Mutasd

>> Tuning és extra2017-04-30

A központizár távirányítása már régebben be lett építve, meghagytuk az ehhez tartozó bicskakulcsot, de nem tetszett, ezért "belefaragtuk" az elektronikát egy gyári Giulietta kulcsba. Így jobban tetszik. Belekerült egy gyári rádió is, már azelőtt is volt bent egy Alfa Romeo-s rádió, az modernebb kivitel volt, ez a 90-es évekből való.

 
>> Esemény2015-06-07

Hosszú idő után jöttünk rá arra, hogy a 2.0 Ts-eket elektromos antennával, és különleges antennatalppal szerelték. Ezt szerintem rajtunk kívül sem sokan tudják.
Nekiálltunk ilyen antennát, és antennatalpat keresni, ami nem volt egyszerű dolog, antennát még csak-csak talál az ember (ha vannak jó barátai :) ), de az antennatalp az nagyon nehéz ügy, mert gyárilag ki volt könnyítve, és egy idő után sok eltörött. Azért ebből is sikerült egy szép példányt szerezni, ami fel is került az autóra. Az embléma eredetileg fehérre volt festve, ami lekopott, de ezt matricával pótultuk. Így lassan tényleg elérjük a 100%-os gyári állapotot. Lassan késznek nyílvánítjuk az autót :)

 
>> Esemény2015-06-07

Mivel az autót napi használatra szántuk, szükségesnek tartottunk néhány dolgon módosítani. Egyébként mindenben megpróbáltunk ragaszkodni a gyári állapothoz.
A belső biztosítéktáblához bemenő vezetékek nem voltak biztosítva, ezért az akkummulátor után beépítettünk biztosítékokat (végre felkerült a gyári pólusvédő is). A következő a szélvédőmosás, egy kivezetéses spriccelőfejet két kivezetésesre cseréltük. Beépítésre került egy távírányító szett a központizárhoz. Ezen volt elektromos csomagtérnyitás is, ezért bekerült a csomagtartóba egy elektromotor, hogy elektromosan nyitható legyen a csomagtartó.

 
>> Esemény2014-09-21

Végre meggyógyult a kárpitos :) , két hónapot vártunk rá, de megérte. Elkészültek az ülések, a tetőkárpit, a kalaptartó, és a váltószoknya. Az üléseket bebőrözte, a tetőkárpit kapot rendes tetőkárpit anyagot, mi már egyszer ezt megcsinátuk, de nem jó anyagot választottunk, és nem lett igazi, de mostmár tökéletes. A kalaptartóval sokat vaciláltunk, hogy mi legyen, mert meg volt furkálva, először próbáltam átfesteni, de nem lett tökéletes, így erre is került egy réteg anyag, most ez is nagyon jó lett :)
Munkaidő: 40 óra

 
>> Esemény2014-07-11

Végre megkészült a légkondi is. Sajnos amiből kiszereltem annak a vezetékelése össze volt kókányolva, jó magyar szokás szerint. Köszönöm Tocsának, hogy segítségemre sietett és küldött egy bekötési rajzot magyarázatokkal kibővítve, így ezt is az eredeti állapotra sikerült visszaállítani. Alfacityre nagyon kellett volna, de a kompresszoron tömítést kellett cserélni, akkor már úgy gondoltuk, legyen kicserélve a tömszelence is. Nyomáspróba ismét, feltöltés. Nagyon jól sikerült, teljesen rátekerve 1,2 fok :) Ha nem vigyázunk belefagyunk :)

 
>> Esemény2014-06-07

Ma végre elkészültek a felnik. Elmondhatjuk, hogy szinte az egész autóval nem szívtunk annyit, mint ezekkel felnikkel :) Nagynehezen ki lettek polírozva, majd festőt kerestünk, nem akarta elvállalni senki a polírozott peremek lakkozását. A negyedik fényezővel úgy állapodtam meg, hogy egy másik polírozott felületet próbál meg lelakkozni. Políoztam egy másik felnit, amit le is fényezett, de a lakkot körömmel le lehetett róla kaparni. Ajánlotta, a színterezést, elvittük színtereztetni a peremeket és a csavarokat. A perem színterezése nem sikerült (2. kép), így újra kellett políroznunk a peremeket. A végeredmény kárpótol bennünket, megérte, a szépsége mellett azért is, mert ez áll legjobban a 75-nek :)

Munkaidő: 80 óra

 
>> Esemény2013-09-20

Sok munkával végre helyére került a motor. Felkerült a kipufogórendszer, a kardán. Helyére került a hátsó, és első stabilizátorrúd. Átkárpítoztuk a tetőkárpitot, sajnos nem lett az igazi, nem a legtökéletesebb anyagot választottuk, de majd egyszer jobbra csináljuk. Betettük a lámpákat, a motor segédberendezéseket, felkerültek az ablaktörlők, úgy hogy nagyon közel kerültünk a végéhez. Sajnos ez nem mindig megy ilyen könnyen, sok buktató van benne, kell hozzá kitartás.

Munkaidő: 240 óra

 
>> Esemény2013-08-17

Már 3 hete, hogy elhoztuk az autót a fényezőtől, azóta gyakorlatilag folyamatosan dolgozunk rajta. Kezdtük a külső elemekkel, felkerültek a díszcsikok, a küszöbök, következett a kábelezés, a csomagtartó, az ajtók összerakása, az utastér szőnyegezése, a fűtőtest, és a műszerfal berakása, a km óra 0 km-re állítása, a motortér bekábelezése, belekerült az ablaktörlőmotor, és el lett kezdve a doblemezek felszerelése. Természetesen sokminden kimaradt a felsorolásból. Kezd alakulni a gép.
Munkaidő: 145 óra

 
>> Esemény2013-07-26

Ma elhoztuk az autót a fényezőtől, összeségében meg vagyunk elégedve. Pár porszemet találtunk a fényezésben, de ezeket összerakás után a fényező javítja.
A színe is az lett, amit szerettünk volna, Grigio Medio Met. 776, sokak szerint, és szerintünk is ez a legszebb 75 gyári szín. A "műanyag" díszítő elemek fényezése is jól sikerült, színük is király lett, ez is egy olasz szín.
Most rajtunk a sor, hogy minél előbb használható legyen az autó.

 
>> Esemény2013-07-23

A padlólemez kapott egy festékréteget, és megtörtént az üregkezelés is. Hosszas huzavona után kénytelenek voltunk másik fényezőt keresni, aki hála Istennek még egy helikopter fényezése előtt beválalta, hogy szépségesre fényezi a műalkotást. Így hát trélerre került ismét a kocsi. Most nem kis izgalommal várjuk, egyáltalán az a szín lesz-e amit szeretnénk, ugyanis a színkódban nem voltunk biztosak. Metál grafit szürkét szeretnénk de ebből három féle is van 75-ös ben.
Munkaidő: 9 óra