Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻2017-12-13 10:20:59 // 2628
Durva! Mondjuk tele szerelvénnyel már nem lenne olyan vicces, mint ahogy most nevettek rajta a távárisok.... :)
Zsolt1552017-12-13 08:48:45 // 2627
Kicsit OFF, de ebben a topicban szokott ilyen téma lenni. :-))
Az oroszoknál nem áll le a metro, ha nyitva marad az ajtó. :-)))
GT Ɨ|ѯ2017-11-19 16:44:24 // 2624
50 év múlva talán.........
Zsolt1552017-11-10 08:12:37 // 2623
Pedig dolgoztak rajta pár hónapig. Kiváncsi lennék, hogy ki és hogyan vette át.
Jani552017-11-07 11:35:18 // 2621
Igen, kb a IV. orbánkirályság alatt (ha megéljük). Addig marad nekünk a félévente besüllyedő, leszakadó csatornafedlapok tízezrei, mert itt újonnan is csak minden tizedik, ha sikerül.
Buksi2017-11-07 11:34:29 // 2620
Ááá... nálunk ilyen soha nem lesz!
Jani552017-11-07 11:31:43 // 2619
Itt, Viktormegyében, a Velence-Pusztaszabolcs 8km-es szakasza ennél sokkal ramatyabb volt! Amikor készült az M6 megyei szakasza, a 22-40tonnás kőszállítók teljesen leszakították az épülő út irányába menő sáv jobb oldalát fél km-es hosszokban, volt ahol 30-40cm(!) mélységben, volt, ahol az árok felé eltűnt az útszéle... (amikor a 40tonnás kamion is beborult az árokba) Aztán belejavítottak, az is feltöredezett, felszakadt, kisodorták a kerekek... Aztán helyreállították a Pusztaszabolcs felé menő oldalt, de szgk-val nagyon lassan és nehezen volt járható, kb 8 éven keresztül. Aztán, láss csodát, 2 éve lsimonhelyinagyúr intézkedett: (hogy ne legyen olyan nagyon kirívóan szembetűnő dolog a sokkal jobb állapotban lévő, Zichyújfalu-Agárd útvonal teljeskörű felújítás: mert itt van az Agárdi részen a tanyája...) fel kell újítani a Velence-Adony útvonalat is! Na ekkor készült el V-Pszabolcs-Adony útvonal felújítása, de csak az M6 fel-lehajtóig. Innentől Adonyig nem, az gondolom, csak a költségvetésben volt bent.
Szóval, a képeken bemutatott útrészek asztalsimaságú szakaszok az itteni volt állapotokhoz képest. (de természetesen ez is kritikán aluli, annak ellenére, hogy pörög a gazdaság ezerrel)
De a lényeg, hogy Felcsúton is elkészült a körforgalom, hogy az akadémia, a stadionok és a focipályák, no meg a semmiből a semmibe vezető híres kisvasút jól megközelíthető legyen. Bocsánat, ha hosszúra sikeredett.
Kazes☻2017-11-07 09:09:16 // 2618
Jimmi T.2017-11-04 15:44:20 // 2617
"Besokallt egy magyar " és megállt fényképezni a Sárospatak-Kisvárda "főútvonalat "


Mindez Orbán G Viktor uralkodásának 8. évében,
24.000.000.000.000. uniós , felzárkóztatásra szánt forint eltékozlása után .
Kazes☻2017-11-01 22:54:46 // 2616
Ilyen is van... :o
:)
Zsolt1552017-10-28 21:07:32 // 2615
Az valószínűleg sok helyen van. A gond az, hogy nem globálisan néznek valamit.
Kazes☻2017-10-28 20:10:55 // 2614
Nekik meg kevesebb, vagy épp semmi nokiás doboz nem jut...
Zsolt1552017-10-28 19:44:00 // 2613
Amig korlátolt emberek vannak ott, ahol ... A számokat nézik csak, hogy közvetlenül mennyi bevétel és kiadás van. Viszont vannak olyan közvetett kiadások, amelyek nem ott jelentkeznek, ezért másként kezelik.
Kazes☻2017-10-28 19:32:55 // 2612
Igen, ám láthatod, hogy ott is mily meglepő, felsőbb szinteken vannak ellene... : /
Zsolt1552017-10-28 19:30:41 // 2611
Ezek szerint van ahol komolyan gondolják, hogy az utazási szokások megváltoztatásával tegyenek valamit a tisztább környezetért.
Kazes☻2017-10-27 16:34:49 // 2609
Akkor Warbi + négyes index! ;)
Coyote2017-10-27 15:22:59 // 2608
Legyen így én benne vagyok. Meg mutatjuk azoknak milyen egy szép autó. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-27 15:12:44 // 2607
Simán :-) Csinálunk egy Sanghaji Alfa találkozót. Konténerben elvitetjük az autókat is. Biztos nyílik majd Alfa szalon ott is, hátha tetszik nekik az ötlet :-D
Coyote2017-10-27 15:03:12 // 2606
Egyszer magaddal vihetnél ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-27 11:30:32 // 2605
Nem, annyira gyakran nem szeretek én ott lenni :-) Itthonról mozgatom a szálakat :-)
Kazes☻2017-10-27 11:23:57 // 2604
Tán most is ott vagy...?! :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-27 11:16:31 // 2603
Kínában is a metrót, vasutat tolják, illetve dugig van a város (Shanghai, Peking) bérelhető biciklikkel. 40Ft-ért mobil app-al kinyitsz egy biciklit, mész ahova akarsz és ott hagyod ahol akarod. És relatíve ésszerűen oldották meg a kitiltósdit és az elektromos autó ösztönzést is. Benzin, dízel, az mindegy, 3.5M Ft-nak megfelelő összegért kapsz rendszámot(!). Ez csak, hogy autód lehessen Shanghajban. Az elektromos autók vagy sokkal kevesebbért, vagy teljesen sarc nélkül kapnak, erre nem emlékszem. Az eredmény látható és hallható. Nyilván, akinek ennyi pénze van rendszámra, nem lepukkant vackokkal jár. Az elmúlt években olyan szinten fiatalodott a járműpark, hogy meglepett. És láthatóan sokkal több a felsőbb kategóriás limuzin. Nem véletlenül van kint a reptéren a Maserati Ghibli reklám. Itt tényleg célközönség van, pár nap alatt annyi Qp-t, Ghiblit láttam, mint eddig életemben összesen. Tesla-ról nem is beszélve. Este a városközpontban egy sejtelmes morajlás a háttér zaj. Nem hallani igazán a forgalmat. Az új útjaik minősége is olyan, hogy halkak rajta a gumik. Ezt Tajvanon is figyeltem, nincs gördülési zaj, ami az aszfalt minőségének köszönhető jórészt. Németországban találni néhol ilyen halk pályaszakaszokat. Eléggé döbbenetes élmény a három legnagyobb felhőkarcoló tövében az emelt gyalogúton mondjuk kora este szétnézni. Sci-fi az egész. Azok az épületek, a fények, a morajlás, amit egy Porsche hat hengere és visszadurrogása egy pillanatra megtör.
Kazes☻2017-10-27 10:54:51 // 2602
Kazes☻2017-10-19 18:23:54 // 2601
Kazes☻2017-10-06 20:48:44 // 2599
Na, jaaa... ez a legegyszerűbb... mint a rossz útra kitenni a harmincas táblát... pff... : /
Zsolt1552017-10-06 20:42:24 // 2598
Tavaly tavasszal kezdték el az Ócsai úti felüljárót felújítani. (Előtte 2006-ban volt.) Nyáron még szeptember 30 volt kitéve, aztán 2 hónapig nem láttam táblát, most meg ezt tették ki.

Zsolt1552017-09-12 10:23:26 // 2596
Júniusban kifelé menet Németországban a 2×3 + plusz leállósávos kb.8-10km-es autópályaszakaszt akkor kezdték kibólyázni és terelni amikor odaértünk. Na, mondom haza felé jól ráfaragunk. 3 nap múlva nézem a telefonom, hogy merre kerüljünk, hol nincs vagy kisebb a torlódás. Végig zöldet jelzett a térkép. Addigra a felmart, újra aszfaltozott és útburkolati jellel ellátott szakasz teljesen készen volt.
Igaz nem jellemző, meg ilyen csak a "haldokló" nyugaton létezik. Bár az is lehet, hogy egyszerűen csak elkapkodták az egészet és azért végeztek ilyen gyorsan. :-))
Zsolt1552017-09-12 10:13:24 // 2595
M5 bevezetőn a Határ úti felüljáró 3,5 hónap munka(?) után 2016. december elején elkészült. Az átadási határidő egyébként 2016.december 31 volt. Majd január végéig egy biztonsági őr vigyázott kettő paletta szegélyköre. Január 20-án részben emiatt történt ott egy halálos baleset is.
Aztán a hónap végén sikerült is átadni, igaz egyes részeken rosszabb lett a minőség, mint amilyen a munkák kezdetete előtt volt. Aztán márciusban az FKF kivonult és kijavította a két hónappal előtte átadott szakasz egy részét. Mivel nem a felújítást végzők dolgoztak, így csak remélni lehet, hogy ráterhelték a kivitelezőre és nem adófizetői pénzből ment.
Gegee2017-09-12 10:08:09 // 2594
Nagykanizsán található ez a "blokád"! :) Viszont, messze nem volt olyan vészes az úthiba, hogy valóban lezárva legyen hónapokig. Az a baj, hogy mostanában adták át a forgalomnak, ahhoz képest lett rossz elég rövid idő alatt. Ha így járnának el a többi hibával is, akkor a fél város blokád alatt állna, de valószínű, hogy az összes magyar város is. Amíg meleg volt, nem csinálták meg, jön a hideg, fagy, hó, trutyi, majd akkor ráöntik a latyakra a friss aszfaltot, ami jövő tavasszal egyben jön fel és indul a banzáj elölről.
Kazes☻2017-05-29 08:49:05 // 2589

:(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-16 09:14:32 // 2587
tán alsórendű utakat kéne helyre pofozni itthon, katasztrófális a helyzet, bulgária 2...
Kazes☻2017-03-05 22:36:22 // 2585
Ha valahol haladni is akarnak...
Edyboy2017-02-18 06:50:46 // 2584
Kár,hogy kamu a hír...
Kazes☻2017-02-17 18:37:57 // 2583
Mintegy 3000 milliárd forint jut útépítésre és útkorszerűsítésre a következő években - adta hírül a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.

Igazán örömteli... Addig is legalább marják le a puklikat a jelenlegiekről, főleg az úttesten teljesen keresztbefutókat... szinte nekem fáj, ahogy felüti a futóművet...
MiszöszFőnök2017-02-17 08:34:36 // 2582
Na az már igaz, hogy a méret aaaz nagyon fontos :)
Edyboy2017-02-17 07:14:48 // 2581
A 61-es út hosszabb,nem beszélve az 51-esről és akkor még szóba sem hoztam az 31-est. Egyszóval a méret a lényeg :-) Meg a rajta menő forgalom. A 44-es mondjuk kétszer hosszabb és 10 szer forgalmasabb a 41-esnél de hát az utóbbi a Nagy Szovjetúnióba vezet :)
A 72-es út meg mindössze 7 km hosszú,illetve rövid. Kár volt elnevezni ilyen kurta utat :)
Kazes☻2017-02-16 10:58:38 // 2580
Igen, valahogy így lesz ez majd idehaza... csak mindezek előtt nálunk felvesznek némi unnniós támogatást jó vastagon, hogy támogassák magukat, nehogy már valami bajuk legyen az engedélyezéstől... Később (sok évvel) majd talán nyomozgat a zunnnió, aztán még pár évig pereskednek... és a többi, és a többi... : (
MiszöszFőnök2017-02-16 07:30:20 // 2579
Ahhh szuper. Teljes mértékben kielégültem a jogszabályodtól. Köszönöm. Tanulmányozni fogom azt a bizonyos "szektor elvet".
:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak