Az Alfa Amore bemutatja: Giulietta QV teszt!

2015-10-16  Alfa Amore
Egy párhuzamos valóságban járunk, ahol Itália uralja a világot, de a germánokkal folytatott csatározások után alig maradt fegyvere...
Magazin >> AlfaTeszt  

Az Alfa Amore tesztje a 2015-ös, TCT-váltós Giulietta QV-ról.

Szereplők:
Körtvélyes Tivadar (Tedi)
Halápi Zsolt (Halesz)

Rendező/vágó:
Körtvélyes Tivadar (Tedi)

Operatőr:
Halmi Rita
Halápi Zsolt (Halesz)

Köszönet:
Autóház Budaörs
Rohodi Mihály
Gudmann Csaba (G-Mann)
Mihalik András

Alfa Amore Produkció 2015 (c)

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulietta

Az utolsó 3 hozzászólás:

Gegee2017-06-24 08:56:43 // 8774
Szia! Ennek örülünk! :) Bár nem lep meg, hogy városban esett be, mivel ott van a kuplung legnagyobb igénybevétele. Ezek szerint helyben javíttattad. :)
Jimmi T.2017-06-23 11:48:20 // 8773
Új kuplungszettet és munkahengereket kapott a Giu. Érzetre jobb mint új korában :-)
Azért jobb hogy itt a városban esett be a pedál és nem az autópályán többed magammal
SteveOP2017-06-21 21:35:47 // 8772
Új kora óra előfordult a Giuval, hogy dynamic módban, folyamatos terhelés alatt, tehát németeknél 180- 200as tempónál, 10- 15 perc után leestek a mutatók egy pillanatra, visszaugrott a dna normálba és ment tovább mintha semmi sem történt volna. Végig arra gyanakodtam, hogy tulmelegszik, vagy letilt vagy valami hasonlo.
Hiába kérdeztem szervízkor a szervizbe mi lehet, ötletük sem volt.

A kocsival azóta is sokat van ingázva, 1000km folyamatosan 10-12 ora alatt. Előfordultak érdekes dolgok nagy melegbe hogy 600km után nem müködött a tempomat vagy furán müködött a fék, egyik pilanatban hirtelen fogott utána meg taposni kellett, de mindig csak akkor bolondul meg ha dynamic-ba van. Kis pihi után minden megy tovább, már megszoktam.

Normal modba soha semmi gond.

Egy hónapja Budaörsön volt a kocsi vezérlés cserén 100km-nél. Mondták, hogy ráért volna, minden olyan mintha uj lenne. Semmi nem is romlott még el soha.

Kérdeztem tőlük is mitől lehet ez a "mutató leesés" ha hosszabb ideig, 10-15 percig nyomva van a kocsinak dynamic modba. Normálba bezzeg tartja a 200at is gond nélkül.
Természetesen nekik sem volt ötletük a dologra,mondták hogy mivel uj kora óta csinálja, komoly gond nem lehet.
Biztos ami biztos lett egy motordiagnosztika lefuttatva de semmi hibakod nem volt.
Kapott egy szoftver frissítést.

De... Vezérlés csere óta, minden egyes kigyorsításnál, dynamic modba, ha ki van huzatva 5800-6000 fordulatig leesnek a mutatok egy pillanatra és utána megy tovább.
180as tempónál max 3-4 perc és ugyanaz. Normal modba semmi baja.

Gondoltam rá, hogy az akku lehet kevés feszt ad le, öregszik. Kapott egy uj márkás startstop aksit, de nem javult. 10e km-el ezelőtt volt nagyszervíz, 15ezrenként kap mindig olajat.

Legközelebb időm lesz rá tervezem hogy beviszem egy bosch szervizbe, ott terhelés alatt is tudnak diagnosztikát csinálni.

Közelebb lenne budaörs visszamennék oda is.

Esetleg valami tippetek van, hogy mi lehet?? Vagy előfordult hasonlo a ti kocsitokkal?
1.4 Multiair, megy mint a meszes, csak már nem merem a dynamic modot használni nehogy valami nagyobb baja legyen. Normálba hibátlan.