Fórum >> Típusok >> Giulietta

Balázs156SW2011-12-05 10:23:43 // 4680
Valami történhetett, mert 1 órája nem tudom megnyitni a cikket....
WebM2011-12-05 10:00:17 // 4679
Itt van hozzá kommentes poszt, csak elfelejtették csatolni, talán idővel korrigálják... A cikk tényleg kritikán aluli.
Blade2011-12-05 09:43:55 // 4678
:))
Jimmi T.2011-12-05 09:40:25 // 4677
Egyetértek kolléga ! A totálkárom már szinte csak saját magukkal a lóvéval és az öntömjénezéssel van elfoglalva. Autó vagy motor csak az a jó ami nekik van vagy amiért megfizetik őket. A cikk címe b..zott fel nagyon a tartalma nem ,mert aki olvassa és van szabad akarata az azt látja hogy van egy szép és gyors olasz gép ami sokat eszik ha racing üzemmódban használod. Erre viszont aki nem egészen hülye az számít.
Stílusról meg nem vagyok hajlandó olyanokkal vitatkozni akiknél a világ legidiótább és ocsmányabb bajusza szaladgál.
Elmúlt a jópofaság az évek során kapzsi vénemberekké váltak. Ráadásul némelyikük mellé nem árt egy magyar-magyar tolmács sem.
BeeGee2011-12-05 09:33:44 // 4676
Ezen én is felkaptam magam reggel. Kár, hogy nincs bekapcsolva a komment dobozuk :)
Padkán állva nem lehet becsukni az ajtót..? Gondolom úgy sikerült neki, hogy egyszer visszapattant az ajtó, amit épp csak meglegyintett. Erre úgy állítja be a kocsit, mint egy Tavriát..
Fogyasztás is korrekt, én a Corvette 14 literét nem hiszem el. Vagy csak autópályán gurult 120al és egyszer gyorsított fel vele, de hogy biztos nem a városban rugdalta, ahogy a Giut. Ott inkább 24L lenne..
Nem értem, hogy egy megfásult, kiöregedett újságírónak minek hot hach, ha nem érti már. Ettől még nem szar az autó, csak nem neki való. Fájdalmas az öregedés :) Bár kivi lennék, a Golt GTIről mit írt volna..
W.2011-12-05 09:29:25 // 4675
Ódi S8-t kell venni! Duplaturbós 4L motor, 400+ BHP, 500+ nyomaték és mindehhez 10.2L/100km átlagfogyi! Röhögnöm kell....
Blade2011-12-05 09:24:22 // 4674
Ez egy rosszindulatú megközelítés...
Vikking 3112011-12-05 09:20:13 // 4673
12 liter sok 240 lótól? Ezen azért gondolkozzunk már...
Kompressz úr2011-12-05 09:13:20 // 4672
Csak röviden: ajánlottál a cartársnak egy legálitás határát súroló "megoldást", majd amikor köszöni, de nem él vele, akkor meg, hogy is fordítsam... élhetetlennek titulálod.
mesa2011-12-05 09:04:01 // 4671
Vérlázító írás jelent meg a Totalkárón.
Jó ez, de minek?

Zirig Árpád amit összehányt teszt címén, az valami bugyuta fércmunka. Sugárzik belőle a megvetés, az utálat. Különben nem lenne magyarázat, hogy miért intéz el fontos dolgokat félperc alatt (mint például, hogy gyors a gázreakció és jól megy az autó), és miért bontogat több bekezdésen át ugyanazt a problémát (fogyasztás) annyi bőrt lehúzva, amennyit csak lehet?
Komolytalanságot sugall, hogy a 14 literes fogyasztást egy Corvette 16 literesével hasonlítja össze. Mert szerinte z egy 1.8-as motoról sok. Kíváncsi vagyok, sikerült-e kellőképpen kiíratnia az amerikai izomautóban a pillanatnyi fogyasztást, s látta-e a 20 liter körüli értéket? Gyanítom nem. Ellenkező esetben nem élne álomvilágban, hogy a Corvette-el el lehet járni majdnem "ezeröcsi" fogyasztással.

Ízlés és jólneveltség kérdése, hogy megemlítette, spermájával mit kent volna össze fiatalabb korában (amikor még működött a természetes merevedése), ahhoz azonban tudok válaszolni, hogy szerinte az életérzés csak papíron létezik-e?!

Igen, létezik. Csak van aki már nem érzi. Megfásult, leöregedett-koravén zsurnaliszták már nem érzik azok után, amennyit a jobb cikkek megírásáért alájuk fektettek a marketingesek...

Van még autós újságírásra lehetősége Magyarországon, de minek??
Blade2011-12-05 06:14:55 // 4670
Tudom mit akarsz mondani ezzel, de azért kérlek, fejtsd már ki bővebben...
admirális2011-12-05 01:10:00 // 4669
Kazes☻2011-12-04 22:54:01 // 4668
Na, vajon akkor én miért nem látom? :)
Nael2011-12-04 22:33:44 // 4667
Hát ez az! Látja? Nem látja? Na látja!
Nekem spéciel csinos kis kék hajócska jött át :)
Kazes☻2011-12-04 22:08:38 // 4666
Ezt újra kérjük pajti! Vagy más látja...?! :)))
Kompressz úr2011-12-04 21:29:40 // 4665
Már megbocsáss, de nem biztos, hogy Gerion cartárs felfogásával van baj...
Nael2011-12-04 21:16:53 // 4664
Kedves Gerion!
Mi itt mind melletted állunk Alfa ügyben. Örülhetsz, hogy nem mögötted, mert így nem tudunk seggbe rúgni...) - bár ez inkább munkahelyen szokott megtörténni, a rendkívül empatikus kollégák széles/szűk rétegének hathatós támogatásával.
Na, szóval! Tarts ki, még egy harmadik gond feltétlen adódik a verdával a közeljövőben. Ezt tapasztalatból mondom: velem, ha valami rossz történt, akkor az általában három egymás utáni történést jelentett. Pl. most, egy hónapon belül először begyüjtöttem egy harmincezres büntit gyorshajtásért. Aztán a városrészünket végigellenőrizte az önkormányzat, itt kiderült, hogy nem fizetek a garázs után helyi adót. Soha nem tudtam róla, de tudom, a törvény nem ismerete nem mentesít... És itt a harmadik, a NAV meginvitált egy kis ellenőrzésre. Hát csoda, hogy fatalista vagyok?

Hidd el, a Giulietta egy szuper kocsi. Nekem ez az első olyan autóm, aminek minden rigolyáját el fogom nézni - mondjuk 30 év házasság után könnyű ilyeneket mondani. Kezes, könnyű vezetni, megy mint állat, és olyan dögös formája van... szerintem picit olyan kurvás. De, a luxus kategóriából!
W.2011-12-04 18:26:36 // 4663
Ahogy olvasgatom a sztorikat, én is azt tanácsolom, hogy add el a vasat! Ez Neked nem jött be! Van ilyen...:)
Blade2011-12-04 18:17:14 // 4662
Jó, akkor ne csináld, nekem aztán tök mindegy. Hát ha neked könnyebb kipengetned a javítást.... A felfogásoddal van a baj, nem azt kellene nézni hogy miért nem működik valami, hanem azt hogy miért igen..
Azért bátorkodtam ezt ötletelni, mert én már voltam ilyen helyzetben. Simán felveszi a rendőr a jegyzőkönyvet, ehhez nem kell csoda, és nem is tudna helyben levezetni egy nyomozást, ami alapján téged elmarasztalhatna. Csattant egy jó nagyot, megálltál hogy van-e sérülés, és megláttad a sérülést, ennyi... Semmit nem fog kérdezni. Fényképezi a helyszínt, mérőszalaggal felméri a kátyú nagyságát, ennyi. Az én esetemben nagyon segítőkészek voltak.
Ügyvédezni nem kell egy ilyen sima helyzetben, elküldöd a jegyzőkönyvet a közútkezelőnek, ők meg pár hónapra rá számla ellenében fizetnek.
Segíts magadon és isten is megsegít..
GT Ɨ|ѯ2011-12-04 14:11:30 // 4661
GT Ɨ|ѯ2011-12-04 14:11:13 // 4660
ja: ez kb 1év...P
GT Ɨ|ѯ2011-12-04 14:10:38 // 4659
Pontosan!

Bár: a biztosító általában külön ( saját ) ügyvédet tart el, de a második fordulónál ( per ) ha van helyszíni jegyzőkönyv, és szla a javításról akkor csenget:-)
GTPeti2011-12-04 14:05:12 // 4658
"ha havonta kéne egy garanciás "újautóra" menetrendszerűen költeni... "

Mindezek egy használt OFF-os vassal is ugyanúgy megtörténhettek volna. Peches vagy, de erről nem a Giu tehet!
Gerion2011-12-04 13:50:47 // 4657
Nem baszogatok én senkit, csak bosszús vagyok az újabb számla miatt, szerintem a te humorérzéked is csökkenne, ha havonta kéne egy garanciás "újautóra" menetrendszerűen költeni... És azt is értem, hogy nem a kocsi tehet róla, de akkor is egy olyan, számomra eddig példátlan pechsorozat kötődik a kocsihoz, hogy már nem tudok elvonatkoztatni az autó és a kiadások között.

"Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet...."

Ez akár jó tanács is lehetne,de itt nem életszerű. Egyszerűbb kipengetnem a 35e+munkadíjat. Mert képzeld el, kijön hozzád a rendőr, megkérdezi, mi van. Mondom, megyek itt az országúton, és egyszercsak valami azt súgja, állj meg, mert most huplis lett a gumi. Akkor ön most itt le van robbanva? Nem, tudnék menni tovább, de nem akarok, jegyzőkönyvet kérnék. Simán nem hiszi el, hogy ezt én így 90-100-nál megéreztem ott a helyszínen, sőt ha pechem van valami kockafejű főtörzzsel, akár hamis tanúzás is lehet a vége. De ha valami csoda folytán kapnál is jegyzőkönyvet, akkor ügyvéd, és kezdhetsz pereskedni az adott útszakasz fenntartójával. Ez az egész így tuti nem ér meg kb 40 ezret.
Tibe2011-12-04 13:38:52 // 4656
Nem kárörvendésnek és még csak nem is provokálásnak szántam a hozzászólásomat, csupán reagáltam az Alfád és közted álló (tuti azért romlik el minden mert Alfa) sajátságos kapcsolatra.
Peace!

Köszi Blade! ;)
Gerion2011-12-04 13:35:26 // 4655
Tényleg létezik ilyen...? Nem hülyeség, de hogyan igazolható, hogy kátyú okozta a kárt? Illetve, hogy melyik kátyú?
A nyári dupladefekt+felni esetünkben mondjuk adott lett volna, mert tréler vitt el a kátyú mellől, de most, amikor csak utólagos a gyanú...? A biztosító elkezdhet kibújni, szakértőt kér, hogy nem a gumi gyártási hibája-e, stb. Jól hangzik, de hónapokat el lehet ezzel vacakolni.
Anno amikor a 147-esünket lerombolta a figyelmetlen furgonos, az ügyvédünk leadott néhány egyéb tárgyi kárt is: légzsáktól összetört szemüveg, üvegszilánok kivágta nadrág és pár hasonló. A károkozó fél kötelező biztosítója (asszem az AEGON volt) erre azzal jött, hogy oké, de igazoljuk számlával a vásárlást és az értéket, plusz hozzunk hivatalos szakvéleményt az adott termékek szakszervizétől a sérülések jellegéről, mértékéről, javíthatóságáról. Kérdem én hol, kitől, honnan? Ki egy nadrág vagy (amúgy nem olcsó) szemüveg hivatalos szakszervize? És az utánnajárás és idő többe van, mint amit az egész ér. Meg nem is "cégszemüveg" és "cégnadrág", így nincs megőrzött számla sem róla. Szóval ezt a részét hagytuk.

Állítólag valahol lehet kötni trafipaxos büntetés ellen is biztosítást.
Blade2011-12-04 13:26:31 // 4654
Tibét ne baszogasd, nem akart rosszat:)

Van még egy recept az ingyenes cserére. Végy egy olyan útszakaszt, ahol méretesebb kátyút találsz, nem lesz nehéz. Nézd meg van-e előtte úthibákra figyelmeztető tábla. Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet. (Sötétedés után hatásosabb) Ezt utána benyújthatod a közútkezelőnek, és kifizetik a kárt. Működik a dolog.
Nael2011-12-04 13:19:59 // 4653
A most lezajlott kfgb örületben olvastam egy kátyu biztosítást - talán a KÖBE-nél, bár csak valami 30e Ft-ig.
Totti (NagyVad)2011-12-04 13:19:39 // 4652
Ha tényleg egy éves a gumi és nincs benne sok km benne akkor elég lesz egyet venni és el rakni hátra ha első gumi volt a másikkal együtt!
Gerion2011-12-04 13:17:21 // 4651
Akkor nem csak én tippelem szálszakadtnak és cserésnek... Padka nem volt, feltűnően kátyú sem, de az utak sajnos adottak... Még nézem a lehetőségeket, de egy ilyen gumi neten rendelve kb 35e, ha párban cserélem, máris 70e+munkadíj.


Külön köszönet Tibének a vicces hozzászólásáért, remélem, a saját kárán is ugyanígy tud nevetni.
Blade2011-12-04 13:11:01 // 4650
Totti jól mondja, ez tutti hogy kátyú, nekem is volt ilyen kétszer is, egyszer a BlackLine GT-én, másodszor pedig a cápa bmw-én... Mindkét esetben kátyú miatt volt, máskülönben peremen nem lesz szálszakadásos...
Tibe2011-12-04 13:05:06 // 4649
Vagy az hogy egy Alfán van, mert egy Bömőn pl. sosem ment volna tönkre! :DD
Totti (NagyVad)2011-12-04 13:02:37 // 4648
Ez szálszakadás a javából és általában a kátyúk tehetnek róla ! Vagy épp egy padkázás!
Gerion2011-12-04 12:20:36 // 4647


Nincs két hete a benzintankolós éjféli zűrnek, a kocsi újabb húzással szórakoztat minket. Párom gyerekekkel nagyszülőknél hétvégézik, ma telefon, hogy reggel sógorom vette észre, a pár napja felrakott egyik téligumi feltehetően szerkezethibás, és egy nagy kidudorodás van rajta. 1 éves a gumi, a kocsival szinte egyszerre vettük...
Tudom, ezt sem az Alfa gyártotta, hanem a Goodyear, de akkor is.... :(

Lehet, lassan kerítek egy papot, hogy végezze el az éves ördögűzést az autón. :)
DeezL2011-12-02 16:46:18 // 4646
midnen új CR dieselben van kettőstömegű! már a 115llovas 2002es STiloban is volt!
Jimmi T.2011-12-01 10:40:25 // 4645
az van rajta , csak körbeöleli a fél autót :(
Gerion2011-12-01 10:14:47 // 4644
Matricás rendszám létezik még...? Az nem zörögne! :)
Jimmi T.2011-12-01 08:27:16 // 4643
A zone kettőt már próbáltam . Csak szivacsot kell tenni a tábla alá mert zörög. :)
Junior2011-12-01 01:44:01 // 4642
number plate zone 2 = első szélvédő mögött
number plate zone 3 = csomagtartó, pótkerék alatt :)
Jimmi T.2011-11-29 16:24:30 // 4641
Gondolom európaibb országokban ahol lehet kevésbé böhöm az első tábla. úgymint olasz,belga,svájci,monacói ...
Gerion2011-11-29 14:34:20 // 4640
"NUMBER PLATE ZONE 1"


