Mutasd

>> Egyéb2014-06-03

Találtam a gépemen egy képet... (kb. 2,5 éve készült) nem volt szép így látni az autót... :S
Before-After

 
>> Szerviz2010-08-07

Megvolt az első olajcsere, (ami nálam történt), 181.000 km-nél. Ráfért már a kicsikére. Megvolt az olajszűrő csere is.

 
>> Tuning és extra2010-07-20

Tegnap rendeltem egy pár króm kilincset az Alfiba, mert a jobb oldalim tejesen le volt törve, így rendelnem kellett, de ha már ugyis kell, akkor rendeltem egy pár krómosat, hátha dob a belsőn. Ma meg is jött, köszönet érte > b.dani < cartársnak. Nagyon korrekt és gyors volt. Még aznap fel is adta nekem.

 
>> Tuning és extra2010-07-20

Bekerült az autó hátuljába egy 130 w-s SAL szubcső, nem nagy valami, de azért elég jól duruzsol... nekem bőven elég. Beszerelése egyszerű volt, mivel már előzőleg is volt az autóban valami hasonló cucc, így a vezetékek benne voltak, így csak rá kellett kötni.

 
>> Tuning és extra2010-07-15

Nem nagy szám, de kapott a kicsike egy garnitura Alfás szelepsapit. Hamarosan kap még egy pár szürke, dombormintás Alfa felnikupakot is.
Telós kép, bocsi érte.

 
>> Esemény2010-07-14

Nos. Úgy kezdődött a történet, hogy volt egy elég komoly kis tuningolt versenyrobogóm, egy Yamaha Aerox, tele mindenféle extrával, tuningal. Ha valakinek mond valamit: full Stage6 Midrace volt. Nagyon szerettem, 1,5 év munkám volt benne. Mind kívülről, mind motorikusan egyedi volt.
Aztán meglett a B-s jogsi is, döntenem kellett, hogy vagy maradok a motorozásnál, vagy átülök egy autóba. Végül döntöttem. Eladtam szeretett kis robogómat és elkezdtem hírdetéseket böngészni. Mivel a család minden tagja olasz párti, így Én is, így Alfa 155, 145-146 közt gondolkodtam. A választás végül a 145 Boxer-ra esett, így egyre jobban szűkült a kör, míg végre rátaláltam a számomra megfelelőre. Az ország másik végén sikerült megtalálnom, így volt bőven idő ill. km is kipróbálni, a haza vezető úton. De megérte. Remélem még sokáig velem lesz és nem hagy cserben sehol sem. Ekkor pillantottam meg először: