Fórum >> Típusok >> Giulietta

Marcika2022-12-13 11:17:04 // 13081
Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy a levegővisszakeringtetésemmel gond van, ezért párásodnak az ablakok.
De más állítólapáttal is gond lehet, mert ha pl ablakra fújatok, akkor rendesen fúj, de ha pl két állásba teszem, tehát ablakra is és középső fúvásra is, akkor alig alig fúj.

Meg tudjátok mondani, nagyjából merre találom ezt a két állító motort/lapátot?

Előre is köszi!
Andris2022-12-13 11:15:14 // 13080
Sziasztok!

'2018 Giulietta 2.0jtdm TCT'

Augusztusban volt egy motoroptimalizálása a kocsimnak (202hp és 422nm lett) és egészen novemberig tökéletesen működött a váltó, a kocsi nagyobb részben dynamic módban volt használva. Novembertől 5. fokozatban elkezdett csúszni a váltó és bedobja a váltó hibát és a check enginet. Néztem teszteket más autóknál ugyanilyen váltóval és ott 485nm-el és 215hp-val is tökeletesen működik a váltó. Mondták külföldi csoportba hogy sok a nyomaték a váltónak, bár skeptikus vagyok hogy akkor másoknak több nm-el hogy működhet jól. Esetleg valakinek valami ötlete aki találkozott ezzel a problémával? Előre is köszi a segítséget!
Föckös2022-12-13 10:02:36 // 13079
srácok nálam is ez volt a multiairnél
jól becxartam, emlékszem. azt hittem, hogy MA egység hiba.
Megvettem az autót, és rögtön tankoltam, MOLnál. Másnap délután, meleg garázsban elkezdte a három hengerezést.
Aztán sokáig nem. Aztán hidegben, és mindig csak első indításnál.
Aztán feltűnt, hogy párás hidegben.
Közben az eladóval kapcsolatban voltam (ma is vagyok, nagyon segítőkész, jófej Alfisti)
Cseréltem olajat, MA szűrőt, gyertyát
Vagy egy hétig jó volt. Aztán hidegben, párás hidegben csinálta.
Aztán elkezdtem feljegyezni, hogy mikor csinálja.
Csinálta párás hidegben. Száraz hidegben. Aztán ismétlődően ugyanolyan körülmények közt nem csinálta. Aztán igen.
Omw-vel nem, aztán igen. 95össel, 100assal, elefántossal, molossal.
Volt hogy leraktam a kocsit egy parkolóban egy napra. Hideg volt.
Éjjel érkeztem vissza érte, beindítottam, kb 3 percig csinálta.
Aztán vettem egy új trafót!
elkezdtem minden egyes hengerhez betenni, hátha ki tudom deríteni, melyik lehet a ludas. Addigra többen mondták, hogy trafó lesz az, vagy trafó tömítése.
Aztán, természetesen olyan hajnalban csinálta, amikor nem volt időm gyorsan trafónál lehúzni a csatit, hogy kiderítsem.
Aztán csatit törtem a trafónál...
Aztán rendeltem lengyelektől.
Aztán eldurrant az agyam, és vettem még három trafót.


közben kitavaszodott....


:-D

na onnan nem csinálta.
Aztán egyszer 35fok nyár, Budakeszi Molnál tankoltam, olyat ment az autó, mintha mégegyszer megírták volna, nagyon nagyon jól ment!
Durrogott váltásnál, és én csak mosolyogtam.
Aztán másnap reggel, kb 18 fokban újra csinálta.
Aztán többet nem.


Szóval....

A legnagyobb esély a trafó, vagy gyertya, vagy trafo ogyűrű, vagy üzemanyag...
forrasr2022-12-13 09:34:51 // 13078
Víndízelnél is segíteni szokott a dupla izzítás hidegen :D viccet félretéve, azt nem vetted észre,hogy teli tanknál gyakrabban fordul elő? mert akkor kaniszter szellőztetéssel is lehet gond, és akkor ac nehezebben veszi fel az anyagot vákum ellenében.
alfa1562022-12-13 06:09:57 // 13077
Lehet hogy mégis üzemanyaggal függ össze mert ma reggel kipróbáltam hogy ráadtam a gyújtást aztán visszavettem. Majd ismét gyújtás és indítás. Gond nélkül indult. Magyarul az ac pumpa kétszer adagolt benzint. Lehet itt kell körülnéznem? De csak hidegben melegben nem?
alfa1562022-12-12 20:04:00 // 13076
Hát ez az érdekes, igaz pár másodperc és megszünik vagy adok egy kis gázt akkor is azonnal megszünik. Csak engem idegesít!
Kazes☻2022-12-12 17:55:07 // 13075
Ez érdekes... hasonló jelenséget már anno a 145/6 1,6 Ts-eknél is megfigyelhettünk. :)
alfa1562022-12-12 14:20:52 // 13074
Semmi hibakód nincs. Igaz 95 ös van benne de mikor jó idő van akkor is 95 van benne és akkor nem csinálja. Csak ha hidegebb van. Ja és első indittásnál. Ha megyek vele és akár mennyi idő eltelik az inditások közt akkor sose csinálja.
forrasr2022-12-12 14:12:27 // 13073
Szia, Motorhiba jel is társul hozzá? ha igen volt kiolvasva? A 170lóerős változat multiair rendszerű, a mair modul ha elromlik akkor szokott ilyet csinálni amit írsz de ahhoz társul hibajel is.. Multiairre nem jellemző a 95-östől a 3 hengerezés-legalábbis nálam nem csinálta, igaz csak a sapkás időszakban tankoltam 95-öt, békeidőben megy bele a drágább nyál.
Forsberg2022-12-12 13:30:55 // 13072
Szia, sajnos ez a 1.4 sajátossága azt mondják.
Elvileg prémium benzinnel nem csinálja.
alfa1562022-12-12 12:49:38 // 13071
Sziasztok! A következő a problémám , néha mintha három hengerrel indul a Julis. Nem mindíg ill. általában hidegben. Napközben sose és kb. 15-20 másodperc elteltéve gyönyörűen ketyereg. Milyen irányba indúljak ? Januárban vettem akkor is csinálta párszor de bejöttek a jobb idők abba maradt egészen mostanig. Egész idáig semmi nem birja a hideget?
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-08 15:35:08 // 13070
Tényleg az :-) Nem gondoltam, hogy ekkora telitalálat lesz hideg országból autót venni a fázós családomnak :-) Az ePerben hozza az extralisában is hogy "Adopted for cold countries (129)". A dízel PTC fűtése van benne, plusz az ülésfűtés is olyan erős benne, hogy a Giuliában csak ücsörögtünk és néztük, hogy egyáltalán ez működik? :-)
Marcika2022-12-08 12:15:00 // 13069
Szerintem ez valami olaszos lazaság eredménye lehet - nekem is feltűnt már, hogy a lábfűtés az gyenge.
Amikor felfedezünk valami sajátosságot, mindig arra gondolunk az asszonnyal, hogy de legalább szép az autó.

Ha cserélni kéne a fűtéshőcserélőt, akkor viszont felraknám a HAHU-ra.
DKori2022-12-07 22:31:10 // 13068
Benzinesben PTC?! Wow, na az nagy királyság lehet! :)))

(ezt hiányolom az említett fél-OFF-ból - az eddigi benzineseim után nagyon hangsúlyos a dízel lassabb bemelegedése és ezzel együtt fűtése - de hát az első olasz gazdinak nem kellett bele...)
DKori2022-12-07 22:15:38 // 13067
Jaj, távol álljon tőlem :) nem hasonlításnak hoztam, csak tapasztalat-megosztásnak az adott problémával kapcsolatban. :)
Geri2022-12-07 20:54:36 // 13066
Sziasztok!

Találkozott már valaki tolatóradar problémával? Megnéztem és az összes szenzort és enyhén kattognak, tehát működik. Van valami elektronikai egység ami vezérli a radarokat? Vagy esetleg egy akksiról lekötés megolhatja?

Köszi!
forrasr2022-12-07 15:16:28 // 13065
Volt akinek radiátor csere oldotta meg ezt a gondot sajnos.
Föckös2022-12-07 14:25:50 // 13064
Hát nekem eléggé fázik ebben a lábam, nem emlékszem, hogy az előzőben ennyire így lett volna. Így felmerült, hogy esetleg nem működnek jól azok a kis motorok, amik azért felelősek, hogy hol jöjjön ki a meleg/a levegő.

