Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

2005-07-18 01:47:00 // 452
130-at mondtak telefonon, joe-nak is ennyi volt. A ficere azt mondta jobb ár mint a kinti.
Cselentano2005-07-16 10:19:33 // 451
azt tudom de múltkor amit beírtatok árat, az jobb volt mint a kinti ezért lennék fáncsi, hogy csak az egy egyedi eset volt, vagy jobb árakon árulják itthon , mint kint
2005-07-16 07:36:24 // 450
Az nem ártana. Viszonyításnak ott a Novitec árlista.
Cselentano2005-07-16 01:36:54 // 449
már csak egy weboldal kellene árakkal
2005-07-15 12:33:09 // 448
A Novitec oldalán ott a kontakt ami mint kiderült ugyanaz mint joe forrása. :) Szal Kiskunhalas a Novitec fővárosa, itthon. :)
2005-07-15 12:31:18 // 447
A face lift-es 147 elején már nincs kidomborodó hely a rendszámnak Talán nem lesz annyira gáz, de a kicsi jobb lenne egyértelműen. :(
joe752005-07-15 07:39:17 // 446
Amúgy egy ismerősömnek itt halason 2.4 MJTD-je van ugyan úgy sportwagon mint a tied. Neki 214 LE és 450 Nm szaladt össze a Novitec jótékony hatására. Ő bemérette fékpadon. Eléggé odabaszósan megy. :)
joe752005-07-15 06:55:03 // 445
Kiskunhalason.:)
156sw2005-07-14 23:11:11 // 444
Jah, és kérdésem lenne! Hol a fenébe lehet novitec chiptuningot szereltetni??????????? Sehol nem találtam a neten magyar beszerelőhelyet!!!!!!!! kipróbálnám 200 lóval is a verdát..............
156sw2005-07-14 23:04:01 // 443
Nagyon messziről láttam........:-))))))))))
156sw2005-07-14 23:01:59 // 442
Jah és hogy a topicnál maradjunk..... Már 11.000 km óta élek együtt a 2,4 jtd m jettel...... a szerelem egyre mélyül..... Mostanában valahogy mindig x5-k akadnak "horogra".:-))) A legutóbbi story: Autópálya, balső sávban araszol a fekete drabál tspusjelzés nélkül, kb 170.-nel... levillogom... rököny, letakarodik, majd azonnal mögém áll... VILLOG!!!! Nosza.....odaléptem:-))) Kicsi motor lehetett benne mert, úgy láttam 210 körül vége volt.........
Cselentano2005-07-14 23:00:01 // 441
ezzel tisztában vagyunk azért írtam, hogy nem tom még, hogy mi lesz a 147 elején kicsit hűlyén nézz ki a nagy matrica
156sw2005-07-14 22:55:59 // 440
Sajna már csak tényleg "nagymatricát" kapni... Nekem is az van fönn, egész kultúráltan néz ki.... Mindenkinek mondom, hogy halálos vétek megfurkálni egy 156.-t vegyetek matricát rá.... megéri... Költségei: Közlekedésfelügyelet: 2.000 HUF, amennyiért kiállítjáka a papírt, hogy "indokolt". Okányiroda: 2000 HUF beírás a forgalmiba, és 8.000 HUF a matricarendszám "ára". A fémet persze amit egyszer már kifizettél/megvettél szó nélkül lenyúlják!!!!! :-)))) Jah! Meg ne próbáljátok "kicsinyíteni" stb... BŰNCSELEKMÉNY!!!!
Cselentano2005-07-14 22:25:00 // 439
a "D" típust meg kell kapnod előlre, de nem tudom, hogy hogyan fog kinézni, mert a helye kisebb, mint a matrica :-( szerintem gáz lesz, lekicsinyítem akkorára, mint ami hely van vagy nem tom .....
Cselentano2005-07-14 22:23:18 // 438
viccnek szántam :-)) a 8V-s tényleg nem csinál semmit a 16V-s motorral Sputnál volt egy mJTD , beraktuk a chipemet, de nem ugrott meg a teljesítmény
2005-07-14 13:19:03 // 437
Hát a bürokrácia nagy úr. :) Na ná, hogy lesz rá bérlet. :)
joe752005-07-14 13:17:08 // 436
elmondom a folyamatot.:) Megjön a kocsi a szalonba, mondjuk hétfőn. Az autó összes papírja a FAM-nál van. Amíg a szalon ki nem fizeti a FAM-nak az autót addig nem küldik le a papírokat. A szalon átutalja a pénzt, ez általában másnap megteszik, az átutalás min. egy nap. Vagyis szerdára a FAM-nál jelentkezik a lé. Ekkor ők lepostázzák a papírokat, amit ha még aznap megtesznek akkor esetleg Péntekre itt vanak a paírok, de ehhez mák is kell, meg valaki aki hajtja az ügyet. Vagyis az első héten semmi sem történik, esetleg elvégzik az u.n. 0 revizíót az autón. Ha megvannak a papírok utána jön az okmányiroda akik csak megfelelő napokon foglalkoznak szalonokkal, állt. heti két nap, mondjuk kedd, csütörtök. Készül a forgalmi, a vizsgáztatás, zöldkártya stb. Vagyis ezzel elmegy a másik hét, feltéve ha a szalon kap időpontot az okmányirodában. És ez mind csak akkor igaz ha kp.-s az autó. Ha lesz rá bankhitel, az is meghosszabítja a dolgot pár nappal. A barátnőm Puntója lassan 3 hete áll a szalon udvarán, úgy néz ki pénteken délután átveheti.....
2005-07-14 13:12:48 // 435
Én is azt szeretnék utólag. Kipróbálom a cselentánó módszert. :) Mi lenne ha át akarnám vinni a régi rndsz-t az új autóra? Azon kis méretű D van hivatalosan.
joe752005-07-14 13:08:45 // 434
Vaslapot???? Nemár. Van matrica! Igaz nem az a kicsi u.n. D tipusú, de nagyméretű van. Ne fúrkálják már szét a gépet....
2005-07-14 13:00:33 // 433
Két hét? Remélem itt Pécsett gyorsabban fog menni. Ha már itt van és látom az már fél siker és megnyugtató, hogy hamarosan az enyém lesz. Nem is olyan nagy baj a két hét legalább lesz időm szólni, hogy fel ne csavarozzák azt az átkozott vas lapot az elejére. :))
2005-07-14 12:58:03 // 432
Utána teszek bele gázt. :)))
joe752005-07-14 12:53:13 // 431
Nekem amikor szóltak hogy bevagonírozták, utána még 1 hónapot kellett várni hogy átvehessem. Igaz ebből majdnem 2 hétig állt szegeden. Minden nap mentem simogatni, szokni, szagolgatni.:))) Kurva hosszú 2 hét volt! :))
joe752005-07-14 12:51:24 // 430
tökéletes! :)))
2005-07-14 12:50:21 // 429
Én is inkább későbbre számítok mint aug. 20.
2005-07-14 12:48:57 // 428
Amíg "szűz" ki van zárva. Kostolgatni lehet de az ízét senki nem fogja megtudni. Egy kicsit várniuk kell a benyásoknak. Ahogy mondtam első olajcseréig semmi extra, utána kap majd az arcába finomat és rövid ideig. 10e után Novitec (ahogy azt tanácsolni tetszett). Utána pedig erszd el a hajam. Jó lesz így?
joe752005-07-14 12:48:35 // 427
Akkor ne reménykedj. Nem akarlak elkeseríteni de ahhoz hogy Aug. 20 elött akár egy nappal is átvehesd kb.- most kéne bevagonírozni Milánóban. Baszott lassan megy a dolog. Kelet európába pl. hetente csak egy szerelvényt küldenek, aztán ha a központi gyűjtőtől kiszállítják a vasat utána még legalább másfél két hét mire rendszáma lesz és átveheted. Ha hiteles az autó akkor még több idő.
2005-07-14 12:45:10 // 426
Ábel Autoház, Pécs. Még el sem kezdték a gyártását. Állítólag július végén fogják gyártani a TI-s 147-eket. Augusztus közepére mondták sac/kb a várható átadást.
joe752005-07-14 12:44:40 // 425
Pedig páran biztos bekostolnának. Ahogy Bati mondaná kormot zabálnának.:)))
2005-07-14 12:41:44 // 424
Nem is gyorsulnék friss új illatú autóval. :) Körbenézni természetesen lehet. :)
2005-07-14 12:40:37 // 423
Attól tartok 8Voltos-os nem lesz jó. :)
joe752005-07-14 12:39:45 // 422
Hol rendelted meg az autót? mert elvileg a szalonban a belső hálózatról látniuk kéne az autód gyártási vagy szállítási fázisát. Azt ők pontosan látják.
joe752005-07-14 12:38:29 // 421
Nem gyorsulni, csak körbenézni. Dieselekkel nem gyorsulok.:) A bezinesek alázása nagyobb örömöt okoz! :)))
Cselentano2005-07-14 12:38:02 // 420
pszt. adok majd kölcsönbe addig egy novitec chipet :-)
2005-07-14 12:33:00 // 419
Elvileg igen. Sajnos nem tudnak még közelebbit mondani itt a szalonban. Kéne nekem egy kontakt a FAM-nál. Tudom, hogy van de nem tudom a telefonszámát. Tudja valaki? Gyorsulni szeretnél vagy mifenen? :)
Cselentano2005-07-14 12:15:52 // 418
ha jobban nemis megy, de talán a hatótávolság megnő :-)))
Cselentano2005-07-14 12:15:26 // 417
elvileg felár nélkül árulják
joe752005-07-14 12:05:43 // 416
sele. Mikor jön meg a géped? Aug. 20-ig átveheted?
TtK2005-07-13 11:12:14 // 415
Ja, ha a sprint a rendes, olyat is tankoltam már, azzal sem volt semmi bajom. Igaz pozitívumot sem tapasztaltam. Szvsz olyan mint a többi.
TtK2005-07-13 11:03:57 // 414
Az a rendes vagy a prémium dízel? Én hétfőn mellényúltam és prémiumdízelt tankoltam kettőnyócvané' :)) Eddig semmi különös, nem megy jobban a verda, hogy mennyit fogyaszt az meg majd 750 km után kiderül. A mostani fogyi 6,7 volt.
Cselentano2005-07-13 10:52:40 // 413
van valakinek tapasztalata az ÖMV sprint dízeléről?
Attie2005-07-09 13:32:14 // 412
Mindig tanul vmi újat az ember :-O
Béci Ɨ|ѯ2005-07-07 12:21:49 // 410
Az biztos. a vezérlésre azért még rákérdezek. köszi az infót.
joe752005-07-07 12:20:41 // 409
A Motor tök ugyan az, nincs jelentősége, sok lancia feliratot nem találnál rajta.:))
Béci Ɨ|ѯ2005-07-07 12:13:43 // 408
Aha, ezt nem tudtam. Ami még probléma lehet, hogy ha jól tudom ez egy Lybrában volt. Bár nem hiszem, hogy valami kükönbség lenne a kettő közt...
joe752005-07-07 12:06:15 // 407
A saját elektronikával is működne, csak úgy megmaradna a 136 LE a 150 helyett. Hiszen a motor ugyan az csak a vezérlőprogram más, ezért erősebbek az újabbak.
Béci Ɨ|ѯ2005-07-07 12:01:17 // 406
Ja, még ezeket meg kell tudnom, meg hogy a papírjai rendben vannak e, mert az azért nem mindegy. Egyébként az tényleg a 150le-s.
Béci Ɨ|ѯ2005-07-07 12:00:08 // 405
Az alpesi diesel is nagyon drága és semmi teteje. Nekem a sima sem dermedt meg soha.
joe752005-07-07 11:59:50 // 404
Annyiért azt mindenképp meg kell venni!! Es az valószínüleg a 150 LE-s változat lehetett, kéne hozzá a vezérlő elektronika is!
joe752005-07-07 11:58:47 // 403
Nem tudom. azlpesi dieselt nem próbáltam. Az EVO diesel elég drága így azt sem, a V powert igen, de azt meg nem a dermedős időszakban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak