Fórum >> Típusok >> Giulia

Forsberg2017-03-16 10:49:25 // 3116
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:38:41 // 3114
Az év autója választáson mi történt? Hihetőnek tűnik amit azégéstérben erről diskurálnak. Sajna ez van, ezen kár dühöngeni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:34:32 // 3113
kihagyhatatlan ziccer volt :-)
Az az sötétebb szürke is tetszik, igen, bár még csak képen láttam. A fehér valahogy kevés neki. A 159-en nagyon jó, de a Giulia-nak túl cégautós :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:31:14 // 3112
A piros bőr nekem se kellene. Nem tudom milyenek rendelhetők hozzá, de érdekes lehet egy szinte fehér bőrözés, világos színű valódi fabetétekkel. És valami hozzáillő műszerfal bőrözéssel. Látni kéne a lehetőségeket. :-)
És igen, napfénytető az kellene. Navi nem , sokzónás klíma sem, igazából semmi. Csak a műszerfal bőr, a fabetét és a napfénytető :-)
Giuntini2017-03-13 18:28:07 // 3111
A piros bőr nagyon jól áll az Alfának, ott az én 159-em, feketében, viszont én is amondó vagyok, az a piros műanyag csík nem kellene oda. Az egy kicsit sok...
Giuntini2017-03-13 18:25:20 // 3110
Ma a reptéren, míg vártam a diákcsoportot, kezembe akadt az Auto Motor und Sport német száma, benne az A4, BMW3, Merci C-klasse, és a Giulia összehasonlító tesztje. Dízeleket hasonlították össze, a Giulia a 180-assal, amelyik gyengébb a konkurenciánál egy csöppet. De akkor miért nem a 210 lovasat, ha a többi a legerősebb dízeleket adta? Szándékosan adtak a Giuliának egy hátrányt, ami a valóságban biztos hogy nem jelentkezik. A sorrend; Audi, BMW, Merga, és tök utolsó a Giulia. De nem is kicsit! Mindenben utolsó lett, stabilitásban futóműben, karosszériában, motorban, mindenben, és nem is kicsit. Az Audi 450 pontot ért el, a Giulia még 350-et sem. Ennyivel rosszabb lenne? Nem, szerintem a valóságban ennyivel jobb, ahogy független autósújságírók tesztelték ezeket az autókat. Félnek a Giuliától, szándékosan meg akarnak vezetni mindenkit. A Giulia futóműve, kormányzása etalon, most már a Merci is jobb? Nem kéne már a németeknek magukba szállni egy kicsit? Olyan ideges lettem, hogy az infarktus kerülgetett. Mit képzelnek ezek a szemét német autó bérencek. Amikor minden nemzetközi újságíró véleménye szerint a Giulia futóműve fényévekkel a konkurencia előtt van. Vajon mennyit kapnak ezek a német gyártóktól. Ugyanezt csinálták megjelenésekor a 159-el is. Ugyan kérdem én a Bangle BMW mennyivel jobb mint a 159? Semmivel, sőt... Próbálja a sajtó tönkretenni a Giuliát! Ez történt az év autója választáson is. Ez az egész politika, úgy látszik, csak a Fritzek tudnak autót gyártani...
pettinke2017-03-13 18:18:25 // 3109
Igen, gondoltam, hogy ez előkerül :-) a 166-nál nem a színre mentem, hanem kaptam egy fülest, hogy ki újította fel a motort, úgyhogy bevállaltam :-)
Nagyon jó szín a lipari szürke a Giuliának, a fénytől függ, hogy közép-, sötétszürke, vagy épp bronzos.
Az ezüst szerintem a kosztűrés miatt jó!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 18:04:02 // 3108
Kérdi akinek ezüst 166 van az autói közt... :-D
Nekem bejön a jürgensilbermetall. :-) Az hogy sok van belőle nem zavar, az ha nem tűnök ki a forgalomból, az se. Nekem a sleeper jelleg jobban bejön mint a magamutogatós messziről látszós. Alfával ez csak ezüstben jön össze. Talán...
Plusz a formát szerintem a világos szín adja jól ki.
Nekem 159-ben a fehér, Giulia-ban az ezüst adja legszebbnek az autót.
A 146-ot is ezüstben szerettem igazán, illetve volt egy sötétebb "titán" szürke szín ami nagyon bejött.
Plusz a sötét szín kb mosás után 5 percig szép, aztán csak macera. A sötétzöld TD gyönyörű tud lenni amíg frissen csillog, ki van waxolva. De az év nagy részében csak egy koszhalmaznak látszik, akármilyen elegáns az az angol sportkocsizöld metál. :-)
A 159 feketéje még egyébként meglepően jól viseli a koszt, mert annyira magas fényű valahogy, hogy egy kis porrétegen keresztül is még normálisan mutat. Viszont azon meg látszik, hogy látott már (lehet csak egyszer) gépi mosót. Kisüt a nap és észre lehet venni. A hologramosságot is kiadja. Én meg ilyenekkel utálok szenvedni. Nálam a kocsimosás a 20 perces gyors lecsapatás, körbe törlés.
Szóval nekem a következő autóm ha tehetem ezüst lesz és benzines, az az én világom.
pettinke2017-03-13 13:13:49 // 3107
de miért ezüst??? tele vannak az utak uncsi ezüstszínű kocsikkal :-(
Halesz2017-03-13 11:44:15 // 3106
Csak egy napfénytető kéne még rá :)

Mondjuk az a piros bőr nekem továbbra is sok, főleg a műszerfalon a piros műanyagbetétekkel. :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 10:44:59 // 3105
Szóval hogy ON legyek, a 200 lovas benzinest alig várom hogy kipróbálhassam valahol. Teljesen elég lenne nekem. Szigorúan ezüstben. Amit Tediék a videóban mutattak ezüst Giulia, azzal a felnivel nálam nagyon nyerő. Jöhet összkerekes is, de nem feltétlen.
Ez bejön annyira, hogy tudom mire gyúrok az elkövetkező pár évben. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-13 10:38:42 // 3104
Háát. 5 hengerest ne hasonlíts 4 hengereshez. :-) Amúgy nekem az volt a tapasztalatom, hogy a 8v jtd hangtónusa akkor lett a legszebb, mikor a környezetvédelmi dologok kipusztultak belőle mind, és csak a csupasz technika marad. Egy full átírt programmal, ami egy idő után már nem MES diagramokra, hanem fülre lett tovább optimalizálva. 2000-res fordulat környékén gyönyörű éneklős, dízelre semennyire sem emlékeztető hangon szól. Aztán feljebb forgatva óhatatlanul belemorog négyhengeres dízel hangon.
A jtd-k még egész kulturáltan adják elő, de a 4 hengeres dízel igazán jól sosem fog szólni sajnos. Van egy olyan irritáló morgásuk, ami Fordtól a VW-ig, HDI-től Jtd-ig mindegyikben benne van és csak a hangszigetelésen múlik, hogy mennyire elviselhető.
9 évig elvoltam vele, de átülve a 159-be a legnagyobb ajándék a hang. llletve a csend. Vagyis mindkettő. :-)
Az autócsere előtt úgy voltam, hogy a kis 146 volt az utolsó dízelem. Most azt mondom, hogy esélyes, hogy ez a 159 az utolsó dízelem, de hogy 4 hengeres dezsőt többet nem vennék ez után az biztos.
Mindig is szerettem a szép motorhangot, de úgy voltam vele, hogy motorhangért nem vennék autót. Na ebben most már annyira nem vagyok biztos :-)
Giuntini2017-03-11 21:57:44 // 3103
Ezzel én is így vagyok, csak a tónusa nem mindegy. A 2,4 minden egyes gázadásra felhördül, sőt bizonyos fordulaton fenyegetővé válik. A diesel Giulia tónusa nekem zavaró volt, igaz városban vezettem, Tediék azt mesélték, hogy pályán viszont hangja háttérben marad.
Piritu - 1.000.0002017-03-11 19:27:49 // 3102
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem szükségem van a motorhangra. A Giulia pont annyit adott.
pl. asszony OFF-ja - igaz benzines - de szinte hallhatatlanul jár kis fordulaton. Kereszteződésben, alapjáraton automatikusan a fordulatszám mérőre nézek, hogy jár-e :-)
Giuntini2017-03-10 23:34:52 // 3101
A bolygóművesek mindig finomabban váltanak, mint a duplakuplungosok. Az Aisin is nagyon finoman vált.
Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:53:42 // 3100
Én elhallgatnám a hangját.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
Giuntini2017-03-10 20:49:14 // 3099
Igen, én is hasonlót tapasztaltam. Nekem egyáltalán nem jött be a dízel hangja. Sajnos csak manuálissal tudtam kipróbálni. Milyen a ZF automata?
Haddel2017-03-10 20:37:58 // 3098
Ide vele!😃
Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:06:54 // 3097
Ma a Rieglernél Győrben kipróbáltam. Farkas Dániel a szokásos üdvözlés után a kezembe nyomta a kulcsot és némi beszélgetés után egyedül hagyott a vassal. (2.2 180LE automata)


Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.

Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
CseBali2017-03-10 16:02:12 // 3096
...ennyit az év autójáról:
3008 visszahívás
...tényleg "jó" döntést hoztak a kedves zsűritagok!
Azurherceg2017-03-09 19:40:11 // 3095
A Kárpát utcai Pappasnál kb. 2 hét múlva lesz 280 pacis Veloce teszt autó. Csak szólok, hátha érdekel valakit ;-)
Zsolt1552017-03-08 16:26:39 // 3094
Ez az egész év autója - sajnos - egyre inkább valóban a vicc kategóriába tartozik. Lassan tényleg az alapján adnak díjakat, hogy tetszik-nem tetszik modell és nem a tartalomért. Nem azért mondom, mert nem az Giulia nyert.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
BCS2017-03-07 18:58:11 // 3093
aka. A45 AMG természetesen
BCS2017-03-07 18:57:41 // 3092
Ez egy teljesen komolytalan és hiteltelen mérés. Fékpadon kiszerelt állapotban szokták megadni ezeket az értékeket. De görgős fékpadon mérve, sem lehet 20% eltérés...valamit nagyon elkurjantottak.

Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Abarai2017-03-07 16:04:17 // 3091
Én is csak annyit tudok, amennyi ott le van írva. Kíváncsian várom a többi mérést.
Ollah2017-03-07 15:41:24 // 3090
Én ennél komolyabbnak gondolom a Squadra Tuning csapatát Alfa-ügyben, mert náluk kevés típus nem fordult meg az elmúlt években.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
Abarai2017-03-07 14:29:41 // 3089
Hát őőő...

http://jalopnik.com/heres-how-much-power-the-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-1792840088
Ollah2017-03-07 13:48:05 // 3088
Nem hiába ment Csikós alatt (is) olyan jól a legkisebb benzines, mert nem 200 LE és 330 Nm, hanem 230 LE és 380 Nm. A 280 lovas és 400 Nm-es meg 310 LE és 460 Nm a Squadra Tuning szerint.
Apró figyelmesség a gyártól az első példányokhoz, amiket az újságírók nyúznak? :)
Kíváncsi vagyok, hol a vége, illetve hogy a "200" lovasból is tudnak -e 300+-ost csinálni. Na ez igen nagy figyelmesség lenne a gyártól. :)

Ha meg tényleg így van, akkor gondolom, a négysajtos sem alulról karcolja az 510 lovat...
droberto2017-03-07 11:35:39 // 3087
A jávorok nem mennek szuvok felé. Félnek tőlük. Az oroszlántól pedig még jobban félnek. :)
Giuntini2017-03-07 10:04:40 // 3086
Tulajdonképpen ez az egész vicc volt. Azt mondják, hogy az autónak leginkább az előremutatóságát díjazzák. A Giulia igazi autó köntösbe csomagolt műszaki csemege, még ha navigációban, bizonyos asszisztenciákban hátrányban van a konkurenciához viszonyítva. Műanyag-karbon kardánkereszt hol van? Ultra szilárdságú és mellette kis súlyú anyagokat használnak hozzá. Modern, kisfogyasztású, de nagy teljesítményű motorok, világelső futómű és kormányzás, fantasztikus vezetési élmény, minőségi anyagok, jó kidolgozás, és igazi szépség, mi kell ennél több... Úgy látszik kell! Kell hozzá egy jó adag politika. A Giulia egyébként győztes, mert nem egy bohóc SUV ellen kellett bizonyítania, hanem a Mercedes és a Volvo ellen, és azokkal szemben óriási előnnyel nyert.

Egyébként Csikóst sem értem. A Giuliára megadta az 5 pontot, míg a Peugeotra ha jól emlékszem, hármat vagy négyet? Tesztje alatt elmondta, hogy jó a Peugeot design, jók az anyagok, egy vicces autó, de a tesztkörön kiderült, hogy az autó szinte vezethetetlen, dől, bólogat, fékek nem igazán jók, a háromhengeres motor erőtlen, a rázórészen már életveszélyes mutatványokra képes, kínszenvedés volt az egész, akkor mire nyert ez a bódé? A trendi de randa vetített műszerfalára, az idióta kormányára, vagy azért mert manapság mindenki magasan akar ülni? SUV-ságára, de összkerékhajtás nélkül? Ez a díj arra van, hogy az átlagember mit tud újonnan megvenni,
és ma már a tesztelők is azt sugalmazzák a vevőknek, hogy ez a jó. A vezethetőség, és a valódi biztonság lényegtelen. Azért kíváncsi lennék, hogy a jávorszarvas teszten ez a billegő bódé hogy teljesít...
Kócosw2017-03-07 09:20:36 // 3085
a franciak komolyan hazaszavaztak, mig ez olasz pajtasaiknak nem sikerült maradektalalnul. Az angolok szetosztottak a pontjaikat rendesen :D
Csabi2017-03-07 09:03:40 // 3084
Ez a pontozás egy vicc, nem is értem, hogyan lehet ennek a díjnak hírértéke egyáltalán, a többiről nem is beszélve... Az egyik leírja, h jó az autó, de a hangszigetelés nem az igazi, Giulia nulla pont... A másik azt írja, hogy tökéletes autó annak akinek szenvedélye a kormánykerék, de ad egy nulla pontot, míg a nyertesnek 9 pontot...A norvég leírja szintén, hogy Giulia egy jó sportautó, de mivel náluk csak a héten fog piacra kerülni ezért 1 pont...
Krisz1562017-03-07 08:34:11 // 3083
Vele én is találkoztam! 😀
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:50:09 // 3081
A Stelvio-ra rá fogják mondani, hogy az csak egy emelt Giulia, ezért a döntőben se lesz benne... Erre fogadni merek.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:43:47 // 3080
Ez oké, de akkor miért nem a Toyota C-HR lett a befutó? Az legalább előremutató, mind a formatervét, mind pedig a technikáját figyelembe véve. A Peugeot-ban semmi extra nincs. Egy tucat.
Giuntini2017-03-07 00:34:31 // 3079
Akkor jövőre remélem a Stelvio lesz a befutó!
pmolnar2017-03-06 23:58:26 // 3078
en szemely szerint sajnalom maga az sw miatt szerettem bele az Alfaba
Liquid2017-03-06 21:03:06 // 3077
A suv (vagy már inkább kamu suv) a divat, tehát annak kellett győzni, ennyi.
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 20:59:12 // 3076
mit változtat egy év autója díj... így is, úgy is Gyulám lesz :DDD
avvocato2017-03-06 20:42:24 // 3075
Hát én ültem ebben a 3008-as Peugeotban, még egy ilyen kretén autó a földön nincs, A kormány telibe kitakarja a műszerfalat, gyakorlatilag semmit nem lehet látni a műszerekből, de erre ők nagyon büszkék, mert újítás.Ráadásul 10 milla. A Giu megérdemelte volna a díjat!
Kócosw2017-03-06 19:29:05 // 3074
piától? :)
Kazes☻2017-03-06 18:49:57 // 3073
No, most látom te is ezt írtad... bocs... csak nem látok a pipától... :(
Kazes☻2017-03-06 18:49:00 // 3072
Az biztos, hiszen most vették meg az opelt tokkal-vonóval...


f@..ba már...! :(
Kócosw2017-03-06 17:54:39 // 3071
Csak törzsszavakban: PSA megveszi az Ambassadort, PSA megveszi az oplet, Peugeot lesz az év autója, van még kérdés? :)
BCS2017-03-06 17:45:03 // 3070
Nekem is az eurovíziós kornyikálás jutott pont eszembe...kb. annyira komolyan vehető ez is...
Kócosw2017-03-06 17:28:50 // 3069
Egyik srác irta a facen:
direktbe összekene kötni ezt a valasztast az eurovizios dalfesztivallal...
igaza van, ez mekkora vicc apám... mi ez a talicska az első helyen?
kivancsi lennek az indoklasra..
BCS2017-03-06 16:34:11 // 3068
Szvsz. a franciák, benelux államok megszavazták a Peugeot-ot, a németek meg direkt lepontozták, hogy ha már a Merga nem, akkor az Alfa se...
Giuntini2017-03-06 16:32:03 // 3067
Ezt nem hiszem el! Azzal vigasztalom magam, hogy ennek a címnek igazi értéke nincs! Egyszerűen nagy volt a német nyomás. Nem akarták odaadni a címet az Alfának a Merga előtt, és ezért egy köztes döntést hoztak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.