Lehet, hogy kiolvasom este, hogy van -e ilyen hibakód.
Közben Ferko barátom is erről panaszkodik egyébként.

Automatán soha nem használtam.
Mindig "csak láb"ra volt állítva, az feltűnt, hogy ekkor is fúj valamennyit a szélvédőre.
Ha alsó és középső állásra teszem, és elzárom a középsőket, akkor jobb...
Piritu - 1.000.0002022-12-07 13:44:38 // 13063
Évek múlva bennem is ez maradt meg.
Nyomta lábra a meleget, süvített ahogy kijött a csövön, de meleg az nem lett.
Télen mindig kivettem automatából és középre és alulra irányítottam a levegőt. Csak így lett meleg ha kint mínuszok voltak.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-07 12:22:45 // 13062
Mert nem svéd spec. modellt vettél XD Chili egy konkrét szauna, hidegindítás után kettő másodperccel már pólóban is meleged van XDD
Majd ha már nem lesz gáz, kiköltözünk télire a Giuliettába XD
Föckös2022-12-07 10:28:30 // 13061
Cromát nem illik hasonlítani a Giuliettához itt.
A Croma például praktikus! :-)

És kijelentem, hogy xarabb lábfűtésű autóm még nem volt!
DKori2022-12-05 20:19:40 // 13060
Szia!

Hossza...egyébként évjárat és régió függő...van ami (a nyitó zárógombot hosszan nyomva) tudja azt, hogy amíg nyomva tartod a nyit/zár gombot addig le/fel engedi az összes ablakot, van ahol (biztonsági okokból) ezt csak lefele tudja fel nem, én van ahol semerre sem.

A végállásokat meg akksisaru levételkor újra kell tanítani az ablakoknak (nyomod lefelé amíg leér +4-5mp ig majd nyomod felfelé amíg felér +4-5mp ig, egyesével minden ablaknál). A Croma spec pl hibaüzenettel szól is érte, hogy elfelejtette az ablakok végállásait. :)
Marcika2022-12-05 19:56:26 // 13059
Köszönöm a tippet!
Így volt, feltanulta. 🙏🏼
A kulcsról való működtetés viszont nem működik, bár ilyen sosem volt.
Kétszer kell nyomni és akkor szellőztető funkció? Vagy hosszan?
Föckös2022-12-05 09:10:26 // 13058
Akksi saru levétel után megesik, hogy nem tanulják meg elsőre a végállásokat az ablakmozgatók. Pár teljes fel, és le húzás után viszont jónak kell lennie. Kulcsról is kell működnie.
Föckös2022-12-05 09:08:41 // 13057
Dehát a Loudlinkből van BT verzió is. Azaz nem lóg ki semmi.
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:47:28 // 13056
Nem volt levéve az akkusaru? Mert utána be kell tanítani hogy működjön.
Marcika2022-12-04 22:43:50 // 13055
3 éve használom, eddig felhúzta 😏
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:30:01 // 13054
A használati utasítása mit ír róla?
Említi egyáltalán az automata felhúzást?
Lehet hogy a facelift előtt extra volt amit nem ikszelt be az akkori vevő?
Piritu - 1.000.0002022-12-04 22:08:59 // 13053
Nekem a 2015-ös Giuliettám felhúzta az ablakokat. Még a kulcsról zárva is.
Marcika2022-12-04 22:05:01 // 13052
Na most már kíváncsi vagyok - csak jöjjön meg.
Bár a hangulatom ingadozik - tekintve , hogy most vettem észre, hogy az ablakok nem jönnek fel automatán.
😩
Én komolyan mondom, ha nem lenne különleges a giu, már fent lenne a használtautón. - ugye mit vegyek 2-3-4 millióért, kiát?

MI A TÖKÖMÉRT NEM AUTOMATIK HÚZZA FEL?
Ez valami újabb típushiba?
Mikor megvettem, konzekvensen végigmentem az összes ismert típushibán, és előre kivégeztem őket.
Kristyon2022-12-04 20:29:09 // 13051
Szia,
A Giuliáról, vagy a Giuliettáról lenne szó?