Ez például arra utalhat, hogy vannak egyéb elhelyezési lehetőségek is....?
Jimmi T.2011-11-29 13:55:31 // 4639
Ok. Akkor megnyugodtam hogy mindez benne van. mert különben .... :))
Gerion2011-11-29 13:43:17 // 4638
Erről pl ez ugrik be elsőre... :)


191C53001000 - 1.4-TRB-170CV-CF5-DISTINTIVE-4P.GS.6M-
Engine: 1577559 Vehicle: 07022993 Prod. date: 17/9/2010

ENGINE DISPLACEMENT 1370 TRB BZ (CC1.4)
POWER 1400 MAIR - 1958 JTD 170 CV (KW125)
DRIVE LEFT (GSX)
FUEL GASOLINE (CMBBZ)
EQUIPMENT LEVEL DISTINTIVE (LL1)
ECOLOGY LIM.CEE PHASE 5 (ECOCF5)
EQUIPMENT (MARKET) ITALY/CENTRAL EUROPE (AM00)
GEARBOX DESIGN 1.4/1.8 TRB BZ/1.6 JTD/2.0 JTD 170 CV (PCC635)
12v. DRIVE SOCKET Yes (823)
3 SEATER FRONT HEAD REST Yes (511)
AIR CON 2 Yes (140)
ANTI WHIPLASH FRONT HEADREST Yes (42F)
BACK MAP POCKETS Yes (339)
CAR RADIO EXTRA SERIES 2 Yes (717)
CHROMIUM KIT Yes (4MQ)
CLOCK Yes (050)
CRUISE CONTROL Yes (416)
DRIVER SIDE LUMBAR REGULATION Yes (40Y)
ELECTRIC REAR WINDOWS Yes (023)
ENGLISH LANGUAGE CUSTOMISED Yes (4FU)
FRONT FOG LAMP Yes (097)
FRONT SEAT ARMREST Yes (132)
FRONT SIDE AIR BAG Yes (505)
HEAD PROTECTION SIDE AIR BAG Yes (614)
HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC Yes (093)
HEATED REAR SEATS Yes (452)
HEIGHT ADJUSTABLE PASSENGER SEAT Yes (454)
METALLIC PAINT OPT 9 Yes (5DT)
MINISKIRTS Yes (926)
NUMBER PLATE ZONE 1 Yes (4XA)
OPTION 6 ALLOY WHEELS Yes (439)
PACK CONVERGENCE C1 WITH MEDIA PLAYER CONNECTION Yes (4J3)
PASSENGER SEAT WITH LUMBAR ADJUSTMENT Yes (456)
PEDALS EXTRA SERIES 1 Yes (4CS)
REAR SEAT AIR VENTS Yes (693)
REAR SEAT ARMREST Yes (275)
SATIN EXTERNAL REARVIEW MIRRORS Yes (4RR)
SPARE WHEEL IN SHEET METAL EXTRA SERIES Yes (4UE)
SPECIFIC ALLUMINIUM INLAYS Yes (4MP)
SPECIFIC INTERNAL ATMOSPHERE 1 Yes (5KW)
SPLIT REAR SEAT Yes (195)
SPOILER Yes (923)
SPORT STEERING WHEEL Yes (321)
SPORT TRIM Yes (377)
STANDARD BRAKE GRIPS Yes (4SU)
STANDARD HEADLIGHTS Yes (5EM)
STANDARD MANUAL Yes (4GF)
STEERING WHEEL CONTROLS (RADIO/PHONE) Yes (709)
STOP&GO Yes (5DE)
TINTED WINDOWS Yes (070)
TOUCH-BUTTON WING MIRRORS Yes (041)
UPHOLSTERY - OPTIONAL EXTRA 2 Yes (732)
VDC CONTROL Yes (392)