Ferri - főkép
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2011-05-29

181000km olaj és szűrőcserék.

 
>> EgyébAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2010-07-09

Sikeresen beletolattak a parkoló autóba. Úgy tűnik, hogy a bal első sárvédőn és a rajta levő indexen kívül nem sérült más. Nyaralás előtt éppen jókor jött. Becsületére legyen mondva a hölgynek, hogy nem lépett le.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2010-06-19

167300 km. Olaj (Selenia), olajszűrő, levegőszzűrő, pollenszűrő, hosszbordás szíj és a vezetőgörgőjének cseréje. Megnéztem a gyertyákat is, jól néznek ki.

 
>> EgyébAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2010-04-10

163500 km Hosszas tusakodás után rászántuk magunkat a gáztüzelésre. Érzésre nincs jelentős különbség. Majd meglátjuk, hogy válik be.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-09-19

157051km
Megnéztem az első fékeket. A jobb oldalinál az egyik vezetőcsap beszorult. A porvédőn van egy kis lyuk, ott befolyhatott a víz. Nem régen állhatott be, mert a fékbetéfek még nem koptak félre. Kipucoltam, megkentem, most jó. A porvédőt alkalomadtán majd cserélni kell.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-09-17

157035 km
Sikerült a műszaki! A xenont tegnap kikötöttem, ma be lett állítva a futómű is. Az első fékek eltérése a határon volt, ezt majd meg kell nézni. A többi dolog rendben van.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-09-06

156742km
Átépítettük a balanszhajtást az új tipusúra. Cserélve lett a 3 szíjkerék, a szíj és a feszítő. Jól megszívatott bennünket a szíj, ami egy rejtélyes hiba miatt rángatta a feszítőt, és 10 perc járás után olyan kopogást okozott, hogy a szívbaj jött rám. Másik szíjjal hibátlanul működik, vége a vibromasszázsnak. A burkolatokat és a konzolt végül nem kellett cserélni. Az új konzol 3mm-el rövidebb a réginél, de a szíj normálisan feszíthető az eredetivel is.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-08-19

156150km
Cseréltük a vezérlésmódosítót, a vezérműszíjat és görgőket. A balansztengely szíja és feszítője nem passzol az autóra. Nem egyezik sem a modul, sem a fogszám. Utóbb kiderült, hogy ezt a görgőt már nem gyártják, a kerekekkel, a feszítő konzoljával és a műanyag burkolatokkal együtt cserélendő. Egyelőre balansz nélkül hasítunk, alkalomadtán pótoljuk. A futóműbe két új lengőkar és két új külső kormánygömbfej és két gumifékcső került.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-07-22

150120km Olaj és szűrőcserék. Felraktam a nyári kerekeket is. Az első futóműben sajnos néhány szilent rosszul néz ki. Végre beleraktam a váltóba az új olajat, amit még a télen vettem bele.

 
>> SzervizAlfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-07-21

155.650km A hátsó fékbetétek elég kopottak voltak, és szeptemberben műszaki. Mivel a tárcsák még jók, kicseréltem a betéteket. Remélem műszakira szépen bekopnak.