A Giuliettánál:
A sárga kábel a légzsákhoz, műszerfalhoz, karosszériához, szervizhez, klímához, és az egyéb dolgokhoz kell. A többihez, mint a motor (ECU), ABS, elektromos kormány, sebességváltó, és a fényszórók nem kell, és nem is tudsz a sárga adapterrel csatlakozni.
Végül is a Proxi rendezésnek mennie kéne vele, de ha már a csatlakozás sem sikerül, valami más gond lehet...
A váltó ha TCT annak az olajcseréje nem külömbözik a hagyományos váltóétól, csak a TCT olajának a cseréje egy kicsit utánanézős, de szerintem bármelyik szerelő megcsinálja.

A Giuliánál
ha jól látom nem kell adapter a proxi rendezéshez. Sárgát pl sehova nem ír a MES.
5-ös, 6-os adapterek egyes menükben nálam...
Itt a váltóolaj csere az passz részemről, de más nem kérdezd a Giulia topikban.

Üdv.
DKori2022-12-04 20:14:45 // 13050
Szerintem amit rendeltél azzal menni fog (ha nem 5 PIN-es...)! :) Tulajdonképpen ez sacc/kb az én második megoldásom összemosása azzal, hogy nem aux bemeneted és külön eszközöd lesz, hanem egy ilyen bluetooth egység eleve rá van a kábel végére téve. Ha szerencséd van, akkor ez a kormányvezérléssel is barátságban lesz (az általam írt olcsó megoldással sajnos az nem játszik ugye, ez még hátrány, Yatour/Loudlink/Densionnal megy a dolog! :) ), plusz ezt nem kell töltögetni/nem merül le, meg hátha hangerőben is erősebb szint lesz...szóval hajrá! :)
DKori2022-12-04 20:03:12 // 13049
Az elmúlt bő 10 évben én is elég sokat elszórakoztam ezzel saját/családi/ismerősi autókban. :)

Nekem kb az eddigi tapasztalatom, hogy a legkevésbé kompromisszummentesebb szint az valóban a Loudlink/Dension/Yatour árszintje...tulajdonképpen a legfaxábban ilyen gyári fej upgrade-ből én is a BT modulos Yatouromat szerettem, még a Stiloba vettem majd jött át anno a GT-be - élvezhető hangerő/hangminőség, mindig kapcsolódott, nem kell neki plusz ár stb csak összedugod és kész, egyedül annyi, hogy nyilván a jellegéből fakadóan a telefonkihangosítás is csak akkor megy ha a rádió bekapcsolva és CDC forrásra állítva, bejövő híváskor magától ezt nem teszi meg, de hát érthető. Szóval max ennyi kritikát tudnék felírni neki.

Nálam a "kispénzből gyorsan csináljunk bluetooth kihangosítást és zene streamelést" az autóba (ideiglenes megoldásként sokszor alkalmaztam (addig míg fejegységet nen cseréltem bennük megteszi alapon...) vonalon vettem párezer Ft-ért egy jack dugós bluetooth adaptert régen és így mindig csak az adott autó aktuális fejegységéhez szerváltam AUX bemenetet a fej hátuljába (van aminél ugye CDC stekkeren megy, van ahol külön megoldás van AUX-ra...) szintén pár ezresért és így kb bő 5000ft-ból megvolt. Jack aljzatos aux bedugva a fej hátuljába, aux aljzat felvezetve a bal oldali A oszlop tetejére és ott beledugva a Bluetooth jack adapter. Ez így fúrással/faragással nem jár, relatíve esztétikus (csak a kis BT egység látszik az A oszlop tetején, de ez kell is ide mert a kihangosításhoz mikrofon is van benne és itt közel van a szádhoz) és messze low budget kategóriával megoldva a kulihangosítás a gyári fejen, plusz zene/navi/bármi streamelése. Tulajdonképpen az árához képest egész gyàrias/esztétikus megoldás DE ennek a hátránya kettő dolog, egyrészt ez a BT egység saját akksis > ~11 óra üzemidő után lrmerül, így (micro usb kábelen) néha töltögetni kell, illetve hangerőben messze a gyári fej egyéb (rádió, CD) jelforrásától halkabb (mindig tekerni kell a hangerőn a rádióhoz képest). Valamit valamiért, csodát ennyiért nem kell várni tény. :)
Marcika2022-12-04 18:19:19 // 13048
Megnéztem a loudlinket, de nekem nem tetszenek az olyan megoldások, amikor valahol a műszerfalon keresztül kilóg egy lengőkábel, amibe be van dugva egy doboz, amibe bedughatok egy másik kábelt, usbt stb.
A kesztyűtartós megoldással ugyanez a bajom.
Egyébként okos, ötletes,, le a kalappal, de nem akarok megint napokat fórumozni, gondolkodni mit hogyan rejtsek el.
A giuban nincs egy nyomorék felület, ahova egy rendes foglalatot be lehetne építeni - és értelmes helyen van.

