxy is (valamennyi sziXalagos bandázzsal fél napokig..) de nem maradt meg.... Végül rábukkantam a tükör tövénél egy beforduló szakaszra, ahol nem csak szemben találkozik két 1 mm-es él, hanem van felület is. Nem kizárt, hogy oda viszont már a Pálma is elég lett volna - de akkor már olyan idegállapotban voltam, hogy nem kockáztattam, ment szépen az epoxy bele (+bandázs,már celluxból - mert a sziXalagot már mindet elqrtam előtte :-p) - meg is fogta :-s
pb_2017-02-19 18:59:52 // 80330
Régóta fent van már ez a hirdetés.
pb_2017-02-19 18:55:24 // 80329
Dolgozik.
pb_2017-02-19 18:51:57 // 80328
Én aztán hót nyugodt vagyok.D Én tovább TSináltam, mikor anno a Rring beyáratánál kiesett belőle a tükörlap.)) Bár az yobbos volt.)
Műanyag.)))
gecsa2017-02-17 11:26:48 // 80326
Még mindig van olcsóért sud csomagtérajtóm. Rozsdamentes, újszerű. Ha valakit érdekel keressen meg.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-13 21:13:24 // 80325
Kb. egy hónapos infóm szerint pont azért elérhetetlen , mert dolgozik! :-) Van viszont egy kollégája , ővele lehet ezeket a szerelnivalókat egyeztetni - legalábbis az akkor Soroksáron Haddel cartársnál (159 SW) eltöltött egy nap alatt látottakból-hallottakból erre következtetek...
Tibi33S16Qv2017-02-13 20:17:07 // 80324
Szia Zé szerelő úr még dolgozik ?Mert telefon számán elérhetetlen...:-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-11 12:04:25 // 80323
Nyugi nem lesz benne hiba - csak azt a qrva bal külső tükröt is egy hétig csinálom! :-p

Izgalmas móka? - gondolom a "hőn imádott" szegecselt meXanizm? :-p
pb_2017-02-08 23:45:41 // 80322
"kificcen a komplett "zenekari árok" ott a szélvédő előtt és mindenen végigmegyünk szépen..."
Izgalmas móka.D Ayánlom figyelmedbe a mechanika rendbe rakását, sok boxxűságtól kímélhet +.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-06 08:54:36 // 80320
nekem nem áll meg sosem magától, csak ha megállítom akkor viszont ott ahol éppen jár...
de ez folyamatosban csak most tűnt fel - valószínűleg már én magam is a rendszer része lettem és fel sem tűnt, hogy amikor eláll az eső, eleve úgy ütemezem a leállítását amikor alaphelyzetben jár a kar :-)

így parasztésszel azt mondanám elsőre, hogy a szakaszos üzemmód reléje nem játszik be a többi üzemmódba - de megnézem azért a kaKcsolási rajzot - sose lehet tudni ennél a hülye autóvillamosságnál , anno mikor csak zizegett az indexrelé, nem indexelt és valaki a vészvillogó-kapcsolót említette tök értelmetlennek tűnt - pedig de, hivatalosan is van köze hozzá és a megoldás is az volt... :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-06 08:46:14 // 80319
Kösz, de nem hinném hogy relé* lenne, ugyanis

-egyrészt az már úszik a WD 40-ben :-) - viccet félretéve tényleg meg lett karbantartva
-másrészt ahogy írtam, pont a szakaszosban egyedül tökéletes a végállás

Ahogy Kazes is írta, eljön majd az igazság órája - de én sem akarom itt lóhalálában felületesen piszkálgatni, nem olyan vészes dolog ez, ha lesz egy kis időm kificcen a komplett "zenekari árok" ott a szélvédő előtt és mindenen végigmegyünk szépen...
Aki keres, talál... :-)

*a szakaszossal egyedül annyi, talán valóban relére utaló hibajelenség van, hogy néha egyáltalán nem tart szünetet, néha meg kettőt töröl és úgy áll meg egy kis időre :-) De ha pár ilyen furcsa törlés után bemelegszik onnan jó...Most hogy belegondolok, így télen -ősszel hogy megy viszonylag sokat nem is fordul elő, működik normálisan, inkább nyáron jön elő, amikor meleg, száraz időre hirtelen érkezik 1 kis eső... (úgyhogy pld. tavaly nyáron a Balatontól a horvát tengerpartig szinte végig zuhogó esőben fel sem tűnt a végére, hogy az első törlések nem voltak tökéletesek :-p )
Zsolt1552017-02-06 08:29:20 // 80318
törlt = törölt
Zsolt1552017-02-06 08:28:35 // 80317
Szia!

Nekem anno a 155-nél volt olyan, hogy a folyamatos fokozatnál néha megállt valahol félúton, a szakaszosnál a 3-4-5 törlt rendesen, majd utána el sem indult, csak ha karral újra bekapcsoltam. Már a motor cserére készültem, de végül kiderült az ablaktörlő reléje volt a hibás. A fedelét le kellett venni, levegővel kifújni, kis kontaktspray és vissza. Azóta - kb.10-12 éve - köszöni, jól van, működik rendesen.
Nézd meg, lehet nálad is ez a gond.
Kazes☻2017-02-04 16:25:07 // 80316
Gondolkodjál csak hangosan... ;)

Nekem is ilyesmi gondom van, igaz 146-ban. De csak majd ha jobb idő lesz, akkor próbálkozom... :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-04 15:35:44 // 80315
Úgy látom ebből hangosan gondolkodás lesz! :-)

Ma mentem egy kört vele és kiderült, hogy a folyamatos üzemek (ugye 2 fokozat van) mindegyikében megáll ott ahol épp' jár.

Azaz mégiscsak végállás-pORbléma lesz ez.

Arra, meg hogy szakaszosban egyedül miért jó mégis - gondolom az lehet a magyarázat, hogy abban az egy módban a már leírt kettős rendszer helyett az intervallum-relé önmagában oldja meg az áramellátást , ill. annak meXakítását - azt meg gondolom hozzáhangolták a motorhoz, azaz pont annyira ad áramot neki két szünet közt, amennyi alatt a kar csinál egy törlést.

Vagy ez kérem hülyeség? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-02 20:25:58 // 80314
Szerintetek az hogy lehet, hogy mosó-törléskor az első ablaktörlők megállnak a szélvédő közepén - eddig ez elvileg végállás-kapcsoló probléma, azaz a tápellátás második vonalában vagy a sínpálya nem kap áramot , vagy az áramszedő nem szed vagy a vezetéke szakadt -

DE:
szakaszos vagy folyamatos törlésnél meg jó , olyankor szépen befejezi... ?!
Zolika1552017-01-06 07:06:24 // 80312
Köszönjük szépen nyomikám! :P
pb_2017-01-05 23:30:36 // 80311
Kb az 1. nagyobb problemig.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-01-05 21:07:46 // 80309
Na,.kezdünk mán divatba gyönni! :-p
Ngynrbrt2017-01-05 18:48:37 // 80308
Sziasztok! Valakinek nincs eladó olcsó 33-as alfája? A régebbi kellene, Apát is megfertőztem😂
Hakuna2016-12-19 21:16:03 // 80307
Le is csekklom az enyémet, köszi!
Hakuna2016-12-19 21:13:01 // 80306
Ha netán csak injektorost találsz, az enyémet bármikor elcserélem a karbimat. :)
Amúgy a régebbi már kopott, beállíthatlan vagy egyre többet kell vele játszani, ezért nem sírnám vissza, de miatta még most is sírok.
Gyújtást viszont tudtam állítani egy házilagos stroboszkóppal, special thanks to Ádigaga az értékekért. Arra viszont még nem jöttem rá, hogyan lehet pont a jelzésnél megállítani vagy odatekerni a tácsát ahhoz a bizonyos karcletételhez. Biztos van rá technika, ne kíméljetek! :)
TDI752016-12-19 19:50:42 // 80305
Ja és a hűtőventilátort érdemes relézni. (idősödő csatik már nem annyira üzembiztosak nagy áramfelvételek esetén.)
TDI752016-12-19 16:50:10 // 80304
Sziasztok!
A tompított fényszóró kábelezése!!
A fűtésbox mellett jobb oldalon van a G99b jelű csati 5;6 pontja.
Pici oxid a csatiban és máris melegszik. Annyira hogy idővel összeolvas a csati. A lámpa elalszik és lehet anyázni. Én ezt játszottam hétvégén. Fontos hogy legyen jó közelítéssel fém-tiszta. Ezenkívül ott megy a hűtőventi kábele is. Az is szeret akkora áramot átengedni magán hogy ha picit már oxidos akkor melegszik mint a fene. (Ha nem vigyáz az ember akár tűz is lehet belőle.)
Nagyon szar helyen van. és szinte nem is gondol rá az ember hogy ott a baj.

Én már másodjára szívom meg ezt a rohadékot...
rodolfo752016-12-14 21:20:53 // 80303
"Az 1ik legkönnyebben orvosol6ó probléma."
Ennek örülök ;)
pb_2016-12-14 00:58:45 // 80302
"Remélem akkor nem annyira nehézkes az alkatrészeket beszerezni,vagy kell kutakodni neten, börzéken?"
Attól függ mit akarx bexerezni.
"Mivel a csíklámpások már inkább injektorosak voltak, a karbis változatok mennyire puritánok, illetve üzembiztosak? "
Pont annyira, mint a kocka.
"Elég nehéz ugyanis ezekből az újabb típusokból karbist találni."
Az 1ik legkönnyebben orvosol6ó probléma.)
rodolfo752016-12-13 00:52:58 // 80301
Remélem akkor nem annyira nehézkes az alkatrészeket beszerezni,vagy kell kutakodni neten, börzéken?
1.5 karbis régi kasztnison kívül azt néztem, hogy még csíklámpásból is akad 1.5 dupla karbis. Mivel a csíklámpások már inkább injektorosak voltak, a karbis változatok mennyire puritánok, illetve üzembiztosak? Elég nehéz ugyanis ezekből az újabb típusokból karbist találni.
R75
swan2016-12-12 13:03:23 // 80300
Nekem is ez volt az első kör hogy körbe néztem. De még szánok rá időt hogy alaposabban körbenézek
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak