Fórum >> Típusok >> Giulietta

András2017-06-29 11:51:11 // 8781
15km a szerviz. Nyilvan nem hajtom, de ennyit elmegy sajat labon?

Nagyon koszi a tippet!
pettinke2017-06-29 11:19:41 // 8780
háááát ... generátor szíjtárcsa / szabadonfutónak hangzik. nyomás szervizbe, és imádkozz, hogy addig ne rántson ott szét valamit.
Golyszi2017-06-29 10:35:15 // 8779
Sziasztok,

olyan rég írtam ide... :)
Lassan esedékes lesz majd a csere nálunk is. Giu helyett másik Giu. :)
A kérdésem az lenne hogy a Székesfehérváron lévő kereskedés mennyire megbízható (Székesfehérvár Új Csóri út 60.)?
Több 1.75TB van fent a Hahun-t. Érdemes e felautózni szemügyre venni azt a 2-3db-ót?
Hogy öszinte legyek én azt hallottam, hogy a fehérvári kereskedőkkel vigyázni kell... van valakinek tapasztalata velük?
QV témában szóba jöhet még a tatabányai társulat is. velük mi a tapasztalat?
Előre is köszi a segítséget!

Üdv, Golysz
Gegee2017-06-27 09:33:34 // 8777
Ehhez hasonlót nem tapasztaltam a Tbi-vel. Véleményem szerint ez nem motor függő jelenség. Maximálisan megértem a helyzeted, engem is nagyon zavarna a dolog. Ha megfejted a jelenség okát, mindenféleképpen oszd meg velünk! Viszont, ha dynamicban mész tempómattal, akkor tud érdekes dolgokat produkálni lejtő/emelkedő helyzetben (kicsit ránt egyet, mint mikor a kuplungot rosszul engeded vissza), viszont normálban nem fordul elő hasonló sem. Ez a dolog Piritu-nál is megvan, igaz mással nem beszélgettem még erről, így arra következtetek, hogy dynamicban alap jelenség ez. Részemről érthető, dynamic-ot nem arra használom, hogy sebességtartóval menjek, valószínű, hogy a programot is így írták meg legalább is én így tenném.
Piritu - 1.000.0002017-06-26 21:17:36 // 8776
Ma teszteltem, a 2,0 dejzel nem csinál ilyet. A tesztet több OFF bánja még most is :-)
Jimmi T.2017-06-26 07:59:09 // 8775
Helyben, az ismerős gyors szervizes segített ki. Az Unix az udvarukon, az alkatrész egy nap alatt itt volt, szerelési idővel álltak hadilábon, de egy este megcsinálták zárás után . 650 km-es teszt megvolt, jónak tűnik.
Gegee2017-06-24 08:56:43 // 8774
Szia! Ennek örülünk! :) Bár nem lep meg, hogy városban esett be, mivel ott van a kuplung legnagyobb igénybevétele. Ezek szerint helyben javíttattad. :)
Jimmi T.2017-06-23 11:48:20 // 8773
Új kuplungszettet és munkahengereket kapott a Giu. Érzetre jobb mint új korában :-)
Azért jobb hogy itt a városban esett be a pedál és nem az autópályán többed magammal
SteveOP2017-06-21 21:35:47 // 8772
Új kora óra előfordult a Giuval, hogy dynamic módban, folyamatos terhelés alatt, tehát németeknél 180- 200as tempónál, 10- 15 perc után leestek a mutatók egy pillanatra, visszaugrott a dna normálba és ment tovább mintha semmi sem történt volna. Végig arra gyanakodtam, hogy tulmelegszik, vagy letilt vagy valami hasonlo.
Hiába kérdeztem szervízkor a szervizbe mi lehet, ötletük sem volt.

A kocsival azóta is sokat van ingázva, 1000km folyamatosan 10-12 ora alatt. Előfordultak érdekes dolgok nagy melegbe hogy 600km után nem müködött a tempomat vagy furán müködött a fék, egyik pilanatban hirtelen fogott utána meg taposni kellett, de mindig csak akkor bolondul meg ha dynamic-ba van. Kis pihi után minden megy tovább, már megszoktam.

Normal modba soha semmi gond.

Egy hónapja Budaörsön volt a kocsi vezérlés cserén 100km-nél. Mondták, hogy ráért volna, minden olyan mintha uj lenne. Semmi nem is romlott még el soha.

Kérdeztem tőlük is mitől lehet ez a "mutató leesés" ha hosszabb ideig, 10-15 percig nyomva van a kocsinak dynamic modba. Normálba bezzeg tartja a 200at is gond nélkül.
Természetesen nekik sem volt ötletük a dologra,mondták hogy mivel uj kora óta csinálja, komoly gond nem lehet.
Biztos ami biztos lett egy motordiagnosztika lefuttatva de semmi hibakod nem volt.
Kapott egy szoftver frissítést.

De... Vezérlés csere óta, minden egyes kigyorsításnál, dynamic modba, ha ki van huzatva 5800-6000 fordulatig leesnek a mutatok egy pillanatra és utána megy tovább.
180as tempónál max 3-4 perc és ugyanaz. Normal modba semmi baja.

Gondoltam rá, hogy az akku lehet kevés feszt ad le, öregszik. Kapott egy uj márkás startstop aksit, de nem javult. 10e km-el ezelőtt volt nagyszervíz, 15ezrenként kap mindig olajat.

Legközelebb időm lesz rá tervezem hogy beviszem egy bosch szervizbe, ott terhelés alatt is tudnak diagnosztikát csinálni.

Közelebb lenne budaörs visszamennék oda is.

Esetleg valami tippetek van, hogy mi lehet?? Vagy előfordult hasonlo a ti kocsitokkal?
1.4 Multiair, megy mint a meszes, csak már nem merem a dynamic modot használni nehogy valami nagyobb baja legyen. Normálba hibátlan.
Jimmi T.2017-06-20 13:05:18 // 8770
ma délelőtt először ott hagyott az úton.
beesett a kuplung
Piritu - 1.000.0002017-06-18 07:06:17 // 8769
Szerintem királyság, megéri. Pár csukás után rájön az ember és a belső fogantyúval is zárható.
Bettesp2017-06-17 23:55:27 // 8768
@Piritu

Azóta milyen tapasztalataid vannak? Megéri beszerezni a cuccot? A lecsukás mennyire problémás?

Üdv,
Alberto2017-06-11 11:36:42 // 8767
Köszi a választ, jól hangzik!:)

üdv
Bettesp2017-06-10 13:13:45 // 8766
Szia,

Az antenna E-bay-ről van. Postával kb. 1500 Ft.
Gyári színkódra lefújatni 2000 Ft.
Az élmény megfizethetetlen! :)

Üdv,
Alberto2017-06-10 11:49:27 // 8765
Szia Bettesp!
Szabad tudni, hogy hol vetted az antennát és mennyiért?
köszi!
ödi1592017-06-09 12:00:29 // 8763
köszönöm,meg vigasztaltál.
Jimmi T.2017-06-08 20:01:42 // 8762
igen , vagy irány a műanyag hegesztős
ödi1592017-06-08 15:38:31 // 8761
szép napot. belül a kilincsemnél valami törött . az egész ajtoboritást cserélni kell?
Piritu - 1.000.0002017-06-05 11:36:52 // 8760
Ha minden stimmel, akkor nekünk C635 van a Giulietában. 350 Nm-re van tervezve.
Piritu - 1.000.0002017-06-03 07:06:13 // 8758
Ha boxban gondolkodsz akkor csakis Novitec. Ez nem csak a rail nyomásba hanem a turbó működésébe is beavatkozik, sokkal korrektebbül működik.
Anno kipróbáltam a 2,0 motorral a 159-ben.
Egyedül a váltó marad nyitott kérdés, hogy hogyan viseli, mert már a gyári kivitellel is erősen a határon van terhelve nyomatékilag. Nekem pl ezért nincs még benne ilyesmi.
biqci2017-06-02 22:59:40 // 8757
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata tuningboxokkal kapcsolatban?
Az előző alfám optimalizálva volt, de most nem nyúlnék hozz úgy...

DNA kapcsolóra, hogyan hat? VAgy esetleg van itt vkinek boxa?

http://tuning-box.hu/alfa-romeo/alfa-romeo-giulietta/alfa-romeo-giulietta-2-0-jtdm-16v-125kw-170le
Jimmi T.2017-05-29 19:19:05 // 8756
nem lesz mozgásképtelen, egyenetlenül kezd járni , ha nagyon meghajtod esetleg le is áll, eztán újra indul , de pár száz kilométer és egyre rosszabb lesz. 100-250 ezer , a körülményektől függően.
Szatyi2017-05-29 18:57:10 // 8755
Eladó.
1db Vadonat új 0km- es diesel l müszersoport.
norbi04092017-05-28 20:49:35 // 8754
Srácok! A multiair modul hiba mennyire jellemző? Totál mozgásképtelen lesz az autó? Javítása, cseréje anyagilag mennyire fájdalmas? :)
Bettesp2017-05-18 08:04:59 // 8753
A navisnak miben különbözik az antenna-kivezetése? Ha semmiben akkor szerintem ott is használható ugyanez.

Mellesleg nekem jócskán hozzáad a látványhoz!



Nem is értem, az eredeti elképzelést. :)

Szerencsére a Giulia már gyárilag ilyet kapott.
István0022017-05-17 20:18:44 // 8752
Navisra van ilyen?
Piritu - 1.000.0002017-05-17 20:05:19 // 8750
Sajna csak kormos ügyben lenne ötletem, talán a benzines Cartársak tudnak tippet adni...
Bettesp2017-05-17 19:16:25 // 8749
Mindig néztem máshol és mindig irigykedtem!

Ma felkerült (gyári színkódra fújva)



Nagyon tetszik!!
Kovacslajos112017-05-16 12:45:07 // 8748
Lassacskán elérem a 60e km (7éves) a paripa, Budapesten / környékén melyik szervizt javasolnátok a nagy szerviz elvégzésére?

A használati leírásban nagyon karcsúnak - spórolósnak találom a kötelezően cserélendő alkatrészeket, Ti mit raknátok a listára az alap éves olaj-olajszűrő-gyertya-légszűrő cserén túl? Van valami típushiba esetleg amit ilyenkor érdemes megfogni?

köszi!
norbi04092017-05-14 13:53:59 // 8747
A multiairt miért kerülnéd? :) Van valami típusbetegsége?
Piritu - 1.000.0002017-05-09 20:46:23 // 8746
Ma reggel kaptam egy eddig ismeretlen üzenetet a Giuliettától:

Korábban volt szöveg is, hogy nézzem már meg a gumikat.
Megálltam, semmit se láttam a kerekeken. Pár km-el odébb a kúton megnéztem a kerekeket. A jobb hátsóban 0,1 bar-al kevesebb volt. Pótoltam.
Reset és várunk, hogy mi lesz. Eddig 200 km után semmi. Holnap jön még hozzá 100, utána megmérem újra.

Jó tudni, hogy ilyen kicsi különbséget észrevesz.
István0022017-05-02 22:07:43 // 8745
Akinek radionav van a kocsijában és ilyen usb csatlakozója van tudna nekem írni egy mailt?

Nekem sima usb van csak, és szeretnék egy ilyet. Csak az nem tudom, hogy milyen kábel kell hozzá. Olaszautobonto ugy tudja beazonosítani, ha adok egy olyan alvázszámot ami gyárilag ilyennel van felszerelve.

Naívan úgy gondolom, hogy ennek a kábelét használva (más ellenállás, vagy a plusz 3 érpár) tudni fogja a rádióm az aux bemenetet kezelni. Vagy veszett ügy, és hagyjam?
mgutai2017-04-30 19:57:02 // 8744
sziasztok,

a gyari autos radiomat a Giuban lecsereltem ezert eladova valt. Esetleg erdekel vkit?

koszi,
Misi
Golyszi2017-04-20 12:14:19 // 8743
Ha vársz decemberig az enyém is eladó lesz :)
András2017-04-20 11:10:09 // 8742
Szerintem is érdemesebb egy jobb distinctive felszereltségűt venni, árban nagy különbség nincs, viszont hosszú távon sokkal kényelmesebb lesz.
Öcsi2017-04-19 19:54:11 // 8741
A jóautót.hu-t próbálta már valaki?
István0022017-04-19 18:50:19 // 8740
Sőt, a kozépsö müszer is alap, meg a klíma sem digit. Multikormányról nem beszélve, ilyen fapadosat még nem is láttam.
Piritu - 1.000.0002017-04-19 18:36:28 // 8739
A piros tuti nem Distinctive, mert nincs benne tempomat.
Csumez2017-04-19 16:33:45 // 8738
Csumez2017-04-19 16:32:13 // 8737
BeeGee2017-04-19 15:16:09 // 8736
Én mondjuk általánosságban :)

Egy modern dízel és egy modern TB dinamikában már ugyanazt tudja, szvsz, így a kérdés csak ízlésről és matekról szól:
- vételár
- hány km-t megy
- üa költség
- szervizköltség, adók, bizti
- várható értékvesztés
- hány évig tartja meg
András2017-04-19 14:26:40 // 8735
1,4 TB Multiair van, TCT váltóval, 2012 év végi, 125.600 km-nél tökéletesen működik minden. 114.000 km körül volt utoljára szervízben, akkor sem volt különösebb gond vele. Városban a valós fogyasztás nekem egy kicsit magas, 10 liter körül van, autópályán 130-160 km/h tempónál 6-8 l/100km. Átlagba 9,5-re jön ki, de cserébe élmény minden perc, még a dugóban töltött is. :)
Piritu - 1.000.0002017-04-19 14:20:51 // 8734
Nem véletlenül tartom én se a 20ezres ciklust😀
Golyszi2017-04-19 13:58:53 // 8733
Én csak a saját tapasztalataimat tudom lerírni.
Nekem Gium van 1.4TB 120 gyári, chippel olyan 140-150LE körül. Semmi gondom nincs vele. Kötelező szervizeken kívül semmi szervízigénye nem volt. 2éve használom. Megy teszi a dolgát. Az 1.9JTD GT-hez (manky chip) képest jóval kevesebb dinamikával.
Van egy Mito-nk is szintén 1.4TB, csak 155lovas, chippel. Na ez közel van a GT-hez :)
Multiair tapasztalatom nincs. Kiváncsi lennék a 155 és a 170 közötti technológiai és érzeti különbségre
Gegee2017-04-19 12:15:23 // 8732
Tök egyet értek, viszont szerintem az 1.4 ME sem rossz választás. Érzésem szerint 2012-13-tól felfelé már kijavították az esetleges alap betegségeket, viszont a gyári 30 ezres olajcsere periódussal akkor sem és most sem értek egyet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak