Marklar1552020-02-25 22:26:29 // 2540
Szerintem rákeresel a googleban és találsz is. Van itthon is cabrio tető javító cég.
Zolibácsi2020-02-24 10:10:43 // 2539
Vettem még egy puntó cabriót bontásra kb egy középkategóriás telefon áráért 90.000 Ft.
De olyan jó állapotban van hogy nincs szívem elbontani.
Ha foglalkozik valaki kabrió tető javítással, konkrétan, hátsó fólia ablak cserével, akkor inkább megcsináltatom az enyémet és nem bontom el a másikat.
De olyan jó állapotban van hogy nincs szívem elbontani.
Ha foglalkozik valaki kabrió tető javítással, konkrétan, hátsó fólia ablak cserével, akkor inkább megcsináltatom az enyémet és nem bontom el a másikat.
Kazes☻2020-02-13 18:30:42 // 2537
Ha jól láttam, akkor egy fekete Ferrari 488 GTB-vel találkoztam nemrég a Savoya parkolóban... :) No, de ki tesz le egy ilyen verdát, egy ilyen parkolóban... és egyáltalán egy ilyennel bótba menni?! :-o
Kazes☻2020-02-10 20:33:35 // 2536
Hibriddé változott a legendás kisautó
Itt már tesztelik is... hogy aztán mi kerülhet az Alfába is! :)
Itt már tesztelik is... hogy aztán mi kerülhet az Alfába is! :)
Béci Ɨ|ѯ2020-01-11 05:56:24 // 2535
Ez valójában sajnos csak egy átemblémázott Chrysler Sebring.
tdemeter2020-01-10 22:24:52 // 2534
Ma az utcán sétálva láttam egy Lancia Flaviat. Feltűnt, hogy valami fura, kissé németes hátuljú autó, amit még sosem láttam.
Itthon néztem meg mi is az.
A Flavia olyan ritka, hogy az egész hahun 1 db van eladó. Az autoscoutom meg 23 ha jól számoltam. Szóval érdekes élmény volt.
Nem lehetett hosszú életű típus.
Valaki ismeri esetleg?
Itthon néztem meg mi is az.
A Flavia olyan ritka, hogy az egész hahun 1 db van eladó. Az autoscoutom meg 23 ha jól számoltam. Szóval érdekes élmény volt.
Nem lehetett hosszú életű típus.
Valaki ismeri esetleg?
Kazes☻2020-01-08 22:35:35 // 2533
Zolibácsi2019-12-11 07:59:29 // 2532
Kazes☻2019-12-11 07:55:12 // 2531
Jó kis igásló, Grat! :)
Nekem személy szerint a korábbi verzsön jobban tecc. ;)
Nekem személy szerint a korábbi verzsön jobban tecc. ;)
gradvolttomi2019-12-11 07:08:03 // 2530
Buksi2019-11-06 08:45:03 // 2529
Hát ez lég fura. :-))
RomeoOne2019-11-05 23:06:39 // 2528
RomeoOne2019-11-04 17:45:52 // 2525
Nem minden olasznak vannak problémái :)
Bombaformában a Ferrari
Bombaformában a Ferrari
RomeoOne2019-10-21 16:04:57 // 2524
Buksi2019-10-17 13:50:50 // 2523
Hát az sem normális, aki ezt árulja. :-/
Kazes☻2019-10-16 17:51:53 // 2522
RomeoOne2019-10-12 19:47:39 // 2521
Norbert1592019-10-04 07:55:12 // 2519
Egy kérdéssel fordulok Alfás kartársaimhoz. 😀
Mit szólnátok egy Klub tagsághoz Gyöngyösi székhelyű alapítással. Első sorban kapcsolat építés, szervízelés természetesen tagoknak munkadíj és anyag kedvezményekkel, műszaki vizsgáztatás, autó kozmetika, karosszéria javítás, fényezés és egyéb szolgáltatás.
Mit szóltok? 😉
Alfa Romeo Klub Heves Megye - Gyöngyös -
Mit szólnátok egy Klub tagsághoz Gyöngyösi székhelyű alapítással. Első sorban kapcsolat építés, szervízelés természetesen tagoknak munkadíj és anyag kedvezményekkel, műszaki vizsgáztatás, autó kozmetika, karosszéria javítás, fényezés és egyéb szolgáltatás.
Mit szóltok? 😉
Alfa Romeo Klub Heves Megye - Gyöngyös -
RomeoOne2019-10-03 21:34:28 // 2518
1900 lóerős elektromos hipersportautót dobna piacra a Pininfarina
a Battista gyártása 2020-ban kezdődik Olaszországban
a Battista gyártása 2020-ban kezdődik Olaszországban
Kazes☻2019-09-28 17:38:19 // 2517
RomeoOne2019-09-27 16:09:20 // 2516
A Maserati elárulta, mit tervez a közeljövőre
A sajtóközlemény központi mondanivalója – azon túl, hogy a Maseratinál is sok minden lesz elektromos a jövőben – hogy a márka minden gyártási tevékenysége Olaszországban marad. [...] Az FCA csoport vezetése ennek kapcsán ígéretet tett, hogy az Alfa Romeo és Maserati márkákat nem költöztetik el, és a Maserati esetében tartják is magukat az ígérethez.
Egyébként a dátumok/határidők legalábbis megmosolyogtatóak, annak fényében ,hogy az Alfa mennyire csúszik mindennel...
A sajtóközlemény központi mondanivalója – azon túl, hogy a Maseratinál is sok minden lesz elektromos a jövőben – hogy a márka minden gyártási tevékenysége Olaszországban marad. [...] Az FCA csoport vezetése ennek kapcsán ígéretet tett, hogy az Alfa Romeo és Maserati márkákat nem költöztetik el, és a Maserati esetében tartják is magukat az ígérethez.
Egyébként a dátumok/határidők legalábbis megmosolyogtatóak, annak fényében ,hogy az Alfa mennyire csúszik mindennel...
Kazes☻2019-09-26 09:35:53 // 2515
RomeoOne2019-09-19 00:30:35 // 2514
Marklar1552019-09-11 16:43:43 // 2513
Kazes☻2019-09-06 21:38:24 // 2512
RomeoOne2019-08-01 22:02:19 // 2511
RomeoOne2019-07-30 08:53:29 // 2510
VKG699!!! (4x156+75)2019-06-26 21:26:16 // 2509
Ahány küllő annyi csavar? Ó. Az érdekes lehet.
Marklar1552019-06-26 20:41:10 // 2508
Marklar1552019-06-26 20:38:56 // 2507
Ezen már nem tudok segíteni. :D
VV62019-06-17 17:45:40 // 2506
Jó ez a szín.
Csak azt nem szeretem, amikor az ötküllős felni négycsavaros. Olyan diszharmonikus dolog.
Csak azt nem szeretem, amikor az ötküllős felni négycsavaros. Olyan diszharmonikus dolog.
Buksi2019-06-17 12:41:27 // 2505
Óóó... kezdesz papásodni. :-DDD
Marklar1552019-06-17 10:32:40 // 2504
Ma is jó hangja volt. ;)
Marklar1552019-06-17 10:31:15 // 2503
Rolee462019-06-17 08:58:45 // 2502
Jéé,egy tegnapal több van🤔😂
Rolee462019-06-16 22:14:30 // 2500
Tegnap nagyon jó hangja volt tegnap a benzinkúton😉
Buksi2019-06-16 21:15:41 // 2499
Baszki, ez egy terepjáró. :-DDD
Mé' van ennyire fent a segge? :-DDD
Mé' van ennyire fent a segge? :-DDD
Marklar1552019-06-16 20:57:19 // 2498
zgi5212019-06-16 19:13:23 // 2497
a GP 1.2 szivo ami nem javasolt az tenyleg csigakocsi.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
RomeoOne2019-06-16 19:06:00 // 2496
Akkor, ha aktuális lesz lehet kereslek (jövő év eleje), ha foglalkozol majd ilyesmivel :) Ahogy nézelődtem, itthon 1.4T-jet Linea nem sok van. Szívóból mondjuk akad kínálat...
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 18:54:55 // 2495
Csak annyira nyomatékosan írtad, azt hittem oka van :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
zgi5212019-06-16 18:22:57 // 2494
ahogy írtam semmilyen negatív tapasztalatom nem volt, még izzót sem cseréltem.
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.
nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.
én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.
nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.
én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
zgi5212019-06-16 18:18:34 // 2493
nem akartalak elbizonytalanítani, szíved joga a döntés. egyszerűen nem a pár kilométeres és ez alatt többszöri beindításra való motor a T-jet -szvsz. Káoszfalván is a borzasztóan sajnáltam vele a dugózást.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
Forsberg2019-06-16 15:43:18 // 2492
Nekünk évek óta van egy 1.4 tjet Bravo, szinte csak rövid távokra van használva, de csak a kopó alkatrész ami kell neki.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 15:27:37 // 2491
Miért NEM? Műszakilag semmi nem indokolja. Volt negatív tapasztalatod? A motor szívócső befecskendezéses, nem hajlamos kokszolódásra. A turbó fix geometriás (mint a benzinesek általában), nem hajlamos semmilyen meghibásodásra. Az egyik legjobb "mindenes" motor, és azzal már normálisan lehet közlekedni is ( a 120 lovas elég).