Fórum >> Típusok >> Giulia

Szabolcs 1592018-01-15 15:08:50 // 3668
elérhető giulia stelvio térképfrissítés
pettinke2018-01-15 09:25:02 // 3667
a napfényes Itáliában a logika ismeretlen fogalom :-)
Tommi2018-01-14 20:40:35 // 3666
Ez érdekes, mert a Stelvionál mindegyik motorhoz lehet kérni a spéci fényezést, annyi, hogy talán nem mindegyik belsővel lehet kombinálni (de lehet rosszul tudom). A felár egyébként a Giuliánál 790 ezer, a Stelvionál 830 ezer.

A Gliuliettánál is mindenhez rendelhető (682 ezer), a MiTo-nál viszont nem rendelhető, amit nem értek, mert amikor kijött, akkor lehetett kérni hozzá, igaz valami brutálhorror, 1,5 milliós felárral.

Nem értem az üzletpolitikát :)
'''''2018-01-14 20:02:12 // 3665
Igen,ez az egyetlen amin eddig is gondolkodtam.
pettinke2018-01-14 14:32:34 // 3664
Ha csak játszani szeretnél, akkor oké, de szerintem a mindennapi életben egy 10 centis hasmagasságú autó inkább átok, mint áldás.
'''''2018-01-14 14:18:57 // 3663
Azt szeretnék. :-)
pettinke2018-01-14 12:39:00 // 3662
Rosso Competizione fényt csak a QV-hoz lehet ám rendelni ...
'''''2018-01-14 10:25:11 // 3661
Na így szeretnék egyszer két Giuliát látni.
A competizione rosso felára 760.000Ft ha jól emlékszem.
Azt kéne kitaláljam,hogy tetszik-e nekem alap pirosban is.
Szabolcs 1592018-01-14 09:47:00 // 3660
Uni rosso a felső competizione alsó
Szabolcs 1592018-01-14 09:35:17 // 3659
Attól függ milyenek a fény viszonyok
'''''2018-01-14 08:10:31 // 3658
Egyszer láttalak egy pillanatra Sárváron.Épp a városnéző kisbuszon ültem amikor megelőzted. :-)
Mivel élőben még nem láttam Giulia Competizione rossot,a videókban nekem sötétebbnek,bordóbbnak tűnik mint a tied.
Ezért is szerettem volna élőben,látni mindkét színt. :-(
Szabolcs 1592018-01-13 22:24:47 // 3657
competizione rosso az enyém :)
'''''2018-01-13 20:18:05 // 3656
Azért legalább beültem egy Giuliába is meg egy Stelvióba is.Mindkettő tetszett belülről,egyből kézre állt minden.Mindkettőben simán elfértem magam mögött.Stelvióban könnyebb volt beszállni hátra és kicsit nagyobb is a hely benne de mindkettőnél hátul ülve a térdem és az első ülés között 10cm volt legalább.Kicsit el is bizonytalanodtam,melyik is kellene jobban! :-)


'''''2018-01-13 19:51:26 // 3655
Tegnap telefonon egyeztettem az egyik alfa szalonnal.hogy bemegyek ma,mert érdekelne a piros és a bordó giulia színe élőben.Mondták,hogy nem gond mert pirosat tudnak mutatni giuliából is meg stelvioból is,competizione rosso színben meg bent van egy 4C azt csak abban tudnak mutatni.
Ma elmentem (200km) és kiderült,hogy a piros giuliát már rég eladták,a stelvio meg egész hétvégén ki van adva. Sajnos akivel beszéltem,nem volt bent,hogy lebasszam.
Nem igazán vevőközpontú hozzáállás volt ez megint! :-(((
Kazes☻2018-01-13 16:33:56 // 3654
pettinke2018-01-13 07:28:57 // 3653
Na jó, egyszer össze kell fussunk :-)
zgi5212018-01-12 09:52:22 // 3652
azt lehet Connect menüből is.. mindenesetre érdekes a 3x vs. 5x :oo

köszönöm
zgi5212018-01-12 09:50:53 // 3651
akkor a kanyarkövető funkció hol marad? nem hiszem, hogy nem vennéd észre..
frenetikus! :)
pettinke2018-01-12 09:20:38 // 3650
na, hát a MES-ben nem lehet állítani az irányjelző villogások számát, maximum azt, hogy nyitáskor/záráskor pislogjon-e az autó.
pettinke2018-01-12 09:03:54 // 3649
az enyém biztosan a 35W-os, mert az rendeltem meg :-)
a konfigomat saját magam raktam össze.

PERIMETRIKUS ÉS VOLUMETRIKUS RIASZTÓ DEAD-LOCK FUNKCIÓVAL (8G2/O)
MUSZEREGYSÉG 7" TFT KIJELZOVEL (4GF/O)
VILÁGÍTÁS CSOMAG (8LZ/P)
Első és hátsó parkolóradar (508/O)
METÁL FÉNYEZÉS - MONZA RED (PIROS) (5DP/O)
VÁLTÓFÜLEK A KORMÁNYON (4WE/O)
OSZTOTT HÁTSÓ ÜLÉSEK 40/20/40 (195/O)
Elektromos napfénytető (400/O)
Automatikusan elsötétedő belső tükör (410/O)
KLÍMA PLUS CSOMAG (8LV/P)


a tárolórekesz azt hiszem a jobb lábtér jobb oldalán van, talán, esetleg :-)
zgi5212018-01-12 07:03:59 // 3648
most már kerekedik a story xenon ügyben. sztem a kereskedő maga sem tudja olykor, hogy az adott autó mivel szerelt.. az tény, hogy az olaszok csak bizonyos opciókat engednek együtt. akkor a Tied mégis a 25W-os lehet, kérdés hogy csak sw-es butítás e, és a mozgató mechanizmus a Tiédben is benne lehet..
most felfedeztem a komfort csomagban egy utasoldali tárolórekeszt, mint opciót.erről sem tudtam, talán az ülés alatt lesz. :)
pettinke2018-01-11 23:07:53 // 3647
van egy ilyen:
Világítás csomag
Tartalma:
Fényszórómosók
Bi-Xenon fényszórók (35W) kanyarkövető funkcióval(AFLS)


meg egy ilyen
Sport csomag 1
Tartalma:
Alumínium műszerfal- és ajtóbetétek
Sportos bőrkormánykerék
Alumínium pedálok és lábtartó
Bi-xenon fényszórók (25W)

de régebben még lehetett a 2 xenon verziót mint külön opciókat választani
Jani72122018-01-11 22:54:30 // 3645
a kanyarkövető lámpa ill. a lámpás dolgok melyik csomagban választhatóak?
pettinke2018-01-11 20:20:42 // 3644
hát... én az ilyen beltéri krómosításnak ellene vagyok, ez nem Mercedes :-)

a xenonból van 25 meg 35 wattos, nekem elvileg a 35 van, de eddig kanyarkövetésben csak a LEDeket vettem észre.

a rendszámot a múlt héten kiszedtem a tartóból, és kétoldalassal felraktam a fekete szerelőlapra. (a keretet ha odébb rakom, bezavar a radarba). így keret nélkül szép is, jó is.
zgi5212018-01-11 16:04:11 // 3643
közben megrendeltem az ajtókütyüt.. :)

nézd, ez sem rossz!
zgi5212018-01-11 15:54:31 // 3642
érdekes, a xenonban is van különbség? :o
én arra gondolok, hogy menetközben, látványosan mozgatja fénycsóvákat ; le-fel, balra jobbra követve a kormánymozgást.

az egyik fotódon nézve pedig azonos lehet a lámpatest.
a kanyarledek nekem is vannak, igen.

látom neked is "igényesen" felrakták az első rendszámot. :( én a gyári tartót leszedtem, és
a keretet közvetlen csavaroztam vissza. nem tökéletes, de jobb, mint volt.

ja igen, tegnap a nagy esőben sokat "hisztizett" az első radar. nem nyúltam hozzá, aztán kisvártatva látom, miután közölte, hogy meg kellene tisztítania szenzorokat kikapcsolta magát, mert világított a visszajelző a bekapcs. gombnál. aztán megnyugodott és viszakapcsolta magát mire hazaértem.
gondolom a pályán leszáradt. :)
pettinke2018-01-11 13:55:50 // 3641
nekem az a fajta xenon van, amiben kanyarkövetésileg van bent 2 bazierős LED, azokkal néz oldalra.

persze a céges gépen villogásilag nem tudom megnézni a MES-t, majd este.
(már a riasztó beltéri érzékelő és borulás jelző érzékenységeit lejjebb vettem, mert szélben elkezdett anyázni a kocsi :-) )
zgi5212018-01-11 13:13:47 // 3640
akkor a menünk azonos lesz. pettinke! :-)

az általad javasolt és letöltött on line leírás szerint:


kattogásom: :-)
5x

tippem szerint ez OBD-n szervízmenüben opció lehet ez.. :-)

más:
tegnap jól vizsgázott az aut. ablaktörlő; városban, pályán kamion mellett is.
a bi-xenox is szuper :-) főleg ahogy mozog a kormány és követi a kanyart,emelkedőt.
milyen lehet/ne a LÉD-es cucc?
pettinke2018-01-10 23:54:56 // 3639
a menü tartalma meg a funkciók szerintem függenek az országtól is.
nekem ez van:



és mondom, 3-at villog ;-)
Jani72122018-01-10 23:01:54 // 3638
az, hogy a 450nm elég-e valószínüleg attól is függ, hogy mi volt az előző autód :)
zgi5212018-01-10 14:25:14 // 3637
akkor nekem van új/abb sw-em? :-)
pettinke2018-01-10 14:06:17 // 3636
egészen biztosan 3-at villan, legalábbis nekem :-)
zgi5212018-01-10 13:53:26 // 3635
aprópó, ezt az új IBS -t szokni kell, tényleg újszerű a mechanizmus. igaza volt Tedinek a veloce videón, mindegy hogy város vagy pálya hasonlóképpen viselkedik. :)
zgi5212018-01-10 13:48:27 // 3634
onnan gondoltam, hogy nekem esetleg vmi régi sw lehet, mert a lenti videón gazdagabb a menü 0:03' -től:

videó
zgi5212018-01-10 13:41:14 // 3633
köszönöm!

"visszabillented"hát, ez mennyire kézenfekvő :) a józan paraszti ész ugye.
biztosan 5x villog, az előző olaszom is 5x csinálta már. másik olszunk 3x végzi. :o
érdekes ez.

köszönöm a linkeekt, nehézkes lenne enélkül rákéresni a fantázia névre.
igen a peremvédő is jó ötlet. lehetne alapból ilyen. :)
pettinke2018-01-10 11:29:26 // 3632
FCW működés részletesen:

The system provides the driver with acoustic and visual signals through specific messages on the instrument panel display.
The acoustic and visual signals before the system cuts in depend on the car speed.
No acoustic/visual signal is generated at speeds slower than 30 km/h.
Acoustic/visual signal is generated at speeds faster than 30 km/h, instead.
The system may lightly brake to warn the driver if a possible frontal accident is
detected (limited braking). Signals and limited braking are intended to allow the
driver to react promptly, in order to prevent or reduce the effects of a potential accident.
In situations with the risk of collision, if the system detects no intervention by the driver, it provides automatic braking to help slow the car and mitigate the potential frontal accident (automatic braking). If intervention by the driver on the brake pedal is detected but not deemed sufficient, the system may intervene in order to improve the reaction of the braking system, therefore reducing vehicle speed further (additional assistance in braking stage).
The system will intervene automatically in case of imminent collision or impact against a pedestrian crossing the road (speed under 31 mph (50 km/h)).


Sávváltás részletesen:
When you want to signal a lane change, move the lever until the first impulse (about half stroke).
The direction indicator on the selected side flashes three times and then switches off automatically. To turn of the flashing before the end of the cycle, move the lever in the opposite direction until the first click (about half way).
pettinke2018-01-10 11:15:46 // 3631
az FCW beavatkozásának több szintje van. először csak szól neked, hogy fékezz. aztán ha mégsem fékezel, akkor fog ő helyetted, de ahhoz még közelebb kellene engedni a célpontot :-) a menüben valóban csak az érzékenységet tudod állítani, hogy mennyire előre szóljon. de a beavatkozás két külön fázisa akkor is megmarad.

nekem mintha az lenne a fejemben, hogy 3-at villan sávváltásra. de ha villogás közben a kart az ellenkező irányba billented, akkor abbahagyja ám.

Aliról ezt a cuccot rendeltem.

azóta jött mégegy dolog: acél peremvédő a csomagtartóba.
zgi5212018-01-10 10:26:17 // 3630
@pettinke

bocsáss meg, hogy Téged zargatlak, de ahogy látom Te vagy relatív aktív tulaj..
pár kérdés még a használat során felmerült:

*az FCW menüben én nem látom azt a lehetőséget, hogy a warning mellett beavatkozzon.. annyit látok a funkciónál, hogy ON illetve Far, nem tudok mélyebbre menni. ma éppen jelzett 1x a műszerfalon "Brake" felirattal, gondolom közelinek érezte a pályán a ráfutási távolságot.. Olyan magas füttyenő v. dudáló hangzás kíséretében.
de olyan gyorsan eltűnik a jelzés, ha éppen nem pillantok oda észre sem veszem , csak a hangjelzést hallom. fékező beavatkozást nem éreztem még.
tegnap este sötétben, minth a egy gyalog túl közel jött volna is "füttyentett" Julis


*az index kapcsán lenne kérdésem, a sávváltás csak 5x -i villantással megy. ez olykor soknak tűnik, elég lenne a ha érintésre 1-2x-i villantás.lehet ezt menüben vhol állítani? láttam már a minap Giuliát pályán, előttem ment és mikor lehúzódott 2x villant, nem értem hogy csinálta :)

*azt ajtó foganttyúba rendelt gumi tálcának az Aliexpress linkjét megtudod osztani?

köszönöm

ui:
a nyomatékról.. hétköznapi közlekedéseben ez 450Nm több mint elég, pedig én eddig csak az N állásban használtam igazán az elmúlt pár száz km alatt az autót.
fogyasztásról majd pár tankolás után, de jól alakul. :)

alapvetően a 200 lovas benzinest szerettem volna. sokat vártam, hogy érkezzen tesztautó. de az atutomata váltóval finoman szólva nem volt jó -városban(!). azt max. manuállal venném. ezt az automata váltót a 2.2D -hez rakták össze, hangolták Giovanniék. és akkor nem is beszélek a fogyasztásról, mert a 9-et hoztam volna vele. szal nem ez volt az oka, hogy nem azt választottam.

nyilván a 280lovas a négy kerékkel más világ, de nem is ennyibe kerül. :)
Haddel2018-01-08 21:01:19 // 3629
Tapasztalat még nem nagyon van ,de majd kialakul ez is😃
Jani72122018-01-08 19:49:52 // 3628
az a baj, hogy még senkinek nincs tapasztalata ezekről, pl szerintem le kellene ültetni kapásból vagy 3 cm-t, de tuti a vogtland nem gyárt még hozzá rugót
Haddel2018-01-08 06:46:07 // 3627
Múltkór volt itt is szó róla ,hogy a két változat hardverileg azonos ,csak a motorvezérlő elektronika más. Úgyhogy a 200 lovas talán még jobb vétel ,ár-érték arányban.
Jani72122018-01-07 18:00:24 // 3626
Volt bent egy Veloce, holnap megnézem mit lehet kihozni a dologból, de jobb lenne a 280 -as az tuti. :)
Szabolcs 1592018-01-07 17:51:22 // 3625
Ha van lehetőséged akkor benzines 280 le vagy 200 le
Jani72122018-01-07 17:46:04 // 3624
tavaly tesztvezettem egy 280le Giuliát az nagyon ok volt, hozzászoktam a V6-hoz az a baj :( Holnap elmegyek megint a kereskedésbe aztán meglátjuk
Szabolcs 1592018-01-07 17:33:43 // 3623
Látom nem vagyok egyedül akinek kevésnek tűnt a 180 le ,159 150 le volt mikor teszteltem a julist de valahogy csalódtam ezért nem vettem inkább ki vártam a benzines stelviot 280 le q4 automata imádom
Jani72122018-01-07 16:49:13 // 3622
Köszönöm a választ! Van rajta váltófül, próbáltam azzal is kicsit játszani, természetesen nem volt ídőm mindenre. A felszereltség miatt csábít csak kicsit csalódott voltam, mert az összkerekes 59 után ami 322nm azt gondoltam, hogy ez majd jól beletól az ülésbe, aztán ez valahogy nagyon nem úgy volt :(
pettinke2018-01-07 16:43:15 // 3621
Én elégedett vagyok vele - két dolgot tennék hozzá, ami miatt furának érezheted:

- hiába nagyon okos az automata, és Dynamic módban gyorsan pakolgatja a fokozatokat, ha akarsz valamit és tudod előre, nyúlj bele a váltásba. Ha van a kormányoszlopon váltófül, akkor ezt automata módban megteheted! Ha nincsenek fülek, és mégsem vált vissza eléggé gyorsan, akkor taposd túl a gázpedált az alsó "határoló" álláson, akkor észhez kap még Advanced Economy állásban is.

- az Euro6 miatt a motor karakterisztikája olyan, hogy lent tol egy nagyot, aztán fent nem tol mégegyet, hanem "elfogy". Ezt sajnos szintén csak a váltásokkal lehet kompenzálni.

(Viszonyítási alapjaim: 159 1.9 JTDm 150 LE manuál, ennek a motorkarakterisztikája sokkal jobb volt a fenti tartományokban is; 166 2.0 V6 TB 200 LE manuál, ez egy másik mese, a Busso énekel 6000 fölé is :-) )

De eddig megoldottam vele minden szituációt...

Nekem a próba autó kézi váltós volt, az szerintem felejtős. (Van más autóm, aminek a kézijét nem fogja semmi űberelni úgysem)
Jani72122018-01-07 16:33:45 // 3620
Sziasztok, véleményekre lennék kíváncsi attól akinek van 2.2 180le autómatás Julisa. Elégedett-e a teljesítményével és a dinamikájával. Kiszemeltem egyet mentem is vele egy próbát, de kicsit kevésnek éreztem annak ellenére, hogy 450nm a megadott nyomaték érték.
Haddel2018-01-07 11:07:52 // 3619
Király hír! Ugyanez az weblap feldobott egy linket ahol a 10 legszebb luxusautó belső található,Második oldalon a Giulia belseje
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.