Fórum >> Típusok >> Giulia

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2017-05-27 09:29:03 // 3377
Hát függőlegesen nem tud hová terjeszkedni :-)
RomeoOne2017-05-27 01:01:50 // 3376
Wow ez jó, köszi. Az mondjuk furcsa, hogy a méretarány nem marad azonos, csak vízszintes irányban nyúlik meg a nagyobb.
Béci2017-05-26 20:36:28 // 3375
Itt talán látszik :

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2017-05-26 13:14:41 // 3373
Erről van egyébként valami összehasonltíás, ahol látszik, hogy mekkora a kép az egyik meg a másik esetben, mert ilyet nem nagyon találtam.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2017-05-26 12:02:29 // 3371
A Giuliában mit jelent a "Alfa UConnect 3D nav 8,8" "? Középre a 6,5"-os navi helyett beraknak egy jóval nagyobb kijelzőt?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Szabolcs 1592017-05-22 19:14:48 // 3368
A hétvégén sikerült ki probálnom a táltos paripát vérig alfa futómű nagyon ott van fék brutális 510 le hát az beteg le ül az auto fara és úgy tol előre akár egy repülőgép kell nincs rá szó
BCS2017-05-21 11:14:06 // 3367
A TCR is jön idén, ott legalább van Alfa is a mezőnyben.
droberto2017-05-20 20:48:09 // 3366
Ott ültem a célegyenes végén. Kb. jobb hangja volt, mint bármelyik ott futó szériának. Ja... és kb. bármelyiknél gyorsabb is lett volna, ha akar. :)
Kazes☻2017-05-20 19:56:26 // 3365

Őrületes...! :)
RomeoOne2017-05-18 22:56:03 // 3364
Bekapcsoltam most az M4-et és a WTCC hungaroringi versenye van, ahol Michelisz Norbi defektet kapott. Épp a rajtra kapcsoltam oda és majd leesett az állam. A felvezető autó sárga szirénákkal egy vörös Giulia QV volt :O
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
BCS2017-05-15 18:21:32 // 3362
Nekem kifejezetten nem tetszett Vályi Pista tesztje, olyan semmilyen volt...nem "vályis", ráadásul egy csomó helyen tévedett benne.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Forsberg2017-05-11 14:24:36 // 3359
Mindenhol elájultak a Giuliáról, mint élvezeti cikktől, ahol a vezetés igazi öröméről volt szó. Itthon egyedül az Az Autó-s Surányi kötött bele, de ő szerintem már kezd szenilissé válni, hallgatni is rossz a szerencsétlen vénembert.
RomeoOne2017-05-11 13:31:42 // 3358
Szubjektív, bár a német újságírók BMW imádata, valószínűleg nagyon is objektív okokra vezethető vissza, amit a bankszámlájukra belépve lehetne látni.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
vzsiros2017-05-11 13:07:47 // 3356
oké srácok, és én el is hiszem... ;-)

Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...

Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
deportivo2017-05-10 20:01:01 // 3355
Jó lett a videó, remek ez a kocsi!
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tedi2017-05-10 14:04:58 // 3350
Egyértelműen igen.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tedi2017-05-10 12:39:27 // 3348
Jaj, és a lényeg: elnézést kérek.
Tedi2017-05-10 12:36:38 // 3347
Az ember tesz felelőtlen kijelentéseket. Annyira be voltunk zsongva, hogy akkor hirtelen ezt gondoltam. Nyilván ma már másként látom.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2017-05-09 08:33:59 // 3342
Köszönöm azért :DDD
RomeoOne2017-05-09 08:32:38 // 3341
Miért, új M5-öst is vezettél/teszteltél? Mert ha igen, akkor OK, de ha nem, akkor mi alapján tudod így kijelenteni? Nem azt mondom, hogy nem tudnám elhinni akár ezt a kijelentést is, csak eddig nem láttam, hogy ennyire széleskörű autózási tapasztalatokkal rendelkeztek más autómárkák terén is. Mert ez egy elég súlyos állítás volt egy olyan autóval szemben, ami már egy nagyobb kategóriában játszik.
Ha belinkelném a Bimmeres ismerősöknek ezt a videót, akkor az lenne, az első kérdésük, hogy kik is ezek a srácok és linkeljem már azt a videót is, ahol az M5-öt tesztelik, különben nem vennének komolyan.
Nekem ettől függetlenül átjött a videó, tetszett. Mert volt még pár érdekes részlet, amit jobban megvilágított ez a teszt, mint más Giulia tesztek. Csak az ilyen apróságok miatt ez inkább olyan Alfásoktól Alfásoknak jellegű lett. Ez persze nem baj, lehet, hogy pont ez volt a cél :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Forsberg2017-05-09 07:50:45 // 3339
Nagyon jó teszt, gratulálok!
A belső vágóképek előtt, jó lett volna egy porszívózás. :)))
BeeGee2017-05-08 12:03:43 // 3338
Igazából ezt a saját infotainment rendszert el kéne engedni az autógyáraknak, mert egyiknek sem megy.. :)
Tekerőn firkálgatni szintén gáz, Alfa megoldásánál spec az érintőképernyő sem játszik, mert az érintő felület túl messze van a kijelzőtől, ezért nehéz lenne oda bökni ahová (fél cm hézag már használhatatlanná teszi, az ív miatt meg kell neki).

Szóval én hagynám h az AA vagy Apple Play vezérelje a teljes autót, még az utazási adatokat és a szerviz igényeket is.
Tedi2017-05-08 11:19:42 // 3337
Nyilván számok alapján nem veri, hogy is verhetné. De vezetési élményben azért kicsit más a felállás...
Stef2017-05-07 18:20:49 // 3336
Sajnos a Waze még jelenleg se érhető el se AndroidAuto, se ApplePlay platformra. A másik "sajnos" pedig hogy ezek a platformok nem egyenlőek a mobiltelefonokon futtatott változatokkal. A legutóbbi AA kb az Android 5.0-nak felel meg, és félő hogy nem támogatják majd a 3-4 évnél idősebb eszközöket...
Sajnos el kell fogadni hogy egy 10-15 éves majdankori autóba egy igazán őskövület, cserélhetetlen multimédiarendszer lesz...
Más kifogásom egyébként nincs az autóval szemben! :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2017-05-07 16:57:20 // 3334
Mondjuk nekem érintőképernyős biztos nem kéne, mert rosszul lennék, ahogy az a gyönyörű matt fekete idomon, ami mögé a kijelzőt rejtették, tele lenne ujjlenyomatokkal. De ez a touchpad-os változat jól hangzik. Sajnos nem 4-5 év múlva kell Giuliát venni, hanem 8-9, amikor már a facelift-es kerül a használt piacra. Még több idő... :(
Halesz2017-05-07 16:47:44 // 3333
7-9 évvel ezelőtt vagány lett volna...

De amúgy hamarosan érkezik a touchpad-os változat, amikor a tekerő felületén tudod bevinni a betűket, és lesz Android Auto / Apple CarPlay is.

Bár mindezeken túl szerintem 2017-ben kellene egy érintőképernyős kijelző is ezen a szinten.
RomeoOne2017-05-07 16:45:05 // 3332
Igen, annál a résznél én is néztem, hogy akkor most mi van, mert hogy a QV padlóra tudja küldeni az M4-et, azt el tudom képzelni, de hogy a Veloce az M5-öt? Így kicsit komolytalan :)
Igazából rengeteg Giulia tesztet megnézve egy dolog van ebben a videóban, amit még sehol máshol nem láttam. Végre bemutatták, hogy mitől is szidják annyira a naviját. Az a tekergetős beírás tényleg gáz.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Haddel2017-05-07 15:04:15 // 3329
Szerintem ebből a mondatból szállóige lesz😃
Amúgy meg nagyon jó lett a teszt,bár furán hangzik ,hogy,élvezetesebb egy m3 vagy m5-nél.
Nagyon kívánatos az autó,kipróbálnám😃
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.