Valenciai vörös köd

2007-05-24  Teddy
Legutoljára a 2006-os pueblai versenyen örülhettünk kettős győzelemnek. Akkor Augusto Farfus hozta be a 156-ost, ami akkor még félgyári támogatást „élvezett”.Most, hogy az N.Technology és az Alfa teljes mellszélességgel a 156-os mögött áll, viszont a technika ősrégi, kellemes meglepést okozott.
Hírek >> 2007  
A tesztek alkalmával Thompson mondogatta, hogy fejlesztettek az autón, jobb lett kicsit és ő is jobban érzi, az előző versenyekből kiindulva viszont nem lehetett túl nagy eredményre számítani. A mezőny legidősebb autója, mely idén kiiratkozik a WTCC-ből mégis meglepte a többieket. Ehhez természetesen az is kellett, hogy az ellenfelek felszedjenek magukra egy rakás hendikep súlyt, Thomspon autójában ugyanis egy deka többlet nem volt.
 
Az első futamot repülőrajttal kezdték, ami tömegbalesetbe torkollott. A Safety car kiállása után újabb rajt következett, Thomspon viszont magabiztosan őrizte helyét és rajt-cél győzelmet aratva futott be az első helyen.
 
A második futamot ezért a nyolcadik helyről kezdte, előtte volt többek között Prialux, Jörg Müller és Larini is. A brit pilótának nem jelentett gondot ellenfelei lehagyása, körönkét mindig eggyel előrébb lépett. Próbálták ugyan szorongatni, főleg Müller és Prialux, de az Alfa súlytalanságával nem tudtak mit kezdeni, még a mindent vivő hátsókerék-meghajtás sem segített rajtuk.
 
Thompson és az Alfa bezsebelte tehát a maximális 20 pontot, a boldogsághoz ez viszont még édeskevés. De olyan szép volt látni, hogy az Alfa ismét leveri az egész mezőnyt. Még ha kicsit csalóka is a győzelem.
Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Motorsport

Az utolsó 3 hozzászólás:

Kazes☻2024-03-14 10:44:20 // 8706
GT Ɨ|ѯ2024-02-22 19:40:58 // 8705
GT Ɨ|ѯ2024-02-16 19:33:36 // 8704