Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Jimmi T.2017-01-18 18:38:00 // 2864
akkor Giuliettából eddig 343345 db fogyott ?
Tedi2017-01-17 22:55:08 // 2863
Nem, emögött puszta g.cizés áll. Ami azért is vicces, mert pont a német kormány követeli, hogy hívják vissza, meg tiltsák be az 500X-et, meg a Renegade-et...az a német kormny, aki tutujgatta a Volkswagent a világraszóló dízelbotránya után. Nakössz.

Egyébként semmi kétség, az FCA-nál is trükköznek, ahogy MINDENKI trükközik. Máshogy képtelenség azt emissziós normákat tartani. Csak hát az uniónak is egyszerűbb betarthatatlan szabály után rongyosra büntetni mindenkit, mint életszerű szabályokat hozni. Jojózna a szeme pár környezetvédőnek, ha tudnák, hogy mit vár el az EU, meg az NTSB Amerikában, és mi a valóság, amit az autógyártók képesek előállítani...
Giuntini2017-01-17 19:47:51 // 2862
Kíváncsi leszek, hogy záródik a botrány, amivel most az FCA-t vádolták meg a németek. Emögött csak nem az eladások növekedése áll? A diesel autók, 500X, Renegade, levegőszennyezése a téma. Csak nehogy ennek az Alfa lássa kárát!