Fórum >> Típusok >> Giulietta

Liquid2016-11-26 20:51:16 // 8407
Nekem 156-om volt mikor a gyerekek kicsik voltak és a legnagyobb csomagtartó kellett, és a 156 berlina nem a puttonyméretéről híres :) Elfért benne minden.
Liquid2016-11-26 20:49:53 // 8406
Húgoméknak 147 van, 2 gyerekkel, a nagy 4 éves a kicsi 2, eddig nem jött rájuk a nagy kombit kell vennem őrültség :) A Julisba is be fogsz férni. A lényeg az hogy meg kell tanulni pakolni, és otthonhagyni azt ami nem kell :)
Piritu2016-11-26 20:32:25 // 8405
Volt 147-em, mindenhová elvitt négyünket. Igaz volt hogy fel kellett tenni a tetődobozt, de ilyenkor 4 felnőttnek is volt elég hely.
A Giulietta nem kínál sokkal több helyet a 147-nél. Egy utolsó generációs 159 SW (mondjuk 2.0 motorral) már más dimenzió.
Piritu2016-11-26 20:25:34 // 8404
MI 110 literes csomagtérrel jártunk arra ketten :-)
CseBali2016-11-26 13:26:14 // 8403
...mi 4-en vagyunk (a kölkök 11 és 7 évesek) és remekül abszolválunk bármiféle családi kirándulást...
Nyáron a 1,5 hetes olasz nyaralás sem volt probléma, kalaptartóig pakolva vidáman elfértünk!
A hátsó lábtér is bőven elég - még mögöttem is (185 cm vagyok)...
...és még az 5 csillagos Euro NCAP-it is megemlítheted neki... :))
http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/11002
Jimmi T.2016-11-26 11:38:16 // 8402
nincs az a csomagtér ami elég egy nőnek.
viszont ha menni akar valahova tud beosztó is lenni . ha nem akkor hagyni kell menni :-)

a lányommal mi is sokat kirándulunk. 101 liter csomagtérbe 10 napi cuccunkon kívül még laptop, könyv, félprofi fényképező is belefért
mutatom

a Giuliettáé 250 literrel nagyobb és még szabályosabb is :-)
kispeterz2016-11-26 08:14:04 // 8401
Sziasztok!
Szeretnék egy 2-3 éves Giulietta-t a közeljövőben, mert a 147-ben már nem igazán férünk el. Sokat kirándulunk, kell a hely a csomagoknak, meg előbb utóbb remélem a gyerkőcöknek is. A 159 a kora miatt már valószínűleg nem lesz jó.
Ma reggel a feleségem célzott rá, hogy mi lenne, ha nem Alfát vennénk, hanem valami nagy kombit...
Szóval családosok! Kérem az érveket amellett, hogy befértek szépen csomagostól gyerekestől!
A tét a házasságom!!! :)
Előre is köszönöm!
Gegee2016-11-25 09:49:29 // 8400
Egyetértek! Viszont sajnos találkoztam olyan szervizzel, akik a régi offos verdának csináltak volna szerviz könyvet pecséttel (mert visszamenőleg nem volt kitöltve) és azt írtak volna bele, amit csak akarok. (Persze pár darab Mátyás Királyért) Sajnos ezek után az sem biztos, hogy készpénznek vehető. Viszont Jimmi ezzel a mondatoddal nagyon egyet értek: "kelet európai a béred, ahogy bánnak veled , ahogy viselkedik az "ember" a szervizben aki tulajdonképpen szolgáltat, mégis istent játszik. " Nem véletlen az, hogy én sem szívesen járok márkaszervizbe. Párszor átéltem ezt én is.
Zsolt1552016-11-25 09:31:43 // 8399
Javasolnám, hogy menj vissza és kérd meg írják be. Legyen dokumentálva minél több helyen. Már csak saját biztonságod érdekében.
Piritu2016-11-24 20:13:36 // 8398
Én mindig beiratom. Pecséttel, aláírással és sose veszik el az igazolás.
Kazes☻2016-11-24 20:07:07 // 8397
Jimmi T.2016-11-24 19:33:21 // 8396
nem kell.
Piritu2016-11-24 19:21:29 // 8395
A szervizkönyvbe nem írattad be az alkatrészcserét?
Jimmi T.2016-11-24 19:16:25 // 8394
eltelt négy hét ( napra pontosan ) és ma elhoztam a nyíregyházi szervizből a Giut.
természetesen most is 3 liter olajjal töltötték fel ( annyi elég, 60%-os a nívó) én mint rutinos multiair javíttató már veszem is a + 1 liter Selenia K-t ( otthon ugyanis 4 liter Star van csak ) a felöntéshez.
kérdem valami papírt kaphatok -e hogy valami lett itt mókolva , 15 perc könyvelés után kapok egy ELŐÍRÁS nevű dokumentumot amin legalább a rendszám és az anyagok szerepelnek .

