Mutasd

>> Esemény2011-05-21

A fekete villám új gazdára talált. Biztos vagyok benne,h jó helye lesz és vigyázni fognak rá. A Vevő azt ígérte,hogy regisztrálni fog ide. Remélem így is lesz és nyomon tudom majd követni a GT sorsát!

 
>> Szerviz2010-04-17

Csörgött,zörgött a kuplungom. Kicseréltük a kettős tömegű lendkereket! Megszűnt! :)
Gyenge volt a gyári fék! Kicseréltük lyuggasztott Zimmermanra! Erős lett a fékem! :)
Folyt a motorból az olaj! Kicseréltük a főtengely szimeringet! Nem folyik az olaj! :)
Kopogott a futómű!Kicseréltük a jobba alsó lengőkart és két kutyacsontot!Jó a futómű! :)
Folyt az intercoolerből az olaj! Megheggesztettük a coolert! Nem folyik az olaj!

Főtengely szimering: 25000 HUF
Kettőstömegű lendkerék: 82000 HUF
Bal alsó lengőkar: 42000 HUF
2db kutyacsont: 10000 HUF
Zimmerman féktárcsa: 50000 HUF/2db
Csavarok a kuplunghoz: 5000 HUF
Munkadíj: 25000 HUF
Turbó levegőcső: 10000 HUF

Mindez köszönhető annak h heti szinten majdnem 1000 kb ment bele a kocsiba!
Szerencsére mostantól kimélve lesz!
Emiatt kerülnek rá a 18" os Blakckline felnik! :)

 
>> Szerviz2009-11-07

Amikor megvettem az autót megcsináltattam rajta a vezérlés cserét. Minden oké volt vele úgy 5-6 ezer km-ig amikor is felfigyeltem egy kis furcsa zajra... a motortérben vmi elkezdet kerepelni...nem tudtam mi lehet gyorsan bevittem a szervízbe akik hallásra rávágták h ékszíj feszítő gond van vele! Lebontották,levették az ékszíjat de a hang nem szűnt meg. Ekkor hívtak h itt vezérléssel van vmi gond! Feszítőgörgőre gondoltak de mondtam nekik h ne nyúljanak hozzá amíg az alkatrészgyártó cégtől ki nem jön vki leszemézni az autót! 2hét telefonálás és ügyvédi levél segítségével sikerült elérni h a teljes vezérlést a gyártó fizesse vmint a munkadíjat is ! Szerencsém volt h nem esett le a szíj mert akkor nem 70 ezres kár lett volna belőle! :)

Ha már bent volt a kocsi a Large autónál akkor kuplungot is cseréltettem, mert már nagyon kemény volt!--így jöhet egy kis Novitec cucc a vasba! :)

 
>> Egyéb2009-08-28

Sokan érdeklődtek h milyen egy GT-t vezetni! Hát sok tapasztalatom még nincs,de amit Pécstől-Budapestig tapasztaltam azt megosztom veled kedves olvasó:

Beszállás után egyből feltűnik,h nagyon sportos vezetési pozícióban találja magát az ember! Nagyon tartanak az ülések,és a kormány is rendkívül sportos fogású. Már ahogy elindultam éreztem az autón h van bőven ereje. 6-os főúton jöttem vele haza és elég sokat kellett vele előzgetnem. Rendkívül nyomatékos a motor,soha nem kellett visszaváltanom ha előzni akartam. A futóműve sokkal keményebbre van hangolva mint a 156SWnek volt. Ez feszes, szerintem pont jó!
Dunaújvárosnál végre rámentem a pályára és kipróbáltam a tempomatot is, tökéletesen vizsgázott. 140 km/h--nál a számítógép 5,1l átlagfogyasztást mutatott és amíg hazaértem a teli tankolt autó üzemanyag mutatója nem is nagyon ment lefele 180 km alatt! Tehát a fogyasztásra nem lesz panasz! :)))))
Sportos,gazdaságos és az első csajozásig kb 1 perc 20 másodpercig kellett várni és már integettek is a pécsi lányok! :)))))))))))))

Szóval eddig nagyon tetszik!!!

 
>> Esemény2009-08-28

2009.08.27. én átvettem a GT-t! Megvolt a papírmunka és átesett az esedékes nagyszervízen( Vezérműszíj,görgök,olajcsere,szűrők,vízpumpa,fékbetétek)
Most már csak előre kell elintéznem a "kocka" rendszámot...A folyamatról írok még később!

 
>> Esemény2009-08-15

Ma lementem Pécsre és amikor megláttam egyből beleszerettem!
Gyönyörű ebben a lakk fekete színben! Tökéletes állapotban van és kevés valós km van benne! Kell még várnom pár hosszú napot mire átvehetem,de már nagyon várom!