Fórum >> Típusok >> Giulietta

GEORGE2010-04-05 22:29:34 // 431
:-)

Azért a 159 jóval nehezebb verda mint a kis MiTo.
Elhiszem, hogy elveri a 159-et, mert a MiTo 7.5 alatt van százon a 159 1.8 TBI meg csak 7,7 alatt.
A Giulietta 1,8 TBi-je ha jól tudom 6,8 alatt lesz százon.



De ha az 1,4 TBI-ből is kijön a 200 ló akkor minek készítették a 1,8 TBI-t 200 lóval?
lehet nincs igazam, és nem is kell egyet érteni velem, de szerintem nem lesz 200 lovas 1,4 TBi utcai célokra. Biztosan ki lehet hozni a motorból ezt a teljesítményt, de ott már csökken az élettartam is.
BeeGee2010-04-05 22:23:37 // 430
Ezt mondtam én, baszki? :P

Azt mondtam, hogy messze még az 1.4 korlátja.

Az összehasonlítási alapok pedig az elméleted ellen szóltak, diskuratíve :)
1.8 TBI, a 200 lovas, hogy pontosak legyünk, mert csak arról van "mérésünk".
GEORGE2010-04-05 22:20:32 // 429
Multiair-ral még nem mentem, mert vagy nálatok volt vagy az Ákosnál :-)

Szóval nem is kell más méretű motor mint az 1,4 és happy lesz az élet?

Az 1.8 TBi-ből a 200 lovast veri el ami a 159-ben van, vagy majd a Giulietta 1,8 TBi-t is elveri ami már 235lóerős?
BeeGee2010-04-05 22:14:45 // 428
Próbáltad már valamelyik MultiAirt?
Engem meglepett, bevallom. Pl nem gondoltam volna, hogy egy mai autóban tudok 6.-kat kapcsolni 60-nál. Úgy hogy rángatás nélkül megindul 900-950 fordulatról. A QV tudja.
Lemérve a rugalmasságát pedig elveri az 1.8TBi-t. Aztán be kell hogy lássam, teljes fordulatszám tartományban elveri a GT-met is. Ergó, lehagyja a 2.4 JTD-ket is, legyen az 175 v 210 LE. Ezek pedig pariban vannak 3 literig a benzinesekkel.
Nyomatékhoz manapság nem köbci kell, hanem elektronika, turbó és hangolás.
A sportos érzéshez meg engedély a marketingosztálytól..mert az ennek ellenére nincs meg benne.

Egyébként a Start&Stop előbb fogja gallyra vágni a motort, mint a teljesítménye, szvsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-05 21:45:00 // 427
így van minden véges... a fosvágennél egyenlőre a 180 lovas 1.4-es a vége jelenleg...füstölnek el felé 10e km-nél...
GEORGE2010-04-05 21:39:04 // 426
Pár dologban tévedsz, az alapok jók.

De m inden motornak meg vannak a korlátai....egy 1,4 sose fogja az tudni amit egy 3 3,5 literes motor.
A nyomatékhoz meg kéne a köbcenti!
A turbó által betolt levegő fogadásának meg szintén van korlátja.
Ezért mertem azt írni, hogy véges az 1,4 literből kihozható teljesítmény.
zotya littlesoldier és Szabina2010-04-05 20:43:14 // 425
Somez2010-04-05 20:28:26 // 424
Laikusként kérdezem. Nem az a dolog lényege, hogy minél nagyobb a hengerűrtartalom, annál több levegő tud berobbanni és annál nagyobb a teljesítmény? A turbó pedig gyakorlatilag összenyomja a levegőt és így kisebb égéstérben is lehet akkora robbanást csinált, mint nagyobb szívóban. A turbó meg csak akkor eszik kevesebbet, ha nem forgatod, mert akkor sima 1.4-esként működik. Ezzel szemben egy nagy szívó akkor is sokat eszik, amikor nem forgatod.

Tévedek?
GEORGE2010-04-05 19:12:16 // 423
még 1 szösszenet.
Ki gyárt ma 10 évre autót????
Ahhoz, hogy felfele íveljen egy gyár eladott autók kellenek.
Sokan bírálják mostanában az Alfát, kérdem én veszel új Alfát, vesznek a bírálók új Alfát, hogy szerencsétlenek legyen bevétel amiből tudják finanszírozni az új modelleket és egyéb újításokat......
GEORGE2010-04-05 19:02:04 // 422
Az általad említett tradíció nem most lett szembeköpve.......
A 155-el kezdődött el.
Én továbbra sem tartom akkora szentségtőrésnek mint ahogy itt páran beállítják.....
GEORGE2010-04-05 18:47:09 // 421
Tudom, hogy még nincs se diesel dupla turbó se benzin dupla turbó, de lesz, mert a korábbi motor kínálati listákban szerepel mind kettő. A kerregős 220 lovas lesz a benzines 265 :-)


Látod te magad is mondod, hogy a köbcentihiányt nem lehet helyetesíteni, ezt mondom én is, hogy tetszik nem tetszik egyszer a végére ér az 1,4 T-ből kihozható tartós teljesítmény.
Szerintem a 170 lóerő és szép teljesítmény egy 1,4T-ből.
GEORGE2010-04-05 18:43:17 // 420
Okés, hogy annyit nem adtak el belőle mint a 156-ból, de ettől még tényleg jobb a 156-tól. És merem ezt úgy írni, hogy pár ezer km-et letekertem több 159-el.

Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
HátvédRomeo2010-04-05 13:39:42 // 419
Sziasztok! :)

Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Putyesz2010-04-05 12:27:03 // 418
Robert-jtd2010-04-05 10:14:15 // 417
"Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól. "- ezt nem vitatom lehet igazad van!!:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
GTVili2010-04-05 08:51:39 // 416
Meg a kicsi turbót......;-D....
Tedi2010-04-05 08:27:45 // 415
1.8 TBI-ből van duplaturbós? vagy elkottyintottad magad? :)

A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
GEORGE2010-04-05 00:52:21 // 414
gyárilag az 1.8 TBi 235 lóerő a dupla turbós verzióban 265 lóerő...
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
MYSKHA2010-04-04 18:09:09 // 413
az jelent valamit ha a egy régi giuliettán giulietta felirat elött egy négylevelű lóhere is van? :) köszi
BeeGee2010-04-04 10:39:06 // 412
Szerintem lehet még. Max nem EURO 5ös, 6 literes átlagfogyiból, de a QV-ben érezni hogy mennyire programozott a motor. Alul megy mint barom, felül semmi.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
GEORGE2010-04-03 23:54:44 // 411
Szerintem annak a 170 lóerejét már nem nagyon lehet tovább fokozni.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
GTVili2010-04-03 23:44:36 // 410
Na ja....155 helyett 186 paci.....fincsi! De a Multiairhez még nincs......
GEORGE2010-04-03 23:14:39 // 409
Már kínálja a Novitec a turbó benyásokhoz a dobozkákat :-)
GTVili2010-04-03 21:31:38 // 408
Aztán majd jönnek a Novitec PowerJet-es változatok is........;-D
GEORGE2010-04-03 21:16:30 // 407
120 és 155 lovas verzióban létezik az 1.4 T-jet
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Tibe2010-04-02 10:33:32 // 406
Megakadt a lemez..... :)))
Tibe2010-04-02 10:32:31 // 405
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Tedi2010-04-02 10:08:50 // 404
Mé, van olyan? :))
Tibe2010-04-02 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez2010-04-02 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez2010-04-02 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
GEORGE2010-04-01 22:29:15 // 400
Sz@rni rá :-)))))))))
mesa2010-04-01 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE2010-04-01 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa2010-04-01 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE2010-04-01 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE2010-04-01 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa2010-04-01 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D

Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi2010-04-01 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa2010-04-01 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi2010-04-01 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe2010-04-01 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi2010-04-01 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa2010-04-01 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez2010-04-01 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi2010-04-01 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE2010-04-01 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz2010-04-01 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE2010-04-01 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore2010-04-01 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak