Visszahívták a Ferrari főtervezőjét a BMW-től

2016-02-07  Tedi
Visszahívta a Fiat Chrysler Automobiles Roberto Fedelit, a BMW-hez átigazolt egykori Ferrari főmérnököt, hogy segítsen a Giulia és a Maserati Levante fejlesztésében.
Hírek >> 2016  

Az Automotive News beszámolója szerint az ügy hátterében az áll, hogy a Giulia nem teljesítette a belsős törésteszteket, emiatt több elemet újra kell tervezni és fél év csúszásba került a projekt. Ezért felkérték Fedelit, hogy segítsen az autó végelgesítésében.

Az ANE egyik beszállítótól származó értesüléseit viszont több olasz online lap is cáfolta, a Blog di Motori szerint azok a beszállítók nem aggódhatnak saját termékeik iránt, amelyeket ők maguk gyártanak a Giuliába. Az amerikai Road and Tracknak nyilatkozó, neve elhallgatását kérő, az ügyet jól ismerő forrás azt mondta, az értesülések nem pontosak és nem reprezentatívak.

Fedeli másik feladata a Maserati Levante fejlesztésének befejezése lesz.

Az Alfa Romeo a Giulia alapváltozatát a március elején induló Genfi Autókiállításon mutatja be, ahonnan az Alfa Amore a helyszínről tudósít.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Zselé2024-04-19 19:54:45 // 35269


Jó kis nap volt! :) Az időjárás is velünk volt. 0.51,9-et mentem - ez annyi, mint tavalyelőtt téli gumin, csak akkor repülőrajt volt, most meg álló :)

Jól elkopott a P Zerom, az Inárcsi felhajtón is csúszkáltam még :))) Csütörtökig óvatosba, aztán akkor mennek fel a Bridgestone-ok…
SD2024-04-16 10:54:43 // 35268
Szerintem teljes pályára levenni nem lenne értelme csak veszélyt tesz hozzá.
Ha van olyan feladat ami ellenőrzött körülményeket biztosít, és van hely hova esni akkor szerintem mindenkinek ki kéne próbálnia.

Az ilyen körpálya jellegű a legjobb erre mert meg lehet indítani az autó farát és lehet érezni hogy megy el, és mit kell tenni az jó volt:) De egy kanyarba beesni seggel előre azt nem érzem funnak:D
SD2024-04-16 10:51:28 // 35267
Ha vizes inkább lemerném, mert akkor nem lesz akkora sebesség:D