Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

wwwSentinelwww2005-07-05 14:45:14 // 322
Na a loller is megjött, a benzintemetők Atyja :-)))))
W2005-07-05 14:44:30 // 321
Yeee... en is itt vagyok! KEZDHETJUK :-D
wwwSentinelwww2005-07-05 14:43:09 // 320
Yippííí újra mehet a Flame, bár szerintem ezt a Fastcaristák topicban kéne írkálnotok, igz nem vagyok moderátor, tehát, hajrá Mr. Perdix :-))))))) (benzin rulez) Joe: Hány lovas/NM most a kocsid? Azért azt vegyük figyelembe hogy a hondás gyorsulásin lenyomtál mindenkit mint a bélyeget :-))) Érdekelnének az adatok.
perdix1552005-07-05 13:57:03 // 319
Így van , 1- 2 előzés, utána visszakell állnunk Ecoba... De ha lenne gázunk, akkor a 125 Ft-ból elmászkálnánk.....De nints.....
perdix1552005-07-05 13:55:40 // 318
Vigyázz a gépre ZSETI ha ilyen jól megy..... Egyébként a baba jólvan??? Annyi idős kb, mint az enyém.....
perdix1552005-07-05 13:54:36 // 317
100-120-ról elmennek a dízelek", el. íigen ha nem váltunk, deha igen, akkor szépen ott hagyjuk őket....Sima szívóval..... Tudván hogy egy 1.8 TS 155-ből beszélsz ezen a mondatodon most hangosan kell röhögnöm! :PPPPPPP na szóval: 1-2 kivételtől eltekintve/2.5 v6tdi, 1.9JTDm novitechel.stb/, az ez alatti dízel, lehet szívó, lehet túrós, tök mindegy, mert visszaszúrok és annyi. A mai dízeljárműpark, amivel az utcán találkozok 90%-ban verem őket. Sajna ez van, " nem tehetek róla". Joe: Persze a 140 ló feletti dízelekkel/amiből holt kevés van/ meg a chippesekkel egyenlőre még nem foglalkozom... Ezek bekapnak, de alig látok illeneket, alig. A többit meg megeszem reggelire... Sőt jövö héten bekerül a chipp, kipuff, azt lesz 140-145 lovam, akkor elkenem a 130-140 lovas "nyomatékbajnokokat is", nálam az rpm 4-5000 körül kezdődik, addig a motor tsak pihen.... PS: "Egyébként a tomi 2 literes 156 TS-ből beszéltem", aki a 3 literes dízelbajnok X5-ket alázza.... a 155 lovával....
wwwSentinelwww2005-07-05 11:14:29 // 316
Ööööö izé, amugy igazad van :-DD Télleg nézem a benzinmutatómat, na de egy két előzés azért belefér ;)
joe752005-07-05 10:35:35 // 315
Úgy gondolom félre ment a hivatkozás! :)
Zséke2005-07-05 09:34:31 // 314
Szóval fikázzuk a dieselt?
Na kedves barátaim figyelmetekbe ajánlom a következőket :
Az én 75- öm kilóméterórája.
Motorbontás nélkül, 3.ban ha tölt a turbó bármilyen aszfalton keresztbeteszem.
Ha a következő hónapban megjön az intercoolerem, és a turbó meg az adagolóm is hozzá lesz állítva, majd lesz sírás.
Mindezt én 9 literes fogyiból megteszem, úgy, hogy az autó kúton még ivott!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Szóval teszek én a 275.- ft-os benzinre.
A sok "nagymotoros" benzines meg nézi az üzemanyagszintjelzőjét az autópályán, és arra gondol : ha megelőzöm az nekem egy "ezres".
A fent említetteken kívül ezért is fogják szagolni a dízelfüstöt.:))))))))))))
joe752005-07-05 07:25:25 // 313
100-120-ról elmennek a dízelek", el. íigen ha nem váltunk, deha igen, akkor szépen ott hagyjuk őket....Sima szívóval..... Tudván hogy egy 1.8 TS 155-ből beszélsz ezen a mondatodon most hangosan kell röhögnöm! :PPPPPPP
Gábor(figi75)2005-07-04 20:59:56 // 312
az utastér világítást gondolom megnézed?a visszajelző amiről beszéltem filléres dolog,a tescoban is kapni ilyet.akkor most ottó nélkül maradtál?a szűrők cserélyét énis erősen javaslom!
kando.2005-07-04 20:48:38 // 311
Jó dolog az, ne ilyesmit teszek majd bele... Ma vittem el szervizbe, asszem ezene a héten nem fogom már látni :( Igaz, majd benézek hozzá még. Mivel most úgyis műszakira is megy, meg szeretném átnézetni, rendbetetetni rendesen, érdemes a motorolajon kívül lecserélni a fékolajat, szervóolajat, meg ilyesmit is (meg olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő...) ? Mert ekkor legalább tudnám, hogy na akkor innentől minden új, tiszta lappal kezdene... :-)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:45:31 // 310
nekem hál istennek nincsmég ilyen gondom!minden elektronika működik rendeltetés szerűen.az előző gazdája beszerelt mégegy pluszt,sípoló hangot ad a vas,ha rajta maradt a világítás.
kando.2005-07-04 20:40:00 // 309
Az utastér világítás nálam sem megy, hiába van nyitva/csukva az ajtó.. (meg lehet, ebbe beteszek vmi ki csipogót, hogy figyelmeztessen, ha nyitva az ajtó, vagy a világítás rajta van álló motornál)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:38:36 // 308
nemakartalak meg bántani!ha mégis akkor bocsi.....de szerintem egy dízel is lehet olyan jó,mint a bezós!csak kinek a pap kinek a papné.....
kando.2005-07-04 20:38:19 // 307
Igen, leginkább valóban ez a baj egy ilyen cuccnál.. Ráadásul a testelési hibák teljesen összezavarhatják a procit, hiszen ekkor ,,elmegy'' a vonatkoztatási pont, a jelek mindenféle értéket felvehetnek... S a bosszantó az, hogy a KH-t elég nehéz mesterségesen produkálni hibafeltáráskor (nagyon macerás munka egy kh-s cucc javítása, mire kiderül, hol van kontakt hiba..) A nedvesség lehet a másik ,,ellenség'', a rézkábel is megsínyli, meg az elektronika is (ha csak nincs kiöntve pl. műgyantával vagy hasonlóval a központi egység..) Dízelnél annyi előny van talán, hogy nincs RF zavar a gyújtás miatt :)
Gábor(figi75)2005-07-04 20:35:08 // 306
az ajtóban lévő érzékelőt nézted már?lehet ott a gond....vagy nem az ajtóban van?
Saughassy2005-07-04 20:08:02 // 305
Alapvetoen nem az Alfa Controllal van baj, az vagy mukodik, vagy nem. (Rendszerint :) Sokkal inkabb a befuto jelek kavarodnak ossze 20 ev alatt, mert minden kabelt 3x vagtak szet, elkorrodaltak a testpontok stbstb. Tehetsz a végére akármilyen kütyüt, ha a bejovo jelben van a kaosz (marpedig rendszerint ott van) akkor a vegeredmeny tenyleg disco effekt lesz. Nekem spec minden tokeletes, pedig 88as az auto. 1 dolgot leszamitva, vmiert nem erzi hogy kinyitom a vezetooldali ajtot.
Wickey2005-07-04 20:05:50 // 304
Én fastcarista vagyok, nekem magyarázhatod. Amúgy ma este jön haza a V6TB :-)))))))))))))))
Attie2005-07-04 19:26:22 // 303
Corso! Itt a motorgyártó oldalán az infó: http://www.vmmotori.it/en/00/01/05
Gábor(figi75)2005-07-04 00:26:51 // 302
la a kalappal előtte!szuper!!!az előző gazdája ( Tatabányai) csak lásd honnan hoztam el,cirka 250 km!már fabrikált bele plussz dolgokat is.pl:irányjélző pót visszajelzője,a hamutál elejébe két kis led jobb bal oldali,lásd az egyik kép az oldalamon!
kando.2005-07-04 00:16:22 // 301
Igyekszem :-) MEg nem akarok felejteni nagyon (jelenlegi munkám amúgysem túl ,,szakmabeli'', de elviselhető). Bár, ha más, off autót vettem volna, szerintem abba is applikáltam volna vmi ,,fedélzeti számgépet'', már csak a ,,tuning'' kedvéért is. Persze ezt majd akkor kezdem el, ha már rendben lesz a drágaságom, mindenhol nagyjából, s akkor nekiugrok. A villamos dolgokat legalább rendbe teszem, néhol a kábelezés úgyis cserére, javításra szorul.. Akkor a Te gépedben már kiküszöbölték a korábbiak hibáit, kevésbé téved, nem kell leragasztgatni a kontroll lámpácskákat, hogy ne zavarjanak :-)
Gábor(figi75)2005-07-04 00:10:10 // 300
az enyém hálisten már az uccsó változat!ebben már kifogástalanul mükszik,de a vasam elött próbálgattam egy pár régebbi 75 .azvolt maga az interprise!akkor te tudod kamatoztatni a tudásodat,látod nemhiába tanultál!
kando.2005-07-03 23:58:46 // 299
No, hát én gondolkodtam egy ,,saját'' Alfa-control cuccon, csak előbb még tanulmányoznom kell, mit csinált/tudott a gyári :-) Aztán apránként összeépítem (a helye megvan...), a gyárinál remélem nem fog többet tévedni ;-) /mostanában úgyis kell mikrovezérlőket programoznom, meg legalább kiélem magam.. meg amit tanultam 4 évig a kandón/
Gábor(figi75)2005-07-03 23:53:06 // 298
hátmég az amelyikbe alfa kontrol van!pl:75 első széria,azám a zürzavar!
kando.2005-07-03 23:31:23 // 297
No, mert én meg pont szervízbe viszem, szóval teletankolni nem akarom (bár megbízom bennük, és nem hinném, hogy szétkocsikáznák..) csak azért ,,üresen'' sem akarok odaállítani. De talán mégis így viszem be (holnap), aztán legfeljebb utántöltik kiskannából, ha szükséges. Azért talán 2-3 liter csak van benne... /mondjuk az olaszok az elektronikai dolgokat szeretik ,,lazán'' venni, bár ebben nincs még kamputer, de képes néha fals jelzéseket beadni../
Tom122005-07-03 23:23:12 // 296
Állítólag még kb. 100 km-t ki kéne bírnia, de ezt a műszert elég lazán vették az olaszok, így én inkább nem kísérleteznék vele... Egyszer off-osban kifogyott a benzin kb. 2km-el a "limit" előtt /télen/ és csak a szervizben tudták "berúgni"...
kando.2005-07-03 23:06:09 // 295
Mennyi tartalékja van a gépnek (33 1,8TD), ha már világít a sárga fény, jelezve, hogy itt az idő..? Vagyis ha az üzemanyagjelző jelez, mennyit lehet még menni a géppel, mennyire ildomos tankolni ?
Gábor(figi75)2005-07-03 23:00:56 // 294
nem megy 200 km/h,de nemis kell neki menni,a DÍZEL nem erről szól.nemkell mindíg vissza kapcsolgadni!OTT A NYOMATÉK!!!!!!és ez csak egy a sok közül. a DÍZEL egész más világ,de hiába magyarázzátok egy BEZÓSNAK......
Gábor(figi75)2005-07-03 22:52:09 // 293
hát!ha onnan nézi akkor igen.mimeg nézzük a tükörből!
Gábor(figi75)2005-07-03 22:51:42 // 292
hát!ha onnan nézi akkor igen.mimeg nézzü a tükörből!
Gábor(figi75)2005-07-03 22:48:25 // 291
hagydmár!!!ott az én vasam!75 TDI apa elidulás után megnem mondod ha benne ülsz,hogy DÍZEL!persze feltekert ablakoknál.KITÜNŐ hang szigetelése van.....
156sw2005-07-03 20:19:39 // 290
Nya... Sebességkérdések:-))) enyím, (2,4 jtd m jet) Óra szerint:200 nál 3800 .-t fordul 6.-ban és onnan még megindul.... 225 körül stabil egyenesfutás borzongató motorhang:-)) 235 ig mertem eddig próbálni.... akkor a helyzet ugyanaz, mint 225 nél:-)))
Cselentano2005-07-03 20:08:57 // 289
itt még nincs lemosva a kocsi, akerekek ezért ilyen fehérek hétfőn megy vissza a fényezőhőz, mert hibáztak és szúrja a szemem a lőkősben a pajzsnál van egy fényezési hiba, pontosabban nem csiszolták ki a V alsó részét a bal első sárvédő amit, csak azért fényeztettem le , mert kavicsos volt, és volt rajta egy festék megfolyás , szintén rajta maradt a megfolyás akkor minek fizettem ki ezt a két elemet, ha ugyanolyan mint előtte, csak új fénnyel? na mindegy a lakatos munka nagyon szép lett a kocsi nem zörög sehol a jobb oldal hibátlan ja kicseréltettem az egyik fényszórómat is , mert állandóan bepárásodott, erre most teljesen elüt a másiktól .... lehet, hogy az is csere lesz hogy ne vakítson a másik úgy
Cselentano2005-07-03 20:03:20 // 288
a jobb oldal volt tavaly nov. vége óta sérült , tavaszra sikerült elérni, hogy ne csak javításra vegyék fel, hanem cserére, most végre megtörtént rendeltem még pár dolgot hozzá, amit azt hittem, hogy fent lesznek mire készen lesz de sajna nem jött meg így csak kb. két hét múlva lesz meg + hátsó GTA szárny + fekete tetőkárpít, és egyébb burkolat + mp3-as gyári fejegység + összes lengőkar
Cselentano2005-07-03 20:00:19 // 287
szóval felraktam pár képet a vasról, most , hogy rendbe lett téve a külseje
Cselentano2005-07-03 19:59:46 // 286
hogy beindult a topicom :-)
Cselentano2005-07-03 19:58:57 // 285
Cselentano2005-07-03 19:55:34 // 284
Cselentano2005-07-03 19:51:05 // 283
AKI2005-07-03 19:21:06 // 282
Ismerem a scudot nagyon tetszik is kedves barátomnak volt olyenja és naggyon csíptem kurvára ment !
