Fórum >> Típusok >> Giulietta

mesa2010-03-30 12:09:31 // 307
Igaz :)
Szabeee2010-03-30 11:51:54 // 306
és ez milyen igaz!
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 11:34:37 // 305
Akkor hasonlísd inkábba 146-hoz a Bravat, mivel azzal közös származék. Megtalálod hamar a közös vonásokat, mégha más stílus is a két kasztni. Az viszont igaz, hogy más műszerek, más kormány, és főleg más motorpaletta dolgozott a két típusban.
A stílus viszont egyértelműen elkülönült az Alfánál a sok éllel ék alakkal, morcossággal, a Fiatnál az extravagáns lekerekített formákkal, sehol máshol nem látott hátsólámpákkal és amúgy szemből szintén morcos (főleg a HLX) pofával. Ugyanígy belül az Alfa berendezése prémiumabb (jó szó, mi?),vagányabb, mégis valahogy spártaibb. Nincs kesztyűtartó, nincs külső hőmérséklet kijelzés, de még a rádió is le van téve a középkonzol aljára. A Bravaban (persze felszereltség függő) gumírozott felületű gombok, rádió fent, nagy kesztyűtartó, könyöklő, és amúgy szintén különleges, de családiasabb dizájn.
Most azt látom, hogy az új Bravo hozza jobban a morcosabb vagányabb formát, a Giulietta pedig aprólékos kidolgozást, sok sok finom részletet de összhatásban semmi sportosat. A sportos spártai vonalról leállt, és ráment egy amolyan SwarowskiFiat vonalra. Gondolom ez az igény, én drukkolok neki azért :-) De legalább motor ügyben rendeződni látszanak a sorok, én azóta sem értem, hogy miért nem volt 146-ban 147-ben, 156-ban 20V benzin, a Bravo Gt-ben meg igen. Most legalább az Alfa kapja (először) a bikamotort.
Halesz2010-03-30 10:06:54 // 304
Ennél lényegesen olcsóbb lesz az alapváltozat.
Tibe2010-03-29 13:06:43 // 303
Nem tapiztam, csak olvastam a teszteket. Persze hogy össze van mosva a két gyár, eddig is így volt, csak nem ennyire észrevehető mint most. Pl. 147 vs akkori Fiat Brava.
Szabeee2010-03-29 12:55:52 // 302
főleg hátulról nem... :)
Tedi2010-03-29 12:49:24 // 301
Az anyagminőség is sokat romlott a 147-eshez képest.

Végigtapogattad már?

Ez a Bravós kormány meg...az én autóm meg ezek szerint egy Fiat Tipo, mert az első szélvédője, egy rahedli futóműalkatrész, kapcsolók, szélvédő is egy az egyben a Fiatból van. És ez is drágább volt a Tipónál anno. Elfelejtettük, hogy réggen is csináltak Fiatból Alfát, vagy mi ez a nagy hiszti? :))
Tibe2010-03-29 12:29:55 // 300
Jaja a kormányát a Bravoból kapta, egy az egyben ugyanaz, csak a jel más rajta. Az anyagminőség is sokat romlott a 147-eshez képest. Ezek mind rendben is lennének ha nem 8-10 milla körül lenne az ára egy jól felszerelt modellnek. Szerintem....
Gegee2010-03-29 12:16:47 // 299
Meg a belsején. Kormánya maradhatott volna olyan, mint 47 -é és 56-é, vagy legalább hasonló. Így az én szemeben kicsit Stilo-s.
Tibe2010-03-29 12:13:16 // 298
Az elején még dolgozhattak volna, de nem rossz :)
mesa2010-03-29 12:09:04 // 297
Nem olyan csúnya ez a kocsi ...
Tom122010-03-28 21:47:33 // 296
Azt hittem, hogy csak nálam nem lehet választani...:-))
Buksi2010-03-28 21:14:48 // 295
Kifejezetten tetszik! :-)
ystuc2010-03-28 19:24:35 // 294
Jó képek. Tetszik ez autó egyre jobban.
GT Ɨ|ѯ2010-03-28 19:23:18 // 293
Így van, hátulra elég egy kistáska:-))

/ jogsi, forgalmi:-D /
Belga2010-03-28 19:12:42 // 292


A tobbi kep itt...
GTPeti2010-03-28 15:58:05 // 291
Fanyalgó Mode ON
Ezt én is nehezményezem. Szép autó, de nehogymár a kárpitoshoz vezessen az első utam, ha egy kis (megszokott) "otthonosságra" vágyom. :)
Fanyalgó Mode OFF
Kazes☻2010-03-27 22:30:05 // 290
Nekem is! :)))
Buksi2010-03-27 15:26:43 // 289
Hátulról nagyon tetszik! :-)

1372010-03-27 02:04:06 // 288
Még rosszabb, hogy az 1.4 120-as full alap 6,1millióra jön ki, itthon ez minimum 6,5 lesz.

Ja, és az egész belső csak full fekete lehet, ez kb. annyira olasz érzés, hogy erre még Müchenben, meg Ingolstadtban is csettintenek a csinovnyikok. Az ülés színcseréjével a többi kárpit színe nem változik.
Belga2010-03-27 00:09:55 // 287
Szabeee2010-03-26 15:42:14 // 286
de jó, ami tetszett 32,000 EUR szinte ingyen van :D
Tom122010-03-26 14:51:50 // 285
Egy GTA-ban a hátsó ülés is csak felesleges luxus - szerintem.:-)
Blade2010-03-26 13:27:48 // 284
Ja, és mekkora feeling autó volt az!:)
mesa2010-03-26 10:53:22 // 283
Úgy valahogy :) Az Integrale-ba is egyszerűen "bedobták" a pótkereket, mert a diffi miatt alul már nem fért el... Ettől meg is szűnt létezni a csomagtér :)
Blade2010-03-26 10:47:03 // 282
Mostanában túl nagy jelentőséget szentelnek a csomagtartó, könnyű-e beszállni, van-e pohártartó hármasnak:) Egy GTA-nál már tényleg ne ez számítson már:)
Tibe2010-03-26 10:37:47 // 281
Én 8 és félből megálltam :) Ez itthon 10 lesz, annyiért pedig már nem éri meg szvsz.
mesa2010-03-26 09:58:15 // 280
Mondjuk Giulietta esetében hol férne el a transaxle azt nem tudom :) Hátulra max busmanok ülhetnének :))
Blade2010-03-26 06:34:49 // 279
Hát ha az elől motor-váltó-hajtás elrendezést nézzük, akkor nehezebb a V6 elől. De vannak erre megoldások, az optimális súlyelosztásra, mégpedig a motor elől hosszában, váltó-difi hátul:)
Buksi2010-03-25 18:58:52 // 278
A határ a csillagos ég! :-)
Kazes☻2010-03-25 16:59:30 // 277
Még szép! :D

kb. az enyém is. :)
GT Ɨ|ѯ2010-03-25 16:55:05 // 276
1enlőre nagyon belelóg:-))
ystuc2010-03-25 16:50:00 // 275
Jól van, az én verzióm 10millába kerül. :-)
Asszem most még nem veszek. :-)
Tedi2010-03-25 15:58:34 // 274
Elkészült a Giulietta konfigurátora is, lehet vele jáccani, meg kezet a bilibe lógatni :)
Tedi2010-03-25 14:55:24 // 273
Hát, ha nem is hófehér, de valami fehér árnyalat. Csak egyfajta fehér színt kreáltak egyelőre a Giuhoz, ice white a neve
Buksi2010-03-25 13:39:32 // 272
Meglátom mit tehetek! ;-)))))
mesa2010-03-25 10:17:34 // 270
egy V6 nem lenne orrnehéz egy sornégy turóshoz képest ? Utóbbival lényegesen magasabb értéket lehet elérni bólyakerülgetéskor ;)

Teddy : ez tuti fehér? Nem gyönygyház? Olyan gyanús

Egy telifehér sokküllős OZ felni jobban állna ennek a TI-nek SZVSZ
BeeGee2010-03-25 09:59:59 // 269
Várhatóan júliusban, Európaszerte.
Tedi2010-03-24 23:10:34 // 268
Na ők meg pont emiatt nem engedik meg maguknak ezt a dolgot, merthogy ott lohol a nyakukon a toyota
GTPeti2010-03-24 22:59:42 // 267
Az utolsó gondolatoddal vitatkoznék egy kicsit: Éppen ezért engedhetné meg magának a Fiat, hogy individualista módon kedvezzen az igazi autómániásoknak.
Tedi2010-03-24 22:52:24 // 266
Ugyanazt tudom erre mondani, amit Bladenek is. Ma már nem divat V6-ost tenni egy hot hatchbe, downsizing van. Már csak azért sem ltesznek, mert nagyobb a károsanyag-kibocsátása és a gyárak mostanság nagyon figyelnek a CO kibocsátásra. Ebben egyébként a Fiat csoport a legjobb, ha a hozzá tartóz márkák egyes típusainak CO kibocsátási átlagát vesszük. Szóval még egy ok...
Kazes☻2010-03-24 21:53:35 // 265
Így is nagyon szép, de ez nem is fehér! :)))
Kazes☻2010-03-24 21:51:52 // 264
Jó kérdés! :)))
GTPeti2010-03-24 21:51:41 // 263
"Az összes versenytársban sornégyes turbómoci van."
Remek lehetőség másnak, jobbnak lenni. Egy GTA négyhengeressel szerintem sem az igazi. Egyetértek Blade cartással. Már csak a presztízs miatt is jobb egy véhat. (Elég csak kimondani...)
Tedi2010-03-24 21:45:41 // 262
Fehérben is fincsa nappali fényviszonyoknál :)



Kazes☻2010-03-24 21:44:10 // 261
Neeem baaaj! Beszélhetsz képekben is, főleg ha ilyenek! Kösssssz! :DDD
Belga2010-03-24 19:22:08 // 260
Egyenlore...

Amennyire meg voltak csuszva ezzel a motorral, gondolom orultek, hogy vegre valamelyik tipusba egyaltalan betehettek...
Buksi2010-03-24 17:56:36 // 259
Nem nagyon! :-D

Alfista2010-03-24 17:50:01 // 258
Szerintem ez a spot a valaha készített legjobb autós promós alkotások között van!!!
Nagyon-nagyon jó! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak