Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-09-26 16:38:55 // 32168
Igen ez a része teljesen egyértelmű bár erre nem gondoltam amúgy.
Az már vételnél is megmondták hogy az ülésfűtést be tudják szerelni márkaszervízként,
de a fület nem, arra keressek kerülőutat ha szükségét érzem:)

És most már szükségét érzem hát milyen egy állat ez az autó:D:D:D
Előzésnél kettő vissza, ez úgy riszál:D

A hőmérséklet miatt 1 tizeddel kevesebb van a kerekekben csak hajtva megy fel 2.4-re már 2.3-ról indulok, ezt is érezni :D

Viszont most először gondolkoztam el igazán a felni kérdésen:P
Aztat mondja a szervíz szerinte több hőterhelést kap a fék így..
Hüpp, az már racionálisan magyarázható értékkel bíró tétel:))))

A hátsó féltengelyem cserés lesz, remélem QV tengelyt raknak bele:D:D:D:D
Továbbra is pattan szóval gari indul, egyelőre a jobbos, de ha engedi a központ a kevés km ellenére akkor mindkettő.

Legyúrta a féltengelyt a 200 ló:)))

Őőőőő
Halesz2023-09-26 15:07:47 // 32167
Amúgy pedig ha valami megkotlik ott is szerintem a szervíz adja be a csere igényt.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.


Képzeld el az alábbi szitut (kicsit leegyszerűsítem)

Kicserélik a kérésedre az üléseid Veloce ülésekre a márkaszervizben. Történik valami az autóval és nyílik mondjuk az ülés légzsáka, javítani kell. A márkaszerviz csak az eredeti konfigurációd alapján tud majd alkatrészt rendelni, azaz az alvázszám alapján, tehát újra egy Super ülést raknak majd be a javítás után.

Na, ezért nem szerelnek be semmi ilyen utólagos dolgot, hiába gyári az. Legalábbis én így gondolom, hogy ez így működik.
pettinke2023-09-26 14:35:38 // 32166
a "szemétség" ott van, hogy újabban mondjuk nem a pedálok fölött van az SGW, hanem a kormányrúd fölött - a műszeregység mögött, szóval vagy nőgyógyász vagy, vagy kibontod a műszereket ...
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 13:51:56 // 32165
Ott az SGW modul. Abból kihúzod a csatlakozót és ha van megfelelő adaptered, akár ott is rákapcsolódhatsz. Itt a bypass kütyü manualja. A 2. oldal angol.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 13:47:51 // 32164
A SGW bypass az pont ezt csinálja. Az obd aljzatot átköti a gateway mögé. Abban azért nem lennék biztos, hogy a telemetria modul nincs védve, bár lehet hogy nem.
Piritu - 1.000.0002023-09-26 13:07:58 // 32163
Ott is van egy csatlakozó?
TtK2023-09-26 12:35:31 // 32162
Az SGW csak az utastéri OBD csatlakozót védi. Ha utána csatlakozol a rendszerre, szabad a gazda. Aliék is így csinálják - a kormány alatt le kell bontani a burkolatot a lábtérben és ott csatlakozni a MES-el. Nekem így nullázzák a szervíz-intervallumot és az automata távfényt is így aktiváltuk. Mondjuk mindezt a gari lejárta után.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 11:58:11 // 32161
Az SGW-t benne is lehet hagyni, csak onnantól elvileg "feltörhető" az autó. Ugye van benne egy eSim (telemetria modul), és állandóan kommunikál a gyári szerverrel, menti az adatokat, illetve a telefonos applikáció is beszélget vele. A Secutity Gateway megakadályozza, hogy csak úgy hozzá lehessen férni a hardverhez. Gondolom :-)
Szerintem naivitás azt hinni, hogy rádugom a bypasst, elpiszkálok egy bitet, proxyrendezek és annak nem lesz nyoma :-) A kérdés csakis az, hogy foglalkozik e ezzel bárki.
Amúgy tényleg egy bit jellegű változtatást próbálnék elsőre, MES-ből végrehajthatót.

Az egyik egység nem hat a másikra témában azért kiváncsi lennék, hogy egy kipu rendszer módosított autón hogy állnak pl. egy turbócseréhez. Ha én lennék a gyártó, már hajtanám is el a delikvenst, megváltoztatta a fojtást, így a turbó nem a tervezett határértékek közt üzemel. Tudom, én nagyon szemét autógyártó lennék, a valóságban sokkal kedvesebbek XD
SD2023-09-26 10:43:29 // 32159
igen ez egy utólagos védelem hogy ne lehessen hozzáférni az adatokhoz, de ha aktiválod akkor már hozzá lehet, de csak addig míg benne van a kütyü nem?

Most ha tegyük föl de nem akarok nagyon okoskodni... átírnak egy ECU-t 400 lóra, széptpukkad a motor, akkor az ECU nem kerül gari alá.. persze ha feltűnően szétdurrant valami azt csak megnézik mi okozhatt:D

De egy ülésnél max a légzsák:)
Liquid2023-09-26 10:36:29 // 32158
ha csak lekérdezel vele, akkor szerintem nem lesz annak nyoma sehol, de ha piszkálsz valamit arra se fognak csak úgy rájönni, max. akkor ha azzal kapcsolatosan lenne garancia igény.
Liquid2023-09-26 10:35:27 // 32157
A bypass akkor kell ha akarod buzerálni OBD-n, nem bitet kapcsol át, hanem megkerüli a beépített védelmet, mint ahogy a neve is sugallja :)
SD2023-09-26 10:09:09 // 32156
úgy értem a képek jók, a belső szép de kell több, hogy kinűnjön
SD2023-09-26 09:58:09 // 32155
Nekem annyit mondtak erről hogy ha egy alkatrészt megmódosítasz az a részegység elvesztheti a garit, illetve amit beleteszel arra nyilván nincs.

De egy kipu csere, vagy egy kiegészítő nem hat a másik egységekere.

Amúgy pedig ha valami megkotlik ott is szerintem a szervíz adja be a csere igényt.
Tehát ha nem mondják hogy másik ülés van benne nem fogják firtatni, a gyárban sem.

De nekem ez az SGW nem tiszta, ez benne marad, vagy csak addig van benne mig átkattintja a bitet?

Utána max a bitből kitúrható hogy volt nem? A bit meg nem rontja el:) Ha nem piszkálod a fontos biteket:D
SD2023-09-26 09:52:19 // 32154
Figyeltem ezt a tendenciát:

100db. giuliából, 70db. benzines, ebből 50db. 50k alatti
az 50k alatti super-ek vannak 10m felett
ami 50k+ az 8-10m

viszont ide már beesik egy-egy kotványabb Veloce is
ezért nehéz eladni, mert vagy lemész 8m könyékére iszapbírkózni,
vagy valamit kell mutatni amiért egy Veloce-t venni akkaró ember a tied mellett dőnt.

Jó főkép, garázsos kép, tiszta belső stb.
zervízkönyvről fotók.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-26 09:51:36 // 32153
És nem is garancia vesztő, ha ezt máshol más megteszi? Én emiatt nem próbáltam még ki a SGW bypass kütyümet.
RomeoOne2023-09-26 08:38:13 // 32152
Szerintem sokan akarnak keveset futott, jó állapotú Super-t, csak mind olcsón akarják :D
TtK2023-09-26 07:34:33 // 32151
TtK-nak nem volt Superje, hanem van.. Tényleg senki se akar egy keveset futott, jó állapotú Supert?
Halesz2023-09-26 06:59:40 // 32150
Márkaszervizben hivatalosan semmi olyat nem fognak csinálni, ami utána proxirendezéssel is jár (pl váltófülek utólagos beszerelését sem)
SD2023-09-26 02:27:32 // 32149
Halesz most csináltatta meg az övében.
Csadó Bence segít, van márkaszervízes és maszek kötődése is.
Nekem is ő programozta fel a váltókart
mr_oven2023-09-25 20:36:45 // 32148
Giuliamban ülést szeretnék cserélni. Tud valki olyan szervizet amely erre képes? A szervizek csak teljesen eredetire cserélnek, magasabb minőségre nem, pedig az is Alfa Giulia ülés lenne.
G-MANN🍀2023-09-25 19:27:37 // 32147
Igen, engem tavaly hívtak, ki is cserélték. 😉
mr_oven2023-09-25 17:54:04 // 32146
Giulia és Stelvio visszahívás.

A hétvégi netezés során futottam bele, hogy a 2020.11.01 és 2021.05.31 között gyártott autók visszahívandók üzemanyag és hőmérséklet szenzor hiba lehetősége miatt. 1,5 év kevés volt a kiértesítésre. A mai napon az importőr majd a szervíz is megerősítette. A ķözzététel 2021 decemberi. Azóta volt szerízben az autó, de nem került szóba.
Kapott valaki értesítést?
A riport szerint a lehetséges következmény "Fire" !!!
Ha kéri valaki linket tudok feltenni. Érintett motorokközött 952 és 949 is.
zümi1662023-09-25 17:39:02 // 32145
A Stelvionak jobban áll ez az új led mátrix, a Julisnál valóban vèleményes. De kétségtelen, a Tonalén üt a legnagyobbat🙂
Kazes☻2023-09-25 12:59:48 // 32144
Ma délelőtt láttam a Savoya Parknál egy új fényszórós Giuliát... hát mit is mondhatnék... szokni kell... nem csúnya kifejezetten, de ami a Tonalén mutatkozott be és bejött, az itt nem feltétlenül... első látásra biztos nem... legalábbis nálam! Ettől lehet szép és jó bárkinek... majd én is megszokom. 😀
SD2023-09-25 11:49:53 // 32143
SD2023-09-25 09:30:52 // 32142
ja még előtte nézegettem a Honda Accord-okat, még az új amcsi modellt is, aztán a Civic új verzióját is.. de ne kövezzetek meg én minden autómat szerettm a maga módján amim volt...
De az Alfa az más:))) Az szerelem:)
SD2023-09-25 09:28:31 // 32141
Mondom a listát amit én nézegettem az elmúlt években:
Ebből a legtöbb kilógott volna a költségkeretből vagy fogyasztás, vagy karbantartás, vagy már eleve:D

Alfa GTV és Spider, 2.0 V6TB
régi Alfa Giulia, Giulia GTV és junior és minden, az kellene másdoiknak:)))
főleg a csikós féle 1600 majd ha kész lesz vele:D
Alfa 156 Q4
Alfa 159 V6
Giuia QV aus dojcsland
Alfa 156 V6
Alfa GTV V6

Porsche Cayanne Hibrid, és nem hibrid:D:D:D
Porsche Panamera Turismo
Maserati Quatroporte
Porsche Macan
Ferrari California (régi, örök álom:)
Ferrari GTC4 lussa (hagyjuk, csak négy személyes, de csak ezért)

Skoda Qodiak, nem fogott meg semennyire
Skoda Superb 3.6 FSI, és újabbak is
Skoda Koktávia RS

Honda Odessey régebbi és újabbak
Honda CRV, 2011 kürüli 2.0 asszem, az új Hibrid túl drága volt akkor (az alfa drágább lett:D:D:D)

Fiat 500
Fiat 500e

Ford S max hibrid
VW transporter LOL

Bár most hogy megjelent a Ferrari Purosague, kicsit elbizonytalandotam:D:D:D:D

Na és hogy mint mentem el megnézni:
- Alfa Giulia 6C (Super, Ti felszereltséggel) +3m
- Alfa Giulia Super

De amikor mentem centivel a kereskedésbe hogy én 3 széket akarok betenni hátra nem röhögtek, de majdnem kidobtak, aztán mikor látták hogy nem tágítok, már kezdtek komolyabban venni:)))
SD2023-09-25 09:16:59 // 32140
Lehet venni Tesla 3-ast is:D Ráz mint egy tuning golf, 2 tonna és kell hozzá még 10 millióért napelem:D
A lehetőséget tárháza adott..

De igen 30 körül azért már lehet válogatni..
Még szerencse hogy ilyen drágák lettek az autó, én beleugrottam a Giuliába és azóta nem térek magamhoz:D

Ja én sem próbálhattam ki:D És dejó:D Így utólag már:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-25 09:00:45 // 32139
Ezt ismerem amikor így beszippant egy projekt. :-) Azt szoktam csinálni, hogy ellenérveket gyűjtök és eljutok addig a pontig amíg el tudom engedni. Na és akkor nulláról értelmesen végiggondolom az egészet. Így sejtem, hogy a helyedben egy Porschénél kötnék ki. Aztán nem venném meg 😅
A márka hűség szerintem itt csak egy paraméter már, én mennék és kipróbálnék ezt azt..
Oké, mondon én akinek a Giuliát sem sikerült, meg kellett vennem hogy kipróbálhassam😅
SD2023-09-25 06:55:48 // 32138
ja és nekem első hátsókerekes autóm a Giu:)
Eddig egy kotvány E39 vollt nálam egy fél évre de az nem igen ment..
(öcsém küldöldre költözésekor támasztotta le hogy adjam el)

Szóval azt is érdemes beszámolni hogy egy hátsókerekes autót nem biztos hogy a legfelső polcról kell választani, bár ugye a Veloce már megtanította amit kell neked:)

Nálam ez is na nagy tétel volt hogy nem is szabad rögtön vadállat gépet venni, hisz ez is vadállat ha úgy használod:D

A Veloce még vadabb aQ ugyan ez csak folyamatosan pörgő kerekekkel:D:D:D

Neem nem szabad kipróbálnom egy Q-t mert akkor jön az újabb hangya:D
SD2023-09-25 06:45:23 // 32137
Röviden én 3. autónak vennék Q-t:))) Ami azt jelenti hogy még minimum 30 millió áll autóban azon kívül, egy kisbusz és egy villany formjában.

Ehhez képest nyilván minden téren lemondás (sírok:D) ha "csak" egy super-em van, se villany se busz:D

A legfontosabb és ezt magadban kell tisztáznod: mire veszed az autót, magadnak vagy másoknak akarsz tetszelegni?:))) Ezt gondold nagyon végig, mert nagyobb hal mindig van, a Q-nál kevesebbszer, de ha a színház neked szól akkor bőven elég az alapverzió mert utdja, ha másnak akkor meg kéne vráni a Villany Q-t:) mert az mindent lenyom:D

Na most hogy majd amikor a dacia is 3 sec alatt lesz 100-on akkor mit csinálok a Q-nak kinéző Giulis Superrel, ez még legyen a jövő zenéje:)))

Vegyél Q-t:))
SD2023-09-25 06:34:44 // 32136
Mondok olyat amire nem számítottál:)

Ha megveszel egy super/sprint-et mit kapsz:
- az árának feléért, tehát marad 15 milliód benzinre pl:D
- a technika 80-90% benne van
- az erő amit használnifogsz az esetek 99%-ban benne van
- a feeling szinten szerintem 90% fölött:)))

A QV:
- ha nem használod 20-30 évre befektetés
- ha használod akkor ilyen 4-5 milliós szervízre számíts, fék-motor-hajtás terén ha valami megkotlik (bármelyik giuliában ha komolyan megkotlik valami tud ilyet)
- de a QV alkatrészcserével is elérhet ilyen összegeket
- az instant 500 ló nem kérdez, ha elbaxtad, akkor el van baxva:)))

A Q4:
- versenyképes a mai autókkal, mert mindig betapad
- mert ott a sok csinivili extra, harman, ilyen varrás, bőr stb.
- magasabb, nem a klasszik alfa/versenyautó hajtás
- aki egy napi használatú élményautót vesz ezt veszi

A SUPER:
- nincs végtelen power, okosnak kell lenned
- a az emberek 20% kapásból Q-nak nézi így még okosabbnak kell lenned
- a maradék 20% aki egyáltalán tujda mi az az pedig be fog próbálni, vagy óvatosabban odébbáll, ez rettentő szórakoztató, és egyben önuralomra nevel
- elesni 200 ló is bőven elég, 280, 500 lóval gyorsabban lehet elesni:D
- 100-150kg-al könnyebb autóban hátsókeréken ott van a 400 le potenciál


Én is nézegettem használt QV-ket, be volt állítva a mobile.de-n, kb. egy árban is volt akkor is a Veloce és a használt 50k körüli QV, volt amelyik nagyon tetszett.
Én sok egyéb kötelezettségem mellet 30 millát autóra nem tudok elkülöníteni:)
Ahhoz képest hogy egy családi buszban lenne a helyem, a két kezem összeteszem a Super volánjánál, és kb. mindenki irígy rám:D Ki ezért ki azért:D

Ha megvan, vagy elérhető a 30 misi, azt gondold el: mi van ha felmegy a következő 5 évben a benzin ára? Mi van ha lesz 1-2 gyereked, van-e másik autó? Kecó ki van fizetve stb. De nem akarok a zsebedben turkálni, csak az gondolataimat írtam le:)
Látom ezeket a 30-50k eladó QV-ket, nem vagyok biztos hogy mind helyett faceliftest vesznek:)
Zoli222023-09-25 01:00:35 // 32135
Szeretnék hűséges lenni az Alfához, de már annyit agyaltam, hogy tegnap aludni sem sikerült. Szegény Julisom miatt is nagy a lelkiismeret-furdalásom, annyira szeretem!
Viszont, ha várok lehet távolabb kerülök a céltól és úgy érzem most kellene meglépnem.
Zoli222023-09-25 00:54:55 // 32134
Ilyenek ezek a nők :)) És még mondja valaki, hogy a férfiuralom van :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-24 19:54:59 // 32133
Pedig indokolhatóbb, ha forintilag nézem. Az említett kétajtósok, pláne a 4C instant befektetések is, egy Q pedig értékvesztő még egy darabig. Ha én volnék ebben a szituban, nagyon a 4C felé hajlanék. Viszont egy újabb Transzfogaras túrára lehet az A110 lenne az ütősebb.. de biztos éjszakákig nyálaznám a használt kéziváltós Porsche felhozatalt is. 😅
quash2023-09-24 19:53:51 // 32132
Sziasztok!

Tuti volt már téma, de azért rákérdezek!
Ki milyen nyári gumit vesz/venne?
Jelenleg P-Zero Nero van fent, durván két nyarat bírtak ki, kb. 10 éve minden autómon P-Zero van, nekem bejön, megvagyok vele elégedve.
Dizel, éves szinten ~35e-t megyek vele általában.

Pilot sport 4-el vettem Giu-t, télen (akkor vettem) ~3 hetet jártam vele, vizes útakon, mire meglett a téli gumi, de nem győzött meg.
RomeoOne2023-09-24 19:00:59 // 32131
Nekem úgy tűnik, hogy egy 4 ajtós sedan-t még el tud magyarázni otthon, hogy az kell, de egy középmotoros, kétüléses kupé nincs az asztalon :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-24 18:52:52 // 32130
Nézz meg pár Alpine a110 videót, tesztet is, hogy teljes legyen a tanácstalanság. Ha ennyiért keresnék élményautót, simán az opciók közt lenne (bár nem tudom most mennyiért osztogatják). Ahogy egy használt 4C is, aminek szintén nem tudom az aktuális árait, de hogy értéktartó lesz az tuti.
Zoli222023-09-24 17:54:49 // 32129
Jól látod :D Az asszonnyal van egy kis harcom ebben kérdésben. Ő nem érti, hogy miért nem elég a Q4, és hogy miért kell ennyi pénzt elbaszarintani egy autóra :)
RomeoOne2023-09-24 17:43:46 // 32128
Meg ez a ~13%-nyi engedmény már egész kellemesen hangzik a 2-3 évvel ezelőtti szintet idézi. Lehet, hogy kezd normalizálódni a piac? (Persze egy jóval magasabb árszint állt be).

Na, de lehet, hogy itt kéne hozzátennem, hogy #notfinancialadvice mielőtt az én hatásomra döntesz a Q mellett és az asszony majd az én fejemre tűz ki vérdíjat, mikor megtudja, hogy milyen vadállat autót vettél :DDD
Zoli222023-09-24 17:31:51 // 32127
Ez így nagyon jól hangzik, köszi a válaszokat! Lassan kezd eldőlni a kérdés :)
RomeoOne2023-09-24 17:18:42 // 32126
A Q-nál ez az esőben, meg hideg száraz időben lévő para főként a gyári P Zero Corsa-knak köszönhető. Ideális körülmények között (20+ °C, napos, száraz) a legjobb, de ezen a paraméter tartományon kívül elég gyenge. Ha ez nagyon zavar, akkor venni kell rá egy szett Michelin PS4S-t, az esőben, meg hűvösebben is használhatóbb. Cserébe jó időben sem sokkal marad el a Corsa-tól.

Én maradtam a Corsa-nál, de ki szoktam hozni télen szárazon, hogy ne álljon annyit, még ha túl messzire nem is megyek vele.
Zoli222023-09-24 17:04:14 // 32125
Köszi a választ ez most egy újabb érv a q felé és igazad is van.
Az a kérdésem még, hogy tudom, hogy Te le szoktad rakni télen és latyakos, esős hideg időben nekem is garázsban lenne, de azért száraz időben lehet használni télen is?
Egy külföldi fórumon olvastam, hogy esőben kicsit para, bár máshol ilyet még nem olvastam róla.
RomeoOne2023-09-24 16:44:41 // 32124
Én az új Q-t választanám. Lehet, hogy semmi baja nem lesz a 2-3 évesnek sem, de azért ott már elég gyorsan kifut a gari idő és ha valami az után üt be, az mindenképpen komolyan zsebbe nyúlós. Egy újnál pedig mégiscsak ott van a "védőháló". Plusz, mégis csak egy új autó, már az új lámpával. Amúgy sem sok fut Giulia Q-ból az utakon, de FL-es még tényleg igazi ritkaság. Meg még mechanikus önzáró diffi-d is lesz, ami szintén izgalmas. Esetleg még egy szexi Etna pirost vagy Montreal zöldet raknék hozzá (gondolom ez az ár az alap Alfa pirosra vonatkozott).

Új Veloce-t nem vennék úgy, hogy már az előző is az volt neked. Nagyon nem néztem utána, de amit hallottam, abból az jött át, hogy igen, kapott további nerfet a teljesítménye. Akartam is kérdezni Ttk-t, de mivel neki előtte Super-je volt, nem biztos, hogy meg tudná ítélni. Ahhoz képest így is, úgy is nagy teljesítmény lépés felfelé. Te viszont már lehet, hogy éreznéd, hogy nem ugyanaz a bugi.
Zoli222023-09-24 16:38:45 // 32123
Az elég biztató, 200k az elég sok :)
berobbantam2023-09-24 16:29:47 // 32122
Szia.
Nem olyan rég néztem egy tesztvideót egy q-rol amiben 200k kilóméter van.A tulaj azt mondta meglepő módon a legerősebb julis a leg megbízhatóbb.Lehet benne valami mert a q csak 500 lóra van tervezve,de ezt nem lehet folyamatosan kiautózni belőle.
Zoli222023-09-24 16:18:42 // 32121
Igen a QV az szinte teljesen szériafelszereltség. Karbon tető nem kell, Akrapovic nem kell, karbon-kerámia fékek nem kellenek, jó a széria bőrülés is.
Egyetlen extra a piros féknyereg.
Viszont max van még 1 hetem eldönteni, mert az eladó srác már előre szólt, hogy ezt az árat nagyon kevés ideig tudja tartani.
RomeoOne2023-09-24 16:10:23 // 32120
31-ért mi van benne az új árában? A jelenlegi árakat tekintve, ha jól sejtem, abban nem sok extra van benne (persze a Q-ból az alapfelszereltség is elég fullos).

Amúgy, természetes, hogy Q-t. Az mégiscsak a Q :D Főleg, ha a napi autózást nem azzal kell megoldani.
Zoli222023-09-24 16:00:51 // 32119
Tudnátok segíteni egy döntés meghozatalában??
Melyik éri meg jobban szerintetek? Egy MY24 Veloce/Competizione vagy egy 2-3 éves QV maximum 30.000 km-el?
Jelenleg is csak élményautózásra használom a Q4-et, full homeofice-ban dolgozom, és ha autóba ülök az kizárólag saját szórakozásra teszem.
Egy új Q4 nyilván a legújabb verzió facelift stb., de az új lámpák és digitális műszerfal nem biztos, hogy megér egy cserét. Sőt nem tudom, hogy az idióta EU-s szabályozás miatt nem-e kapott valamilyen nerfet a motor, nem lett-e nehezebb a kocsi stb.

A QV mindig is álmom volt. Most kaptam egy ajánlatot, ha 1-2 héten belül megrendelem 31 milla lenne és 6 hónapot kellene várnom, ami nem rossz, de itt is mi a változás?
A lámpákon kívül szinte semmi. Egy 2-3 éves használtat 20.000 km-el pedig már 25 körül meg lehetne venni. Hmmm....
Nem tudom eldönteni. A vezetési élmény, használhatóság, értékállóság, valamint a QV megbízhatósága érdekelne. A Q4 megbízhatóságát ismerem, 54000 km alatt tökéletes, hibakódmenetes!
Előre köszönök minden segítséget, hogy meg tudjam hozni ezt a döntést :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.