Fórum >> Típusok >> Giulietta

Tibe2010-04-02 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez2010-04-02 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez2010-04-02 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
GEORGE2010-04-01 22:29:15 // 400
Sz@rni rá :-)))))))))
mesa2010-04-01 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE2010-04-01 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa2010-04-01 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE2010-04-01 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE2010-04-01 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa2010-04-01 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D

Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi2010-04-01 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa2010-04-01 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi2010-04-01 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe2010-04-01 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi2010-04-01 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa2010-04-01 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez2010-04-01 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi2010-04-01 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE2010-04-01 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz2010-04-01 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE2010-04-01 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore2010-04-01 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!
GEORGE2010-04-01 18:34:58 // 381
Mi bajod van a 159-el?
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
GEORGE2010-04-01 18:33:34 // 380
Felőlem kielemezhetjük a Grande Puntot a MiToval :-)

hol kezdjük? :-)

Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
Somez2010-04-01 17:10:30 // 379
George, én úgy gondolom, hogy a múlttal nem érdemes foglalkozni jelen pillanatban, mert sok minden változott 10 év alatt. Ezért mondtam a mostani Puntót és a MiTót.
mesa2010-04-01 13:32:21 // 378
Dehogy! Nyert a MiTo! Sosem jöttek be az ötajtósok :)))

A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
Tom122010-04-01 13:07:15 // 377
Nem olyan rossz, de reklámban jobban nézett ki, a valóságban nem olyam "korszakalkotó"...
GEORGE2010-04-01 13:04:29 // 376
Azért az új Astra se olyan rossz külalakra. ( szerintem)
GEORGE2010-04-01 13:03:54 // 375
Naaaaa mi történt komám?????
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))


Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Tom122010-04-01 13:02:59 // 374
Ezzel nem vagy egyedül...;-)

Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
mesa2010-04-01 13:01:46 // 373
Most már én is!
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
GEORGE2010-04-01 13:01:44 // 372
mindennek meg van az előnye is :-)
Tom122010-04-01 13:00:18 // 371
Pont ezért lehet árkon - bokron "nyúzni"...:-)

ON
GEORGE2010-04-01 12:57:21 // 370
Aliig várom már a tesztautókat :-)
GEORGE2010-04-01 12:55:00 // 369
Az europába áthozott Pailokat kicsit "feltuningolták" hogy eladhatóbb legyen.
A szeénységet arra alapozom, hogy az ottani világban a kutyát sem érdekli, hogy mitől megy és miből van összerakva.....szóval külön világ van ott.
Tom122010-04-01 12:54:51 // 368
Én is, jöhet a Giulietta...:-)
Tom122010-04-01 12:53:53 // 367
156-ban
GEORGE2010-04-01 12:52:40 // 366
Igazad van, én csak a fanyalgóknak írtam :-)
Tom122010-04-01 12:52:34 // 365
Na, akkor meg nem csak én trafáltam mellé.:-)
Az szerényebb igény, hogy csak a külső hőmérő, meg a hátsó el. ablak, ami nincs meg a 156-ban? ;-)
...csak ezért mertem hasonlítani, sőt, a klíma még hatásosabb, mint a 156-be, ja Brazíliában melegebb van...:-))
mesa2010-04-01 12:49:16 // 364
Hagyjuk már az OFFolást
Még talán a Jövő Alfái topikban elmenne -szalonnával-, de itt a Giuliettában teljesen felesleges.

GEORGE annyit módosítanék, hogy semmivel sem különb a Giulietta - Bravo - Delta hármas eltérése külsőségben, mint a Golf - Leon - Octaviaé. Az a hármas sem hasonlít jobban egymásra, pedig műszakilag mind a három ugyanarra épült, ugyanazokat az elemeket használja, csak úgy mint az olasz triumvirátus

A bódét (öltönyt) a legegyszerűbb átszabni, és máris három eladási árat írhatsz három papírra
GEORGE2010-04-01 12:48:15 // 363
De a Pailo is Fiat, csak brazil piaci igényekre igazították, ahol messze szerényebb igények vannak mint erre fele :-)
GEORGE2010-04-01 12:46:57 // 362
értem mit írsz, meg azt is, hogy engem sem zavart, mikor Temprából átültem a 155-be, hogy a fele cucc ismerős volt. Attól még igazi Alfa volt a szememben. De mikor leszarozzák azokat a Fiatokat amikre a gyár más külső kaszni elemeket csavarozott akkor csak mosolyogni tudok ezen embereken akik így próbálják maguknak bizonyítani, hogy ez igen is Alfa és semmi köze a szar Fiatokhoz :-))))))))
Tom122010-04-01 12:45:34 // 361
Tudom, brazil benne minden, de attól még ülnek az állításaim.;-) attól még Fiat, hoppá - hoppá, akkor a Fiat sem Fiat, bakkkker, ki ismeri már ki magát ebben a globalizált világban...:-))
Akasszam fel magam, mert minden kínai, indiai, taiwani, meg brazil, vagy Európában már senki nem akar dolgozni?? /fillérekért/ :-)))
Tom122010-04-01 12:41:38 // 360
Tényleg nem folytatni akarom, csak egy kis pontosítás.:-)

Az azért nem teljesen így van, hogy: "nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák".
A Fiat és az Alfa gyár két autógyár volt az elején /jó darabig/, közük nem volt egymáshoz, aztán a Fiat elment "kommersz" irányba, az Alfa meg "exkluzív" irányba, ez a Fiatnak jobban bejött, de ezt már nagyjából leírtam az előző hozzászólásomban.:-)

Egyébként meg a Ferrari 355-ben is vannak "Fiat alkatrészek", de még a Totalcaros srácok is megmondták /teszt/, hogy "kit érdekel"...:-))
GEORGE2010-04-01 12:34:57 // 359
A létező legrosszabb példát hoztad fel :-)
A Pailokat nem europai piacra szánták :-)
Az egy dolog, hogy aztán itt is lehetett kapni :-)
Tom122010-04-01 12:34:33 // 358
Nem is azzal tornázta fel magát a Fiat ilyen szintre, / tőle függ szinte az egész olasz autóipar/, hogy gyönyörű autókat gyárt, hanem azzal, hogy "olasz Golfokat", meg "Polokat", meg "öszvéreket" /Ducato és kistestvérei/, amik részben az egész gazdaságot mozgatják... Sok kicsi sokra megy-re tettek és bejött.
Egyébként meg olyanok vagyunk /tisztelet a kivételnek/, mint egy vak dobbermann, aki a saját gazdájába is beleharap. Nekünk akarnak a "kedvünkben járni" az "olcsósítással", hogy ne kelljen egy tetőtől talpig Alfa fejlesztésért a jelenlegi árak 2 - 3-szorosát kifizetni /pl. Ferrari/, erre elkezdünk Alfákat "lefiatozni".:-) Másod sorban /vagy első/, meg már rég nem is lenne Alfa, vagy talán Ferrari, Maserati, meg Lancia sem, ha nincs "don Fiat". Azok az idők már rég elmúltak, mikor egy lepusztult istállóban 1 - 2 "eszement fiatal" elkezdett "autót gyártani" és az első eladott 5 darabból felszereltek egy komolyabb üzemet.:-) A XXI. században sajnos csak a pénz beszél /és egyre hangosabban/, ennek tükrében nagyon is boldogok lehetünk, hogy egyáltalán még létezik az Alfa és még az "őssejtekből" is tartalmaz /több - kevesebb/ esszenciát.
GEORGE2010-04-01 12:30:27 // 357
és hogy Giulietta is legyen :-)
Sok teszt kilométert futott az Új Bravo alapjain a Giulietta, minek tették ezt, ha már rég utcán volt a Bravo?
Valószínűleg itt is több dolog egyezhet...
GEORGE2010-04-01 12:25:47 // 356
Off

Ja és azért 10 évvel előtti modelleket hasonlítok, mert az nem állná a helyét, ha a Mareához 159-et hasonlítanék.
A saját korukban kell összemérni a modelleket.

Vitazáróként annyit írnék még, hogy nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák amit semmilyen szempontból sem tartok szentségtőrésnek.
Egyedül a benzin motorok nem szerepeltek Fiatokban, a dieselekből meg mind Fiat az Alfákban.
A gyár részéről nagyon is érthető döntés, mert így brutálisan tudják csökkenteni a gyártási költségeket.
Amellett se menjünk el szó nélkül, hogy a Fiat Alfa pároson kívül az összes OFF is ezt csinálja, csak ott nincs külalakban akkora eltérés mint az Olaszoknál.
És a fentiekre visszakanyarodva pontosan azért nem szarok a Fiatok.
Ezt itt csak besértődött Alfások kiabálják, akik közt a döntő többségnek még csak nem is volt egy Fiatja sem! Ezért nem tűnik fel neki, hogy Fiat kapcsolókkal indexel, töröl ablakot, hogy Fiat ülésekben ül, a kábelezéstől át ez egyéb apróságuk mind mind Fiat, stb stb. Szerintetek a Fiat ülés vázát direkt más vasból hajlítják meg? vagy a kábelkötegeket a Fiatnál direkt más minőségű kábelekből gyártatják le??
A Tipo-Tempra-145-146-155-Marea-Delta-Dedra fenéklemezei, futómű egységek, fékek mind mind ugyan az,
És hogy mennyire igaz amit írtam arra pl Marklar kolléga átalakítása komoly bizonyíték, amikor a Temprára lazán felcsavarozta a 155-ös elemeket az ajtókkal együtt, vagy amikor berakta a 146-os hátsó üléssorát, majd rögzítette és bekattant a helyére a támla, minden átalakítás nélkül.........és még sorolhatni lehetne oldalakon keresztül az egyezőségeket.

On
GEORGE2010-04-01 12:02:15 // 355
A MiTot a Grande Puntora építették, ergo 80% Fiat a MiTo :-)
A MiTo is megkapta az 1,4 T motort ugyan úgy 120 lóerővel mint a Grande, sőt van a Puntoban 160 lovas 1,4 T is!!

Gondolom azért irod, hányadék a Marea mert közben rájöttél, hogy a te Alfád szinte detto ugyan az.
nyugodtan hányhatsz tőle, de ettől még te is Tipo-Tempra-Delta Alfában ülsz :-)
Somez2010-04-01 11:56:54 // 354
Miért is 10 évvel ezelőtti modellekről beszélünk, amiket már nem forgalmaz a gyártó?

Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 lovas volt amikor a MiTo megjelent ugyanazzal a motorral és 155 lóerővel. Én erre gondoltam.

Azt viszont elismerem, hogy a legújabb Punto Evóról nem tudom milyen az 1.4 turbós, lehet, hogy egy az egyben MiTo motorokat kapott?

A Mareáról pedig az a véleményem, hogy hányadék ahogy kinéz. Kívül-belül egyaránt. Lehet benne nekem akármilyen 5 hengeres motor, ha egyszerűen rosszul vagyok tőle.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak