Mutasd

>> Szerviz2018-01-11

Mivel úgy éreztem, hogy a sima hagyományos H1-es izzó már nem a leg megfelelőbb számomra így rendeltem egy készlet Tungsram Megalight Ultra 120%-os emelt fényű izzót
Elvileg ez ma az egyik legjobb az emelt fényű izzók piacán.
A képek magukért beszélnek.
Az első képen a hagyományos H1-es a másodikon az új.

>> Esemény2018-01-05

A mai napon az én kis drága Bellám belépett a 300-sok exclusive társaságába.
Dátum: 2018. 01.05
Időpont: 18:32
Helyszín: 17-kerület, Keresztúri út
Km óra: 300.000 km :-)

 
>> Esemény2017-12-04

Idén sajnos nem volt lehetőség, hogy sűrűbben találkozzon a négyes index, de hébe-hóba megoldottuk. Az idei M.C évadzáró kicsit megcsúszva, decemberre lett beiktatva. Nem is gond, legalább egybe kötöttem az idei disznóvágással :-)
Időpont lefixálva, mindenkinek körbeküldve. Volt aki eltudott jönni, de sajnos akadtak akik nem :-(
Jorjie, ahogy szokta előző nap már meg is jött, finom hurka vacsorával vártuk, amit jóféle gyümölcspárlattal csapattunk széjjel, hogy legyen hely a finom rétesnek amit ő hozott. Beszélgettünk, majd korán lefeküdtünk, hogy pihentek legyünk.
Eljött a várva várt nap. Reggeli készülődés, aztán irány a tanya. Ott már vártak a malackák. Két malackát vágtunk. Egyett Kazes barátomnak egyett magunknak. A kisi 105 kg, a nagyobb 185 kiló lett :-)
Hamar a platóra kerültek és irány haza. Itthon jött/jöttek a welcome drinkek majd neki álltunk a malacok feldolgozásának.
Párhuzamosan ittunk és daraboltunk :-) fogyott a husi fogyott az üdítő. Reggelire lecsós hagymásvér volt, és egy kis sült velő. Közben megjelent Tomi146. Sajnos ő csak beugrott egy kicsit mert ment dolgozni. Kicsit később megjött Warbi aki egészen Debrecenből hajtotta idáig a csillagrombolót. Nagy örömmel fogadtuk akárcsak a kicsit később érkezett Buksi fiút. Jolesett, hogy eljöttek. Sokat beszélgettünk, iszogattunk, tapasztalatot cseréltünk és terveinket osztottuk meg egymással. Lassan elfogytak a malackák, és az éhes vendégeknek finom kolbász hamburgert kínáltuk ;-)
Telt az idő, elfogyott minden, lassan útra keltek a vendégek is :-(
Mindent össze vetve remek kis évadzáró lett, csodás barátok társaságában. Köszönöm mindenkinek aki részt vett, és jelenlétével emelte a színvonalat, hangulatot. Következő malacvágásos M.C találkozó húsvét körül lesz, melyre várok mindenkit aki egy jó hangulatú Alfás buliban szeretne résztvenni. Részletek később, érdeklődni nálam ;-)
Akik jelen voltak:
Jorjie
Kazes+asszonypajti
WarbiRunner (Gyuri)
Buksi
Tomi146
És persze jómagam+lányom+asszonypajti+anyukája és kedves böllér barátom a kedvesével (Tomi, Betti)

 
>> Szerviz2017-11-29

Tegnap meló után begurultam a szervízünkbe és lecseréltem a nyári szandikat téli bundás csizmára :-) kerekeket kicentíroztam. 20-30 gramm kellett csak rájuk a belső oldalra. Majd végre kicseréltem a kézifék bowbeneket. Mind a hármat. Szerencsére a hátsókat nagyon egyszerű, szinte adja magát. Egy tapasztalatlan emberke is simán megbírkózik vele. A rövidet már kicsit nehezebb, ha nem tudja az ember mit és hogyan kell.
Szóval ennek a menete a következő:
Kézifékkar behúz, alatta a csavart elkezdeni kitekerni teljesen majd bowden kiakaszt
Autó felemel, tartó konzolon lévő két kis csavar kiteker. Ezután azt hinné az ember, hogy hopp hopp kihúzza. Én is ezt hittem.... No, de nem így van. Van egy kicsike kis csavar alul a műanyag tartó elött egy inbusz fejű (lásd 5ik kép), azt ki kell tekerni teljesen mert a rövid bowdenen lévő kis pöcök meg akad benne. Semmi más funkciója nincs annak a csavarnak egyébként.
Ezután bowden ki, új vissza fűz és össze rak, aztán már csak be kell állítani.

Km: 296.662

>> Esemény2017-10-07

Lassacskán nagykorú lesz az én kis drágaságom :-)
Úgy számolom január vége február eleje lesz a forduló pont. Kap majd egy nagyobbacska szervízt is a kötelező mellett.
Közel 20 ezer kilómétert tettünk meg Bellával mióta meg vettem tavaly Decemberbe. Sok sok örömet okozott ez idő alatt és sok meglepetést is (más autónak) :-)

Km: 295.000

 
>> Szerviz2017-06-21

Mai napon végre el jutottam odáig, hogy leszedjem az ajtó kárpitokat. Nemrég engem is utolért a kárpit leválása. Így hát meg beszéltem a barátommal, hogy megcsinálja nekem. Előző kárpitos blogban már írtam erröl.
Szoval holnap megy új ruhát ölteni a kicsikém. Egyelőre az ajtók lesznek megcsinálva, de apránként az egész belseje szép egységes lesz.
Aztán egy kis üröm az örömbe, mert csak úgy......
Szóval ahogy bontogattam a hátsó részt észre vettem, hogy a hátsó hangszórók sajnos eltávoztak :-(
A bal hátsó nem tudom miért de gyakorlatilag a rozsda martaléka lett. A jobb oldalin "csak" a membrán.
Szóval vagy veszek két új hangszórót hátra vagy keresek bontott gyárit. Na majd kitalálom még.
No de beszéljenek a képek.....

>> Szerviz2017-06-14

A mai napon friss olajcsere és szűrők cseréje volt a program illetve kapott egy uj leeresztő csavart is.
Tesztelés képpen és a kollégáim tapasztalatai alapján Xado olajat kapott és kap egy Xado revitalizálo kúrát. 200 km-ként kell adagolni és 3-om tubus megy bele összesen. Meglássuk milyen. Olaj csere elött meg néztem a régi olaj szintet, teljesen rendben volt nem is fogyott belöle. Enek örülök :-)
Jöhet a teszt futam.

Alkatrészek listája lásd képeken......
Km óra állás: 289104

>> Egyéb2017-05-24

Nem is olyan rég utolért egy tipus hiba. El kezdte megadni magát az ajtó kárpit. Előszőr az én oldalamnál vettem észre aztán jobban szemügyre véve mindenhol el kezdte, de a jobb hátsó adta meg magát a legjobban. Elvittem hát a kárpitos barátomhoz aki azt mondta hipp hopp meg lesz vele :-)
Ki is választottuk a megfelelőt. Remélem hamar rendbe jön, mert így elég csufika a drága kincsem :-(
A második képen van az új anyag, az a kis háromszög :-)

>> Szerviz2017-05-16

Mai nap reggel sajnálatos módon el halálozott a felső motortartó bak. Reggel már éreztem, hogy kicsit jobban rezeg a motor. Beérve a melóhelyre konstatáltam a halál időpontját. Gyorsan meg rendeltem az új bakot és meló után gyorsan be is tettem.
Kb 5 perces mutatvány az egész. Csavor jól meg húzva, kezdődhet a teszt út.

Alkatrész tipusa: Akron
Km állás: 287243

>> Szerviz2017-05-09

Nemrég felfigyeltem, hogy fékezéskor finom remegés érezhető a pedálon és a kormányon ami egyre erősebb lett. Fele se tréfa, tudtam, hogy a fék a ludas. Gyorsan rendeltem hát egy szett Delphi tárcsát és betétet aztán ma meló után gyorsan ki is cseréltem. Nem vagyok gyakorlott, de 1 óra alatt meg voltam.
Sajnos valaki elöttem nem igazán volt körül tekintő mert a fékkopás jelzőt el vágta így azt sajna nem tudtam bekötni. Na de majd kitalálok rá valamit....
Most jöhet egy kis nyugodt, lassú teszt időszak amíg össze nem kopnak az ujjak :-)

Km:286.888km