Reid Bigland az Alfa Amorénak: a Stelvióra koncentrálunk

2016-12-05  Tedi
Reid Bigland, az Alfa Romeo vezetője nyilatkozott az Alfa Amorénak. Azt mondta, a fókusz a Stelvión van, a Giulia Sportwagonról szóló pletykák pedig egyelőre csak pletykák maradnak.
Hírek >> 2016  

Az Alfa Romeo nem rég kinevezett új vezérigazgatója a Los Angeles-i autókiállításon nyilatkozott az Alfa Amorénak.

Az olasz márka történetének első amerikai vezérigazgatójának kinevezése nemcsak azt jelenti, hogy Sergio Marchionne elégedetlen volt Harald Westerrel, aki úgy hírlik, a folyamatos csúszásokba bukott bele. Szimbólikus jelentősége is van annak, hogy egy amerikai vezeti a céget, ami akkor sem fordult elő, amikor még jelen volt a cég az USA piacán.

Reid Bigland azt mondta, nagyszerű érzés ezzel a márkával dolgozni, amelyik annyi érzelmet, kiváló műszaki tartalmat rak az autóiba.

Most pedig már van is miért amerikait a cég élére állítani: évek óta halasztották, most már megvan az amerikai piaci bevezetés, az első SUV-val pont a szabadidőautók hazájában, az Egyesült Államokban kellett piacra lépni. Reid Bigland szerint a két modellel már képesek lefedni a piac 40 százalékát, mintegy 23-at a Giulia és másik 20-at pedig a Stelvio kategóriája tesz ki. Ez a két modell most éppen elég teendőt akaszt az Alfa Romeo nyakába, már csak azért is, mert az USA után a kínai bevezetést készítik elő, ezen dolgoznak gőzerővel jelenleg is.

Nem is akar most mással foglalkozni Bigland, először látni akarják, hogyan teljesítenek ezek a modellek, és  utána "meglátjuk, hogy milyen újdonságok jöhetnek még a jövőben" - fogalmazott. Egyelőre azzal sem foglalkoznak, hogy 2020-ban hogyan fog alakulni a cég piaci részesedése, a lényeg, hogy beindítsák a Giuliákat és Stelviókat.

A Giuliáról szólva hangsúlyozta - amit kicsit később egy Santa Monica-i kereskedés is megerősített -, hogy nagyon jól fogy a Giulia nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában is. " Az érdeklődés a legmerészebb elképzeléseket is túlszárnyalta" - mondta Bigland a Stelvio mellett állva.

Arra a kérdésünkre, hogy lesz-e Sportwagon verzió a Giuliából, Bigland azt mondta, kétségkívül megvan a piaci igény rá, hiszen az európai értékesítések felét adja a kategórián belül, de "egyelőre nincs mit bejelenteni, a pletykák egyelőre csak pletykák.

 Címlapfotó: Automotive News

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

trxAlfa2017-03-30 10:27:32 // 250
Lehetséges, hogy láttam egyet tegnap élőben. Szlovákia felől, az autópályán tréleren hordják az új Fiat 500-asokat, megszokott látvány nekem, naponta 4-5 ilyen fullra rakott tréler mellett haladok el. Néha vegyítik Lancia Ypsilonnal vagy terep 500-asokkal. Tegnap az egyiken volt közöttük egy teljesen letakart nagyobb valami és csak a felni látszott ki. Csak egy pillanatra néztem oda, mert fura volt, hogy egyik sincs letakarva, akkor ez miért és tök így nézett ki a felni.
Kócosw2017-03-30 10:21:53 // 249
OFF
az a lancia thema se csunya azert ott hátul azt kell mondjam, a belseje meg egyenesen gyönyörü :)
ON
Chianti2017-03-30 09:51:31 // 248
Totalcar-Audi Q5 teszt, konklúzió: "Ha ember volna, azt szeretném, hogy a Q5 legyen az orvosom, hogy egy esetleges életmentő műtét esetén számíthassak a hűvös precizitására, de bulizni inkább az Alfa Romeo Stelvióval szeretnék menni, és még a Jaguar F-Pace koncertjére is szívesebben beülnék. Van a tökéletességre törekvésnek is helye a világban, de amikor egy autó minden egyes porcikáját erre hegyezik ki, akkor az könnyen taszítóvá válhat." Azt hiszem ehhez nincs mit hozzá fűzni... A Stelvio máris etalon lett. :o)