75 2.0 Turbo - főkép

Blog

2016-03-29
Turbo motor építés

Mindig is tetszett az 1.8T nord motor. Rájöttem, mivel van egy már feltöltött, és tovább tölthető motorom, már csak a hozzávalókat kell megalkotni. Ebből aztán lehet egy 2.0 turbo, sor4... Ezekből épül fel: - GT28RS (GT2860RS) Disco Potato turbo, 0.63AR - saját tervezésű és Tovább »

2014-12-17
Richard Jemison tengelyek karácsonyra:)

Ma megjöttek az új vezérműtengelyek. Richard szerint ezektől jobb nincs. RJR429 szívó és RJR776 kipufogó tengelyek. A tengelyprofilokat Richard tervezte, és a Web Cam gyártotta le. Ez tényleg egyedi gyártás. Alacsony összenyitású, fast ramp tengelyek, komoly benyitással. Komoly a marketing a Tovább »

2014-12-08
Total Seal Custom rings

Kis felárért a Total Seal készített olyan gyűrűszettet, amelynél az olaj kontroll gyűrű nem "low tension" hanem egy kicsit nagyobb erővel húzza az olajat. A korábban a JE dugattyúkkal érkező gyűrűszett 3. gyűrűje a mai trendeknek megfelelően alacsony feszítésű gyűrű, így kisebb a súrlódás. Kíván Tovább »

2014-02-23
Porsche Boxster féknyereg + Alfa 155 284mm tárcsák

Porsche Boxster monoblokk féknyeregből és Alfa 155 féktárcsa keverékéből elkészült egy hatékonyabb első fék. Saját tervezés és gyártás. Tovább »

2014-02-23
84.5mm 8.5:1 Custom JE pistons - thanks to Paul Spruell

Megjöttek az új dugattyúk a motorhoz, 2618 JE dugattyúk, 2.8mm -el eltolt csapszeggel, 8.5:1 sűrítéssel. A specifikáció elkészítésben nagy segítségemre volt Paul Spruell. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:75 2.0 Turbo
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1991
  • Színe:Basalt Black Metallic
  • Jellemzők:
    1. Szívómotor Jim Kartalamakis tuning alapjan.

    2. Feltöltött motor designed by kizzo.




  • Extrák:
    3.73 Difi. + 1.8T hajtás / kardán saját konnyitett sorokkal - szinkron hiba mentes. 1,2,3 fokozatok tűgörgősek.

    Hengerfej átalakítva nagyszelepesre - 46mm / 8m + 40mm / 8mm F3000 szelepek,

    Saját tervezésű / gyártású kompresszoros motor :

    "kizzocharged engine"

    - KENT VS42 rugók, CB47 variátoros szivó tengely.

    - Arias 85 mm 8,5:1 kovácsolt dugattyúk + Arias
    hüvelyek. Update 2010 : Arias hüvelyek kicserélve GTA hüvelyekre. Update 2014: JE Pistons 85mm dugattyúk és GGG70 Ductile hőkezelt hüvelyek

    - Eaton M45 kompresszor, Update 2014: Eaton MP90 Gen4, 2016 GT28RS Turbo

    - Grammozott, golyószort hajtókarok, Update 2014: H Hajtókarok

    - Optimalizált, bővített szívójáratok, bővített pillangó. 2016: Pillangó vízbefecskendezéssel

    - Alfa75 1.8T alapú falazott vizes intercooler

    - Megasquirt 3 standalone ECU, előtte teljesen írható Motronic (saját fejlesztés) + AFM / MAF konverter

    - Coolingmist WMI

    - Rozsdamentes kipufogórendszer, szakaszhosszok optimalizálva 2016: Full CSC rendszer + saját gyártású turbo leömlő

    - Futómű: Új elsö trapézkar + TBAR szilentek. Új fékrendszer fém flexi csövekkel (Goodridge) + Ferodo DS2500 körben. Sárga Konik, gömbfejes első felső lengőkar kitámasztó (köszi Béla), új kormánymű. Full poly szilentes futómű, kivéve első alsó lengőkarok. Update 2014: Porsche Boxter féknyergek 284mm tárcsával 2015: EBC Redstuff körben + Módosított fékrásegítés

    - Sok egyedi elektronikai megoldás, 7 uP + 1 gyári, szakmai ártalom:)

    - Alfa kontrol kicserélve LCD alapúra, saját fejlesztésű műszeregység. 2015: Tablet alapú Android műszerfal

    - Autó teljesen újrafestve 2006- ban, elötte teljesen kilakatolva.

    - Újabb telifény 2012, Basalt Black Metallic színre. Saját előkészítéssel.
  • Egyéb:
    Az autón már legalább minden alkatrész 1x cserélve volt. Legtöbb helyen gyári új került beépítésre, kivéve ott ahol a gyári "gyengének" bizonyult.

    99% saját munka. + Schulek Béla barátom a távsegitség...

Fotóalbum