na szóval a seggem kivan az egésszel.

hazafelé a motor csendesebb mint a két évvel ezelőtti mechano-elekt csol. csere után.
remélem két évet kibír megint ez a
azt akartam írni hogy ez a szar , de nem írom !

hazaérve megkapta a gondos külső mosást, megint teljes pompában ragyog és várja a következő utazást meg a karácsonyt ,amikor is extra szőnyeggarnitúrát hoz a Jézuska
AdiArsenal2016-11-24 16:47:23 // 8393
Ja, és mindegyiknél autópályán fogyaszt a legtöbbet 14-150 körül a t-jet 9liter, tbi 9,2.
AdiArsenal2016-11-24 16:44:49 // 8392
Mennyit fogyaszt a Multiaires motor? Nekem a T-jet-es 7-7,3 körül volt, novitec powerjettel 7,8-8. A mostani Tbi pedig 8,5-9.
CseBali2016-11-24 14:32:52 // 8391
...köszi...élvezem... :)
és remélem soha nem jön el az az idő!!
Balázs156SW2016-11-24 05:26:37 // 8390
Az 1,6 JTD-m remek, annak ellenére, hogy kicsinek tűnik, közel úgy megy, mint a 159-ben a 1,9 JTD-m. Az enyém állandó sportfokozatban van, nem kell kapcsolgatni.
Piritu2016-11-23 21:25:13 // 8389
Ugyan ezt a motort hajtottam vagy 190e km-en a 159-ben is, itt most már bőven 40 felett járunk. Nem tudom, hogy itt ment-e már valaki többet 2.0-val.
Nem véletlenül lett a Giulietta is ilyen motorral. Alig várom a holnap reggelt, mert újra mehetünk vagy 120 km-t.
Piritu2016-11-23 21:20:45 // 8388
Szerencsére vagyunk páran, akik nem hallgattak a mindettudó szoszára :-)
blog
Öcsi2016-11-23 21:16:10 // 8387
"hogy csak 1,6 jtdm-et szabad venni" Neked 2.0 van, remélem nem vagy elégedettlen az autóval, az enyém is 2.0.
Piritu2016-11-23 21:07:34 // 8386
Nyomorult telefon...
Szóval: Peace
Piritu2016-11-23 20:37:12 // 8385
Hmmm, tényleg. Valamit félreértettem.
A 159-ben csak 200 lovas a Tibi, a Giuliettában először 235, majd 240. Valamiért az élt bennem, hogy a Multiair a különbség....
Jimmi T.2016-11-23 19:35:05 // 8384
multiair hiba
én a 2010-es alfacity utáni napokban rendeltem meg , nem mondott még akkor senki semmit
tibi kellett volna
AdiArsenal2016-11-23 17:58:09 // 8383
Tbi-ben nincs multiair
Piritu2016-11-23 17:21:36 // 8382
Azt lehet tudni, hogy mi megy tönkre ilyenkor a modulban?
(Nekem anno a 159-ben csak egy O-gyűrű volt rossz, mégis a fél szívórendszert cserélték gariban, mert az az O-gyűrű külön nem létezett.)
Elég sok multiairt gyártottak, hogy előbb-utóbb ne legyen megoldás a garin túli esetekre. A QV-ben is van, vajon ott is problémás?

"a mai eszemmel nem igen tenném" - pedig szosza hányszor, de hányszor megmondta, hogy csak 1,6 jtdm-et szabad venni :-))
Piritu2016-11-23 16:35:13 // 8381
Látom nem vetted észre a szmájit a végén. De az is lehet, hogy csak szólásmondást nem hallottad még :-)
Piece
Jimmi T.2016-11-23 15:59:59 // 8380
nem kell a gyomorideg.
majd ha eljön az idő megáll, addig meg élvezd.
nekem két éve, kb 27000 km-el ezelőtt cserélték és most újra.
így jártam , ezt választottam
CseBali2016-11-23 15:03:28 // 8379
Sziasztok,

Arra van valami elképzelés, tapasztalat, hogy ez a Multiair probléma melyik szériára jellemző (évjárat esetleg)?
Illetve ez visszatérő probléma lehet - ha egyszer már volt vezérlés csere?
Arra gondolok, hogy az én autómon elvileg 2013-ban cseréltek teljes vezérlést - még az első tulajnál - állítólag azért, mert a Pajzs rendszer összezavarta...
Ha akkor kicserélték, akkor kerülhetett e bele már "jó rendszer", amivel nem lehet gond, vagy gyomorideggel kell közlekednem? (83ezer van most a vasba)
...ja én időközben kiszereltettem a Pajzsot...
Golyszi2016-11-23 11:32:11 // 8378
B@szki... azért ilyenkor én áldom az eget hogy T-jet van a motortérben... igaz nem erőmü, de teszi a dolgát, remap után 142ló. (gyári 120)
Jimmi T.2016-11-23 11:18:54 // 8377
Igen. Hétfőn hívtak hogy megjött az alkatrész és szerda reggelre be is írtak. Tegnap felvittem tréleren a kocsit és várom hogy hívjanak hogy kész. Holnap jó lenne elhozni. Holnap lesz 4 hete hogy a hibát , a megrendelendő cuccot megállapították

a nyitottságom az újdonságok iránt vitt bele hogy multiair motorost vegyek. a mai eszemmel nem igen tenném
Jimmi T.2016-11-23 10:57:44 // 8376
a motoromnál elég volt csak a gyárral történő kapcsolatfelvételt belengetni és az " importőr " rögtön küldte az általa évekkel ezelőtt már a vázszámomra lekért grátisz , új fejlesztésű vezérlés szettet
Balázs156SW2016-11-23 09:16:27 // 8375
Egyáltalán nem így van. Egy jogi eljárás meglengetése csodát művel, amihez akár az email levelezések is harcba vethetők. Mivel igazságügyi szakértő vagyok (igaz faiparban) van példám bőven. Segíteni akartam, részemről befejezve a téma.
Piritu2016-11-23 06:43:43 // 8374
... az írásból meg papírrepülőt csinálnak :-D
Balázs156SW2016-11-23 05:37:32 // 8373
Mindent írásban. A szó elszáll...
Piritu2016-11-22 22:26:18 // 8372
Azóta van valami fejlemény?
Jimmi T.2016-11-16 09:53:03 // 8371
október 27.-én megbeszélt időben bevittem a Giuliettám a Nyíregyházi szervizbe hibafeltárásra, javításra.
kiderítettük hogy a multiair egységet kell cserélni. ( minden rendben, nem ír semmit a gép, mondja a szerelő. de leáll néha és egyenetlenül jár , mondom én )
Kérem a cserét, hogy ki állja a költségeket azon vita van. két év vagy egy év a garancia. 300.000 ft vagy 0 ft a bánatom.
Budapesten garis itt szerintük nem.
Aztán pár valós vagy kamu telefon után ( és közben látják hogy tőlem nem lesz grátisz 300 kilójuk ) közlik hogy garanciális, de le kell papírozni ,egyebek, de erre nekik most nincs idejük.
Ma még nincs meg az az alkatrész ami egyébként három nap alatt jön meg a lengyel elosztóból. 11 munkanap telt el azóta. az első két hétben szerintem meg sem rendelték
autóméry kft
Bettesp2016-11-10 08:41:18 // 8370
Igen, tegnap valószínűleg hirtelen felindulásból adódóan elhamarkodott kijelentést tettem a kuplunggal kapcsolatban. Laposon történő elinduláskor semmiféle hang nem hallatszik, viszont ami még meglepőbb (reggel teszteltem) ma már a lejtőn történő elindulás is hangtalan volt.
Jimmi T.2016-11-10 08:13:32 // 8369
Ha elinduláskor van a hang , akkor szerintem is a hill holder. asszem a fék ahogy kiold a lejtő-emelkedő indulásnál
CseBali2016-11-10 08:04:20 // 8368
...ilyen néha nekem is szokott lenni...már kis emelkezőnél is
Nem lehet hogy a "visszagurulás-gátló" az?
Bettesp2016-11-09 16:45:10 // 8367
Mai jelenség: Csúsztatott kuplungnál dombon nyikorgó hang hallatszik! Kezdi vmi megadni magát a kuplungszerkezetben?
biqci2016-11-08 18:24:57 // 8366
bocsi már látom a választ is! :)
biqci2016-11-08 18:23:27 // 8365
köszönöm szépen! :)
És ez a regenerálás ez magától a kocsi csinálja vagy nekem kell ráállni az autópályára?
gaga882016-11-08 18:13:48 // 8364
Ez minden igényt kielégítő volt, köszi szépen!
Synek2016-11-08 11:57:53 // 8363
Én is köszönöm, ma is okosabb lettem :)
pettinke2016-11-08 10:40:54 // 8362
3 dologból lehet tudni:

- nagyon megnövekszik a pillanatnyi fogyasztás (a DPF felfűtéséhez többlet üzemanyag kell)
- másképp viselkedik a turbónyomás-mérő (alapjáraton is lesz egy kicsi turbónyomás, hogy az extra üzemanyaghoz legyen több levegő, illetve motorfék üzemben rögtön elveszi a turbónyomást, hogy a "hideg" levegő üzemanyag nélkül ne hűtse ki a DPF-et)
- ha már többször megszakítottad idő előtt a folyamatot (=leállítottad az autót) akkor tán 3. alkalommal kitesz egy sárga ikont a műszerfalra, hogy most már légyszi' ne állj meg.

Általában változik a kocsi hangja is, és büdös meleget érzel ha mellé állsz.
Gegee2016-11-08 10:37:41 // 8361
Köszi, ez tök jó leírás. Rövid, tömör, érthető. :) Igaz nem én kérdeztem, de nekem is hasznos volt.
pettinke2016-11-08 10:32:13 // 8360
... és a regennek semmi köze az EGR-hez.
pettinke2016-11-08 10:31:38 // 8359
a büdös dízel kormol, és mindenfélét büfög ki magából. hogy az egyre szigorúbb környezetvédelmi követelményeknek valahogy mégis megfeleljen, (többek közt) 2 dolgot találtak ki a mérnökök:
1) bizonyos üzemállapotokban visszavezetik a kipufogógázt a szívóoldalra, hogy a motor megrágja a saját gázait > ezt csinálja az EGR szelep
2) a kipufogó rendszerbe a katalizátor után beépítettek egy részecskeszűrőt (Diesel Particle Filter = DPF), ami a koromszemcsék nagyját megköti (és csak nano méretűt engedi tovább, ami rákot okoz, node mindegy...). ezt a DPF-et időnként ki kell égetni magas hőmérsékleten, hogy a beleragadt korom kifüstöljön. na, ez a regenerálás.
Synek2016-11-07 22:40:28 // 8358
Elvileg a EGR rendszer öntisztítása lényegében, az viszont engem is érdekelne, h honnan tudod mikor regenel?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak