Mutasd

>> Tuning és extra2013-09-09

Mivel nem voltam megelégedve az 1.7-es boxi fékrendszerével, nagy macera árán, felkerűltek a GTA nyergek előre! Nem volt egyszerű mutatvány mivel szinte semmi sem ment egyszerüen... A nyergeket William barátom gyönyörűen lefújta nekem hófehérre, ezúton is köszönöm neki! A nyeregtartó konzolt sokszori méregetés, tervezés után plazmavágóval vágták ki, amit úgyszintén Williamnek köszönhetően levédte valami kimondhatattlan anyaggal... :)) A betétek és a tárcsák vadonat újjak, hogy jó darabig ne legyen gond velük! Az összerakás: na ez sem ment simán, miért is ment volna... A felni nem ment fel, ezért gyártattni kellett tehermentesítős nyomtávszélesítőt meg hosszabb csavarokat is be kellett szerezni! A végeredmény, brutális fék és öröm és boldogság :))

 
>> Tuning és extra2013-03-26

Tavaly elhatároztam újra átépítem az autót , mint külsőre mint motorikusan. Lassan elkezdtem összeszedni az alkatrészeket a külső átépüléshez. Ebben segítségemre volt Kn[.]xX cartárs és a FŐNIX TUNING a Zender küszöböket pedig MIFI cartárs jóvoltából szereztem meg. Amotor szépítésében pedig Vittorio cartárs segített egy szép rozsdamentes polírozott toronymerevítővel. A legtöbb segítséget, fényezést, pedig William cartársnak köszönhetem! Januárban elhatároztam, hogy felújítom a motort az utolsó csavarig (ez egy kész rém álom volt de az egy másik történet). Jelentkeztünk az autóval az AMTS tuning showra " mondván egy próbát megér". A shown az autó remekelt és az I.C.E kategória (in car entertainment) abszolút gyöztese lett. Soha nem gondoltam volna, hogy egy nemzetközi találkozón ilyen eredményt fogunk elérni.

 
>> Szerviz2007-05-19

Vásárlás után eljött az első nagy szervíz amit a DCS-nél csináltattam.
Amit csináltak:
-Vezérműszíj
-feszítőgörgők
-olaj/ szűrők
-fékek/ betétek

 
>> Egyéb2007-05-19

2003.07.03. Mivel mindenféleképpen ilyen típust szerettem volna, és ez volt a legjobb állapotban az összes megnézett autó közül, ez volt az utolsó esélyem, hogy 145-ösöm legyen. Az autó nagyon szép állapotban volt,mind motorikusan, mind külsőre,egy-két esztétikai hibától eltekintve. Mint utólag kiderült hölgy tulajdonosa volt,tehát nem lett meggyötörve. Az autó amúgy '97-ben Svájcban született, én vagyok a második magyarországi tulajdonosa.