Most rendeltem egy másik ilyen kis bluetooth eszközt, de olyat, ami igazoltan működik, és a telefonhívásokat is kezeli (bluemusic).
Megjön a héten. Ha nem működik, akkor veszek egy fm transzmittert, bedugom a csomiba, és elfelejtem. 😂
Norby2022-12-04 14:32:27 // 13047
Hello, nem tudok csak motor adatokat olvasni MES-el. Proxy rendezést nem tudok csinálni, mert kéri a sárga kábelt, de hiába dugom rá, nem csatlakozik. Ki szerettem volna kapcsolni a központi zár hangjelzését is.
Nemrég vettük, nem tudom hol használták ez előtt.
Miért nem tudok csatlakozni a ECUhoz a sárga kiegészítő kábellel?
Autómata váltó atnézésére, olajcserére tudtok javasolni szakit?
mesa2022-12-04 13:16:01 // 13046
Az nem derül ki a kép alapján, hogy mi a probléma. Amit én látok ebből:

~300 kilométerenként generál a DPF az valamit jelez. Vagy csak városban használod, dugóban, vagy eszegeti az olajat? 750-1100 Km között lenne ideális.
a 99,9% olaj elhasználódás azért van, mert nem lett nullázva, vagy tényleg ritkán van benne cserélve?
Föckös2022-12-04 10:17:29 // 13045
Én is elgondolkodtam anno ilyen olcsóbb verzión, aztán vettem Loudlinket.
Jó minőség, kormányról léptethető még a Youtube is.
És össze tudtam úgy hozni, hogy a Blueme csak kihangosít, a Loudlink meg zenelejátszó.
Drágább jóval, de van oka.
Föckös2022-12-04 10:15:15 // 13044
Norby, nem tiszta hogy mi a kérdés.
Felraktál egy képet, pár adattal.
Nem látok előzményt, hogy miért olvastad ki, vagy hogy volt e hibakódod előtte stb.

Ami eddig itt számomra látható, hogy vmi dpf gond van, és hogy nem túl gyakran regenerál, valószínüleg nincs rossz állapotban.
Norby2022-12-03 16:36:47 // 13043

2013 2.0 jtd 170 le

Sziasztok, ezt sikerült kiolvasni, de a sárga kábellel hibát jelez. Erre van valakinek javaslata?

Autonata váltó olaj cserére dtudok valakit javasolni?

Köszi a segítséget előre is!
DKori2022-12-03 14:21:15 // 13042
Félek, hogy annak a környékén lesz a baj. :(

Ugye áramot kap a kis bt eszközöd, hiszen tudsz vele párosodni, a hangjelet is átvinné a fejnek DE ott lesz a kutya elásva, hogy a CD-tár egy külön szálon jel formájában érteti meg a fejegységgel, hogy ő jelen van >>> ha ezt a jelet nem kapja meg akkor nem tudja a fejegység, hogy a CDC csatin valamit keresnie kellene...valahogy így tudom elmagyarázni. Ha kicsit utána olvasol talán van róla leírás, hogy melyik lábon kellene ennek jönnie, nem tudom ez így segít-e. :(
Marcika2022-12-03 13:16:55 // 13041
Á, 8pin-nek vettem azt most látom csak 5 ér van benne.
Marcika2022-12-03 12:46:29 // 13040
Jó messzire hajítottam.
Visszaraktam a gyárit, szebben szól, van jelerősség, látom is.
Azt a következtetést vontam le, hogy vagy gyári, vagy többszázezres fejegység a megoldás.
Mivel utóbbihoz nincs “kedvem”, marad a gyári.
Lefrissítettem a blue&me. Jól működött, persze most behalt az usb.
Aux nincs.
A rádióm márkáját nem tudom meglesem. Az a sima cd-s radió. Source gomb nincs csak media.
A cd gondolom akkor aktiválódik, amikor berakok cdt, de ugye azt sem ismerem MERT AZ SEM MŰKÖDIK, legalább is cdt még nem sikerült lejátszanom.
Ez az első autóm, amit egyszer az ilyen hülyeségek miatt fogok eladni 😂 pedig aztán nem sajnáltam a pénzt. Szerintem 1.5-2M papírt össze tudok rakni a vételár mellé.

Most levettem az akksisarut, hátha újracímzi majd az eszközöket.
DKori2022-12-03 11:53:45 // 13039
Apropó > kihajítottad a Kenwood-ot? :O Milyen gyári fejegységed van (megpróbálok segíteni...pl Visteonoknál jellemzően CDC-n megy, Blaupunktnál típusfüggő, pl van egy Milano Mp34 fejegységem, azon CDC csatiba kell az AUX-ot tenni és a fej menüben bekapcsolni, hogy az AUX, Cromában gyári Blaupunkt - volt, amíg Androidot nem kapott tőlem :) - nem megy ezzel a CDC-s kábellel, oda külön AUX csatis kell..)
DKori2022-12-03 11:39:21 // 13038
Szia!

Source/src gombbal kellene tudnod átváltani (persze ha jó amit vettél és látja/felismeri...ha nem akkor az SRC gombrra csak a rádió/CD közt tudsz váltani, nem jelenik meg a CDC :( ).
DKori2022-12-03 11:37:33 // 13037
Ciao!

Remek, megrendeltem én is, grazie! ;)

(én most elöl a w5w-kkel szenvedek, harmadik szett CAN-busosnak árult van benne...tapasztalatok: első szett egyből KO, hibát jelez > ment az ajtókba lábtérvilágításnak :); második szett Homasitás, helyszínen bedobtam, faja, majd ~fél év múlva elkezdte dobni a hibákat; most a harmadik szett felkapcsolás után egy ideig jó, aztán előbb csak fékezéskor dob hibát, utána állandóan...ha pihen megint jó...szóval tanácstalan vagyok :/ ...annyira nincs kedvem előtét-ellenállásozni... - meg a ködlámpák mellé is megvan a DRL, "csak" le kéne venni a lököst stb...áá :D )
Marcika2022-12-03 10:19:40 // 13036
Sziasztok!

Vettem egy bluetooth transzmittert Csingcsungból, amit a CDtár helyére kell bedugni, 4ezer forintoszért.
Tök jól kapcsolódik rögtön, de hogy a fenébe tudok átkapcsolni a CDtárra? 😂
mesa2022-12-02 20:37:18 // 13035
Szia cartárs! Az biztos, hogy a Cromába is lesz (nálunk is)! :))

Az ellenállás hűtőbordás és megcsavartam a két vezeték között és úgy dugtam fel a lökhárítóba. Így nem rázkódik és nem ér semmihez...
DKori2022-12-02 19:32:38 // 13034
Az ellenállás nem melegszik? Hova tetted/rögzítetted valahogy? (gyanítom ilyen kellene a Cromába is...)
mesa2022-12-02 16:28:34 // 13033
CANBUS csak mellé gépeltem! :))

A lemaradt kép pedig itt.


Azzal lehet valamit kezdeni, hogy a Navit éjjeli módban, automata fényszórókkal zavaróan erős, sötét háttérrel is. Ha manuálba teszem és vissza automatába, akkor megy le 4-esig, tovább nem a félnyerő. Későbbi szoftverfrissítésnél ezt a bugot orvosolták vajon?
Gyári riasztó hangerején lehet programból vagy manuálisan állítani? Ki/be nyitáskor nagyon hangosan bippel...
mesa2022-12-02 16:23:53 // 13032
Sikerült kicserélnem, köszi! Blogomba tettem fel róla képet.
Ugyanott SPORTIVA hűtőrács eladó! :)))

Innen rendeltem. Nagyon fontos, hogy legyen a két ellenállás, jülönben a CABBUS miatt reklamál az autó. Ezzel tökéletes és nagyon szépen világít.

https://www.aliexpress.com/item/32950288090.html
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak