Tagok >> Grando >> 166 3.0 V6 24V

166 3.0 V6 24V - főkép

Blog

2008-09-20
Futómű, első fékek

Végre sikerült időt szakítani a futómű felújítására Hari Maestrónál. Egy-két dolog már kissé elengedte magát a futóműben, de tekintve, hogy a gyári cuccokat szereltük ki, ez nem is csoda. Az eleje nyiszogott, a hátulja xar útfelületen kanyarban el-elriszálta az autó seggét, illetve az első fékek cse Tovább »

2008-04-11
Fék meg kipuff meg embléma meg pukli

Ismét hazai kikötőben: Hari Maestrónál. Cseréltük a hátsó féktárcsákat a betétekkel együtt, na meg a megfáradt kézifékköteleket. A betegeskedő kipuffdobokat is intéztük, a hátsó dob helyére bekerült egy épített rozsdamentes acél dob, a középsőt pedig nemes egyszerűséggel kivágtuk, és egy csővel hida Tovább »

2008-03-30
Tavaszi nagytaki 1. rész

Ma nekidurálta magát a időjárás, kisütött végre a hegyen a nap, így én is nekiveselkedtem a tavaszi nagytakarításnak. A hagyományos és a Don forradalmi módszerét ötvözve, először bazira mosogatószeres vízzel (1:10) beáztatott, majd lecsöpögtetett, összenyomkorászott, atomhabos szivaccsal áttörölgett Tovább »

2008-03-26
Loudlink mp3

...és felvirradt a nap! Arno Maestro megműtötte az ICS-emet (a "szokásos" akksira ráejtős malőr vmelyik előző tulajnál), és most már szól a Loudlink cuccos. Végre! Szuper-vaddisznó-állat módon nyomul! Tökéletesen visszaadja azt, amit beadagol neki az ember. Persze ami eleve nincs ott hangzásban, azt Tovább »

2008-03-26
Metamorfózis, avagy miből lesz a cserebogár (2.5 - 3.0)

Alfám eredeti szíve már a vásárlás idején sem volt a csúcson. Tehát számítottam rá, hogy a großgeneralt nem kerülhetem el, a kérdés csak az volt, hogy mikor érkezik el az idő. Az olajfogyasztásom 6 dl / 1000 km körül volt, ami még bőven a gyári határérték alatt van, de azért jelzi, hogy minimum a sz Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:166 3.0 V6 24V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1999
  • Színe:Rosso proteo M.S.
  • Jellemzők:
    V6 állat!! ;)) Most már összeszoktunk, haverság van, bár a régi TáDé után eleinte hiányoltam a turbo-t, meg a dízeles nyomatékot. De ez más - pörgetni kell (na meg a benya sem mindegy...). A "végtelen" kettes fokozat nagyon bejön, bár újabban mintha hamarabb fogyna el! :DD Az STR-ért pedig egyenesen oda vagyok! :))
    A formája szerintem önmagában remek egységet alkot - látszik, hogy így álmodták meg a 166 típust, az Alfa zászlóshajóját.
    Azt hiszem, hogy konzerválom, és soha nem válok meg tőle. Biztos vagyok benne, hogy soha nem adnak érte annyi pénzt, amennyit nekem ér. Másrészt nagyon sok gombóc fagyit kellene eladni ahhoz, hogy egy másik gép vásárlásával pótolni tudjam a hiányát... ha mégis úgy döntenék vmi elmezavaros állapotban.
  • Extrák:
    Bézs bőr belső, és fa középkonzol - kormány - váltógomb, amik a bézs színnel nagyon jól mutatnak. Elektromos, fűthető ülések. A navit és a CD-váltót sajna elhagyták vhol, de a gyári navinak úgysem venném hasznát, a CD-tárat pedig Loudlinkkel pótoltam - még jobb is így. A régi kazettáimat már nem keresgélem, porosodhatnak tovább a szekrény mélyén. :DD A 6 hangszóróval, a DSP-vel és az erőlködővel nagyon szépen szól! A tükröket pedig gombnyomásra behúzza. Jópofa! ;)) Külön említésre méltó az ICS telefonja, ami nagyon hasznos és kényelmes dolog. Amikor vettem, nem volt szempont, hogy benne legyen, de most már nagyon örülök neki.
  • Egyéb:
    2007. március 20-án lett családtag. Fejedelmi érzés már csak benne ülni is. ;)))

Fotóalbum