Új ügyvezető igazgató az FCA CEE Kft. élén 

2016-09-14  Alfa Amore
Spanyol cégvezető veszi át a Fiat Chrysler Automobiles Central&Eastern Europe Kft. (FCA CEE) irányítását. Alberto de Aza (45) szeptemberben foglalja el a magyar, a szlovák és a cseh piac importőri feladatait összefogó regionális vállalat ügyvezető igazgatói posztját Budapesten.
Hírek >> 2016  

Alberto de Aza az FCA madridi központjából érkezett. A szakember az elmúlt több mint két évtizedben, számos nemzetközi autóipari vállalat felelős vezetői posztján bizonyított és széleskörű szakmai ismereteket szerzett. A European University of Madrid gazdasági és üzleti karának elvégzése után, a MAN Trucks, majd a KIA Motors csapatában dolgozott.

Karrierje 2009-ben a Fiat csoportnál folytatódott. Az olasz autógyártó spanyol vállalatánál vevőszolgálati és műszaki igazgatóként, majd az FCA személyautó márkáinak kereskedelmi és értékesítési vezetőjeként egyaránt sikereket ért el. Legutóbb a Fiat és Abarth márkák 
ügyvezetőjeként dolgozott Spanyolországban. Folyékonyan beszél angolul és olaszul.
 
Nagy örömömre szolgál, hogy a vállalat irányítását egy ilyen izgalmas időszakban vehetem át és tovább építhetem a Fiat csoport sikertörténetét - mondta Alberto de Aza.
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

GT Ɨ|ѯ2017-04-01 07:12:18 // 22204
Kazes☻2017-03-18 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa2017-03-18 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.