Fórum >> Típusok >> 75-90

LacUS2017-02-24 15:53:41 // 34395
Szia,

sajnos szinte azonnal elkelt a csomag :( A bajuszkapcsoló amúgy egy olasz 75TS-ből lett kivéve, én 155ben láttam ilyet. :)
prooF_752017-02-24 15:25:22 // 34394
Fhuu, kéderek! *;*
Milyen állapotban vannak nagyjából?

Ja, és az a bajuszkapcsoló típusidegen, de befaragható valahogy 75-be?
LacUS2017-02-21 12:28:57 // 34393
A kéderek lemaradtak
LacUS2017-02-21 12:26:22 // 34392
Sziasztok,

maradt néhány dolog még a 75ből az egész pakk 15pénz ha valakit érdekel.

TDI752017-01-16 15:15:44 // 34391
Nekem sem volt vele hidegindítási gondom.
Csak az akksik nem szerettek hidegben akkora indítóáramot leadni ami kellett volna. de új akkuval sosem volt gond.
prooF_752017-01-16 14:51:18 // 34390
Öreg dízel nem vén dízel!:)
Örülök, hogy még mindig szolgál, és ilyen extrém körülények között is!
bszl2017-01-11 11:03:57 // 34389
Ma reggel kissé meglepett a -20 °C. Azt hittem nem fog indulni az öreg dízel, de háromszori izzítás és már pöfögött is. :)
prooF_752017-01-08 11:18:57 // 34388
Hali!
Én még nem találkoztam a kerékív fölötti résszel komplett elemként. Bontó (Marek)...
AndrasM2016-12-30 14:33:26 // 34387
Sziasztok!
Tegnap elhatároztam, hogy regisztrálok ide, hiszen talán nekem is itt a helyem.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek, ha nem gond.

1989-ben hozzánk került egy 90-es Alfa Campione, ami a Zender cég marketingigazgatójáé volt. Egészen 2004-ig szolgált nálunk, majd eladtuk az autót egy jó ismerősünknek. Később, azt hiszem 2011 környékén Ő is tovább adta, ekkor az Alfariumhoz került, ahol szétbontották. A maradék alkatrészeit sikerült visszavásárolnom, azonban a kasztni és a papírok elvileg valahova külföldre kerültek, de nem igazán sikerült többszöri kérdésre sem pontos választ kapnom arról, hogy hova és milyen úton. Kérlek Titeket, ha bárki bármit is tud arról, hogy hova került az autó, jelezze nekem! Azóta a tulajdonomban van már egy másik ilyen Campione, de ha lenne rá lehetőség, azt a kasztnit és a maradék alkatrészeket is megvásárolnám. Küldök képet az autóról, szerintem sokak számára ismerős lehet.

Nem valószínű, hogy valaha elő fog kerülni, de ha mégis, nagyon hálás lennék! :)
Köszönettel:
Márkosi András
HL_752016-12-29 19:18:39 // 34385
Sziasztok!



Bal hátsó sárvédő : az ív már cserélve van de felette ami van felület az kuka.
Lehet valahonnan szerezni sárvédőt ? Neten kerestem de nem találtam.

+ HIBÁTLAN oldalcsík is kerestetik
prooF_752016-12-25 23:20:42 // 34384
Én is szeretném egyben megtartani, helyrehozni. Remélem sikerül minél hamarabb.:)

Kellemes ünnepeket és keresztben autózást kívánok úgyszint!
Tocsa2016-12-24 18:33:16 // 34383
Boldog Karácsonyt mindenkinek !!!
Csak kilincsel előrre de óvatosan!!! 😉☺☺☺
Tocsa2016-12-16 06:20:01 // 34382
A szívem szakad meg egy ilyenért.....:)) Remélem nem bontod szét és fogjuk látni!
Kazes☻2016-11-27 18:18:39 // 34381
Nagyon klassz, grat! :)
prooF_752016-11-27 18:10:49 // 34380
Halihó!
Egy ideje nem írtam ide, főként azért, mert nem volt mit. Most viszont a black friday keretében belevágtam egy új garázspor-fogó projektbe:

Az első 2 kép Svájcban készült..
Később még jelentkezem!:)
Haddel2016-11-20 20:56:29 // 34379
Gyönyörű!
Jimmi T.2016-11-20 20:42:57 // 34378
Fangio2016-11-08 21:47:41 // 34377
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1478638031-473-64310-forum.jpg
panboy2016-10-13 08:02:37 // 34376
3.0 qv :)
[k i z z o]2016-10-12 20:59:33 // 34375
240-250 a 2.5V6 -ból vagy 3.8 lesz?
Tocsa2016-10-12 20:25:49 // 34374
Szevasztok ! Ma megtörtént a típus váltás a 75 jó kezekbe került jött helyette egy 159 SW
kellett egy családi autó . :)
Bár ha pénzem és időm megengedi valószínűleg lesz még 75 öm. :)
panboy2016-10-11 07:50:55 // 34373
köszi a koncepció jelenleg egy max 240-250 lovas szívó motor. Most hogy a váltó olyan lett mint amit szerettem volna,kivéve talán a dupla tárcsát mert azt most kihagytam de van itthon csak nem sikerült magamévá tennem :). Helyette egy új sachs egy tárcsás szettet szereztem be és most azzal raktam össze. Szóval most jön a kardán és átfutom a lehetőségeket. a q4 164 tényleg más így marad az eredeti kivitelezés természetesen beszerzem az új hardykat aztán meglátjuk. köszi a segítséget.
[k i z z o]2016-10-09 20:34:43 // 34372
Mit építesz? A hardys rendszernél szebben járót nem tudsz beépíteni, a többi mind kompromisszum. 300LE -ig bőven jó a hardy, tartósan. Oda kell figyelni összerakáskor, hézagolni, új csapágyakkal összerakni, és ha teheted, új hardykkal, felfüggesztővel. Ha valaki gyenge a láncban, az itt nagyon érződik. + be kell őket rendesen állítani. Motor és váltótartók, itt mindenki játszik.

Én most olyan 300 - 320 LE -vel hajtom őket egy éve lassan, hibátlan, pár évig még biztosan bírni fogja. (A launchcontrol sem fogott ki rajtuk:))

De tudok 450+ LE -s 2.0 GTV -t ami 2 éve megy - láttam is.

Kuplung megint kérdéses. Nekem dupla sachs van, végül új szerkezetekkel, tárcsákkal, de megint csak, ha egy egy gyári 2.5V6 szépen elmegy egy egytárcsással is. Abból csak sachsot, a többi meglepetéseket tartogathat. A dupla kompromisszum, nagyon fent fog, meg kell tanulni közlekedni vele.

Léteznek a piacon 100 -as és 110 -es osztókörön más hardyk is,amit fel lehet rakni előre, középre, hátra,azzal is olyan, mint a mi transaxlenk, de annyiért van alfa hardy is. A merevítést, menesztést nem ajánlom, ez nem zsiguli:)
panboy2016-10-09 16:47:37 // 34371
Az van :) megkeresem majd. viszont ahogy emlékszem és amit képeket találtam 155q4 hajtasrol ugyan az mint integrale és 164re hajaz.
LacUS2016-10-07 15:10:33 // 34370
Nem, az teljesen más. Viszont ha van 164Q4 haíjtásod, kb aranyat ér :)
panboy2016-10-07 13:33:45 // 34369
A 164 q4 is vajon ugyan az?
panboy2016-10-07 13:07:12 // 34368
köszi ,csak most olvasom;) utána olvasok,nézek...jól hangzik!
JBond0072016-10-07 13:02:10 // 34367
Na most meg én nem néztem :-) Nem pörög a topic, ha mi vagyunk az utolsók egy hónap alatt :-) Köszi a tippet, viszem elektronikus emberhez, és megmondom neki a gyanúnkat :-)
TDI752016-09-10 07:44:29 // 34366
Szia!
Bocsi hogy csak most válaszolok. Megmondom őszintén amióta írtam neked azóta nem néztem be ide.

A TD ben ott volt a relé ahova mutat a piros nyíl.



Bár ha jól tudom annak az indítómotornak a vezérlőjele sem volt a kis áram. Azt tudom hogy az akkuból indítás alatt simán ki kellett hogy tudjon ugrani 600 amper. :-) Az nem kicsi. 80 amper árammal már szépen lehet hegeszteni.
JBond0072016-09-09 22:26:44 // 34365
Ciao, asszem le kellene beszéljünk egy találkát...Próbáltam, kerestem, de nem sikerült rájöjjek, hol lehet ez a bizonyos relé...Megcsörgethetlek a napokban? Köszi
TDI752016-09-04 06:54:02 // 34364
Szia! Ezért fölösleges a szerviz felkutatása. A lényeg az hogy az önindító vezérlőkábelével kell a relét meghuzatni ami kapcsolja az indítómotort. Nekem a td - ben annó a géptető alatt jobb oldalon volt ez a relé, de nekem gyárilag volt benne.
H nagyon nem boldogulsz szólj ledumizzuk és segítek.
LacUS2016-09-02 23:07:06 // 34363
Esetleg ha szerzel tempra vagy dedra integrale kardánt azt viszonylag kis munkával fel lehet faragni. Az enyémen ez volt, alacsony fordulatnál picit csilingelt mert fel nem újítottam,de nem rázott egyáltalán és miután hardy sehol sem volt nem is szakadt szét :)
JBond0072016-09-02 07:52:41 // 34362
Köszi a válaszokat...Már csak annyi, hogy ezt a relét hova, vagy hogy is csináljam? :-) Házilag is meg lehet oldani, vagy vigyem el szervizbe? :-)
TDI752016-09-01 16:17:09 // 34361
Legyél is büszke rá! Szép gépezet.
Csatlakoznék Fangiohoz. Nem ismerem az 1.6 nak a villanyos hálózatát. A TD - ben pl. van relé sz indítómotornak. A 33-asokban nincs. Ezt a hibajelenséget én is végigszívtam a boxerrel. Kell neki az a relé amég új a gyújtáskapcsoló és a kábelkötege addig nincs baj de ezeknek már elég öreg és kopott, vagy oxidálódott. Tegyél egy próbát sokat nem veszíthetsz vele max annyit hogy egy bosszantó hibaforrást kilőttél.
Fangio2016-08-31 23:32:00 // 34360
Le kell relézni az önindítót. A gyújtáskapcsoló nem ad át megfelelően áramot.
JBond0072016-08-31 22:35:00 // 34359
Sziasztok!

Adott ugye a piros 75-ös, amit Alfacityn már megismerhettetek a Giulia bevonulása előtt (nem tehetek róla, de büszke vagyok rá... :-D ). Namost, a következő dolgot teszi...azaz nem teszi: minden ötödik indításnál csak kattan az önindító, de nem indítja a motort. Kicseréltük a behúzómágnest, hátha az volt elöregedve, de nem segített...Most hangosabban kattan az ötödik indítás után, de ismét semmi :-) Kicseréltük az összes vezetéket, az akksisarukat, a vezetékeket vastagabbra, az önindítótól induló és oda bemenő vezetékeket is, de a hiba folyamatosan fennáll azzal a különbséggel, hogy most kb 10x indít, utána nem. Valakinek nincs ötlete, mi lehet ez? Esetleg szénkefe csere még okozhatja ezt? Ránézésre rendben voltak a kefék... Köszi a válaszokat Cartársak!!
[k i z z o]2016-08-27 19:42:08 // 34358
Az alu ház csak az ellen véd, hogy ne szakadjon ketté a kardán ha a hardy elszakad durván.

Ha jó és hangtalan hajtást akarsz akkor kell 3 új hardy, csapágyak és rendesen kihézagolni.

Esetleg merci vagy bmw hardy, vagy corvette, de semmivel nem bírja jobban.
panboy2016-08-26 08:49:59 // 34357
köszi,szerintem akkor én is ezt az utat választom a megerősítésükhöz
LacUS2016-08-26 01:34:28 // 34356
Aluházat csináltam az americához én is. Egyáltalán nem volt hülyeség, ha jól megcsinálod tényleg "spórol' a hardyval.
Tocsa2016-08-25 00:04:55 // 34355
Esélytelen!!! :)
Nekem van egy de elég ramaty.
Tocsa2016-08-25 00:03:19 // 34354
Hali! Központosító gyűrű a két tag között kopott vagy nincs benne, felfüggesztő csapágyház gatya csapágyastól, a kuplungház csapágyak szarok a kardán csatlakozásnál (nyakban van benne).
Szaki2016-08-19 19:16:31 // 34353
Ciao! Keresek ilyen tűzfal boritást használható állapotban lévőt.
panboy2016-07-15 13:23:20 // 34352
Helo, en most epitgetek egy milanot, szerintem a 215ös is jo nem kell feltetlen a dupla,amugy nem is tudom az mennyivel kisebb pontosan. Unixnal mennyiert lattad a szettet? En most lotten egy sachsot ebayen,öultem is neki nem volt nagyon draga.de lattam fent egy dupla szettet 200 korul, valamivel a felett. Viszont ez a hardy tema engem is erdekelne mert most kezdek ott tartani hogy valto hajtas osszeall. Gondolkoztam hogy elhagynam ezeket a gumi hardykat es vagy gyartanek a helyere vagy a neglevo hardykat egy alu "hazba raknam". Ezek nagy hulyesegek, biztos nem veletlen hogy ilyen konstrukciok de gondolom gyartasi koltsegek stb miatt is lehet igy
bszl2016-07-01 08:24:39 // 34351
Nincs valakinek elfekvőben eladó (felújítható állapotú) TD hengerfeje?
quasimoto2016-06-21 16:49:19 // 34350
Hajtáslanc vibráció mi mindentől lehet?

Hardyk szépek. Hátsón a apróbb hajszálrepedések vannak de azok régebben is ott voltak,szakik szerint pár nap alatt az új is olyan lesz. Lógást nem éreztem. Minden szép. A kupplung viszont szar ( rugónyikorgás ) hangokat adott. Gondolkozom a cserén de nem tudom,h a dupláról szimplára történő csere ( az unixnál van 75 3.0 - ra való egytárcsás szett ) jár e negatív hatásokkal. Különösen a nagyobb átmérőtől tartok. Nem lustul e el a gázreakció?

Véleményeteket előre is köszönöm!
prooF_752016-06-20 23:47:22 // 34349
Az alább linkelt Davide Cironi-s Rothmans V6-ról "egész estés" verzió interjúval, pályabejárással (egy 3.0 QV-ben!), külső-belső felvétellel!

Másik vidi: a korabeli MotorWeek teszt jó minőségben!
kalo166TB2016-06-03 09:24:58 // 34348
sziasztok,
75 2.0TS '91-hez keresek 2 hátsó rugót. Valakinek esetleg? Új és bontott is érdekel
köszi előre is
Settantacinque2016-05-21 23:59:09 // 34347
Nézd a jó oldalát, jó, hogy nem 7 számjegy :)
prooF_752016-05-18 22:47:01 // 34346
Nem kíméli a gépet, de legalább jó tempót megy.:)

Itt egy kevésbé jól sikerült menet, de kívülnézetből.

Ui.: ilyenkor sajnálom, hogy jó 40-50 munkaórára, és 6 számjegyű forintra vagyok attól hogy utcán használható legyen a vas!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak