Mutasd

>> Szerviz2010-02-18

Azzal kezdeném, hogy kb fél éve jutottam hozzá ehhez a darabhoz igen olcsón. Mivel ennyibe került ez meg is látszott rajta.
Rossz volt a váltó, a kuplung, a ventilátor kapcsoló gomba és emiatt szétbarmolták az elektromos rendszert is. Ezek ellenére, harmadik fokozatban el tudtam hozni a saját lábán. Gyilkos munka volt a 60 km körüli távolság megtétele ebben az állapotban.
Szerencsére adtak hozzá 1 váltót amit könnyedén meg tudtam javítani így erre nem kellett költenem.
Kicseréltem a váltót, a szét szakadt kuplungot és mentem is 1 próbakört. Jó érzés volt de nagyon még nem lehetett hajkurászni, mert vezérműszíj és olaj csere még nem volt meg. Közben kipakoltam a belsejét és több mint 1 hétig csak takarítottam a szerencsétlent.
Ezeket kellett megvennem:
-kuplung szerkezet és tárcsa
-akkumulátor
-hűtő
-2db bordás szíj
-olajak + szűrő
-ventilátor kapcsoló gomba
-fékbetétek előre
-bal első ablak vezető gumi
-2 oldal tükör lap
-ablakmosó motor
-hátsó ablaktörlő kar
-5. ajtó teleszkópok
-jobb első ajtó kilincs
-akkumulátor saru
A két tükörlap kivételével mindent bontóba vettem. Az én zsebemhez képest így sem volt olcsó, de nem bántam meg. Amit megcsináltam rajta az jól működik.
Még feltétlenül be akarom szerezni a jobbos féltengelyt, mert eléggé a végét járja. Tetőkárpit hiányzik, az ajtó kárpitokba kell az összes patent és a hangszórókra kell a védőrács.


Szuper kis kocsi, de tegnap megtörtént a csere! Remélem, hogy az új gazdája vigyáz rá....