AKI2005-07-03 19:19:55 // 281
Ha a 164 volt akkor mindent visszavonok amúgy nem is tudtam hogy az első sorozatgyártott dizel allfa volt!Ennek örülök!
Wickey2005-07-03 18:44:15 // 280
75ös állítólag 195öt tud a gyár szerint. Legalábbis tavaly egomban nem a 75 nyert... érdekes, pedig engem vittek olyan dízel 75össel, ami kiakasztotta az órát 200 felett :-))) utána hengerfejtömítéscsere. :-)
perdix1552005-07-03 18:30:15 // 279
Igen igazad van, amikor beírtam, már bántam.... 6.ban 1000rpmnél tényleg nem nyomtam neki padlót.... Meg aztán az is fura volt, hogy nekm kell állandóan visszaszúrni, mint nálam, ez zavart. De meggyőző, és el lehet rajta gondolkozni....Jók.
Attie2005-07-03 18:29:49 // 278
Corso! "MEg tudod az alfa nem jeleskedett a dizelek terén" Az első szériagyártású dízel személyautó Alfa volt (Alfetta) Az első széria gyártású dízel személyautó, aminek a végsebessége átlépte a 200-at Alfa volt (asszem a 164, de lehet hogy már a 75 2.4-nél is megvolt)
Attie2005-07-03 18:26:04 // 277
Perdix! Próbáltál MJTD-nek alapjáraton padlógázt adni? Én a Klubos tesztvezetésen 6.-ban 1200-as fordulaton nyomtam egy padlógázt enyhe lejtőn(!) és semmmi nem történt!! Semmi, de semmi. Nyomtam 3-4 mp-ig és ugyanúgy azon a fordulaton maradt :-O Amúgy elég meggyőzően mennek ezek a dízelek, és azért ha tehetném, én is elgondolkoznék egy JTD-n jelenleg. De ez az alapjárattól húznak azért erős túlzás :) Bezzeg az ősöreg 3.0V6 :) Az télleg ment alapjárattól is.
perdix1552005-07-03 17:54:32 // 276
Na szóva: Elöljáróban leszögezem, eddig benyás gépeim voltak, most is, nyomom neki.... Ha kell visszaszúrunk és kész. Ahogy olvasgattam a Fa vs Bat topicot és elmentem 1 2.4 JTDm tesztvezetésre: vallom, hogy jók a MJETEK. Jól mennek alapjárattól... Ezek után reagálok: George: "100-120-ról elmennek a dízelek", el. íigen ha nem váltunk, deha igen, akkor szépen ott hagyjuk őket....Sima szívóval..... Tomi: ne tsodálkozz, még kevés a modern dízel a pályán, a többséget bekapod hamar azzal a 150-155 lóval....
Tom122005-07-03 17:36:39 // 275
Csak pirosnál, amíg kénytelenek vagyunk mögötte állni...:)) Legfeljebb addig nem veszünk levegőt...:))))
Cselentano2005-07-03 17:27:31 // 274
azért bűdűs nektek a Dízel, mert mögötte mentek!!!! Szóval ki van akkor elől??? :-))) Hát én a dízel :-P :-)))
Cselentano2005-07-03 17:26:08 // 273
szerintem meg egész jók az alfa dízelek, de erről felesleges vitatkoznunk, úgyis nekem van igazsm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))) igaz az enyémben csak a sima 1,9 JTD + Novitec chip van :-))) és jópár benzinesnek odabassssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz a kerrrregggggőőőőőőőőőőő gép :-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak