Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Dzsozy2017-05-28 12:01:21 // 52784
Szép napot!
2.2 JTS-ről szedte le valaki az olajteknőt? Olajszenzort kell cserélnem, ami sajna abban van. Csavar meghúzási nyomaték érdekelne, vagy valami okosság.
Alfabundi2017-05-27 20:46:37 // 52783
Ez is jó gondolat, köszi, nèztem másfeles alu, mèg ellenáll!
Kimis1112017-05-27 15:02:21 // 52782
Meg kéne nézni,hogy a lefalazás nem-e égett át
Alfabundi2017-05-27 11:35:52 // 52781
Köszönöm a tanácsokat nektek amúgy!
Alfabundi2017-05-27 08:38:26 // 52780
Ja. Hát az nincs másik.. De legalább dobna valami hibát de semmi.
blackbird002017-05-27 07:57:28 // 52779
Én a szelep vezérlésére gondoltam, nem magára a szelepre:)))) Azt az ECU végzi. OFF autóval már jártam így, ECU csere után jó lett.
pettinke2017-05-27 07:50:55 // 52778
Az elvileg mindegy neki, huzogatja magában a lefalazott EGR-t.
Valami elektromosság lesz az mégi, ha tényleg megesküszöl rá, hogy nincs lyukas / repedt csöved.
Rossz csatlakozó, kidörgölt kábel?
pettinke2017-05-27 07:44:21 // 52777
Összeérnek a szakadt vezetékek a csomagtartó fedélbe vezető kábelkorbácsban...
Alfabundi2017-05-27 06:03:17 // 52776
Próbáltam másik vákumszeleppel, azzal se volt jó.
Alfabundi2017-05-27 06:00:17 // 52775
1 ève van meg, 25ezret mentem vele. Eddig ilyen volt, h 2300 körül csökkent a nyomás nem foglalkoztam vele bőven elèg volt nekem így is, van egy zx6osom ha száguldozni akarok. Csak egy hete megfordult a kocka ès 2300 alatt nem ment, füstölt ez már zavart. Így vettem Olaszból ,h már bent volt az egr falazás csak azt nem tudom,h ki lett e írva az agyából. Lehet, h nem ès azèrt nem müxik rendesen. Azt kène megnèzetnem vkivel èn erre is gondoltam.
blackbird002017-05-27 05:24:55 // 52774
Hát ezt sajna nem tudom. Azóta csinálja, amióta megvetted??
Esetleg még a turbónyomás szabályzó szelep vezérlése lehet gubancos.
szunyiatis2017-05-26 20:38:00 // 52773
kapcsoló jó néztem pótféklámpa viszont jól működik
Alfabundi2017-05-26 20:07:37 // 52772
A kapcsoló a pedálnál.
Alfabundi2017-05-26 19:58:59 // 52771
Helló! Örülök minden ötletnek , az egr- m le van falazva akkor is szarakodhat?
blackbird002017-05-26 19:43:18 // 52770
Szvsz az EGR szeleped nem müxik rendesen. Ha rossz, alacsonyabb fordulaton nem zár úgy, ahogy kéne, ezért nem tud rendesen felépülni a nyomás.
Én ezt a verziót is megvizsgálnám.

Persze Mindenki azt csinál, amit akar, ez csak egy ötlet!
Alfabundi2017-05-26 19:34:14 // 52769
Akkor most figyu , jövök hazafelè melóból füstölgök, szüttyögök egyszercsak gyorsítok..jó az autó! Na akkor most meg mivan? Tehát cső kizárva, turbóhalál kizárva. Igaz most 2300 felett fogy el a nyomás, de nem kormol meg ott már 150 körül megy 6.ban hova pörgessem mèg..ugyhogy nem zavar. Kiváncsian várom milyen meglepetèseket tartogat mèg számomra. Napi 70km oda 70vissza nem olyan vicces így.
szunyiatis2017-05-26 18:23:13 // 52768
Sziasztok. 166 féklámpa folyamatosan világit mi lehet a gond?
pettinke2017-05-26 16:23:58 // 52767
addigra szállít annyi többletet a turbo, hogy nem számít ami szökik.
de ugye így látatlanban ez csak elmélkedés... nem biztos az sem, hogy a motor hangja mellett hallod a sziszegést
Alfabundi2017-05-26 11:49:07 // 52766
Beálltam a kocsi elè, közben nyomták a gázt, nem hallok sziszegèst a cső is megkemènyedik. Ha kifújna 2300 felett se indulna meg úgy hogy hátraleffen a fejem nem?
Gyapi Ɨ|ѯ2017-05-26 11:37:13 // 52765
Üdv Cartársak!
Motortérben elektromos csatlakozások tisztításához melyik kontakt spray-t javasoljátok?
pettinke2017-05-26 11:16:38 // 52764
pedig az lett volna a tippem :-))

nagyon úgy hangzik, mintha valahol eleresztené mégis a levegőt a nyomott ág. biztos nem lyukas / hasadt valamelyik cső? már szívtam be olyat, hogy semmi nem látszott, mert egy lefelé néző hajlatban volt repedés, abból vettük észre, hogy becsípte az ujjunkat tapogatás/nyomogatás közben. maga az intercooler nem szelel?
Béci2017-05-26 06:41:30 // 52763
A Facebook-on van egy Alufelni adok-veszek csoport, ott rendszeresen hirdetnek emberkék, akik nyomtávszélesítő készítéssel foglalkoznak. Klikk
AlfásBob2017-05-25 22:14:18 // 52762
Üdv.

