Már beütemezték a következő SUV gyártását

2017-01-05  Tedi
Az Il Sole 24 Ore olasz napilap szerint az Alfa Romeo már beütemezte a Maserati mirafiori üzemében a következő, nagyobb SUV gyártást. És jön a 166 utód is.
Hírek >> 2017  

Az olasz lap értesülései már csak azért is meglepőek, mert eddig afelől sem volt senki biztos, hogy valóban gyártásba is kerülhet. Ezek szerint a döntést már meghozták, így a nagy Alfa SUV együtt készülhet a Maserati Levantéval már 2018-tól, amelyet szintén Mirafioriban készítenek. Az Il Sole 24 Ore ezt az infót a fémipari szakszervezettől szerezte meg, munkásaikkal ugyanis már beterveztették a gyártást.

Hogy ezt azt is jelenti egyben, hogy a nagy SUV a Levantéval bármilyen komponenst megoszt-e nem tudni. A Giulia egy moduláris platformon nyugszik, amelyet össze-vissza lehet alakítgatni, összekerék-meghajtási rendszere is van az Alfának, a motorpalettát sem véletlenül fejlesztették ki, szóval nem marad túl sok minden, amiben közösködhetne.

További hír, hogy az Alfa már a 166-os utódjátnak is megadta a zöld jelzést, legalább is az olasz lap szerint. Forgalomba kerülése 2020-ig várható.

A Fiat Chrysler tervei úgy néz ki beérnek, és sikerül is tartani magukat a korábbi célkitűzéshez. Valóságos modelloffenzíva zajlik, tavaly jött a Giulia, idén a Stelvio, jövőpre az SUV, két év múlva pedig ezek szerint az E kategóriás modell is. és akkor a Giulietta ráncfelvarrásról még nem is beszéltük. Igaz, az Alfa Romeo sem, egyelőre nem tudni, hogy mikor frissítik fel, vagy cserélik le a 2010-óta gyártásban lévő alső-közepes modellt. Utóbbira lenne nagyobb szükség, ez biztos.

 

Borítókép: Quattroruote.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

GT Ɨ|ѯ2017-04-01 07:12:18 // 22204
Kazes☻2017-03-18 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa2017-03-18 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.