Reid Bigland az Alfa Amorénak: a Stelvióra koncentrálunk

2016-12-05  Tedi
Reid Bigland, az Alfa Romeo vezetője nyilatkozott az Alfa Amorénak. Azt mondta, a fókusz a Stelvión van, a Giulia Sportwagonról szóló pletykák pedig egyelőre csak pletykák maradnak.
Hírek >> 2016  

Az Alfa Romeo nem rég kinevezett új vezérigazgatója a Los Angeles-i autókiállításon nyilatkozott az Alfa Amorénak.

Az olasz márka történetének első amerikai vezérigazgatójának kinevezése nemcsak azt jelenti, hogy Sergio Marchionne elégedetlen volt Harald Westerrel, aki úgy hírlik, a folyamatos csúszásokba bukott bele. Szimbólikus jelentősége is van annak, hogy egy amerikai vezeti a céget, ami akkor sem fordult elő, amikor még jelen volt a cég az USA piacán.

Reid Bigland azt mondta, nagyszerű érzés ezzel a márkával dolgozni, amelyik annyi érzelmet, kiváló műszaki tartalmat rak az autóiba.

Most pedig már van is miért amerikait a cég élére állítani: évek óta halasztották, most már megvan az amerikai piaci bevezetés, az első SUV-val pont a szabadidőautók hazájában, az Egyesült Államokban kellett piacra lépni. Reid Bigland szerint a két modellel már képesek lefedni a piac 40 százalékát, mintegy 23-at a Giulia és másik 20-at pedig a Stelvio kategóriája tesz ki. Ez a két modell most éppen elég teendőt akaszt az Alfa Romeo nyakába, már csak azért is, mert az USA után a kínai bevezetést készítik elő, ezen dolgoznak gőzerővel jelenleg is.

Nem is akar most mással foglalkozni Bigland, először látni akarják, hogyan teljesítenek ezek a modellek, és  utána "meglátjuk, hogy milyen újdonságok jöhetnek még a jövőben" - fogalmazott. Egyelőre azzal sem foglalkoznak, hogy 2020-ban hogyan fog alakulni a cég piaci részesedése, a lényeg, hogy beindítsák a Giuliákat és Stelviókat.

A Giuliáról szólva hangsúlyozta - amit kicsit később egy Santa Monica-i kereskedés is megerősített -, hogy nagyon jól fogy a Giulia nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában is. " Az érdeklődés a legmerészebb elképzeléseket is túlszárnyalta" - mondta Bigland a Stelvio mellett állva.

Arra a kérdésünkre, hogy lesz-e Sportwagon verzió a Giuliából, Bigland azt mondta, kétségkívül megvan a piaci igény rá, hiszen az európai értékesítések felét adja a kategórián belül, de "egyelőre nincs mit bejelenteni, a pletykák egyelőre csak pletykák.

 Címlapfotó: Automotive News

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bali1592017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!