Nincsen valakinek olcsó esztergályos ismerőse?
Nyomtávszélesítőt kellene csináltatnom, nem fér fel a felni a fék miatt...
Lackó156TS2017-05-25 21:10:50 // 52761
:D hehe nekem meg pont fordítva megy...alul állat felül is, de picit gyorsítok 80ról 5.ikben , szinte azonnal betílt...
Alfabundi2017-05-25 19:58:59 // 52760
Ja az egr-t kihagytam, le van falazva.
pettinke2017-05-25 19:57:27 // 52759
Mi van az EGR-eddel?
Alfabundi2017-05-25 19:47:36 // 52758
Üdv mindenkinek! Keresgèltem ès találtam is, hogy sokaknak volt ilyen gondja, mint most nekem. De a konkrèt megoldását sehol nem olvastam.. Szóval: 2.4 jtd 140 ló, eltünt a turbónyomásom 2300rpm alatt utána rakèra. Minden cső jó, volt gèpen is minden èrtèk jó minden müxik, nincs hibakód. Cserèltem map-ot, lmm-et ,turbonyomásszabályzót, semmi változás. Geokar mozog, indítás után behúz tökig, leállít visszamegy. Ebben kène segítség kinek mi lett a megoldás. Köszönöm!
Liquid2017-05-23 20:35:16 // 52757
Nekem van USR + green betét a 159-en elöl (330-as).
Nekem tetszik, jól fog. Az is igaz hogy nem pályázok vele, így nem tudom mikor fogyna el.
Hangja csak erős fékezésnél van.
Coyote2017-05-23 19:53:58 // 52756
A központi zár nem programozható, csak ezt tudja
Filmet nem tudsz nézni a kijelzőn
Szervíz intervallum sincs. Legalábbis én nem találkoztam velea
Az esőérzékelőt be kell kapcsolni. Ha jól emlékszem egyet kell lefele tekerni a karon
A trip funkciot be kell állítani és akkor jó lesz
istvanpek772017-05-23 19:36:22 // 52755
Helló klubtársak!
Köszönöm a tagságot , csak pár hete vagyok újra alfa tulajdonos :) és már most tele vagyok kérdésekkel , néhányat megfogalmaznék és ha tudnátok rá válaszolni meg is köszönném..

A központi kijelzőmön nem működik a Trip funkció, klíma cd navi ok! Mi lehet az oka?

A központi zárat lehet e programozni , hogy indulás után lezárjon ill. felhúzza az ablakot zárás után?

Van e szerviz intervallum kijelző?

A szélvédőn olyan mintha esőérzékelő lenne de nem aktív...

Van-e valami lehetőség tv tunerre vagy filmezésre a központi kijelzőn ?

Na hát elsőre úgy ennyi lenne ....ja....166 2,4 jtd
185 le változat :)

A hozzászólásokat és segítségeket előre is köszönöm üdv!
alfaspetya2017-05-23 16:33:11 // 52754
Szóval:

EBC fék cuccokkal van valakinek tapasztalata?
3.0 Brembo fékes GTV-re nézegettem, árban nem lenne nagyon elszállt. Gyári brembo-t elég hamar ( 20e km se ) sikerült legyalázni, pedig csak közút volt.
EBC-ről olvastam pár helyen neten jókat, de ha van Alfás tapasztalat az érdekelne :)

Köszi!
alfaspetya2017-05-23 16:31:55 // 52753
Bocs csak HTML kódnak hitte a rendszer amit írok... :/
alfaspetya2017-05-23 16:31:05 // 52752
Szóval ez lett volna a vége (:

elég hamar (
alfaspetya2017-05-23 16:29:25 // 52751
Sziasztok!

EBC fék cuccokkal van valakinek tapasztalata?
3.0 Brembo fékes GTV-re nézegettem, árban nem lenne nagyon elszállt. Gyári brembo-t elég hamar (
Tomi&Ritus2017-05-23 11:57:01 // 52750
Sziasztok!

159 2.0 jtdm-en cserélt már valaki otthon váltó olajat? Hol találom a szintezö és a betöltő csavart?
Jani72122017-05-20 19:04:48 // 52749
Sziasztok, van valakinek tippje, hogy honnan lehetne beszerezni a 3.2 JTS motor robbantott ábráit? Csavar nyomaték leírásokat? nagy segítség lenne, mert a neten semmi érdemleges infó sincs :( Köszönöm előre is
Bandee1562017-05-16 19:53:44 // 52748
Ciao! KM kuplung márkáról tud valaki valamit? Fater a 166 2.0 TS-be tenné.
Ati772017-05-13 16:18:12 // 52747
Sziasztok. Tudna valaki segíteni abban hogy mennyi a 2.0 8v Ts motor,hajtókar csapágyának meghúzási nyomatéka? Nem férek hozzá a manual-hoz. :(
Eőre is kösz! :)
-=ftc001=-2017-05-13 13:23:26 // 52746
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy 147-es hátsó ablaktörlőnél, ha a kar viszi magával jobbra balra a mosót is alatta, ezáltal belül le is tépte a cső csatlakozást, akkor az motorcsere?
Szét szedtem szinte elemeire, de csak azt látom, hogy egyszerre forog a tengellyel a mosó rész is...
Golyszi2017-05-12 09:09:14 // 52745
Köszi srácok a segítséget...
Mito vezérlése el van fokolva...(vagy szarul összerakva).
Mütét indul.
Sztingo2017-05-11 18:08:12 // 52744
Olvastam a blogját maj jövő héten bepróbálkozom újra a kábelokkal :)
Coyote2017-05-11 12:38:21 // 52743
Gyurinak valami kábel koherenciája volt, ujra forrasztotta aztán jó lett neki :-)
Kazes☻2017-05-11 11:17:58 // 52742
Nézd meg Warbinál... Ő is ilyesmivel harcol(t)... :-)
Sztingo2017-05-11 10:28:24 // 52741
Megfújtam kontakt sray-el semi változást nem hozott. Probáltam mozgatni mérés közben de semmi. Viszont ha a porlasztók rosszak lennének menetközben is érződne hogy valami nem kerek. De az autó húz szépen folyamatossan. Csőrihez szoktam hordani de most bevan táblázva.
blackbird002017-05-11 10:20:38 // 52740
Ja, bocs: 156 2,4JTD 2004
blackbird002017-05-11 10:19:46 // 52739
Üdv!

Tudna valaki segíteni, mert nem indul az autóm valamiért. Az injektorok alatt lettek kicserélve a réz alátétek. Minden össze lett rakva rendesen. Előtte tökéletes volt, pöccre ment.
Megnéztem MES-el, semmi hibát nem ír, 365bar a nyomás, de az injektorok nem nyitnak, legalább is az értékük nulla ccm.
Lehet levegős a rendszer még mindig? És ha igen, hogy lehet légteleníteni? A pumpát üzemeltettem párszor, hangra fel is töltötte.
Esetleg valami más lehet?
A válaszokat előre is köszönöm!!!
Föckös2017-05-11 09:16:52 // 52738
csatikat ellenőrizd az injektorokon
Sztingo2017-05-10 22:16:41 // 52737
Sziasztok! Tud valaki egy jó szerelőt ajánlani? 159 2,4 motort kéne átnézni, néha olyan mintha kihagyna egy henger alapjáraton persze a fordulat mutatón nem látható de egyértelmüen érezhető. Néztem a korekciokat az 1 es és 4 es +5 -5 körül mászkál ilyenkor. Ha simán jár akkor is 1,5 -+2 körül mozognak.
Gondolom porlasztófelújítás lessz a vége. De feleslegesen nem rakatnám padra a porlasztókat.
Golyszi2017-05-10 21:39:54 // 52736
Update:
Segítsetek szakik!
Gyertyák jók. Trafók jók. Veszteség és kompresszio mérés, 1 hengernél van veszteség, ez 87% a többi 100% (14bar). De ez a 87sem állandó. Ilyenkor a nyomás az olajteknő felé szökik, és mintha akkor, amikor az olajnak nincsen már "szigetelő" hatása. Egyébként ez is 97%os. Amit nem értek, hogy ez nem okozhatja a durrogást nem?! Amire még gondoltunk hogy a vezérlés nem jó. Így teljesen véletlenszerüen jön elő a durrogás amikor már elég anyag van kipudnál és hő hogy égjen...
Vezérlés is megnéztük, pont középen van... ehhez nem értek 😆
Holnap megnézzük a giulettáét is és osszehasonlítjuk.

Mit gondoltok?
Alien42017-05-09 18:30:43 // 52735
Sziasztok! Anno kérdeztem, hogy mi lehet a baj (megy fel az óracsoporton a hőmérséklet álló, de járó motornál) na most már csak egy opció maradt. az óracsoporton a feszszabályzó ment világgá. a többi hipotézist dobjuk messzire pls. a kérdésre koncentráljunk :D a kérdés: van-e itt olyan, jártas ember, aki javított vagy cserélt már. átforrasztást megoldom... csak mit kell cserélni pontosan... na meg esetleg mire. ezeket a segítségeket megköszönném! 145 1.4ts 33503 ("új" krómkeretes óracsoport)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak