Fórum >> Típusok >> Giulia

Rolee462017-02-12 23:08:42 // 2922
En napi 460km-t megyek nemet autopalyan(nem nagyzolasbol),de meg egyetlen Guliat se lattam😕 ,csak Fridbergbe egyet 2szer😊.
Nem lesz SW,hat a nemet eladasok se lesznek magasak szerintem😕. A ceges autoknal a tobbsegbe kombi van es az Alfa vezesesenek erre nincs szuksege!?Pedig a 159-bol is jol fogyott😊,mert gyonyoru!
Giuntini2017-02-12 15:15:44 // 2921
Én nagyrészt a Rai Uno-t nézem. Mikor megjelentek a dízelek meg az alap benzines, elkezdtèk reklámozni a jól ismert milánói reklámmal. Már hónapok óta nincs tévé reklám. Ellenben a Giulietta faceliftet orrba-szájba reklámozzák. Ki érti ezt?
'''''2017-02-12 14:35:56 // 2920
Az a gáz,hogy pl Németben olcsóbb a qw mint nálunk. :-(
Használtautón 22M a legolcsóbb hirdetés.
Nem bánnám ha lenne már valahol egy alig használt orvos tulajtól! :-))
konigla2017-02-12 14:18:02 // 2919
Nemcsak a hangját szólják le, szerintük az M3-as jobban is néz ki (ettől függetlenül el vannak ájulva a Gulia-tól is) Minden, alább hozzászólónak, aki eddig magáévá tette a hivatalos gyári stratégiát, a figyelmébe ajánlom azt a részt, ahol arról beszélnek milyen lenne egy Gulia SW Quadro Foglio. Ja és a srácok amerikából vannak...
droberto2017-02-12 13:59:02 // 2918
Most jól felb@sztam magam!
Világautó muhaha...
Példát kéne venni, hogy mit csinálnak a német prémium márkák a Kínai piacon.
Rá kéne már jönni, hogy nem csak jó autót kell tudni csinálni, hanem azt el is kell adni.
droberto2017-02-12 13:54:47 // 2917
Egyetértek amit írsz. Általánosságban.
Amit viszont az FCA csinál az egy vicc.
Európában már nyár óta lehet kapni a Giuliát eladtak több mint 10 ezret, ezzel szemben USA-ában pedig csak 1-2 hónapja lehet megvenni. Kíváncsi lennék, hogy ott mennyi ment el ez idő alatt.
Arról ugye nincs hír, hogy Dél-Amerikában, a távol és a közel Keleten forgalmaznák vagy terveznék forgalmazni.
Szerintem ha lenne már SW akkor Európában min. a dupláját adnák el Giu-ból, mert Nyugat-Európában nagyon szeretik a kombi formát. (Mi, Közép és Kelet Európa vagyunk a lépcsős hátúakra rágyógyulva ennyire.)
Ami pedig a piacok nagyságát illeti, le kéne vetkőzni már a sztereotípiákat. Reklám nélkül nem lehet eladásokat csinálni. OK, hogy van pár plakát, netes ad, de hol vannak a TV reklámok???!
Minden hucudli fostalicskát szénné reklámoznak? Az Audi, BMW, Mercedes trióról nem is beszélve. A csapból is ezek folynak. Miért nincs Alfa reklám?? Ha SuperBowl fő reklámra van pénzük, akkor Európában miért nem reklámoznak???
Kollégáim azt se tudják, hogy az Alfának van már a Stelvio-ja, sőt sokan, még a Giuliáról se hallotak. Pedig a SUV-ot is lehet már rendelni.
Bizton állítom, ha itthon is lennének főműsoridős reklámok a mostani mennyiség több mint 4x-esét adnák el.
Komolyan mondom nem értem.... :(((
RomeoOne2017-02-12 12:14:04 // 2916
Baromi jó ez a videó, érdemes megnézni. Mondjuk én inkább 9:20-tól ajánlanám, mert ott kezdődik az igazi összehasonlítás, de azért előtte is vannak okosságok.
Nagyon jó dolgokat mondtak a srácok. Az egyetlen amit nem értettem és ilyet sehol máshol nem mondtak még, hogy az Alfának nincs jó hangja, bezzeg az M3-é....
Valószínűleg süketek szegények, de hát senki sem tökéletes :D
konigla2017-02-12 11:41:10 // 2915
Ki beszélt magyar vásárló erőről?
Giuntini2017-02-12 11:36:57 // 2914
Meg felvette! Például a Szabó Érd.
Zsolt1552017-02-12 11:06:54 // 2913
Nem csak az Alfának nem nagy piac a magyar. Több egykori kereskedő levette a márkát a kínálatából. Igaz, viszont egyenlőre csak a Pappas nyitott újat.
Jani552017-02-11 20:11:06 // 2912
Urak! ez a nagyon sok okosság és értékes párbeszéd, ami itt megy a "Giulia" cím alatt, teljesen érdektelen, tárgytalan, a magyar vásárlóerőt és az Alfa eladási db-számokat nézve abszolút nem meghatározó... Bocs, nem folytatom.

A címhez tartozó viszont: https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
19:00-tól teljes hanggal, stereoban élvezkedjetek! (mert van egy olyan érzésem, életben nem nagyon adatik ez meg nekünk, 7-10-15 év múlva, mikor az első használt példányok hozzáférhetővé válnak itthon is, már erősen tárgytalan lesz...)
Tedi2017-02-11 16:45:07 // 2911
A kupét azért éri meg, mert kupét a világ minden táján vesznek. SW-t meg csak Európában. Más gyártó meg azért csinálja a kettőt parallel, mert megengedheti magának. Az Alfa momentán sajnos nem.
Chianti2017-02-10 23:14:16 // 2910
Látod, ez bizony benne van a pakliban... :o) Amióta vezettem a Giuliát, azóta azért el tudnám képzelni következő autóként. Na de mindegy is... Még rengeteg időm van ezen gondolkodni. Mire használtan megfizethető lesz... Csak bírja ki addig a 159.
Zselé2017-02-10 21:25:03 // 2909
Valóban, nemrég olvastam egy első generációs Nissan Quashquai cikket, ahol azt boncolgatták, vajon mi értelme ennek a kategóriának, és tuti zsákutca lesz... Pont a 2006-2007-es időszak ez, és az egyik első SUV volt, ma meg mást se kapni...
Liquid2017-02-10 21:03:56 // 2908
Aki nagy puttonyt akar annak ott a Stelvio, ami egyébként teljesen logikus modell, mert sajna ez a jelenlegi trend: telekjárószerű, nagynak tűnő de személyautósan vezethető valami, ami összkerekes, vagy legalábbis úgy néz ki, és nem akarnak vele lemenni az aszfaltról.
És ami még fontosabb: ez az egész világon egységesen elfogadott.
Ez esetben az Alfának ezt kell gyártani, mert ebben van biznisz, megértem hogy Amerikára és Ázsiára fokuszálnak, hiszen egy nagyságrenddel nagyobb volumen. A nyugat-európai ezt is megveszi ha tetszik neki, az amerikai viszont nem veszi meg a kombit. Illetve náluk a kombi nem feltétlenül azt jelenti amit itt Európában.
Engem speciel hidegen hagy ez az őrület, de pl. Após CX5-öse ugyanez hajszálra, még a feleségem is oda van érte.
Jani552017-02-10 20:45:09 // 2907
Volt már? https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ 19:00-tól, hangot maximumra...
Kazes☻2017-02-10 20:23:42 // 2906
Ne legyél szomorú... legfeljebb majd te is átülsz valami jó kis offfosba, mint ahogy már eddig is pár nagy Alfás... Divatos is! :-D
Giuntini2017-02-10 20:14:50 // 2905
Nincs, de arról volt szó, hogy belekerül a VM dízele, ami a Ghibliben is meglehetősen jól teljesít.
pettinke2017-02-10 19:38:26 // 2904
őőőőőőőőő ... van az Alfának V6 dízele, ami megbízható, Euro6b normás mint a többi motor a palettán?
Giuntini2017-02-10 19:36:27 // 2903
Offos példa: A Hyundai i 40 először kombi karosszériával jött ki, és csak utána jött ki a limuzin. De más! Amit nem értek! Beszéltek a V6 dízelről, és végül nem kerül be a Giuliába. Aki mindenképpen dízelt akar, és finomabb járásút akar mint az eléggé kerregős négyhengeres, az elmegy a németekhez. Nem értem, a V6 dízelért nem kellene áttervezni az autót...
pettinke2017-02-10 18:42:24 // 2902
De én mégis mondom neked :-)))

De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
konigla2017-02-10 17:32:24 // 2901
Nem értem miről beszélünk egyáltalán! Azért mert ez a hivatalos koncepció lehet elhibázott mint megannyi korábbi Fiat csoportos koncepció (Bravo/ Brava után Stilo, Bravo után 500-as)! Ne mondja nekem senki, hogy még akárcsak 30%-os részesedésnél ne lehessen kombit fejleszteni egy már meglévő alapra? Ugyan már! Kupét meg megéri, ugye? Az aztán igazi rétegmodell! Más gyártó is csinál kombit miközben van 3 féle SUV-ja. Ott miért nem mondják, nesze paraszt vidd egyiket. Akkor 8-10 éve miért nem szüntették meg a benzin motorok fejlesztését, olyan alapon, hogy a többség úgyis dízelt vesz?
pettinke2017-02-10 17:03:33 // 2900
Nyilván nálunk ehhez sokkal jobban értő emberek nyilván nagyon sokat számoltak ezen:
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
Giuntini2017-02-10 16:32:14 // 2899
Én örülök a SUV-nak, mert biztos, hogy nagy haszont fog hozni, de... Aki kombit akar venni, az nem az Alfa Romeónál keres majd autót. Vannak akik mennek síelni, nagyobb túrákat tesznek, és ehhez kell a nagyobb csomagtér. Ezeket is ki kellene elégíteni (szerintem). Az tény, hogy a 156-ig a középkategóriájú Alfáknak nem volt SW változata, de sikeressé tették. Ha csak 30%-ra csökken az SW részesedése a 60 vagy 70%-ról, nem biztos, hogy el kellene vetni. Bár belőlem Alfa szeretet szól, nem vagyok gazdasági szakember. Lehet, ha a Stelvio jól fut, akkor még az SW is menni fog.
pettinke2017-02-10 16:12:55 // 2898
Srácok, ha emlékeztek még rá, az Alfát azért vásárolta fel a Fiat annó '86-ban, mert versenyautó-mechanikával árult családi szedánt, és ez nem volt rentábilis.

Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.

Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.

Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Tedi2017-02-10 16:02:41 // 2897
Giuntini, a 159 óta eltelt 11 év! Amikor a 159 SW volt, akkor az SUV-k még éppen csak elkezdtek terjedni Európában. Most meg az SUV-kból adnak el a legtöbbet pont a kombik rovására.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Chianti2017-02-10 16:02:32 // 2896
Szomorú vagyok! Ettől tartottam, hogy annyira a költséghatékonyság lesz az elsődleges szempont, hogy a modellpalettába nem fog beférni egy újabb SW. Pedig kár, mert számomra a Stelvio soha nem lesz alternatíva.
Giuntini2017-02-10 07:48:00 // 2895
Igazad van! A Sportwagon műfajt az Alfa Romeo találta ki! Úgy mint a common rail dízel is először Alfában volt. Az Alfa Romeo látta úgy, hogy ebben az SW műfajban még sportosabb lehet és még szebb lehet a formaterv. Nem egyszerűen egy puttonyt raktak rá, hanem valami olyat alkottak ami művészi. A 156 SW után kezdtek elszaporodni az életmód kombik, és a prémiumgyártóknál az elsődleges szempont a sportos életmód volt. Ennél jobban ezt senki sem tudja kifejezni mint az Alfa Romeo. Viszont sajnos a SUV-ok ezt kezdik elvenni. A Levante más mint a Stelvio. Az nem egy akkora durranás. Én biztos vagyok abban, hogy a Stelviónak óriási sikere lesz. A Levante sajnos semmi újat nem tud felmutatni. A Stelvio viszont nagyon karakteres, és korszerű!
Balázs156SW2017-02-10 06:06:27 // 2894
Az olaszok sajnos későn kezdték a SUV-ok gyártását, amit a Maserati Lavente tesztjei és a gyenge eladási számai igazolnak. Félek, hogy a Stelviónál is ez lesz. Ezzel szemben az SW gyártásában nagy a tapasztalatuk,talán a műfajt is ők találták ki. Éppen ezért tartom rossz döntésnek, hogy teljesen leálltak az SW vonalról és sem a Guliettából, sem a Giuliából nincs SW.
Giuntini2017-02-09 21:11:07 // 2893
Bocs, de én európainak érzem magam, és magas ívben lesz@rom az amerikai igényeket. Nehogy már egy európai gyártónak ne legyen lényeges az európai piaci igény. A 159-ből miért fogyott az SW-ből több. Megmondom, mert sokak szerint még szebb mint a berlina, és emellett jobban kihasználható, még ha nem is teherhordó. Én utálom a SUV-ot, és nagyon sokan, viszont a nagyobb csomagtér egy sportos autónak sem árt. 3-as BMW-nek van kombija, Audi A4-nek szintén, akinek Alfa SW kell, az menjen el a németekhez? Ez olyan, mint a V6 dízel. Akinek hathengeres kell, az vegyen BMW-t, vagy Mercedest.
Haddel2017-02-09 19:19:20 // 2892
Hát ha eldölt ,akkor eldölt. Valószinü Stelvio lesz a Boci utódja,nekem kell a nagyobb csomagtér.Meg az új hobbim miatt nagyobb teherbírású vonóhorog kell ,gondolom a stelvio már vontathat vagy 2400 kilogrammot😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-09 17:26:16 // 2891
Így van. Távolkeleten nagyon ritka a kombi. A sedan az autó, viszont egyre több az egyterű és a SUV. Az én ottani ismerősöm is egyterűzik és valami dög SUV-ról álmodozik. És a szívó benzines automata váltós autó az elterjedt, és nem rossz ám.
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Tedi2017-02-09 16:58:18 // 2890
Nem is az, hogy átálltak, soha nem is volt menő máshol. Amertikában ugye mindernki a nagy dögöket veszi, Kínában, meg távolkeleten a szedán a befutó, meg a kisautó, csak Európa van/volt rákattanva a kombira.
Kazes☻2017-02-09 15:42:39 // 2889
Érdekes ez a kombi kérdés itt európában... és ezek szerint a világ többi részén átálltak helyette a suvra... Engem mondjuk nem zavar. :-)
GT Ɨ|ѯ2017-02-09 07:22:37 // 2888
1:43-ban max...:-(
MiszöszFőnök2017-02-09 07:11:50 // 2887
Jaj, ez fájt...
Kazes☻2017-02-08 22:39:33 // 2886
Klassz...! :)
Soma 1562017-02-08 21:58:45 // 2884
ez azért nem lenne rossz:-)
pettinke2017-02-08 20:06:01 // 2883
BCS2017-02-08 19:45:02 // 2882
Nemtom mi a rákért nem műxik soha a hyperlink...


https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
BCS2017-02-08 19:44:21 // 2881
href='https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ' target='_blank'>Motortrend összehasonlító teszt
RomeoOne2017-02-07 14:22:32 // 2880
Mondjuk ez azért nem teszi magasra a mércét :D
Liquid2017-02-07 13:46:49 // 2879
pedig tök jól néz ki, mennyivel szebb mint pl. ez:
Kazes☻2017-02-07 13:46:16 // 2878
Bár... a mai autók talán már nem is alkalmasak ilyesféle átalakításokra...
Kazes☻2017-02-07 13:44:13 // 2877
Pedig ezek is pöpecek, szvsz! :)
Giuntini2017-02-07 10:06:38 // 2876


Remélem ilyen átalakítást senki nem mer eszközölni a Giulából!:((((
RomeoOne2017-02-06 17:40:30 // 2874
Giulia QV teszt Doug DeMuro-tól. Angolosok előnyben :)
panza2017-02-05 18:43:16 // 2873
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.