Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

pettinke2017-08-09 10:04:59 // 53013
de ahogy nézem, az '59 topicban már elmondták: kell egy jogtiszta MultiECUscan.
pettinke2017-08-09 10:03:51 // 53012
Legelőször is: motor a tükörbe!
barkoczi tesók2017-08-09 00:20:36 // 53011
Hello!
Tudna valaki segíteni fékkel kapcsolatban?
A GTV-m fékével van gond.
Már ki van cserélve a főfékhenger,fékcsövek,fékolaj a fékerőszabályzó jó,és még mindig puha a fékem.
Revitox2017-08-08 17:46:24 // 53010
Üdv!
Kérdésem lenne h hogyan lehet betanítani a 159esem h behajtsa a tükröket? Mi kell hozzá? Progi stb...
Piritu - 1.000.0002017-08-08 14:37:07 // 53009
Ebben bőven 40 felett van és még olvasható...
pettinke2017-08-08 13:15:01 // 53007
amúgy, teszem hozzá - ha már futott a szíj 12e km-t, akkor még rajta lenne a felirat?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-08 12:53:35 // 53006
nincsen gyártási év rányomva
pettinke2017-08-08 10:44:29 // 53005
én trélerezném.
ez az "úgy emlékszem, hogy úgy hallottam az előző tulajtól", az nem bizonyíték :-/
Helgi2017-08-08 10:41:41 // 53004
Benzint érezni bent,de a hátsó dob is kilukadt,kissé hangja van.
Kau2017-08-08 06:33:30 // 53003
Első körben nézz rá a biztosítékokra.
Kau2017-08-08 06:31:47 // 53002
Benzingőz vagy inkább kipufogó szag?
Helgi2017-08-07 22:37:15 // 53001
Sziasztok!
146-osnál jártatok már úgy hogy a benzingőz szaga érezhető az utastérben?
Piritu - 1.000.0002017-08-07 21:56:39 // 53000
Külföldön találtam autót, de a tulaj (akinél 5 éve van) nem talál bizonyítékot arra, hogy mikor volt cserélve. Állítása szerint ő azért nem cserélt, mert az előző tulaj nem sokkal az eladás előtt cserélt. Ami ugye 5-6 évet és kb 12e km-t jelente. Ha meg nem cserélt,akkor 15 éves szíj van rajta.
A 20 Ft-os kérdés az, hogy haza merjek-e jönni a Vassal?
pettinke2017-08-07 21:50:11 // 52999
Értem. Hát egyrészt tuti, hogy van rajta valamilyen dátumkód, de az lehet gyártóspecifikus, szóval hiába tudod az egyikét, nem olyan a másik.
Másrészt: ha nem tudod, mikori, ne a kódot keresd, cserélj inkább vezérlést. Az a biztos, meg az összeakadt szelepek után a motorgenerál.
Piritu - 1.000.0002017-08-07 21:43:06 // 52998
Mert létezik olyan szíj is, amiről nem tudom, hogy mikor tették be a kocsiba. Ha van rajta gyártási dátum, akkor nagyjából ki lehetne találni.
pettinke2017-08-07 20:54:57 // 52997
Akkor meg miért kérdés, hogy mikori?
redbull902017-08-07 18:38:35 // 52996
Sziasztok az mitől lehet hogy menet közben fogta magát és leállt a sebesség mérő fordszám mérő és a víz hőfok mérő üzemanyagszintjelző semmit nem mutat.
Lámpák index más elektromosság müxik.
Egyik haverom autója holnap tudnám kezelésbe venni csak ha vki tud okosat mondani akkor nem kell keresgélnem.
Egy 156 1.6 ts ről beszélünk.
Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.0002017-08-07 16:33:03 // 52995
Az furi lenne, mert ez idén márciusban lett beépítve a kocsiba.
pettinke2017-08-07 13:04:13 // 52994
az a "1405DS" az a gyanús - valószínűleg 2014. 05. hét
redbull902017-08-07 11:56:14 // 52993
Vagy cserélj elemet.
Meg nézd át a csatakozókat.
Piritu - 1.000.0002017-08-07 11:02:50 // 52992
Utal valami a vezérműszíjon lévő jelölésekből arra, hogy mikori?
ricsi832017-08-05 18:04:54 // 52991
Sziasztok szeretnék jövő hétre szerelöt találni nagyon fontos lenne légyszíves segítsetek.Köszönöm
HpeDave2017-08-05 17:27:14 // 52990
Sziasztok egy barátom bajban van ezzel

Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.

Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?

Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket
misike762017-08-04 16:46:28 // 52989
Ez elég elkeserítő lett.
djhans2017-08-04 14:48:35 // 52987
Sziasztok. 145-ösön mennyiért cserélnek vez. módosítót? Van valai aki elvállalná Bp. környékén?
FRC2017-08-04 13:16:55 // 52986
Ciao,

Mi okozhatja a TURBO nyomás csökkenést meleg motornál?
159 2,4JtdM Q-Tronic

Hidegen kiakad a nyomásmérő, melegen viszont nem éri el a 80% ot sem, valamint 2500 fordulatnál megtorpan és alig húz tovább az autó.

(3 hete van nálam az autó, eddig nem jelentkezett a hiba)
Sztingo2017-08-01 15:52:06 // 52985
Sziasztok! Ma kiderült hogy a 159 2,4 szívosorának müanyag lapátai levannak szakadva. A kérdés az lenne hogy így ezek után is le lehet majd dugózni vagy kell egy új szívósor? Esetleg tudtok ajánlani valakit a munkára? A távolság nem gond. Előre is köszönöm a válaszokat.
Vili2017-07-29 19:45:05 // 52984
Sziasztok!
Valaki megmondaná,hogy hol van a lambda csatlakozója a motortérben?
Ki volt berhelve,most visszaépíteném de nem találom a csatiját.1.9jtd 16v .
Köszi
Revitox2017-07-29 10:43:31 // 52983
Tud valaki ajálni valami "occsó" gépet amit a vasra lehet rakni pc progival ami nem gond ha magyar. :)
Lehessen vele portokat és hasonló dolgokat mívelni.
Köszi előre is a tippeket.
szomorlb722017-07-29 09:03:40 // 52982
Üdv cartársak kéne kis segítség ..AR156 16V 1.9 JTD M 140HP 2004évj. hol van a folytószelep állás érzékelő és hogy néz ki! Esetleg fotó nagy segítség lenne!
Buksi2017-07-28 23:28:27 // 52981
Nekem is hasonló problémám volt a napokban. Az AC reléje kakált be, nézz rá te is, hátha...
Renny2017-07-28 23:05:53 // 52980
Köszönöm a választ!

Mindenképp megnézzük,aztán majd kiderül változik e a dolog.
Marklar1552017-07-28 22:26:34 // 52978
off
Most mentettem.
Szép munka... :D :D
Jorjie2017-07-28 22:09:27 // 52977
Ugyanaz a motor, mint az enyém. Első körben szűrőcsere, légszűrő és gázolajszűrő. EGR szelepet próbaképpen le lehet falazni, nem fog érte kiabálni. MAP szenzort kipuceválni.
A légtömegmérő csatlakozóját lehúzni, olyankor beáll egy gyári értékre.
Ezeket szépen egyesével megcsinálni, és ha itt a gond, akkor ki fog bukni. Ezek filléres, pár perces dolgok. Ha nem válik be, akkor tankban a szűrőt megnézni, nincs-e eldugulva. Ha még mindig semmi, akkor a rendszerrel van a gond, nagynyomású szivattyú, vagy injektor. Nem egy bonyolult a jtd, vagy levegő nincs vagy üzemanyag.

Map szenzor kiszerelés
EGR falazás
Kazes☻2017-07-28 21:54:28 // 52976
Szerencsére nem Alfa... legalább! Őrület! :D
Revitox2017-07-28 21:26:18 // 52974
Üdv!
Kérdés. (159 jtd)
Olaj, és szűrők cseréje volt. Ezt követően kiütötte az oljacsere jelzést azaz nullázta. Otthonról indultan az alföldre és a cheking lámpa fel és szervízmód.
Vissza a szerelőhöz aki kifogástalan munka után is kézséggel segítve kiolvasta a hibát. Részecskeszűrő 105% ban eltömődve. Elindulva nemsokkal nemsokkal utána újból lámpa. Meghajtottam a vasat és nincs szervíz üzem de a lámpa világít. Volt ilyen valakinek? Valami tanács vagy tipp?
Nagyon megköszönném.

Esetleg valaki szegeden aki ki tudná olvasni h mennyit tisztult h egyáltalán tisztult.
heimzo2017-07-28 18:57:10 // 52973
EGR, MAP szenzor, MAF szenzor.... Ezek talán a leggyakoribbak.
Renny2017-07-28 17:25:19 // 52972
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

156-os 1,9-es JTD-ről lenne szó. Nem igazán gyorsul a kicsike, a gázpedál tövig nyomva, pörögni pörög,de ereje/húzása nincs, egy idő után meglódul,de csak, ha elér egy bizonyos sebességet. Igazán aggaszt a dolog,mert tél környékén volt egy meg-meg hőkölős probléma, akkor cseréltünk légtömegmérőt, utána a probléma megoldódott.

Egy pár hónapja fennáll a dolog ismét,de nem igen jöttünk rá,hogy mitől lehet.

Esetleg valakinek valami tipp?

Köszönöm!
göthe2017-07-28 15:49:45 // 52971
Akkor lehet ez a baj, mert nállam még csak jelet sem kap az AC gyujtáson !!
Buksi2017-07-28 15:26:40 // 52970
Gyújtáson kezdi nyomni.
göthe2017-07-28 13:13:37 // 52969
Sziasztok, 155 super (2.0 TS) AC pumpa mikor kezdi nyomni az üzemanyagot, már gyujtásnál vagy csak ha indult a motor ???
Kazes☻2017-07-27 21:56:02 // 52968
Ezért (is) kérdeztem, hogy van-e képed a hengerfejedről...
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 19:36:32 // 52967
Aha, köszi. Akkor átb...-tak, csak ennyi. Nyomáspróbát és síkolást kellett csinálni csak. Semmi több. De a dízelből nem kell kivenni az előkamra részt pl síkoláshoz? És mondjuk a szelepek sem ülnek ennyire bent, lehet emiatt kellett szétszedni?
Kazes☻2017-07-27 13:37:23 // 52965
Nem. Én is most nem rég voltam így. Szelepek a helyén, csak a bütykös tengelyeket kellett leszerelnem és a termosztátot. A nyílásokat lezárva, egy oldalról sűrített levegővel nyomás alatt víz alá merítik és figyelik, hogy szökik-e valahol a levegő... kb. ennyi.
videó
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-27 12:18:04 // 52964
Sziasztok! Valaki nagyjából képbe helyez a hengerfej nyomáspróba fogalmával?
Gondolom valami edénybe belenyomják és lezárják a szelepeket. A lényeg, ehhez szét kell e bontani a hengerfejet, vagy úgy ahogy van, leszedés után tesztelhető valahogy?
A TD-nek csináltattam nyomáspróbáját, és a gépműhely az ígéret ellenére semmit nem egyeztetett velem. A nyomáspróba jó volt, ergo csak egy síkolás és egy tömítés kellett volna, erre ők kicseréltek mindent, szelepvezetőket, meg kitudja mit. Ha igaz. Tényleg szét kell szedni a nyomáspróbához?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak