Fórum >> Típusok >> Giulietta

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Norby2017-07-26 21:46:33 // 8830
Én is így gondolom. Nem baj ha erős, bár inkább feleségem fogja hadználni.
Furcsa az 159 után, de nem rossz. Más. Még gyűjtöm a tapasztalatokat, de egyenlőre tetszik.😀
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zolibácsi2017-07-26 21:35:36 // 8828
Grat, majd meselj milyen a 159 utan
Kazes☻2017-07-26 21:12:25 // 8827
Cííp, grat! Sok boldog km-t! :)
Norby2017-07-26 21:10:31 // 8826
Megvan az új családtag.
Biztosan kérek majd segítséget és én is megpróbálok hasznos tag lenni.
Bettesp2017-07-26 17:58:45 // 8825
Én is ettől tartottam... :( Bár "végre" lesz rá okom hogy megnézzem mi cincog néha az hangszóró környékéről/mögül rázós úton!
Jimmi T.2017-07-26 17:08:03 // 8824
igen. ajtókárpittal együtt vagy műanyag hegesztős :-(
Bettesp2017-07-26 16:14:12 // 8823
Sziasztok,

Letört a bal-első, belső kilincsem. Vélhetően elfáradt a műanyag.

Járt már valaki hasonlóképpen? Mennyire macerás a csere?
Balázs156SW2017-07-26 10:36:41 // 8822
Én több, mint 50 e km-t nyomtam bele, kifogástalan. A lóerő nem tűnik soknak, de a nyomaték miatt jól lehet vele előzni. Kétszer volt lambda szonda jelzés, egyszer kivette Csőri, egyszer magától abbahagyta. Mindig sport fokozatban használom.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jimmi T.2017-07-25 14:40:32 // 8820
Én a tárcsát szabályoztattam, finom kis éle volt csak, a betét viszont ami gyárilag volt benne Ferodo 4446-os . olyan is ment vissza mert nem nagy pénz. A tárcsa azt nem tudom, lefotóztam mikor festettem a nyakát de nem találom a fotót. viszont biztos hogy nem Brembo. A Brembo az alfistin nem egy nagy tétel .
G-MANN2017-07-25 11:59:35 // 8819
én korábbn még gyárira cseréltem, az biztos nem nyikorog és nagyon jól bevált
(akkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a gyári tárcsa és betét minősége nagyon jó, nem érdemes mással próbálkozni, és nagyon jó árat kaptam :-))
Csöri2017-07-24 21:42:46 // 8818
Gyári betét teljesen jó, én többnyire ezt teszem, vagy TRW-t. Tárcsából szintén.
Piritu2017-07-24 20:07:42 // 8817
Cserélt már valaki nagyfékesen tárcsa-betét kombót?
Maradjak a gyárinál (nekem eddig bevált) vagy érdemes mást keresni? Milyen egyáltalán a gyári cucc? Brembo?
Hamarosan esedékes lesz, bár ahogy nézem a tárcsa még lehet hogy kiszolgál egy garnitúra betétet.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Norby2017-07-24 11:27:08 // 8814
Sziasztok
A 105 le dieselről van valakinek hosszú távú tapasztalata? Van tipus hiba?
Lehet az 159 után csak maradunk a clubban.😆
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
bope2017-07-21 15:32:45 // 8811
Sziasztok!

Nem tudna nekem vki egy navi SD kártya image-t lementeni és küldeni? A kódolást már megoldanám, nekem csak a tartalom volna fontos, ja meg hogy az image tartalmazza az esetlegesen rejtett partíciókat.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Golyszi2017-07-18 15:36:56 // 8809
Köszi a segítséget.
Székesfehérváriakat megnézem, ha valamelyik jobban tetszik azt tüzetesebben. Ez még csak az első kör :)
G-MANN2017-07-18 14:15:31 // 8808
én most 53.000 km-rel adtam el és egy toronycsapágy gyári garis cserén kívül (kb 2 éve) semmi bajom nem volt az autóval, tette a dolgát, hibátlanul és csak élvezni kellett, 10 ezrenként nálam is olajcsere és karbantartás, de megérte

az új tulaj is imádja, jó helyre került, semmit nem alkudott, azt mondta, hogy nehéz megfelelő állapotút és leinformálható szerviz előélettel ilyen autót venni, ő egy éve keresett ilyen autót, most a 147-es Alfájuk tesója lett :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gegee2017-07-18 12:11:55 // 8806
Széleskörű tapasztalata senkinek nem lesz köztünk. :) Láttam már százezer km-t futott turbócserére váró QV-t. Használat függő. Bármit ki lehet lapítani "nem" rendeltetésszerű használattal. 10 ezer km-es olajcsere erősen ajánlott ezen motornál főleg! Tavaly olajcserén állt mellettem egy másik QV a szervizben, motorom olajában 10 ezer volt, a másikban 20 ezer km. Más volt az olaj szaga és az állaga is. Magam is tapasztalom, hogy a Tbi nagyon gyorsan melegszik és iszonyat meleg a motor. Nem lehet véletlen, hogy harmincezrenként kell gyertyát cserélni. Jövő héten pont esedékes lesz a gyertya csere, kíváncsi leszek, hogy milyen állapotban vannak a mostani gyertyák. Vezérlés az 6 év vagy 60 ezer km, necces, ha ez elmaradt. 159 topicban van pár Tbi-s, nekik több tapasztalatuk van, kinek pozitív, kinek negatív. A motor ugyan az. Emlékeim szerint Shadin kapta szét a motort, mert akadt gondja vele, amit elég jól dokumentált képekkel, de véleményem szerint az eseti probléma. Szétkapta, persze ez költői túlzás, mivel pl a szelepfedél jobb, ha soha nem kerül le mert van két speciális tömítő paszta, ami maga 92 ezer, szóval könnyen túlzásba lehet esni a javítással! A vételt érdemes jól meggondolni és rendesen leinformálni az autót! Elhamarkodott döntést ne hozz, mert lehet Te fogod megfizetni az árát.
Golyszi2017-07-18 10:53:32 // 8805
Sziasztok,

Én is kéreznék egyet. a héten lesz egy kis túránk, megnézünk 2-3 QV-t ami Székesfehérváron van. Van ennél a tipusnál valami amire kimondottan ügyelni kell vagy csak a szokásos.

A pécsi már megnéztem, én ugy gondolom az felejtős ennyi pénzért...
Mit gondoltok, mi a tapasztalat ennél a tipusnál?
petbalog2017-07-18 10:37:13 // 8804
Köszi a segítséget, ezt a jelenséget valóban könnyen ki lehet szúrni. :) Esetleg egy multiair modult valami magyar webshopból tudnál linkelni, mert egyáltalán nem találtam itthon neten... Már egy cikkszám is jó lenne.
Golyszi2017-07-18 10:31:52 // 8803
7.5-9Liter\100km.
Az oldalon folyamatossan vezetem a költségeknél. ott is jelenleg 7.6l
Zolibácsi2017-07-18 09:02:01 // 8802
És mi az atlag fogyid ?
Golyszi2017-07-18 08:38:25 // 8801
Mi egy 1.9mjet GT-ről váltotunk 1.4TB 120LE-s Giulettára. (Azóta a második Mito-nk is 1.4TB 155LE). A dieselünk euro3-as volt, chippel. 70% városban használt. Mivel "csak" euro3-as volt ez gondot nem jelentett. Giuletta gyengének érződött, így az is meg lett chippelve. Most cirka olyan mint a GT chip nélkül. Azóta 90% csak városban használt.
Kellemesen autózható, kényelmes, én kiforrott konstrukciónak tartom. Én jó váltásnak tartottam a mi helyzetünkben. Mito az egy másik történet :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zolibácsi2017-07-17 22:35:37 // 8799
Sziasztok, gondolkodunk a páromnak egy 170 lovas Guliettán. szívesen meghalgatnám a pro és kontrákat mind a benzin mind a dízel változatnál. Dinamika, fogyasztás, városozást melyik bírja jobban, felmerülő esetleges költségek, ami nem a kettős tömegű lendkerék :-)
olvastam, hogy a benzinesnél lehet ez a multiair probléma. Ezen kívül kellene valamire odafigyelni? melyik költség hatékonyabb ha sok városozás van? Dízelnél gondolom a dpf látná kárát....
ha tudtok egy pár infót írni akkor megköszönöm.
pe-Ti2017-07-17 22:03:41 // 8798
Elég egyértelmű jelenségeket produkál: nem megy egy henger meg ilyen hangja lesz:
1
2
3
Szerintem ezt egy laikus is kiszúrja....
A cseremodulnak megy le az ára ráadásul az idei AC újságban van egy kupon ami 40 % kedvezményt ad a gyári alkatrészek árából 5 évesnél öregebb Alfákra...elgondolkodtam, hogy veszek polcra egy Multiair modult....
petbalog2017-07-17 18:41:20 // 8797
Köszönöm az észrevételeket, közben tárgytalan lett, mert elvitték előlem... A kerékcsapágyat én vettem észre, ismerősük vitte be, a konkrét kereskedő srác akkor ült benne először mikor én kipróbáltam. Na mindegy, keresek majd tovább. :)
Egyébként a Multiair modul gyengélkedése, halála az hogyan észrevehető egy tesztkörön esetleg? Miket produkál? Olvasgattam visszafelé és más egyéb gyakori problémákkal nem nagyon találkoztam, de világosítsatok fel nyugodtan, ha még akad ezen és a hátsó kábeleken kívül más is. :)
pe-Ti2017-07-15 18:31:22 // 8796
Ciao!
A hirdetés képein is látszik, hogy színeltérés van a bal hátsó ajtó-sárvédő pároson sajna ez idővel egyre szembetűnőbb lesz a piros szín miatt ha ezzel együtt tudsz élni és korrekt a javítás-fényezés minősége akkor ne habozz viszont jó alku alap.
A csapágyat te szúrtad ki mert akkor elég gáz ha a kereskedő nem hallotta?
A start-stop elég beteges nagyon sok paramétert figyel ha kicsit gyengélkedik az akksi már nem működik akkor sem ha megy a klíma vagy a hátsó ablak fűtés például.
A csomagtér ajtóba menő vezetékek rendszeresen eltörnek próbálj végig minden funkciót nyitott ajtóval is a javítókészlet érthetetlenül drága a forrasztgatás meg nem sokáig bírja.
Öcsi2017-07-13 20:27:01 // 8795
A start-stop szerintem ne zavarjon, az enyémben már hónapok óta nem elérhető. A legközelebbi szerviznél majd megnézetem és ha lehet ki is vetetem a programból. Jobb szeretem én eldönteni, hogy mikor álljon le a motor.
petbalog2017-07-13 16:41:29 // 8794
Sziasztok!

GT után váltanék Giuliettára és szeretném tőletek megkérdezni, hogy mire érdemes ennél a konkrét típusnál odafigyelni. 1.4 Multiair 170 lovasat szeretnék, ki is néztem egyet, meg is néztem már személyesen. bal hátuljába beletolattak, de normálisnak tűnik a javítás, kerékcsapágyat fognak még cserélni, illetve tegnap a próbakör alatt a start-stop nem volt elérhető, ebben a témában a net az akksit hibáztatja általában, ezt még megnézik majd nekem. Minden extrája működik, jól is ment, nem csörgött-zörgött. 121 ezernél lett vezérlés, olajak, szűrők és fékek cserélve tavaly, most 130 van benne, ez a 9 ezer városban került bele.

Ha bárkinek bármilyen észrevétele vagy jótanácsa lenne a számomra, azt nagyon szívesen venném. :)

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_multiair_distinctive_b-63-11732161
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
István0022017-07-11 20:36:27 // 8792
Szinte 100% hogy nem lesz kompatibilis. Teljesen más a két fejegység. A tied Blaupunk, a navis magneti marelli. A csatlakozók sem egyeznek, előlap is más. Kettőt nem tudod összehozni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
István0022017-07-06 20:50:47 // 8790
Olasz fórumon nézegetve látszott, hogy szopás utólag beépíteni a gyári navit. Ha mindenképpen kibukós fejegységet keresel akkor Aliexprexen pár éve lehetett kapni androidos kibukós rádiót.

Inkább egy 2 dines multimédiát vennék, lehet kapni olyan műszerfal előlapot, amin ki van vágva a 2din méret és bármilyen fejegységet betehetsz.

Ha az enyém nem "kibukós" lenne már rég androidos fejegységem lenne wazeval. Hogy ilyen béna drága a térkép frissítés, a navigáció helyett már rég egy 16 gigás SD kártya van benne, jobban kezeli onnan a zenéket mint usbről. Térkép helyét, meg átvette a telefon.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Piritu2017-07-04 21:21:07 // 8788
Szerintem felesleges meló.
A frissítéssel mindig gond lesz. Egy hagyományos navi praktikusabb.
Én navi nélkül rendeltem, aztán vettem egy specifikus Brodit tartót és azzal tettembe a kütyüt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2017-07-02 09:47:32 // 8786
nagyon egyszerű ... fogod a multiméteredet, ráteszed az akksira, ha terhelés nélkül nincs 12.7 V, akkor kezdjél gyanakodni, ha meg indítózás közben lemegy 10 V-ig, akkor végképp.
3.5 éves akku is lehet símán halott.
AdiArsenal2017-07-02 09:03:51 // 8785
Eladó 4db 15mm-es nyomtávszélesítő Giuliettára!
AdiArsenal2017-07-02 07:12:01 // 8784
Én úgy tudom, hogy enyhén törötteket csinálják meg a tatabányaiak és azokat árulják, de ettől még lehet jó az autó. Külföldről behozni autót szinte csak így éri még, mert kint sem olcsóbbak, persze azoknak, akik "játszanak" az áfával mindenhogy megéri :)
noobi322017-07-02 00:03:13 // 8783
Sziasztok Cartársak!

Ma reggel indulás után két hibaüzenet dobott ki a fedélzeti számítógép:
- Start/Stop nem elérhetö
- Check engine

Szerintetek már az akksi lesz cserés vagy valami komolyabb?

Üdv!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak