Még két SUV jön a Stelvio után

2017-02-20  Tedi
A Stelvio után másik két SUV is érkezik az Alfa Romeóhoz 2018-ban és 2019-ben - jelentette be Baloccóban Sergio Marchionne.
Hírek >> 2017  

Az Automotive News szerint a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) vezérigazgatója erről a Stelvio bemutatóján beszélt az Alfa Romeo tesztpályáján, ahol bloggerek nézhették meg a Stelvio Launch Edition verziójának egy példányát.

Marchionne elmondása szerint az egyik kisebb, a másik pedig nagyobb lesz, mint a Stelvio, így az X1-es és az X5-ös BMW is konkurenciát kaphat Milánóból. Az eddigi hírek szerint az egyiket Torinó mellett gyárhatják majd, a bemutatók 2018-2019-ben várhatóak.

Arról egyelőre nincsenek hírek, hogy az új modellek milyen műszaki alapokon épülnének fel, feltételezések szerint a kisebb a Giulia rövidített padlólemezét kaphatja és Cassinóban szerelhetik össze, csakúgy, mint a Giuliát és a Stelviót. A nagyobb viszont a Maserati Levantéval közös műszaki alapokat kaphat és így ez lenne az a modell, amelyet Torino Mirafiori városrészében, a régi Fiat-központban lévő gyárban raknák össze a Levantéval közösen.

Az internet népe a nagyobb verziót már el is nevezte Brennerónak. A Stelvio a Stelvio hágóról kapta a nevét, amely a keleti Alpok legmagasabban fekvő útja. A Brennero a Brenner-hágó olasz neve, amely Olaszország és Ausztria között húzódik.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

GT Ɨ|ѯ2017-04-01 07:12:18 // 22204
Kazes☻2017-03-18 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa2017-03-18 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.