Erhard 242 (Pure Energy) - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség

Mutasd

>> Szerviz2012-01-18

Nem is tudom mióta nem írtam már ide semmit mivel kopp, kopp, kopp teljesen jól teszi a dolgát azötvenkilenc :) Lassan 150e km felé kanyarodunk és semmi negatívum mióta euró 3 lett belőle, az átlag fogyi most már csak 7,1L igaz kisebb is forgalom, ami idegesít az esőszenzor ha lesz rá idő akkor megy a levesbe. A következő olajcserénél át lesz nézve alaposabban, ismét féltengely zsírozás, kormánymű fogasléc zsírozás következik na meg váltóolaj, szervóolaj csere

 
>> Szerviz2011-05-14

Eljött az idő hogy megszüntessem az Euro 4-es szabványt mivel ez okozta a rángatást. A DPF kb 60%-a el volt tömődve ezért lekerült és átfúrtuk a programból meg ki lett írva az EGR szeleppel egyetemben. A program optimalizálva lett így nincs 2mp-es gázreakció, cserébe 1700-tól húz letiltásig egyenletesen, a fogyi beállt vegyesben 60% város 40% pálya 7,6L-re. Most már kb 5e km óta megy rángatás nem volt viszont az élmény hatalmas mint a 56Mjet-ben :)

 
>> Szerviz2011-05-14

Nincs hogy egy éve lett cserélve a jobb felső lengőkarom téves diagnózis miatt és el kezdett nyöszörögni. TRW a kicsike a szilenteken semmi sem látszik vissza lesz rakva ami benne volt csak normális megoldással...

 
>> Szerviz2011-03-10

Mivel lassan itt a tavasz és több faszál mint fűszál ezért 5-6-ban ismét jelentkezett a néhai rángatózás, mivel a szívósor pár hónapja ki lett pucolva és semmi deformálódás nem látszott a szívósor lapátkáin ezért arra nem is gyanakodtam pedig a kis hamis euró 4-es szívósor jól átbszott ezért a motor és a lapátok közötti konzolt leszedtem majd a lapátokat teljesen nyitott állapotban rögzítettem. Azóta tökéletesen működik :) Azért nem veszek új szívósort mert ezzel a gyökér megoldással kb 60-80e km-et bír ki ennek meg így semmi értelmét nem látom. Alapjáraton a motor vezérlő zárja a lapátkákat hogy kevesebb CO2 termelődjön csak az EGR miatt a korom meg lerakódik amitől a lapátokat nagy gázadásnál nem bírja teljesen megnyitni így kevesebb levegő jut az égéstérbe amitől rángat az autó. A teljes megoldás az EGR letiltása, a lapátkák kikötése vagy kiszedése és mivel innen szabad a korom útja a DPF kiiktatása.

 
>> Szerviz2011-02-04

Olajcsere történt az összes szűrővel s most nem a gyár által előírt ha nem Japán 5w30-as olaj került a vasba mivel most vettem csak észre hogy a gyári nem tudja a C3-as (korom megkötés) szabványt :((( Arra volt még idő hogy ki lett cserélve az első betét is ATE-ra ma már teszteltem is a pályán nagyon fincsi :) Jah meg a 2db hosszbordás is ki lett cserélve ...

 
>> Szerviz2011-01-06

Mivel nem vagyok megelégedve az első fékbetéttel így cserélni fogom a héten ATE-re a hátsó tárcsát meg betétet is cserélni kell mert az már elvásott azok Textar-ok lesznek. Ezen kívül hosszbordásokat is cserélni kell mert már 126e km van bennük, izzítógyertyát is no meg olajcsere mert még nyáron cseréltük ki de nem emléxem hogy azóta hány km-et mentem el :) Természetesen az összes szűrő is cserés....olajból pedig a WR Pure 5w30-as kerül bele

 
>> Szerviz2010-09-11

Mivel az új LMM sem oldotta meg a rángatózást ezért már csak egy lehetőség maradt a szívósor megnézése. Sajnos ez egy egy napos meló de muszáj megcsinálni vagy új szívósort kell venni. Meg kell bontani az egész tetejét hogy hozzá lehessen férni a vezérlést is le kell szedni meg a magasnyomásút is :( A pillangó szelep után tiszta retek volt minden az 4-5cm lyuk helyett egy 1cm-es volt a szívósorban is káosz uralkodott...a műanyag lapátok nem zárhattak rendesen ezért történt a rángatózás alatt hogy az átlag fogyi felugrott 3L-rel tehát több anyagot kapott miközben a LMM a névleges érték felét tudta csak mérni...akinek euro 4-es dejzele van az 80-100e-ként pucoltassa ki mert jobb esetben szívosort kell venni, rosszabb esetben a lapátkák letörnek és bedarálja a motor... ha hidegen kis rángatások vannak vagy próbálja a fordulathoz igazítani a levegőt (ez is rángatás), ha a LMM rosszul mér, ha nagyobb fokozatba nyomatéknál berángat pár percig ne hogy vegyetek LMM-őt, porlasztót, motortartó bakot !!! szívósort kell pucolni vagy cserélni ha már szar! A költsége az egésznek a munkadíj + új vezérműszíj + szívósortömítés + 2 paszta meg rengeteg féktisztító :)

 
>> Szerviz2010-08-08

Végre felraktuk az 1 hónapja csomagtartóban hordott lyuggatott féktárcsát... Zimmermann féktárcsa kivi leszek mit tud...

 
>> Szerviz2010-07-27

a kotyorgás másnapra eltűnt.... volt nincs tisztára öngyógyító ez az autó :P

 
>> Szerviz2010-07-16

jobb oldalról kopogás hallatszott inkább kotyorgás a szerelő felső lengőkar hibát állapított meg mivel feszegetésre a felső gömbfej mozgott... kicserélni persze nem tudta mivel nem volt torx villáskulcsa nekiállt csillaggal mondtam neki nem kéne erőltetni mire közölte vegyek egyet :P
Tegnap le kellett mennem Csörihez vittem is magammal a lengőkart az övéké egy jól felszerelt szerviz ki is cserélték negyed óra alatt...aztán rázópad meg minden....jövök el tőlük még hangosabb a kotyorgás ....szóval az első szerelő akinek nincs torx villáskulcsa jól megállapította a hibát...azaz megfeszegette a gömbfejet tényleg mozgott de nem az kopogott...a hang a 156 stabhibára hasonlít vagy egy sanszom hogy stabpálca lesz...
jah Csöri és Faterja korrekt volt árban (nem is tudom így miből él meg:) vagy ezért nem tud venni légkondit 40 fok volt a szervizben :DDD a szódaautómata nagy királyság :P