Elhunyt Pityukoma

2017-01-04  Alfa Amore
Fájó szívvel tudatjuk Veletek, hogy Barátunk, Pityukoma január 4-e délelőtt elhunyt.
Hírek >> 2017  

Dömpi üzenete:

Engedjétek meg, hogy az Ő és Családja nevében is megköszönjük Nektek a lelki támogatást és mindazt az anyagi segítséget, amit közületek sokak segítségével Pityukoma gyógykezelésére összegyűjtöttünk! Ennek során egyébként összesen 1.112.000 forint gyűjt össze.

Mikor utoljára, Karácsony előtt beszéltem Pityuval, elmondta, mennyit jelentett neki többek között az autókra kiragasztott "Hajrá Pityukoma!" matrica és az a tudat, hogy mindannyian, egy emberként lélekben mellette állunk!

Pityukoma búcsúztatására 2017.01.19-én 12:45-kor lesz az Újköztemetőben (Rákoskeresztúri új köztemető). Cím: 1108 Bp., Kozma utca 8-10.

NYUGODJ BÉKÉBEN PITYUKOMA!
 
SOHA NEM FELEDÜNK!
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
159

Az utolsó 3 hozzászólás:

Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-14 19:36:35 // 102859
de már nem 3 hengerezik? a pillangóház szabályozza az alapjáratot meg kéne pucolni első lépésben
αλφα2017-12-14 18:59:53 // 102858
Nos, kicseréltem a trafósort a 2.2 JTS-ben. (Ezúton is köszönhet az alkatrészért Erhard fórumtársnak!)

Sajnos azonban a boldogság nem teljes. Az első, hideg motornál végzett indításnál rögtön 2500 f/p-re pörgött a motor. Gázfröccs után szépen lement 1000 környékére. Némi melegítés és újraindítás után aztán szépen, ahogy kell, egy pillanatig 1200, majd beállt 800-ra. Gondoltam, szuper, most már biztos jó lesz. Gázfröccs után azonban mintha felakadt volna a pedál, egy darabig magas fordulaton pörög, aztán lemegy 1000-re, majd megállapodik 1500 körül. Sokszori indítás után is ez a helyzet. Megjegyzem, a nyáron vettem a kocsit, olaszból értékezett, semmit nem tudok az előéletéről, de 1-2 fokozatban gyorsításkor mindig is ilyen furán viselkedett (lassan esett vissza a fordulhat). Valahol falsot kaphat? A check engine lámpa jelenleg nem világit. Köszönöm, ha van ötlet...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-14 09:02:27 // 102857
Oks, köszi, akkor 'normális' jelenség. Föci is megerősített telefonon. Valahol logikus, hiszen az a kipufogó gáz (nyomás) ami eddig az egr-en elszökött, most ráesik a turbóra. Én voltam naiv, ennél okosabbnak gondoltam a turbó geometria vezérlést :-) Gondoltam képes a turbó nyomás térkép értékei szerint dolgozni és zárni a geo-t. De nem. A geo map az alap, simán túltölt, és észre sem veszi. :-S És regen-kor is túltölt egyébként..
Mindegy, elvileg ezt is megpiszkáltam (a regen map-et egyelőre nem) Az elméleti 'fejlesztési szakasz' már egész jól áll.